Werkgroep "pain in Rolands ass"

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Jack »

miel schreef: Als het goed gaat spelen wij voor gemiddeld 10 à 12 duizend toeschouwers dat is te weinig om de budgetten drastisch te verhogen
Tenzij hij jaarlijks ettelijke miljoenen bij past .
Speelt Zulte voor zoveel meer volk dan?
Hoeveel volk zat er in Gent toen ze bijna failliet waren?

Zulte heeft ondertussen bijna 3x ons budget.
Als je al eens begonnen was met je tribunes iets minder megalomaan te maken, zodat je dit als club kon bekostigen door middel van leningen, dan kon er daarna ook geld terugvloeien naar het sportieve.
In Gent werkt het stadion als een absolute versneller van het budget de komende jaren.
Die hebben dat nochtans ook niet handje contantje betaald.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door miel »

Jack schreef:
miel schreef: Als het goed gaat spelen wij voor gemiddeld 10 à 12 duizend toeschouwers dat is te weinig om de budgetten drastisch te verhogen
Tenzij hij jaarlijks ettelijke miljoenen bij past .
Speelt Zulte voor zoveel meer volk dan?
Hoeveel volk zat er in Gent toen ze bijna failliet waren?

Zulte heeft ondertussen bijna 3x ons budget.
Als je al eens begonnen was met je tribunes iets minder megalomaan te maken, zodat je dit als club kon bekostigen door middel van leningen, dan kon er daarna ook geld terugvloeien naar het sportieve.
In Gent werkt het stadion als een absolute versneller van het budget de komende jaren.
Die hebben dat nochtans ook niet handje contantje betaald.
Ok Jack ,
Wat zulte betreft kan ik u volgen .
Maar van waar komen die budgetten ? We zouden dat eens moeten kunnen vergelijken
Nochtans is Zulte ook aan een drama ontsnapt onder leiding van P Decuyper ( toen hij op den antwerp wou gaan spelen en Oostende in Waregem . Wie of wat heeft dat ongedaan kunnen maken ? Niet eens zo lang geleden
In Oostende is het duidelijk , gelukkig voor hen waren ze gepromoveerd , anders had Coucke misschien ook gepast
Gent is een ander verhaal , hoeveel investeerders zijn er in de infrastructuur ?
Bij mijn weten alles sinds een fikse som van de stad en nog een aantal anderen
Sportief is er daar inderdaad goed gewerkt met een titel en miljoenen uit de CL als gevolg
Maar ze moeten ook blijven bevestigen hé . Gent en Sint-Truiden kan je moeilijk vergelijken voor het aantrekken van extra budgetten en toeschouwers
Wat wel is zonder resultaten geen extra budgetten en toeschouwers .
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door enrique »

Dus, via constructieve gesprekken een voet in het beleid krijgen
Gaat hij nooit toelaten
Maar ik hoop dat ik verkeerd ben...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Jack »

miel schreef: Ok Jack ,
Wat zulte betreft kan ik u volgen .
Maar van waar komen die budgetten ? We zouden dat eens moeten kunnen vergelijken
Nochtans is Zulte ook aan een drama ontsnapt onder leiding van P Decuyper ( toen hij op den antwerp wou gaan spelen en Oostende in Waregem . Wie of wat heeft dat ongedaan kunnen maken ? Niet eens zo lang geleden
In Oostende is het duidelijk , gelukkig voor hen waren ze gepromoveerd , anders had Coucke misschien ook gepast
Gent is een ander verhaal , hoeveel investeerders zijn er in de infrastructuur ?
Bij mijn weten alles sinds een fikse som van de stad en nog een aantal anderen
Sportief is er daar inderdaad goed gewerkt met een titel en miljoenen uit de CL als gevolg
Maar ze moeten ook blijven bevestigen hé . Gent en Sint-Truiden kan je moeilijk vergelijken voor het aantrekken van extra budgetten en toeschouwers
Wat wel is zonder resultaten geen extra budgetten en toeschouwers .
Uiteindelijk maakt het niet uit waar de investeerders vandaan komen.
Als deze mensen hun geld er kunnen uithalen op termijn, maar er daarnaast ruimte is om de financiën voor het sportieve te laten groeien is het toch perfect!
Gent heeft inderdaad hulp gekregen van de stad.
Voor de rest waarschijnlijk een deel investeerders en Ghelamco zelf zal ook zeer veel duiten in het zakje gedaan hebben (in return: deel opbrengsten, eigen kantoren erin, naamsbekendheid nu om andere dingen binnen te halen,...)
Volgens voorzitter Ivan De Witte liet het nieuwe stadion toe het jaarbudget van AA Gent bijna te verdubbelen. ‘In het oude stadion draaiden we een jaarbudget van 17 miljoen euro, catering inbegrepen’, aldus De Witte. ‘Nu zitten we aan 32 miljoen inclusief de catering. Het gemiddelde aantal fans is ook zo goed als verdubbeld van 10.000 tot 18.000.’ Volgens Paul Gheysens van Ghelamco kostte de Arena ‘tussen de 75 en de 80 miljoen euro.’
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140930_01297045

=> blijkbaar krijgen zij het ook voor mekaar. 10.000 supporters maar voor het nieuwe stadion.
Ja, meer potentieel voor investeerders daar, maar niets zegt dat wij zo'n stadion nodig hebben. 4 mooi verzorgde tribunes was voldoende.

Onze tribunes hebben meer gekost.
Ons sportief budget sindsdien? Afgekolfd en nu reeds enkele jaren stabiel op een te laag niveau om een stabiele middenmotor te zijn.
Geen euro brengt de hele boel op voor het sportieve! Ik denk dat RD stilaan de boel terug verdiend heeft.
Hij heeft immers nog een berg appartementen en hotelkamers bovenop de commerciële ruimtes.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Jokke »

Ik blijf bij mijn mening en die kost mij niks, in tegendeel ik win ermee : wegblijven,wegblijven,wegblijven...'t zal mij ook pijn doen maar geen volk meer is voor hun ook pijnlijk op den duur. Trouwens nu naar hun vertoning komen kijken doet ook zeer aan de ogen. Bovendien die artificiële sfeermakerij en dito positivisme komen mij de strot uit.
P.S. : volgens het Nieuwsblad geeft het enige lichtpuntje van de club , Cynthia, er na 1 jaar ook de brui aan.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door tesneusdoek »

Jan Bulder schreef:Omdat er blijkbaar toch opnieuw wat ondernemingszin begint op te borrelen onder sommige Forumggebruikers, misschien best even de krachten proberen bundelen binnen deze aparte topic. Ik ga geen lange motivatietekst meer neertypen, daarvoor verwijs ik graag naar de brief van Tompie.

Kort samengevat:

Wat ?

Een werkgroep die zich op een gestructureerde manier op langere termijn wil inzetten om het beleid van Roland Duchatelet met onderbouwde kritieken aan te kaarten. Geen onderhandelingsclubje dat na de zoveelste leugenronde zwijgt, maar verbeten doorzetters die overtuigd zijn van hun mening en daar niet vanaf wijken.

Op Stayen laten ze het niet zo uitschijnen, maar wees er maar zeker van dat ze in hun gat gebeten zijn door de lage toeschouwersaantallen en door de vele kritiek die je al maandenlang terugvindt op sociale media. Als er één ding is dat ze op Stayen niet kunnen tegenhouden en waar ze best wel gevoelig voor zijn, dan is het wel de publieke opinie.

RD heeft 12 jaar de tijd gehad om zijn beloftes bij deze club waar te maken, zie opnieuw de brief van Tompie op dit forum. Dit is geen pech meer, dit is een combinatie van onkunde, onwil en zelfbediening. En ook al krijgen we hem hier niet weg, het zou mezelf toch de nodige voldoening geven om de naam en het netwerk van RD in diskrediet te brengen.

Zoals Iniesta in een andere topic aanhaalde, we hebben misschien niet het budget waarover bv de actiegroep CARD beschikt, maar er zijn dankzij onder andere de sociale media nog heel wat mogelijkheden om een boodschap de wijde wereld in te sturen.

Wie ?

Iedereen die op een constructieve manier actief wil meewerken, welkom. Misschien in eerste instantie hier kort even reageren indien je interesse hebt om op langere termijn deel uit te maken van deze werkgroep, daarvoor op regelmatige basis te overleggen en wat arbeid op te nemen.

Indien voldoende reactie kunnen we overgaan naar stap 2, een eerste samenkomst om de grote lijnen van de werkgroep uit te tekenen.

Maak er hier AUB geen ellenlange discussie van, daarvoor zijn er onderwerpen genoeg. Ofwel doe je mee, ofwel niet.
Eerst en vooral :toppie: Initiatieven zijn steeds welkom en hopelijk komt er iets uit voort dat de huidige toestand van STVV verbetert. Sta me toe enige constructieve kritiek te geven op uw initiatief (no hard feelings, ok? :hug: ):
1) De naam van de topic is een beetje stootaangevend. Enige extreme uitzonderingen te na gelaten, verdient iedereen als persoon een zeker respect en het recht om correct behandeld te worden ,ondanks de meningsverschillen omtrent handelswijze, stijl, aanpak... en uw initiatief verliest misschien mogelijke steun van bekwame personen die worden afgeschrikt door de titel, terwijl alle bruggen naar het huidge bestuur toe precies al worden opgeblazen. Naar het niveau zakken van iemand een "pain in the ass" te willen veroorzaken, sluit een aantal personen die mee willen werken aan verbetering waarschijnlijk uit.
2) De doelstellingen: Indien je een groep personen achter je initiatief wil verzamelen is het misschien interessant om duidelijk voorop te stellen welk doel je wil bereiken (bijv. (i) verbetering communicatie met het huidige bestuur, (ii) behoud huidige bestuur en eigendomsstructuur maar meer investering in het sportieve, (iii) benoeming ervaren sportief directeur met hoge graad van autonomie, (iv) nieuwe trainer, (v) aankoop van meer kwaliteitsspelers en minder middenklasse, (vi) overname door sterke investeerder uit binnenland (?) of buitenland, (vii) overname door investeerder met STVV-verleden/ geel-blauw bloed in de aderen, (viii) meer eigen jeugd en minder low-class aankopen, (ix) het opnieuw samenbrengen in één vennootschap van de NV STAYEN en de voetbalclub...).
Probeer een schematisch 10-puntenplan op te stellen zodat iedereen weet waar je initatief voor staat en kan kiezen of hij zich daarachter kan scharen of niet.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door pat@ »

tesneusdoek schreef:
Jan Bulder schreef:Omdat er blijkbaar toch opnieuw wat ondernemingszin begint op te borrelen onder sommige Forumggebruikers, misschien best even de krachten proberen bundelen binnen deze aparte topic. Ik ga geen lange motivatietekst meer neertypen, daarvoor verwijs ik graag naar de brief van Tompie.

Kort samengevat:

Wat ?

Een werkgroep die zich op een gestructureerde manier op langere termijn wil inzetten om het beleid van Roland Duchatelet met onderbouwde kritieken aan te kaarten. Geen onderhandelingsclubje dat na de zoveelste leugenronde zwijgt, maar verbeten doorzetters die overtuigd zijn van hun mening en daar niet vanaf wijken.

Op Stayen laten ze het niet zo uitschijnen, maar wees er maar zeker van dat ze in hun gat gebeten zijn door de lage toeschouwersaantallen en door de vele kritiek die je al maandenlang terugvindt op sociale media. Als er één ding is dat ze op Stayen niet kunnen tegenhouden en waar ze best wel gevoelig voor zijn, dan is het wel de publieke opinie.

RD heeft 12 jaar de tijd gehad om zijn beloftes bij deze club waar te maken, zie opnieuw de brief van Tompie op dit forum. Dit is geen pech meer, dit is een combinatie van onkunde, onwil en zelfbediening. En ook al krijgen we hem hier niet weg, het zou mezelf toch de nodige voldoening geven om de naam en het netwerk van RD in diskrediet te brengen.

Zoals Iniesta in een andere topic aanhaalde, we hebben misschien niet het budget waarover bv de actiegroep CARD beschikt, maar er zijn dankzij onder andere de sociale media nog heel wat mogelijkheden om een boodschap de wijde wereld in te sturen.

Wie ?

Iedereen die op een constructieve manier actief wil meewerken, welkom. Misschien in eerste instantie hier kort even reageren indien je interesse hebt om op langere termijn deel uit te maken van deze werkgroep, daarvoor op regelmatige basis te overleggen en wat arbeid op te nemen.

Indien voldoende reactie kunnen we overgaan naar stap 2, een eerste samenkomst om de grote lijnen van de werkgroep uit te tekenen.

Maak er hier AUB geen ellenlange discussie van, daarvoor zijn er onderwerpen genoeg. Ofwel doe je mee, ofwel niet.
Eerst en vooral :toppie: Initiatieven zijn steeds welkom en hopelijk komt er iets uit voort dat de huidige toestand van STVV verbetert. Sta me toe enige constructieve kritiek te geven op uw initiatief (no hard feelings, ok? :hug: ):
1) De naam van de topic is een beetje stootaangevend. Enige extreme uitzonderingen te na gelaten, verdient iedereen als persoon een zeker respect en het recht om correct behandeld te worden ,ondanks de meningsverschillen omtrent handelswijze, stijl, aanpak... en uw initiatief verliest misschien mogelijke steun van bekwame personen die worden afgeschrikt door de titel, terwijl alle bruggen naar het huidge bestuur toe precies al worden opgeblazen. Naar het niveau zakken van iemand een "pain in the ass" te willen veroorzaken, sluit een aantal personen die mee willen werken aan verbetering waarschijnlijk uit.
2) De doelstellingen: Indien je een groep personen achter je initiatief wil verzamelen is het misschien interessant om duidelijk voorop te stellen welk doel je wil bereiken (bijv. (i) verbetering communicatie met het huidige bestuur, (ii) behoud huidige bestuur en eigendomsstructuur maar meer investering in het sportieve, (iii) benoeming ervaren sportief directeur met hoge graad van autonomie, (iv) nieuwe trainer, (v) aankoop van meer kwaliteitsspelers en minder middenklasse, (vi) overname door sterke investeerder uit binnenland (?) of buitenland, (vii) overname door investeerder met STVV-verleden/ geel-blauw bloed in de aderen, (viii) meer eigen jeugd en minder low-class aankopen, (ix) het opnieuw samenbrengen in één vennootschap van de NV STAYEN en de voetbalclub...).
Probeer een schematisch 10-puntenplan op te stellen zodat iedereen weet waar je initatief voor staat en kan kiezen of hij zich daarachter kan scharen of niet.
De titel zegt genoeg. En dat schema met de 10 punten kan er pas komen als je samen met de juiste mensen hebt kunnen overleggen om iets uit te werken. Niet tegen de schenen van RD of de NV stampen is volledig uit den boze (voor mezelf dan toch). De maat is volledig vol, er zal wel gegrond en met respect voor iedereen te werk gegaan worden.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door pat@ »

tesneusdoek schreef:
Jan Bulder schreef:Omdat er blijkbaar toch opnieuw wat ondernemingszin begint op te borrelen onder sommige Forumggebruikers, misschien best even de krachten proberen bundelen binnen deze aparte topic. Ik ga geen lange motivatietekst meer neertypen, daarvoor verwijs ik graag naar de brief van Tompie.

Kort samengevat:

Wat ?

Een werkgroep die zich op een gestructureerde manier op langere termijn wil inzetten om het beleid van Roland Duchatelet met onderbouwde kritieken aan te kaarten. Geen onderhandelingsclubje dat na de zoveelste leugenronde zwijgt, maar verbeten doorzetters die overtuigd zijn van hun mening en daar niet vanaf wijken.

Op Stayen laten ze het niet zo uitschijnen, maar wees er maar zeker van dat ze in hun gat gebeten zijn door de lage toeschouwersaantallen en door de vele kritiek die je al maandenlang terugvindt op sociale media. Als er één ding is dat ze op Stayen niet kunnen tegenhouden en waar ze best wel gevoelig voor zijn, dan is het wel de publieke opinie.

RD heeft 12 jaar de tijd gehad om zijn beloftes bij deze club waar te maken, zie opnieuw de brief van Tompie op dit forum. Dit is geen pech meer, dit is een combinatie van onkunde, onwil en zelfbediening. En ook al krijgen we hem hier niet weg, het zou mezelf toch de nodige voldoening geven om de naam en het netwerk van RD in diskrediet te brengen.

Zoals Iniesta in een andere topic aanhaalde, we hebben misschien niet het budget waarover bv de actiegroep CARD beschikt, maar er zijn dankzij onder andere de sociale media nog heel wat mogelijkheden om een boodschap de wijde wereld in te sturen.

Wie ?

Iedereen die op een constructieve manier actief wil meewerken, welkom. Misschien in eerste instantie hier kort even reageren indien je interesse hebt om op langere termijn deel uit te maken van deze werkgroep, daarvoor op regelmatige basis te overleggen en wat arbeid op te nemen.

Indien voldoende reactie kunnen we overgaan naar stap 2, een eerste samenkomst om de grote lijnen van de werkgroep uit te tekenen.

Maak er hier AUB geen ellenlange discussie van, daarvoor zijn er onderwerpen genoeg. Ofwel doe je mee, ofwel niet.
Eerst en vooral :toppie: Initiatieven zijn steeds welkom en hopelijk komt er iets uit voort dat de huidige toestand van STVV verbetert. Sta me toe enige constructieve kritiek te geven op uw initiatief (no hard feelings, ok? :hug: ):
1) De naam van de topic is een beetje stootaangevend. Enige extreme uitzonderingen te na gelaten, verdient iedereen als persoon een zeker respect en het recht om correct behandeld te worden ,ondanks de meningsverschillen omtrent handelswijze, stijl, aanpak... en uw initiatief verliest misschien mogelijke steun van bekwame personen die worden afgeschrikt door de titel, terwijl alle bruggen naar het huidge bestuur toe precies al worden opgeblazen. Naar het niveau zakken van iemand een "pain in the ass" te willen veroorzaken, sluit een aantal personen die mee willen werken aan verbetering waarschijnlijk uit.
2) De doelstellingen: Indien je een groep personen achter je initiatief wil verzamelen is het misschien interessant om duidelijk voorop te stellen welk doel je wil bereiken (bijv. (i) verbetering communicatie met het huidige bestuur, (ii) behoud huidige bestuur en eigendomsstructuur maar meer investering in het sportieve, (iii) benoeming ervaren sportief directeur met hoge graad van autonomie, (iv) nieuwe trainer, (v) aankoop van meer kwaliteitsspelers en minder middenklasse, (vi) overname door sterke investeerder uit binnenland (?) of buitenland, (vii) overname door investeerder met STVV-verleden/ geel-blauw bloed in de aderen, (viii) meer eigen jeugd en minder low-class aankopen, (ix) het opnieuw samenbrengen in één vennootschap van de NV STAYEN en de voetbalclub...).
Probeer een schematisch 10-puntenplan op te stellen zodat iedereen weet waar je initatief voor staat en kan kiezen of hij zich daarachter kan scharen of niet.
De titel zegt genoeg. En dat schema met de 10 punten kan er pas komen als je samen met de juiste mensen hebt kunnen overleggen om iets uit te werken. Niet tegen de schenen van RD of de NV stampen is volledig uit den boze (voor mezelf dan toch). De maat is volledig vol, er zal wel gegrond en met respect voor iedereen te werk gegaan worden.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door STVV-fan »

STVV-fan approves

Maar ik schaar mee voor de volle procenten achter Mikman.
Zonder zulke mensen is jullie werkgroepje gedoemd te mislukken.

In ieder geval, veel succes mannen!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door enrique »

Het is niet duidelijk wat die werkgroep moet en zal inhouden (ik weet het in elk geval niet)
Dus lijkt het mij zeer voorbarig te gaan verkondigen dat het op voorhand een mislukte zaak is

Ik ben er trouwens zeker van dat er velen zijn die willen dat elke vorm van protest mislukt
Omdat ze een gemiddelde van 1 degradatie op 3 seizoenen leuk vinden ...
(Dan maar zeker)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Iniesta »

Count me in.

Ik heb dezelfde moeilijkheid inzake afstand als sommige anderen maar ook op afstand kunnen veel mensen wel degelijk iets bijdragen. Tegenwoordig vergadert men zelfs over continenten heen, dat moet dus kunnen.

Goeie voorstellen zijn hier al te lezen. De naamkeuze is inderdaad belangrijk. De naam moet positief zijn en niet iemand persoonlijk viseren. Het doel moet het belang van de club zijn. Supporters zijn er voor hun club en onze acties moeten uit bezorgdheid voor die belangen gedaan worden niet tegen x of y. Als iemand deze belangen schaadt komt dit uiteraard op hetzelfde neer maar dat is onze fout niet.

Dat er mensen met financiële kennis iets kunnen bijbrengen zoals Mikman terecht opmerkt is juist. Hopelijk kan hijzelf of anderen meewerken. Een andere pist zijn ex-bestuursleden of ex-spelers die kennis van de gang van zaken hebben. Kennis bijbrengen kan ook anoniem zolang het over duidelijke feiten gaat.

Overleggen met het bestuur moet zeker mogelijk zijn, er is niets mis met overleg want het gebrek aan communicatie is één van de grote pijnpunten. Dit overleg moet echter niet een praatbarak worden waar de kritiek gesmoord wordt met de zoveelste ronde loze beloften. Een stem voor de supporters zou al een verwezenlijking zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Brusselmans »

1 - Een dictatuur krijg je nooit omver met bloemekes en John Lennon liedjes !
2 - Alles is zijn eigendom, niks te koeken op iemand anders zijn bezit !

Als hij uit eigen beweging het licht eens niet wil zien, zichzelf visionair en out of the box blijft noemen, dan is alles wat je onderneemt waste of time !

Het is zo een type : hoe meer jij aandringt op een witte kleur, hoe harder hij zal zoeken naar het donkerste zwart.
Nen op en top averechtse wannes.
Misschien liggen daar mogelijkheden ?
Als iedereen zegt dat zwart dik OK is, dan zal hij zich zorgen gaan maken en gaan zoeken naar grijs richting wit !
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Dreke »

Jan Bulder schreef:Maak er hier AUB geen ellenlange discussie van, daarvoor zijn er onderwerpen genoeg. Ofwel doe je mee, ofwel niet.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door enrique »

Ik zie meer heil in het Engelse model
Die gaan er hem finaal uit krijgen
Wat ze hier willen, gaat te lang duren
En we zijn al zo lang bezig
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Jan Bulder »

enrique schreef:Ik zie meer heil in het Engelse model
Die gaan er hem finaal uit krijgen
Wat ze hier willen, gaat te lang duren
En we zijn al zo lang bezig
Wat is dat, wat ze hier willen? Wat ze hier willen, moet nog in overleg vastgelegd worden. En ik ben me er van bewust dat dat dan de mening zal zijn van een bepaalde groep. Voor de ene zal dat te extreem zijn, voor de andere niet verregaand genoeg.

Wat mij betreft heeft RD alleszins kansen genoeg gehad. Dialoog? Die was er in het verleden, maar er is nooit in die zin naar de stem van de supporter geluisterd dat het beleid ook effectief werd bijgestuurd. Integendeel, zelfs mensen met gefundeerde kritiek werden afgedaan als gefrustreerde marginalen.

Het is inderdaad belangrijk om doelstellingen te gaan vastleggen en uit te tekenen hoe die te behalen.
Plaats reactie