Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Als de eigenaar beslist om het bedrijf te verkopen, vind ik het eigenlijk maar normaal dat ook de CEO zijn/haar opties afweegt. Het systeem van lijfeigenschap is al een paar honderd jaar afgeschaft. Je lot blijven verbinden aan iemand die zijn voetbalactiviteiten stelselmatig aan het afbouwen is, is bovendien geen lange-termijnvisie. Voor Meire een kans om te bewijzen dat ze het ook zonder Roland kan, al zou ik als Sheffied supporter nu niet meteen een gat in de lucht springen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:Is deze topic dan een eeuwig leven toegewijd? Jongens toch, Duchâtelet is weg bij STVV ....
Big Si is ook al even weg. Ook maar sluiten dan?
Wat een vergelijking :roll:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Is deze topic dan een eeuwig leven toegewijd? Jongens toch, Duchâtelet is weg bij STVV ....
Big Si is ook al even weg. Ook maar sluiten dan?
Wat een vergelijking :roll:
Die had ik zien aankomen. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Vouch »

Ik zie niks hierover op de 't forum, maar volgende week dus mogelijks eindelijk meer nieuws over het toekomstplan vanuit Japan?

https://www.hln.be/de-krant/forse-verho ... ~a890fde3/

Tegen alle verwachtingen in krijgt het Truiense oefenkamp dan toch Japans bezoek en mogelijk hebben ze goed nieuws bij. De kans is groot dat de nieuwe clubeigenaars een forse verhoging van het budget gaan doorvoeren. Een verdubbeling tot zelfs een verdriedubbeling behoort tot de mogelijkheden. Het huidige budget van STVV is 5 miljoen euro. Woensdag arriveert Takayuki Yajima namens de Japanse overnemer DMM in La Manga. Ook STVV-manager Philippe Bormans komt mee. Yajima is financieel directeur. Uitsluitsel over de budgetten voor volgend seizoen komt er op 16 januari. Dan zakt DMM met een delegatie van 15 man onder wie Yusuke Muranaka, de nieuwe voorzitter van STVV, af naar Sint-Truiden voor de nieuwjaarsreceptie. Gueye en Charisis reisden mee naar La Manga maar zijn niet fit. (FKS)
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

Mijnheer Dreke,

Dacht je dat ik kon lachen toen hij Standard overnam ?
Dacht je , dat ik dat niet als een verraad aanvoelde ?
Dacht je dat IK het niet spijtig vond, dat hij zijn geld niet inzette om van stvv een volwaardig POI kandidaat te maken ?
NATUURLIJK ! Dat heb ik hier onder verschillende vormen al 20 keer geschreven op dit forum !

Maar dat doet niks af, NIKS , wat hij voor stvv betekend heeft.
Dat geeft forumleden hier ook geen vrijgeleide om onzin, leugens, onwaarheden over de man uit te kramen om kost wat kost er de grote vernieler van stvv van te maken.

Ik had je gevraagd mij ook een (spot)naam te geven (wat je nalaat te doen, maar ik neem je dat niet kwalijk, natuurlijk) voor de bestuursleden vroeger, die de club STVV OOK met schulden opzadelden maar er helemaal NIET in slaagden - in tegenstelling tot RD - om de gemaakte gaten te dumpen.

Ik wou daarmee aantonen dat er vóór RD véél geweest zijn.... Héél veel.
niemand... Niemand....NIEMAND is er ooit (de prille beginperiode misschien uitgezonderd) in geslaagd stvv winstgevend te maken en VOORAL, de gemaakte financiële putten te dumpen.

En dan komt een van de 10 rijkste mensen van Belgie, die dat (financiële putten dumpen) WEL kan en WEL doet.... En nog veel meer .... En het forum schiet de man af.

Ik kan niet anders dan mij even tot mijnheer Brusselmans richten. De man heeft ongetwijfeld OOK nog enkele volgelingen (die zijn bijdragen iets beter moeten gaan lezen)
Voor mij hier op het forum de absolute vaandeldrager van de tegenstellingen, onwaarheden, niet weten waar hij het over heeft, die vandaag schrijft dat het wit is en morgen schrijft dat hetzelfde zwart is. De man die geen eurocent voor stvv over heeft. Iedereen op het forum kent zijn standpunt mbt de hier veelbesproken schuld (die er geen was) die RD nu nalaat aan de Japanners.

Gisteren schreef de arme man :
Brusselmans schreef:Mijn mening ... Als je grote man wil zijn, en een voetbalclub wil bezitten, dan moet je daar ook durven in investeren, tevreden zijn met wat er financieel terugkomt, en het verlies erbij nemen.
.

Hij moet (weer) van gedacht veranderd zijn ... Want precies dat, is wat RD gedaan heeft bij stvv !
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:Mijnheer Dreke,

Dacht je dat ik kon lachen toen hij Standard overnam ?
Dacht je , dat ik dat niet als een verraad aanvoelde ?
Dacht je dat IK het niet spijtig vond, dat hij zijn geld niet inzette om van stvv een volwaardig POI kandidaat te maken ?
NATUURLIJK ! Dat heb ik hier onder verschillende vormen al 20 keer geschreven op dit forum !

Maar dat doet niks af, NIKS , wat hij voor stvv betekend heeft.
Dat geeft forumleden hier ook geen vrijgeleide om onzin, leugens, onwaarheden over de man uit te kramen om kost wat kost er de grote vernieler van stvv van te maken.

Ik had je gevraagd mij ook een (spot)naam te geven (wat je nalaat te doen, maar ik neem je dat niet kwalijk, natuurlijk) voor de bestuursleden vroeger, die de club STVV OOK met schulden opzadelden maar er helemaal NIET in slaagden - in tegenstelling tot RD - om de gemaakte gaten te dumpen.

Ik wou daarmee aantonen dat er vóór RD véél geweest zijn.... Héél veel.
niemand... Niemand....NIEMAND is er ooit (de prille beginperiode misschien uitgezonderd) in geslaagd stvv winstgevend te maken en VOORAL, de gemaakte financiële putten te dumpen.

En dan komt een van de 10 rijkste mensen van Belgie, die dat (financiële putten dumpen) WEL kan en WEL doet.... En nog veel meer .... En het forum schiet de man af.

Ik kan niet anders dan mij even tot mijnheer Brusselmans richten. De man heeft ongetwijfeld OOK nog enkele volgelingen (die zijn bijdragen iets beter moeten gaan lezen)
Voor mij hier op het forum de absolute vaandeldrager van de tegenstellingen, onwaarheden, niet weten waar hij het over heeft, die vandaag schrijft dat het wit is en morgen schrijft dat hetzelfde zwart is. De man die geen eurocent voor stvv over heeft. Iedereen op het forum kent zijn standpunt mbt de hier veelbesproken schuld (die er geen was) die RD nu nalaat aan de Japanners.

Gisteren schreef de arme man :
Brusselmans schreef:Mijn mening ... Als je grote man wil zijn, en een voetbalclub wil bezitten, dan moet je daar ook durven in investeren, tevreden zijn met wat er financieel terugkomt, en het verlies erbij nemen.
.

Hij moet (weer) van gedacht veranderd zijn ... Want precies dat, is wat RD gedaan heeft bij stvv !
Gij wordt echt een karikatuur van uzelf man.. :vomit:

Meningen verschillen, maar goed ook, maar wat gij hier telkens verkondigd..
Zijt gij misschien een Antwerpenaar? :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Profileringsdrang ?
Het niet begrijpen van een persoonlijke mening ?
RD heeft alles bijgepast dus, maar toch is er -8 miljoen :drunk:
:end:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Ik neem de daden van zijn voorgangers niet mee in rekening omdat die er niet toe doen. Het wilt niet zeggen dat als iemand geen voorstander is van RD, dat hij dat wel is van zijn voorgangers.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:Ik neem de daden van zijn voorgangers niet mee in rekening omdat die er niet toe doen. Het wilt niet zeggen dat als iemand geen voorstander is van RD, dat hij dat wel is van zijn voorgangers.
Dreke van wie bent u ooit een voorstander geweest?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enerkey »

Positivo schreef: Ik wou daarmee aantonen dat er vóór RD véél geweest zijn.... Héél veel.
niemand... Niemand....NIEMAND is er ooit (de prille beginperiode misschien uitgezonderd) in geslaagd stvv winstgevend te maken en VOORAL, de gemaakte financiële putten te dumpen.
Nogmaals onder Schepers is een schuld afgebouwd van +- 90 miljoen BEF. Niemand begreep indertijd waarom ze dat perse wilden afbouwen. (heel andere tijdsgeest)
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:
Dreke schreef:Ik neem de daden van zijn voorgangers niet mee in rekening omdat die er niet toe doen. Het wilt niet zeggen dat als iemand geen voorstander is van RD, dat hij dat wel is van zijn voorgangers.
Dreke van wie bent u ooit een voorstander geweest?
Als het over beleid gaat? Weinigen. Ook bij andere clubs niet. Voor mij maken ze allemaal deze volkssport kapot.
Als het over trainers gaat? Brepoels in zijn eerste periode.
Als het over spelers gaat? Boffin, Desiré, Kalissa, Cantaluppi, Mignolet, Delorge, Sidibé, Rudonja en nog vele anderen.
Als het over wereld gaat? Joey Ramone. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door omeloe »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:
Dreke schreef:Ik neem de daden van zijn voorgangers niet mee in rekening omdat die er niet toe doen. Het wilt niet zeggen dat als iemand geen voorstander is van RD, dat hij dat wel is van zijn voorgangers.
Dreke van wie bent u ooit een voorstander geweest?
Als het over beleid gaat? Weinigen. Ook bij andere clubs niet. Voor mij maken ze allemaal deze volkssport kapot.
Als het over trainers gaat? Brepoels in zijn eerste periode.
Als het over spelers gaat? Boffin, Desiré, Kalissa, Cantaluppi, Mignolet, Delorge, Sidibé, Rudonja en nog vele anderen.
Als het over wereld gaat? Joey Ramone. :-)
Joey Ramone begot ! Goed dat de wereld hem gehad heeft ! :cool:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:
Dreke schreef:Ik neem de daden van zijn voorgangers niet mee in rekening omdat die er niet toe doen. Het wilt niet zeggen dat als iemand geen voorstander is van RD, dat hij dat wel is van zijn voorgangers.
Dreke van wie bent u ooit een voorstander geweest?
Als het over beleid gaat? Weinigen. Ook bij andere clubs niet. Voor mij maken ze allemaal deze volkssport kapot.
Als het over trainers gaat? Brepoels in zijn eerste periode.
Als het over spelers gaat? Boffin, Desiré, Kalissa, Cantaluppi, Mignolet, Delorge, Sidibé, Rudonja en nog vele anderen.
Als het over wereld gaat? Joey Ramone. :-)
Ik snap nu zo ongeveer uw type. Wees gelukkig. 'Pour être heureux il faut vivre caché'.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

@ enerkey
Onder Leo Scheepers een schuld afgebouwd van +/- 2.500.000 euro ?
Interessant. Dat is toch in tegenstelling met wat hier allemaal te lezen is (oa liquiditeitsproblemen van 600.000 euro)
En weet je ook, waarmee men die schuld afgebouwd heeft ? Ik bedoel, hoe men die winst gerealiseerd heeft ?
En de schulden tov de bestuurders ? Een idee hoe het daar mee zat ?
En een idee hoe het komt dat men niettegenstaande die afgebouwde schuld om de hulp van RD smeekte ?

Ik vond dit krantenartikel uit de tijd.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/gkj8erq8
Eigenaardig niet ? Hieruit zou je afleiden dat tribune oost eigendom is van het oude stvv bestuur - dus ook de inkomsten van de huren. Waar ik overtuigd was, dat de aannemer de eigenaar was.

Iemand die daar een licht op kan werpen ?
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:Ik snap nu zo ongeveer uw type. Wees gelukkig. 'Pour être heureux il faut vivre caché'.
Dat is ook weer geld voor een psychiater uitgespaard. :-) Maak u geen zorgen. De welvaart van STVV heeft niet zo'n geweldige weerklank op mijn geluk.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie