Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door the fan »

Cfr Duchatelet zouden het ex-werknemers zijn geweest van Charlton ... Moet toch makkelijk te achterhalen zijn of dit klopt?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Dat is toch gewoon de klassieke beschadigingsoperatie. Als afleiding een beetje schieten op de pianist bij gebrek aan inhoudelijk weerwerk. Die plaat heeft hij hier ook al 10 keer opgezet...En eigenlijk, zelfs al waren het ex-werknemers, bewijzen de dramatische resultaten niet dat ze gewoon 100% gelijk hebben met hun protest?

https://twitter.com/charltoncard
ScreenHunter_92 Nov. 15 13.58.jpg
ScreenHunter_93 Nov. 15 13.58.jpg
Ik snap natuurlijk wel dat het vervelend is, als mensen ineens met een spandoek aan je raam staan bij het eten en je de kaartjesknipper...euhm excuseer, CEO niet naar een semi-georchestreerde praatavond kan sturen met een powerpoint presentatie onder de arm. :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Jacques op 15 nov 2016, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
CharltonFan
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mar 2016, 09:40
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door CharltonFan »

Thank you all STVV fans for your kind words....

Still, does anyone know who the man in the video having lunch with Duchatelet is?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef:
Jacques schreef:
Begin het gewoon te delen via fb, twitter, tag de profielen/accounts van club, voorzitter, ceo, persverantwoordelijke, kranten, individuele journalisten en iemand zal het wel oppikken.
Effe getoetst ...
Blijkt niet evident te zijn, de angst voor een "tijdelijke ban op locatie en recepties" zit er goed in, en dat is blijkbaar de stap
te ver voor publicatie ...

Het draagvlak is niet groot genoeg ...
Die angst lijkt toch mee te vallen als je ziet hoe gretig HBVL en HNB op de acties van de Charlton fans inpikken.
Zoals ik al zei: in deze tijden heb je geen zegen, goedkeuring of medewerking van journalisten meer nodig. Als je via een eigen netwerk je boodschap initieel al redelijk breed verspreidt, pikken ze het -onder druk van de oplagecijfers en clicks- wel vanzelf op.

Best grappig ook, de uithaal van Roland naar de mensen die protesteren. 't zijn allemaal gefrustreerde ex-werknemers. waar hebben we dat nog gehoord? Nu zijn het zelfs al seksisten die niet met een vrouwelijke CEO overweg kunnen. Het wordt gewoon zieliger met de minuut. Hij vergat er nog bij te zeggen dat nu ook al die seksistische opa's van de FA zich vragen beginnen te stellen bij zijn beleid.
http://www.londonnewsonline.co.uk/10659 ... ns-raised/

Wat dat aanhangwagentje betreft: dat is een beetje de opportunistische parasiet uithangen, te laf om zelf iets te doen, maar als een ander de headlines haalt wel mee willen profiteren...Benieuwd of er vrijdag wat gaat gebeuren, maar dat zal wel weer niet. We zijn nog geen kruiwagen waard.
Dit is toch van een andere orde ...

Voor de rest heb je gelijk.
Ik weet uit ervaring dat degene die zijn nek uitsteekt, de cover is voor al degenen die achter hem staan.
Na een praatavondje ben je dan de slechte, de anti-man, en krijg je de messen van degenen die "achter" je stonden.
Het was de ideale plek.

Achteraf bekeken : Wat zou ik me nog gaan moemaken voor de inkomsten van hun en de voetballers.
Voor mij zal ook niemand dat doen.
En het heeft toch geen zin ...
Dus laat staan dat ik er nog euros ga instoppen ...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door the fan »

CharltonFan schreef:Thank you all STVV fans for your kind words....

Still, does anyone know who the man in the video having lunch with Duchatelet is?
Really don't know... I should say a friend but that's almost impossible! :lol:
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enrique »

Zijn belachelijke reacties zijn altijd dezelfde
Zijn bedoelingen met alle clubs zijn ook dezelfde
De rangschikking interesseert hem niet
Elk jaar of half jaar zoveel mogelijk spelers verkassen
En de schulden die hij maakt door zijn wanbeleid, moeten door de clubkas worden terug betaald
Ik val in herhaling, ik weet het
Je kan dan de volgende zaken doen:
Je bent tevreden en je gaat elke thuismatch naar het toneel kijken en daarna lekker veel betalen voor een pint
Je bent niet tevreden en je laat het verder niet aan je hart komen
Je bent niet tevreden en je wil hem weg
Daarvoor ben je bereid ver te gaan in het protest
Hij heeft zich het recht toegeeigend om een club met 10000 supporters naar de botten te helpen en van ons af te pakken
Dus heeft iedereen het recht om daar alle dagen tegen te betogen
Als je een voetbalclub overkoopt, heb je de etische plicht om met die club het beste voor te hebben
Hij heeft alleen het beste voor met zijn portefeuille
Dikke proficiat aan de mensen van Charlton
Alle dagen op zijn kap blijven zitten
Tot hij breekt
Ik blijf voorstander van een nieuwe club in Sint-Truiden
Maar het zal bij dromen blijven
Te veel zijn gehecht aan eigen zitje en hun pintjes in de luxetent
Jammer, STVV heeft niet eens een begrafenis gekregen
En het is al lang dood
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Condor »

Dag Tompie,
Er zit heel veel waarheid in je brief aan Roland maar toch kan ik me niet van de indruk losmaken dat Roland STVV in de steek zal laten. Ik sterk mijn hoop dat er bij de wintertransfer goede versterking gaat komen. Roland is intelligent genoeg om te weten dat er iets moet bijkomen dat resultaat geeft en het stadion van Marijke terug doet overstromen van volk en entoesiasme. Het voetbal dat Leko met zijn team brengt is bij wijlen strelend voor het oog en de verbetenheid die onze canaries aan de dag leggen is bewonderendswaardig.
We moeten allen positief blijven;ik heb alleszins goede hoop.
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door den ief »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=115601

Totaal onredelijk zijn die mannen van Charlton. Altijd dezelfden die mekkeren. Goed opgelost Roland.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvvilvoorde »

hard-die's
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door voetballiefhebber »

den ief schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=115601

Totaal onredelijk zijn die mannen van Charlton. Altijd dezelfden die mekkeren. Goed opgelost Roland.
Die andere dingen die hij aan zijn hoofd heeft zullen ook niks met STVV te maken hebben. Maak je in ieder geval geen illusies.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Louis XIV »

CharltonFan schreef:And, in another part of town Charlton fans happen to confront Duchatelet...

https://www.youtube.com/watch?v=icLMlme9fzQ
Hi Charlton Fans
Congrats with all the initiatives you guys are taking in order to show this 'illusionist' what's real about FOOTBALL
We hope we once will be released from this axsxoxe since he is just interested in getting our money and play
some 'dirty' games with the average football fan. Some people unfortunately still believe in him, others
-luckely more and more of them- are finally convinced that it's only about money- no respect to any football fan !
Such people don't deserve to own such traditional football clubs like yours and Stayen which isn't Staaien anymore.
I completely support the CARD initiative , keep on the good work and get it in the Belgian media because
that's according to me the most effective way to get him (slightly) to the EXIT
Kindest Regards,
Louis XIV - Roi Soleil (but the good one )
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jones »

Roland kan hier niet weg, die kan dat vastgoed niet van de hand doen, daar is die veel te fier voor. Hij is het voorbeeld van een rijke gierigaard en niet van een rijke sociale die het breed laat hangen.
Een technisch directeur houdt het hier ook niet lang vol met zo iemand. Massaal niet komen is de boodschap, totdat we desnoods terug in tweede amateurliga staan. Spijtig dat er te weinig machtige ondernemers of politici deel uitmaakten van een vroeger bestuur zodat een nieuwe club opbouwen mogelijk was maar er staat niemand op. Een Herman Schuermans, sympathie voor de club, hoor je daar nog iets van ? Niks.

Voor mij is het na lange tijd over, ik ga niet meer naar Stayen. Voor mij is dit geen mythische plaats meer maar een duivenkot met slechte duiven (passanten en spelers)en een nog veel slechtere duivenmelker (Roland) waarvan het dak lekt van het duivenkot en de vloer op instorten staat.
Mijn geld geven aan zo een misplaatste show, no way.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jan Bulder »

Jones schreef:Een Herman Schuermans, sympathie voor de club, hoor je daar nog iets van ? Niks.
Als Schueremans vroeger écht had gewild, had hij de boel wel overgenomen hoor. Hij staat trouwens op het punt om Pukkelpop over te nemen van Chokri. En misschien komt hij toch nog naar Sint-Truiden. Er zijn alleszins heel hardnekkige geruchten dat Werchter en/of Pukkelpop één van de komende jaren definitief naar Brustem zullen verhuizen (verkiezingen zijn niet meer ver weg).
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Radio-interview met één van de Charlton fans die ons bezochtens: http://talksport.com/football/charltons ... port-these
Meest toepasselijke quote van de interviewer: "there is no plan, it's just making it up by the day"

Parallellen met STVV zijn legio.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door voetballiefhebber »

Vandaag heb ik ergens iets gelezen over Ferrera. Hij zou bij Standard maar 1/3de verdiend hebben van bij STVV.
Blijkbaar zou hij het boekje van bij Standard ook opengedaan hebben. Toen was onze grootmeester er bij mijn weten toch nog voorzitter hé.
Plaats reactie