Werkgroep "pain in Rolands ass"

Alles over het beleid van onze club
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door enrique »

Ik volg u helemaal
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door kedkedet »

Helemaal akkoord dat eerst een duidelijke doelstelling/missie (in 1 zin, kort en krachtig) moet geformuleerd worden.
Bv. "Terug evolueren naar een club waarmee de doorsnee Haspengouwer/STVV-er zich terug kan identificeren en die hem "trots" maakt".

De slogan "voetbal, volk en vuur" is hierbij het uitgangspunt voor mij, want daar schiet vandaag de dag werkelijk NIETS meer van over.

Of dit kan met of zonder Roland laat ik in het midden (ik vind niet dat we "op de man" mogen spelen; dan gaat hij alleen maar in het verweer gaan en ben je op voorhand al verloren). Doch het is duidelijk dat een gezond doch ambitieus sportief beleid ESSENTIEEL is om dit doel te bereiken.

Vervolgens kunnen we beginnen uitschrijven welke concrete acties (realistisch) we op poten zetten om dit doel te bereiken ...
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door simon »

Brusselmans schreef:1 - Een dictatuur krijg je nooit omver met bloemekes en John Lennon liedjes !
2 - Alles is zijn eigendom, niks te koeken op iemand anders zijn bezit !

Als hij uit eigen beweging het licht eens niet wil zien, zichzelf visionair en out of the box blijft noemen, dan is alles wat je onderneemt waste of time !

Het is zo een type : hoe meer jij aandringt op een witte kleur, hoe harder hij zal zoeken naar het donkerste zwart.
Nen op en top averechtse wannes.
Misschien liggen daar mogelijkheden ?
Als iedereen zegt dat zwart dik OK is, dan zal hij zich zorgen gaan maken en gaan zoeken naar grijs richting wit !

Inderdaad ik vrees hetzelfde scenario...die pipo is voor geen rede vatbaar laat staan dialoog...
Ik ben eerder voor het massaal wegblijven of een groot scherm of horeca actie opzetten tijdens een thuismatch ... De pers zal er van smullen en die pipo zijn ego ook.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door omeloe »

enrique schreef:Ik zie meer heil in het Engelse model
Die gaan er hem finaal uit krijgen
Wat ze hier willen, gaat te lang duren
En we zijn al zo lang bezig
Het Luiks model is veel efficiënter !!!
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Dreke »

omeloe schreef: Het Luiks model is veel efficiënter !!!
100% zeker dat hij daar volledig weg is?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Iniesta »

Een dialoog zal er altijd moeten komen want zoals men terecht aanhaalt, hij is de eigenaar van de infrastructuur. Dat maakt hem echter niet ontastbaar want de voetbalwereld is een bijzonder gegeven. Zonder toeschouwers en supporters kan je als bestuur ook niets en ga je gigantisch af. De dalende toeschouwersaantallen die opgesmukt worden door mensen gratis toe te laten is in die zin wel degelijk een serieus probleem. Als je zelfs bij een club als STVV erin slaagt om de mensen weg te jagen, dan zegt dat eigenlijk al genoeg.

Een dialoog is ook niet hetzelfde als in het bestuur zitten of de dagdagelijkse beslissingen nemen. Het is eerder een vertegenwoordiging van de supporters die over hun belangen en deze van de club kunnen waken om grove zaken te vermijden. Ook zal er meer begrip en minder weerstand zijn als de supporters beter geïnformeerd werden over de deals die gesloten worden, het is dus niet zo eenzijdig en kan ook win/win zijn. Wat niet kan is dat het weer een zoveelste goednieuwsshow wordt waarbij de vertegenwoordigers gewoon gepaaid worden met leugens en loze beloften en de boel gewoon verder gaat zoals nu het geval is. Bestaat er in Mechelen niet zoiets in die aard?

Kan Tompie ook een onderdeel van dit forum afgeschermd maken zodat zenkel zij die willen meewerken onder elkaar zaken kunnen bespreken zonder dat heel Stayen kan meelezen? Uiteraard kunnen resultaten wel gedeeld worden met de andere supporters zodra deze ideeën uitgepuurd zijn.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door voetballiefhebber »

Als ik het me goed herinner heeft KV Mechelen een vertegenwoordiger in het bestuur. Dacht dat ik dit eens ergens had gelezen. Maar Roland kennende gaat hij niet veel om niet te zeggen geen inspraak dulden. Jullie zijn immers geen ja-knikkers.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Johan »

schrijf mij maar in,die onnozelaar en zijn ambiance trien zo snel mogelijk weg is een natte droom van mij.Maar ge ziet al direct dat er een paar van die moraalridders lijk ne miel enz tegen stroom gaan zwemmen, hoe is het mogelijk?Die mannen kunnen wat mij betreft verder RD zijn gat gaan likken,en ondertussen blijven de stvv maffia hun zakken blijven vullen.Niet te begrijpen alsook het feit dat de plaatselijke pers zwijgt in alle talen.Thuis blijven allemaal van de thuis matchen , dan kunnen ze hun tonnen zelf betalen en uitzuipen , en met mekaar dansen , de nerd en zijn Hollands dansmarieke.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Brusselmans »

Iemand heeft het in een andere topic aangehaald ...

Massaal naar de zot mailen, en hem uitnodigen om zaterdag gratis mee te gaan.
Met als nota erbij : omdat echt niemand interesse heeft voor de gratis uitnodiging.

Ludiek, geweldloos, maar recht op zijn ego !!!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:Iemand heeft het in een andere topic aangehaald ...

Massaal naar de zot mailen, en hem uitnodigen om zaterdag gratis mee te gaan.
Met als nota erbij : omdat echt niemand interesse heeft voor de gratis uitnodiging.

Ludiek, geweldloos, maar recht op zijn ego !!!
Hed het maar voor dat hij ingaat op een van de uitnodigingen
Ik wil nie in iemand zijn plaats zijn ;)
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:Ludiek, geweldloos, maar recht op zijn ego !!!
Ludiek , met geweld , recht op zijn smoel is ook goed !!! :bat:
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Jokke »

" Stay- away " of " Stay-@-home " ...
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door pat@ »

Mannen, wei zit het naa feitelijk? Gaat er nog iets van de grond komen?
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door pat@ »

Vanavond hebben we de ideale mogelijkheid om eens van ons te laten horen. De zeer lege tribunes gaan opvallen en gaan door Raes en co waarschijnlijk afgedaan worden als koud, door de week etc.

Zou het nu de moment niet zijn om actief te zijn op twitter. Met zoveel mogelijks tags van de commentatoren, rake hashtags met duidelijke info voor heel Belgie hoe de vork nu eigenlijk aan de steel zit. In de hoop dat ze dit oppikken en vermelden. Mss kan Tompie een leuke "standaardtweet" opstellen.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Werkgroep "pain in Rolands ass"

Bericht door Condor »

De naam van uw werkgroep getuigt niet van een niveau om constructieve gesprekken te voeren. Weet je wat een nieuwe voetbalploeg oprichten wel betekent en wat dat kost. Niet jij noch een vereniging zal dat nog kunnen bekostigen tenzij je zoals in de tijd van het suikerfabriek in bevordering wil blijven spelen. Kijk naar Hasselt,Diest en Tongeren.
Wacht tot de wintertransfers achter de rug zijn en denk dan of het nog nodig is om RD of wie dan ook te kraken. Waar we nu staan en verblijven is louter aan één man te danken. Toeschouwers krijg je morgen met hopen als je maar wint.
Plaats reactie