Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door mourinho »

Vandaag staat er in een mooi geel kaderke bij de sportbladzijden van HBVL "Alle ingredienten zijn er om play off 1 te halen . Zeker als er na de 7 nieuwe spelers nog een tweetal versterkingen bijkomen". Deze uitspraak werd gedaan door :Roland: .
Ik vraag mij al jaar en dag af hoe het mogelijk is dat zo ene ZOT miljonair is kunnen worden en dat zo ene ZOT nog steeds vrij rondloopt.Als ge dees echt meent zijt ge voor mijn part een gevaar voor de maatschappij en moeten ze u zo lang mogelijk in een dwangbuis steken en opsluiten. :gek: :zot:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef:Bon, dus nieuwe hoofdsponsor voor de jeugd en shirts. Voor mij zijn de shirts niet echt geslaagd, in tegenstelling tot de vorige jaren.
Ik vind ze wel best mooi. Een kleine variatie op het thema van de vorig 2 seizoenen. Stilaan herkenbaar als huisstijl en dat is goed. We hebben ooit in veel lelijker knip- en plakwerk gespeeld.

Het enige minpunt(je) is dat Callant daar nog altijd op staat met die witte achtergrond, waardoor het lijkt alsof er gewoon een sticker op geplakt is. Ze zouden dat beter aanpakken zoals bij de hoofdsponsor: geen witte achtergrond en de naam in contrastkleur (geel op blauw/blauw op geel)
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jan Bulder »

De Truitjes, niet dat ze echt lelijk zijn, maar stijlvol vind ik het nu ook weer niet. Ze hebben wat mij betreft een vrij hoog 'Westerlogehalte'. Dit is een ontwerp willen maken, maar het eigenlijk niet kunnen. Ik ben sowieso geen fan van het merk Olympic, dat zo een beetje de Wibra is onder de sportmerken en totaal stijlloos is, zowel wat betreft ontwerpen, kledingmateriaal en snit.

Na edit: heb ze nog eens wat uitvoeriger bekeken. Dat 'bijenraatmotief' bovenaan, in combinatie met de diagonale strepen en het watermerk logo onderaan is echt een wirwar van stijlen die niet bij elkaar passen. Dat watermerk logo zit dan ook nog eens in de broek, en daar zit dan het echte logo nog eens overheen gedrukt. Sorry, dit is echt een kakofonie.

Maar soit, Genk heeft er ooit een titel en beker mee gewonnen. Dus samen naar Play Off 1 :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 29 jun 2017, 12:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door zipke373 »

Sorry...vind ze echt maar niks. Ziet er nogal cheap uit maar dat gevoel heb ik altijd met Olympic, samen met Jartazi en Jako een van de vaste leveranciers in het Provinciale voetbal. Ik denk niet dat ze daar een dikbetaalde designer achter een ontwerptafel zitten hebben... :mrgreen:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door lakie »

Ik vind ze wel sjiek...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jan Bulder »

lokeren.png
Dit van Lokeren is trouwens zo goed als identiek ... Ontwerper had veel inspiratie. En u dan nog baseren op een truitje van Jartazi. Fail.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

Vind de uitrusting best mooi en dat witte lijntje van Callant stoort niet echt omdat het toch niet te groot is. 'Waarom zou het er 'cheap' uitzien? Staat dit ook al in de Van Dale? Het woordje 'goedkoop' is waarschijnlijk te 'cheap' geworden? :roll: In ieder geval komt de uitrusting van de leverancier van zaakvoerder Marcel Lismond en dat hij zijn verdienste bij het STVV van de Goethalsperiode heeft gehad is voorzeker een punt. Hij mocht van mij ook wel eens leveren.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door zipke373 »

Since '54 schreef:Vind de uitrusting best mooi en dat witte lijntje van Callant stoort niet echt omdat het toch niet te groot is. 'Waarom zou het er 'cheap' uitzien? Staat dit ook al in de Van Dale? Het woordje 'goedkoop' is waarschijnlijk te 'cheap' geworden? :roll: In ieder geval komt de uitrusting van de leverancier van zaakvoerder Marcel Lismond en dat hij zijn verdienste bij het STVV van de Goethalsperiode heeft gehad is voorzeker een punt. Hij mocht van mij ook wel eens leveren.
Excuseer mij zenne... Spellingnazi geworden? Ik zal volgende keer goedkoop gebruiken. En ja ik vind ze er goedkoop uitzien...Mag het?
Dus@n
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2010, 00:12

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dus@n »

zipke373 schreef:
Since '54 schreef:Vind de uitrusting best mooi en dat witte lijntje van Callant stoort niet echt omdat het toch niet te groot is. 'Waarom zou het er 'cheap' uitzien? Staat dit ook al in de Van Dale? Het woordje 'goedkoop' is waarschijnlijk te 'cheap' geworden? :roll: In ieder geval komt de uitrusting van de leverancier van zaakvoerder Marcel Lismond en dat hij zijn verdienste bij het STVV van de Goethalsperiode heeft gehad is voorzeker een punt. Hij mocht van mij ook wel eens leveren.
Excuseer mij zenne... Spellingnazi geworden? Ik zal volgende keer goedkoop gebruiken. En ja ik vind ze er goedkoop uitzien...Mag het?
Ik vind ze ook eerder aan de goedkope kant. Als ge Olympic neemt, mocht het echt niet te veel kosten, want inderdaad zoals aangehaald is dit meer een standaard uitrusting voor een provinciale club en geen eerste klasser.

In plaats van eens een beetje moeite te doen en te gaan voor merken zoals Under Armour, New Balance of Burrda...
"We hebben misschien de beker niet gewonnen, maar wel het grootste feest" P. Voets 01/06/03 :headbang:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jan Bulder »

Dus@n schreef:Als ge Olympic neemt, mocht het echt niet te veel kosten, want inderdaad zoals aangehaald is dit meer een standaard uitrusting voor een provinciale club en geen eerste klasser.

In plaats van eens een beetje moeite te doen en te gaan voor merken zoals Under Armour, New Balance of Burrda...
Roland heeft Olympic overgenomen. Vandaar de keuze voor Olympic :)
Dus@n
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2010, 00:12

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dus@n »

Jan Bulder schreef:
Dus@n schreef:Als ge Olympic neemt, mocht het echt niet te veel kosten, want inderdaad zoals aangehaald is dit meer een standaard uitrusting voor een provinciale club en geen eerste klasser.

In plaats van eens een beetje moeite te doen en te gaan voor merken zoals Under Armour, New Balance of Burrda...
Roland heeft Olympic overgenomen. Vandaar de keuze voor Olympic :)
Dus straks spelen Charlton, Carl-Zeiss Jena, Alcoron en Ujpest ook in Olympic neem ik aan :blauw: :geel: win win !
"We hebben misschien de beker niet gewonnen, maar wel het grootste feest" P. Voets 01/06/03 :headbang:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door voetballiefhebber »

Zulte-Waregem speelde ooit Europees in de lelijkste truitjes. Als dit bij STVV kan, wil ik gerust in een lelijke outfit spelen ;)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

mourinho schreef:Vandaag staat er in een mooi geel kaderke bij de sportbladzijden van HBVL "Alle ingredienten zijn er om play off 1 te halen . Zeker als er na de 7 nieuwe spelers nog een tweetal versterkingen bijkomen". Deze uitspraak werd gedaan door :Roland: .
Ik vraag mij al jaar en dag af hoe het mogelijk is dat zo ene ZOT miljonair is kunnen worden en dat zo ene ZOT nog steeds vrij rondloopt.Als ge dees echt meent zijt ge voor mijn part een gevaar voor de maatschappij en moeten ze u zo lang mogelijk in een dwangbuis steken en opsluiten. :gek: :zot:
Heb ge nu nog altijd geen rood witte sjaal ???????????
Verzuurde kinderen gelijk als gij zijn een gevaar voor de maatschappij . :kots:
nasroedin
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 jan 2011, 14:38

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door nasroedin »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3012068
STVV-voorzitter Höfte: "Onze ambitie is Play-off I"
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door the fan »

Schitterend... haha... Daar gaan ze hem toch vaak mee confronteren komend seizoen zenne!
Ik kijk er al naar uit.... :grappig:
Plaats reactie