Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
Jacques schreef:Van de GrAS facebook pagina. Toch afglijden tegenover vroeger. Geen enkele sportieve vooruitgang.
Afbeelding
Kijk eens goed , RD is niet afgegleden . Toen hij het overnam stonden we onderaan in de hoogste reeks , net als nu . Maar het kan best dat we volgend seizoen degraderen , dan staan we er natuurlijk slechter voor . Ik had die grafiek niet nodig om te weten wat STVV ooit al gepresteerd heeft . Zo een dikke boterham is dat niet . :grappig:
Dan denk ik dat ik een nieuw brilleke moet kopen...
Toen hij overnam, waren we net 13de geëindigd op 18 ploegen. Natuurlijk zijn we nooit een hoogvlieger geweest, maar waar we eerder wel regelmatig rond plaats 10 finishten op 18 ploegen en nog wel eens positief verrasten (4de en bekerfinale), varen we met Roland, op 1 seizoen PO1 na, al meer dan 10 jaar een bodemkoers.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door miel »

Jacques schreef:
omeloe schreef:
Jacques schreef:Van de GrAS facebook pagina. Toch afglijden tegenover vroeger. Geen enkele sportieve vooruitgang.
Afbeelding
Kijk eens goed , RD is niet afgegleden . Toen hij het overnam stonden we onderaan in de hoogste reeks , net als nu . Maar het kan best dat we volgend seizoen degraderen , dan staan we er natuurlijk slechter voor . Ik had die grafiek niet nodig om te weten wat STVV ooit al gepresteerd heeft . Zo een dikke boterham is dat niet . :grappig:
Dan denk ik dat ik een nieuw brilleke moet kopen...
Toen hij overnam, waren we net 13de geëindigd op 18 ploegen. Natuurlijk zijn we nooit een hoogvlieger geweest, maar waar we eerder wel regelmatig rond plaats 10 finishten op 18 ploegen en nog wel eens positief verrasten (4de en bekerfinale), varen we met Roland, op 1 seizoen PO1 na, al meer dan 10 jaar een bodemkoers.
Dat we op sportief vlak nooit een hoogvlieger geweest zijn op enkele uitzonderingen na , heeft hier nog nooit iemand ontkent .
Maar als ge met statistiekjes afkomt , moet je een totaal plaatje leveren en niet er één facet uitlichten .
Stuur ook eens een grafiek van de budgetten van toen en nu .
Plaats ook eens wat foto's van het stadion met de duivenkotten en de kiekenrek als tribune versus het huidige Staaien .
Ok het sportieve zou moeten primeren daar ben ik het over eens , maar het één kan niet zonder het ander in het huidige voetbal .
Als ge het mij vraagt staan we er nu toch een stuk beter voor dan destijds , al was het maar om een licentie te halen en te kunnen groeien .
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil .
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:Van de GrAS facebook pagina. Toch afglijden tegenover vroeger. Geen enkele sportieve vooruitgang.
Afbeelding
Kom, laat ons de rangen sluiten ...
RD heeft dat heel goed gedaan de afgelopen 12 jaar ...
We hebben maar ene keer bergop moeten rijden ...
En das best wel vermoeiend toch !!!
Ik zie echt niet zo ongelofelijk grote verschillen (buiten de manier van zeggen) tussen wat iedereen hier zegt op het forum. Iedereen is het erover eens dat we sportief al te lang met vuur gespeeld hebben. Het stadion staat er en staat ons toe om de komende jaren gerust te zijn op het vlak van allerhande bestaande en toekomstige vereisten om een licentie te krijgen die ons toestaat om in 1ste klasse te spelen. De capaciteit is ook goed voor een club als STVV en zo een stadion moet vol raken als we niet steeds degradatievoetbal spelen. Daar wringt het schoentje dus... Hoe kunnen we sportief een trap(je) hogerop? Niemand (of ik moest me zeer vergissen) verwacht of eist aan :Roland: dat de mens zijn "schamele spaargeld voor zijne ouwe dag" :mrgreen: in allerhande (top-)spelers steekt, want het is al vaker gebeurd dat één of andere bevlogen voorzitter-miljonair een paar jaar met een club wil spelen en er geld inpompt, tot hij het beu is of zijn geld liever op een andere manier wegsmijt. Dat wordt nadien cash betaald, want dat zijn kunstmatig "opgefokte" clubs die meestal achteraf een serieuze terugval kennen.

Beetje bij beetje STVV verbeteren dat is dus het plan. Hoe moet dat gebeuren? Indien het budget omhoog kan zonder dat er daar kleerscheuren van komen, vooruit. Zoniet, door intelligenter op de transfermarkt teweer te gaan en niet jaarlijks tien middelmatige spelers aan te trekken die misschien meekunnen in 1ste klasse. Het ideale scenario is de combinatie van de twee: :Roland: die via sponsoring door één van zijn eigen bedrijven of één van zijn zakencontacten of op een andere manier het sportieve budget verhoogt, en :Roland: die zich laat omringen door ervaren mensen die in de nationale en internationale voetbalwereld hun sporen al verdiend hebben. Liever 2 of 3 garanties op meer kwaliteit dan alleen maar kwantiteit (die hebben we al...we hadden een ruime kern waar er 5 à 6 spelers zelden of nooit gebruikt zijn).

Wie is daar de juiste persoon voor? Uw ex-spelers die momenteel in lagere klasses bezig zijn of in buitenlandse competities die lager aangeschreven staan dan de Jupiler Pro League, want daar kan je nog je slag slaan. Wat moeilijk is, is om "op papier of via statistieken, makelaars, video's..." de nagel op de kop te slaan. Dat geeft onze sportieve directeur nu ook zelf toe, wanneer hij zegt dat de meeste van de aangetrokken spelers onder de verwachtingen bleven. Ze zullen zelf ook wel weten waar dat aan ligt en hopelijk de nodige maatregelen nemen om dezelfde vergissingen te vermijden (allez, dat hoop ik toch).
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door pat@ »

miel schreef:
Jacques schreef:
omeloe schreef:
Jacques schreef:Van de GrAS facebook pagina. Toch afglijden tegenover vroeger. Geen enkele sportieve vooruitgang.
Afbeelding
Kijk eens goed , RD is niet afgegleden . Toen hij het overnam stonden we onderaan in de hoogste reeks , net als nu . Maar het kan best dat we volgend seizoen degraderen , dan staan we er natuurlijk slechter voor . Ik had die grafiek niet nodig om te weten wat STVV ooit al gepresteerd heeft . Zo een dikke boterham is dat niet . :grappig:
Dan denk ik dat ik een nieuw brilleke moet kopen...
Toen hij overnam, waren we net 13de geëindigd op 18 ploegen. Natuurlijk zijn we nooit een hoogvlieger geweest, maar waar we eerder wel regelmatig rond plaats 10 finishten op 18 ploegen en nog wel eens positief verrasten (4de en bekerfinale), varen we met Roland, op 1 seizoen PO1 na, al meer dan 10 jaar een bodemkoers.
Dat we op sportief vlak nooit een hoogvlieger geweest zijn op enkele uitzonderingen na , heeft hier nog nooit iemand ontkent .
Maar als ge met statistiekjes afkomt , moet je een totaal plaatje leveren en niet er één facet uitlichten .
Stuur ook eens een grafiek van de budgetten van toen en nu .
Plaats ook eens wat foto's van het stadion met de duivenkotten en de kiekenrek als tribune versus het huidige Staaien .
Ok het sportieve zou moeten primeren daar ben ik het over eens , maar het één kan niet zonder het ander in het huidige voetbal .
Als ge het mij vraagt staan we er nu toch een stuk beter voor dan destijds , al was het maar om een licentie te halen en te kunnen groeien .
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil .
Beste Miel,

Je mag dat grafiekje ook maken, dan zul je zien dat we voor Duchatelet evenzeer bij de kneusjes in 1ste waren. Dat de budgetten hoger liggen is normaal, er gaat veel meer geld om in het voetbal dan 15 jaar geleden. De verhoudingen blijven gewoon hetzelfde, dus uw redenering klopt van geen kanten.

Je mag gerust foto's nemen vanaf elke zijlijn. Dan fotografeer je exact 2 "voetbaltribunes" en 2 muren van 5 meter hoog, waar je dan ook nog eens moet inzoomen om even kortbij te raken als bij de "voetbaltribunes". Als uwe held nu eens luxe duivenkotten en kiekenrekken gezet had en geïnvesteerd had in een fatsoenlijke "GrAsmat" was er nu geen ellenlange discussie aan de gang.
Xperia
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 okt 2010, 18:49

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Xperia »

GRaS = pain in rolands ass groep?
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door miel »

pat@ schreef:
miel schreef:
Jacques schreef:
omeloe schreef:
Jacques schreef:Van de GrAS facebook pagina. Toch afglijden tegenover vroeger. Geen enkele sportieve vooruitgang.
Afbeelding
Kijk eens goed , RD is niet afgegleden . Toen hij het overnam stonden we onderaan in de hoogste reeks , net als nu . Maar het kan best dat we volgend seizoen degraderen , dan staan we er natuurlijk slechter voor . Ik had die grafiek niet nodig om te weten wat STVV ooit al gepresteerd heeft . Zo een dikke boterham is dat niet . :grappig:
Dan denk ik dat ik een nieuw brilleke moet kopen...
Toen hij overnam, waren we net 13de geëindigd op 18 ploegen. Natuurlijk zijn we nooit een hoogvlieger geweest, maar waar we eerder wel regelmatig rond plaats 10 finishten op 18 ploegen en nog wel eens positief verrasten (4de en bekerfinale), varen we met Roland, op 1 seizoen PO1 na, al meer dan 10 jaar een bodemkoers.
Dat we op sportief vlak nooit een hoogvlieger geweest zijn op enkele uitzonderingen na , heeft hier nog nooit iemand ontkent .
Maar als ge met statistiekjes afkomt , moet je een totaal plaatje leveren en niet er één facet uitlichten .
Stuur ook eens een grafiek van de budgetten van toen en nu .
Plaats ook eens wat foto's van het stadion met de duivenkotten en de kiekenrek als tribune versus het huidige Staaien .
Ok het sportieve zou moeten primeren daar ben ik het over eens , maar het één kan niet zonder het ander in het huidige voetbal .
Als ge het mij vraagt staan we er nu toch een stuk beter voor dan destijds , al was het maar om een licentie te halen en te kunnen groeien .
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil .
Beste Miel,

Je mag dat grafiekje ook maken, dan zul je zien dat we voor Duchatelet evenzeer bij de kneusjes in 1ste waren. Dat de budgetten hoger liggen is normaal, er gaat veel meer geld om in het voetbal dan 15 jaar geleden. De verhoudingen blijven gewoon hetzelfde, dus uw redenering klopt van geen kanten.

Je mag gerust foto's nemen vanaf elke zijlijn. Dan fotografeer je exact 2 "voetbaltribunes" en 2 muren van 5 meter hoog, waar je dan ook nog eens moet inzoomen om even kortbij te raken als bij de "voetbaltribunes". Als uwe held nu eens luxe duivenkotten en kiekenrekken gezet had en geïnvesteerd had in een fatsoenlijke "GrAsmat" was er nu geen ellenlange discussie aan de gang.
Neen mijne beste vriend , de verhoudingen blijven niet gewoon hetzelfde ,
Daar waar 15 jaar geleden een club nog gerund kon worden door een bouwfirma , een bakker , een beenhouwer en een paar andere sympathisanten in en om de regio , is dat nu ondenkbaar wegens niet kapitaal krachtig genoeg .
Laat staan met sportieve prestaties waarmee wij wel genoegen kunnen nemen .
Het selecte groepje van mensen die er het Kapitaal voor hebben is dan ook een pak minder dan 15 jaar geleden
Of ge nu het stadion mooi vind of niet , sommigen wel , anderen niet , over smaak valt niet te twisten , en daar hoeven geen ellelange discussies over gehouden te worden .
Wanneer hij de investering moet doen voor het stadion , zoals gij er één prefereert , kan je beter uw geld in de vuilbak smijten
Want zoiets geeft geen enkele return , en kost alleen maar hopen geld in onderhoud. Om de 2 weken een matchke welke meerwaarde gaat ge daar uithalen ?????????????
Wat de grasmat betreft , daar heeft iedereen wel zijn eigen mening over
Ik persoonlijk ben niet tegen kunst gras , en ik heb het nog al gezegd als ik dit seizoen zag hoe sommige terreinen er weer bij lagen
moest het verplicht worden ipv dure veldverwarming die niet eens werkt .
Tot slot :Roland: is zeker niet mijn held , maar aan de schandpaal moet hij ook niet .
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Condor »

Opgepast supporters dat je op 4 maart je eigen ruiten niet ingooit. Waarom komen die Charltons hier amok maken.....kunnen ze hun problemen zelf niet thuis oplossen. Vergeet niet dat alles wat STVV heeft en waarmee we in de Jupiler liga kunnen spelen van 1 man is. Liever zo dan met niets in provinciale te eindigen. Roepen en tieren mag.....nadenken is echter aanbevolen.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Dreke »

Condor schreef:Waarom komen die Charltons hier amok maken.....kunnen ze hun problemen zelf niet thuis oplossen.
Amok? Heb je die mannen hun campagne tot nu toe al gevolgd? Nee, ze kunnen dat niet in Londen oplossen omdat RD daar zelden of nooit komt. Als Mozes niet naar de berg komt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Yellow Feaver »

STVV-fan schreef:
miel schreef:Bedankt Mikman
Om het nog maar eens duidelijk te stellen hoe het zit .
Al denk ik dat je tegen windmolens aan het vechten bent :)

Inderdaad

Ave Mikman

Mijn bedrijfskundige kennis is niet zo groot om een analyse als jij te maken, maar ze is beter ontwikkeld dan deze van sommige anderen hier.

Helaas, zoals Miel ook al stelt, zal je vechten tegen windmolens, omdat bepaalde personen hier op het forum er het hunne van gaan denken en dit voor waarheid aannemen en waarschijnlijk bepaalde cijfers uit hun context gaan rukken om zo toch maar Roland in een slecht daglicht te kunnen stellen.

@Miel: Uw vorige post: :beer: :drunk:
Speciaal om onze Sp.tter nog eens te antwoorden post ik uitzonderlijk iets op het forum. Het is niet omdat een onderneming extreem verlieslatend is dat er geen zakken gevuld worden natuurlijk. Maar aan het niveau van velen te lezen ga ik dit echt niet uitleggen.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Iniesta »

Yellow Zeaver schreef:Speciaal om onze Sp.tter nog eens te antwoorden post ik uitzonderlijk iets op het forum. Het is niet omdat een onderneming extreem verlieslatend is dat er geen zakken gevuld worden natuurlijk. Maar aan het niveau van velen te lezen ga ik dit echt niet uitleggen.
Hélaba, wel u tot de juiste richten. Ik volg u wel in de opmerking dat de slechte resultaten van de NV ook kunnen samengaan met gegraai. Hij is dus niet alleen sportief onbekwaam maar ook bij de NV :toppie:

@miel: sinds wanneer veranderen verhoudingen door degene die achter de verhouding staat? Als ons budget de helft is van een ander ploeg dan verandert die verhouding niet als de eigenaar van één van deze ploegen kapitaalkrachtiger is EN dat kapitaal niet gebruikt om het budget te verhogen. Kortom, je bent pas wat met een rijke eigenaar als hij zijn geld investeert in je club ipv ze te draineren en sportief lam te leggen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door STVV-fan »

Yellow Feaver schreef:
STVV-fan schreef:
miel schreef:Bedankt Mikman
Om het nog maar eens duidelijk te stellen hoe het zit .
Al denk ik dat je tegen windmolens aan het vechten bent :)

Inderdaad

Ave Mikman

Mijn bedrijfskundige kennis is niet zo groot om een analyse als jij te maken, maar ze is beter ontwikkeld dan deze van sommige anderen hier.

Helaas, zoals Miel ook al stelt, zal je vechten tegen windmolens, omdat bepaalde personen hier op het forum er het hunne van gaan denken en dit voor waarheid aannemen en waarschijnlijk bepaalde cijfers uit hun context gaan rukken om zo toch maar Roland in een slecht daglicht te kunnen stellen.

@Miel: Uw vorige post: :beer: :drunk:
Speciaal om onze Sp.tter nog eens te antwoorden post ik uitzonderlijk iets op het forum. Het is niet omdat een onderneming extreem verlieslatend is dat er geen zakken gevuld worden natuurlijk. Maar aan het niveau van velen te lezen ga ik dit echt niet uitleggen.
Dat is dan hetzelfde niveau als sommigen hun boekhoudkundige kennis?.....
Vind ik persoonlijk maar een zwak antwoord. Mikman, ondanks eerdere (mislukte pogingen), probeert nog altijd wat boekhoudkundige expertise aan het forumcollectief toe te voegen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door STVV-fan »

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170303_0276 ... iet-worden

Veel belangstelling precies uit media-hoek, vooral de Britse dan.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
Dat is dan hetzelfde niveau als sommigen hun boekhoudkundige kennis?.....
Vind ik persoonlijk maar een zwak antwoord. Mikman, ondanks eerdere (mislukte pogingen), probeert nog altijd wat boekhoudkundige expertise aan het forumcollectief toe te voegen.
Wist niet dat dit hier een boekhouders-forum is ...
:roll:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:
STVV-fan schreef:
Dat is dan hetzelfde niveau als sommigen hun boekhoudkundige kennis?.....
Vind ik persoonlijk maar een zwak antwoord. Mikman, ondanks eerdere (mislukte pogingen), probeert nog altijd wat boekhoudkundige expertise aan het forumcollectief toe te voegen.
Wist niet dat dit hier een boekhouders-forum is ...
:roll:
Dan moeten sommigen ook niet boekhoudkundige onwaarheden blijven verkondigen, hoewel Mikman en recentelijk ook neusdoek hun op de feiten gewezen hebben....

Om te reageren op uw post in het topic: STVV-Eupen:
Tja, jullie argumentatie komt ook niet verder dan een lamentabel: "jullie weten niet wat er gebeurd zou zijn als Roland er niet was".

Dat is evenzeer een lege doos als het andere..

Maar loop maar fijntjes mee in de carnavalstoet van GRAS.
Laat u maar goed uitfluiten en reageer er vooral op, dat laat uw punt eens te meer overkomen bij de verzamelde pers.
Dat dan de politie oftewel op jullie veegt met de matrak, of een deftig aantal processen-verbaal opstelt, waarna je kan gaan wenen bij de gazetten van: "Kijk wat boze nonkel Roland ons hier heeft aangedaan, weeral."

Have fun :hug:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Maar loop maar fijntjes mee in de carnavalstoet van GRAS.
Laat u maar goed uitfluiten en reageer er vooral op, dat laat uw punt eens te meer overkomen bij de verzamelde pers.
Dat dan de politie oftewel op jullie veegt met de matrak, of een deftig aantal processen-verbaal opstelt, waarna je kan gaan wenen bij de gazetten van: "Kijk wat boze nonkel Roland ons hier heeft aangedaan, weeral."

Have fun :hug:
Gadver, man. Gij maakt het mensen verdomd moeilijk om beleefd te blijven.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie