Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Alles over het beleid van onze club
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Vouch »

miel schreef:
pat@ schreef:Waarom ga ik meedoen aan de mars bij de mensen van Charlton en GrAS?

Voor het tijdperk RD:

-Slecht voetbal
-Slechte grasmat (typisch STVV)
-Een goede ploeg op het veld met het (weinige) budget dat voorhanden was, ondanks weinig kwaliteit toch veel overgave en inzet zodat het een competitieve ploeg was.
-Een bouwvallig maar zeer sfeervol stadion waar iedere Truienaar zich kon mee vereenzelvigen.
-Meestal spelers uit de regio, buitenlanders waren een absolute meerwaarde.
-Relatief goedkope prijzen omdat het wekelijks goed vol zat.

Het tijdperk RD:

-Slecht voetbal
-Geen grasmat meer
-Geen goede ploeg ondanks het mogelijk grote budget, iets meer kwaliteit maar weinig overgave en inzet waardoor er dus nooit een competitieve ploeg op de kunstgrasmat staat.
-Een modern evenementencomplex dat weinig met voetbal te maken heeft met de zitjes zeer ver van het veld. (Praktisch) Geen enkele Truienaar die zich hier in kan vinden.
-Meestal spelers uit vreemde oorden, goedkope buitenlanders zijn schering en inslag. Spelers met echte meerwaarde zijn na een (half) jaar weg.
-Duurdere prijzen, aangezien er minder volk komt opdagen. Om het stadion een volle aanblik te geven worden er vele gratis kaarten uitgedeeld waarvan het merendeel niet eens komt opdagen.

Eén vd laatste strohalmen die we kunnen grijpen om de ziel van onze club terug te winnen. Nu gaan we stilletjes dood zonder ziel, terwijl we 10 jaar geleden hadden kunnen sterven met ziel.

Hopelijk ga ik meestappen in een grote menigte.
Ge hebt een punt ,
Maar het voetbal is geevolueerd , om een licentie te krijgen, moeten er aan allerhande voorwaarden worden voldaan .
De transfer periodes duren bij wijze van spreken langer dan de competitie , de spelers zijn daar meer mee bezig dan met het voetballen .
Dan de spelers zelf , die moesten nog gaan werken en beseften welk een luizenleven een prof had
Nu krijgen ze al contracten wanneer ze nog minderjarig zijn en met een paar uitschieters wanen ze zich al vedet
Nostalgie is één , maar als we in dat tijdperk hadden willen blijven , moeten we geen eerste klasse voetbal niet meer verwachten .
Waar is de tijd , dat men de club verweet dat er met teveel spelers van rond de kerktoren werd gespeeld , nogthans die zelfde supporters hebben nu commentaar op het te veel aan buitenlanders .
Wat is er mis aan kunstgras ? ieder heeft daar zijn mening over , maar als ik zie hoe sommige velden er weer bij lagen , ja zelfs die van top clubs moest het kunstgras verplicht worden , ipv te eisen dar er een dure veldverwarming moet geplaatst worden die niet eens marcheert
Duurdere prijzen , dat is zeker waar , 25 à 40 euro voor een wedstrijd vind ik enorm duur , zeker voor een sport van en voor het volk .Anderzijds verlangen we dat het budget wordt opgetrokken
Met een Abbo vallen de prijzen nogal mee en zijn ze conform de concurentie
Heb je er al eens bij stilgestaan wat er met de club gebeurt zonder :Roland:
Het kan dat het beter zal zijn , maar voor hetzelfde geld kan het nog veel slechter worden .
Geef jij of iemand anders mij eens een alternatief , waarmee we de ziel van de club terug winnen , en dat we op lange termijn middenmoter in eerste klasse zullen zijn met een absolute zekerheid
Ik hoor het graag .
Voor de supporters van Charlton heb ik meer begrip wat dat betreft , wij spelen in eerste klasse in tegenstelling tot hen die hun club alsmaar verder zien afglijden .
Jep... En wij hebben onze club niet zien afglijden... :roll:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door stvv'er »

STVV-fan schreef:
Het enige ding wat Roland kan doen en moet doen in jullie ogen is een ploeg samenstellen die matchen wint en meedingt voor POI, koste wat het kost
Inderdaad, stel je dat voor !
Dat is meer iets voor een voetbalclub, niet voor een gezelligheidsclub !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Brusselmans »

stvv'er schreef:
STVV-fan schreef:
Het enige ding wat Roland kan doen en moet doen in jullie ogen is een ploeg samenstellen die matchen wint en meedingt voor POI, koste wat het kost
Inderdaad, stel je dat voor !
Dat is meer iets voor een voetbalclub, niet voor een gezelligheidsclub !
:grappig:
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door omeloe »

Vouch schreef:
miel schreef:Voor de supporters van Charlton heb ik meer begrip wat dat betreft , wij spelen in eerste klasse in tegenstelling tot hen die hun club alsmaar verder zien afglijden .
Jep... En wij hebben onze club niet zien afglijden... :roll:
Jij vindt dat we alsmaar afglijden ? De club van voor het RD tijdperk zou niet meer in de hoogste reeks spelen . En tijdens de laatste twee passages in tweede klasse stonden we er dan ook beter voor ? De sfeer en het voetbalplezier zijn weg omdat de ploeg te zwak is . Uiteindelijk valt of staat veel in het voetbal met de resultaten . Daar waar de Charltonfans enkel RD weg willen , moet het protest van de STVV-fans gaan omtrent een betere ploeg .
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Krisaias »

omeloe schreef:
Vouch schreef:
miel schreef:Voor de supporters van Charlton heb ik meer begrip wat dat betreft , wij spelen in eerste klasse in tegenstelling tot hen die hun club alsmaar verder zien afglijden .
Jep... En wij hebben onze club niet zien afglijden... :roll:
Jij vindt dat we alsmaar afglijden ? De club van voor het RD tijdperk zou niet meer in de hoogste reeks spelen . En tijdens de laatste twee passages in tweede klasse stonden we er dan ook beter voor ? De sfeer en het voetbalplezier zijn weg omdat de ploeg te zwak is . Uiteindelijk valt of staat veel in het voetbal met de resultaten . Daar waar de Charltonfans enkel RD weg willen , moet het protest van de STVV-fans gaan omtrent een betere ploeg .
Daar gaat het protest toch ook om als ik goed kan lezen ? Uit de post van GrAS:
oproepen om van sportief succes opnieuw een prioriteit te maken
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef: Het enige ding wat Roland kan doen en moet doen in jullie ogen is een ploeg samenstellen die matchen wint en meedingt voor POI, koste wat het kost
Oh nee, stel u da voor!! Wa vertelt gij hier nu?? Da doet toch geen enkele club? Oh nee wacht...
Het enige wat Roland in onze ogen moet doen is focussen op het sportieve.
Focussen op dat waar het in een sportclub/voetbalclub allemaal om draait.... namelijk voetbal... en al de rest moet in het teken hiervan staan, niet andersom! Daar gaat het ons om!
Om zo goed mogelijk te willen doen... Om de ploeg zo goed mogelijk samen te stellen... Om zo hoog mogelijk te willen eindigen... Ambitie...
Wil dat zeggen dat we kampioen moeten spelen? Wil dat zeggen dat we Europees voetbal moeten halen? Wil dat zeggen dat we de beker moeten winnen? Wil dat zeggen dat we POI moeten halen? Nee... maar je moet het wel proberen, je moet het wel als doelstelling hebben...
Aim for the moon and reach the stars...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door tesneusdoek »

lakie schreef:
STVV-fan schreef: Het enige ding wat Roland kan doen en moet doen in jullie ogen is een ploeg samenstellen die matchen wint en meedingt voor POI, koste wat het kost
Oh nee, stel u da voor!! Wa vertelt gij hier nu?? Da doet toch geen enkele club? Oh nee wacht...
Het enige wat Roland in onze ogen moet doen is focussen op het sportieve.
Focussen op dat waar het in een sportclub/voetbalclub allemaal om draait.... namelijk voetbal... en al de rest moet in het teken hiervan staan, niet andersom! Daar gaat het ons om!
Om zo goed mogelijk te willen doen... Om de ploeg zo goed mogelijk samen te stellen... Om zo hoog mogelijk te willen eindigen... Ambitie...
Wil dat zeggen dat we kampioen moeten spelen? Wil dat zeggen dat we Europees voetbal moeten halen? Wil dat zeggen dat we de beker moeten winnen? Wil dat zeggen dat we POI moeten halen? Nee... maar je moet het wel proberen, je moet het wel als doelstelling hebben...
Aim for the moon and reach the stars...
Inderdaad. Niemand zou hier zitten kritiek geven op :Roland: o.v. zijn commerciële ingevingen (die soms meer en vaak minder gesmaakt worden), de nevenactiviteiten, de inspanningen om een evenwichtige, goed gerunde club te verkrijgen...zolang dit alles gebeurt met het oog op sportieve verbetering. Wat niet kan is het geheel STAYEN NV en STVV NV als een investering zien, waar goed aan verdiend moet worden, wat erop neerkomt dat STAYEN NV de rijke broer is en STVV NV het arm broertje dat af en toe wat te eten en wat zakgeld krijgt van STAYEN NV.

Wat ook niet kan, is de mensen een rad voor de ogen willen draaien, door, op het ene ogenblik te spreken over PO1-ambities, kwaliteitsvolle aankopen, een sterke kern...en op het andere ogenblik uw beklag doen over een gebrek aan middelen om het beter te doen en daar bovenop dan nog eens spelers cadeau te doen... Ik denk dat we alleen Standard achter ons laten op het vlak van rampzalig, sportief beleid...

Als uw echte ambities zijn om de club te saneren en als dat plan erin bestaat om STVV NV op "regime" te zetten en STAYEN NV te laten groeien om daar dan uw winst te maken, zever dan niet over PO1. Zever dan ook niet over het gebrek aan investeerders geïnteresseerd in STVV NV, want die komen er niet als alle interessante brokken in STAYEN NV zitten. Waar wil je dan naartoe met de club? Wil je de club in je macht houden om er een aardig centje uit te slaan? Ben je na het terugbetalen van alle kredieten en na er x miljoen EURO uit te halen (via STAYEN NV) bereid om alles (STVV NV en STAYEN NV) te verkopen? Ben je bereid om het budgettair korset van STVV NV wat losser te laten zodra STAYEN NV x miljoen winst heeft gemaakt? Ben je bereid om binnen 5 jaar (bijv.) x% van de winst die STAYEN NV maakt te herinvesteren in het sportieve (dwz STVV NV)?

Indien er niet constant onwaarheden en incoherente boodschappen zouden te horen zijn vanaf de Tiensestwg, dan denk ik dat veel, zoniet, alle kritiek zou verstommen. En ja, als sporter (zowel als club als individueel) moet je steeds proberen het zo goed mogelijk te doen, weliswaar binnen uw mogelijkheden...maar wat niet kan is dat er andere prioriteiten gesteld worden die het sportieve benadelen. Schep daar dus duidelijkheid over en de meesten onder ons zouden daar mee kunnen leven.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door STVV-fan »

Wat Dessoleil daar doet is zuiver penalty....

In ieder geval zijn we gered, kan iedereen thuisblijven van POII en beginnen te zagen dat STVV hun club niet meer is enzovoorts enzoverder, en kunnen alle discussies (ondanks het feit dat alles op en rond het huidige STVV slecht is, we kennen de plaats ondertussen vanbuiten) volgend seizoen hervat worden omdat jullie, ondanks jullie spuwen van gal, de zelfkastijding blijven belijden en elk jaar opnieuw, elk jaar opnieuw terugkomen hoewel STVV jullie club niet meer is.

Oei ja, sorry, laat voor jullie DE mars tegen Eupen volgende week een mooie apotheose zijn van een schitterend zaag-klaagseizoen. Op naar het volgende ! :beer: :hug: :drunk:

@Neusdoek. Allemaal mooie bedenkingen, inderdaad, maar zolang STVV geen POI speelt, zal de kritiek nooit verstommen hier, bij niemand trouwens, integendeel, ze zal enkel nog maar toenemen.

Er zijn ook dingen waarvan zelfs ik zeg, "de grootste RD-gatlikker van het forum", "werknemer van RD enz.": Que?

Maar ik zal tenminste geen:
- Bedenkingen die ik heb als waarheden proberen te verslijten
- Iemand als Coucke voor halfgod beschouwen
- bij de minste scheet mijn gal spuwen
- pretenderen het reilen en zeilen van de club te kennen, het zelfs beter te kennen dan de mensen die er dagelijks mee bezig zijn.

Veel plezier volgende week, ik hoop dat het (toch tenminste aan Truiense kant) goed gaat gaan voor die 5 man en ne paardekop.

Uit het diepste van mijn hart, zonder enige ironie, hoop ik dat de mensen van Charlton bereiken wat ze hopen te bereiken, maar ik vrees ervoor.
Zij staan er absoluut niet goed voor en ik kan enkel respect opbrengen voor die mensen, omdat zij zo een protestmars op poten gezet krijgen, voor meer dan slechts enkele forumleden. Go for it :party:
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 27 feb 2017, 12:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Moedig uw ploeg aan en zijt blij da ge in eerste klasse moogt voetballen en da nog in een mooi stadion.
Ik ammuseer mij iedere wedstrijd.
Wat een gezever allemaal!
Forza STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door stvvilvoorde »

Willy Roelands schreef::stvv: Moedig uw ploeg aan en zijt blij da ge in eerste klasse moogt voetballen en da nog in een mooi stadion.
Ik ammuseer mij iedere wedstrijd.
Wat een gezever allemaal!
Forza STVV
Ja zijt blij dat ge 30 euro moogt betalen om topmatchen tegen Genk te zien.
Voetbal om vingers bij af te likken.
De thuisblijvers hebben ongelijk.


wacht ff nog ne smiley zetten :zot: :lollig:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Tompie »

Enkele bedenkingen:

Het zijn niet de supporters die beweren dat PO1 gehaald moet worden. STVV heeft zelf al meerdere keren gesteld dat het zich spiegelt aan Zulte-Waregem (neem gerust een kijkje naar het klassement) en Duchatelet geloofde bij aanvang van het seizoen dat STVV een spelerskern had om PO1 te halen. Dat zijn feiten, geen verzinsels. Als je dan (net zoals vorig seizoen) weer moet krabben om erin te blijven, mag daar toch naar verwezen worden?

Ik denk dat weinig supporters EISEN dat STVV PO1 haalt of dat dat zal bepalen of supporters al dan niet naar STVV komen kijken. Maar dat het niet onmogelijk is om PO1 te halen, hebben wel al eens bewezen. Er is een verschil tussen een gezonde sportieve ambitie tonen of een voorzitter hebben die letterlijk zegt dat de club een gezelligheidsclub is zonder sportieve ambitie. Duchatelet beschouwt de supporters van STVV nochtans als klanten van één van zijn bedrijven. Ik kan me alleen niet voorstellen dat bij zijn andere bedrijven ook de "gezelligheid" primeert op waar het bedrijf in essentie voor zou moeten staan. STVV is een voetbalclub en dus zouden de sportieve prestaties moeten primeren, wat dus niet het geval is. Nogmaals, niemand verlangt hier dat STVV PO1 haalt, maar wel dat STVV ook op sportief vlak tenminste probeert om stappen vooruit te zetten. Dat is in het volledige Duchatelet tijdperk nooit gebeurd. Voor zijn komst was dat ook niet het geval, maar eerder door amateurisme dan door slechte wil. Sinds zijn komst is het gebrek aan sportieve vooruitgang een bewuste keuze en dan nog eens eentje waar hij nog openlijk voor uitkomt ook. Dat is de reden waarom supporters afhaken, niet plaats 14, 10 of 7 in het klassement.

STVV heeft de voorbije jaren twee x een momentum gehad waarin het sportief zo'n stap had kunnen zetten: het jaar onder Guido Brepoels in PO1 en het seizoen van de sterkte start in PO1 onder Ferrera. Twee x gebeurde hetzelfde: de beste spelers werden verkocht, waardige vervangers kwamen er niet en de enige sportieve tendens was een negatieve.

Een open vraag: wat is in feite het beste voor STVV? Ieder seizoen nipt in eerste gehouden worden onder Duchatelet (wat hoe dan ook vroeg of laat eens verkeerd zal aflopen, het was vorig seizoen al bijna raak), wetende dat de club niet eens de ambitie heeft om beter te doen? Of toch maar iemand anders, die misschien niet de middelen maar wel de ambitie heeft om beter te doen? De Duchatelet verdedigers vragen hier vaak naar alternatieven, wie of wel er dan wel moet komen in zijn plaats. Wel, iedere andere persoon die het sportieve belang van STVV voorop stelt, is een vooruitgang. Als je dan niet de middelen hebt om in eerste mee te draaien, so be it. Ik steun liever een team in een lagere reeks dat wel ambitie toont, dan een team dat dan wel tegen de "grote jongens" mag spelen, maar liefst ook niet té goed. Het moet gezellig blijven he, we zijn Barcelona niet.

Welke voetbalclub waar Duchatelet de plak zwaait, is er sportief op vooruitgegaan? Ik denk geen enkele... Ik zou dus ook niet weten waarom de supporters van Charlton méér reden hebben om te klagen dan ons? Omdat zij wel gedegradeerd zijn en wij NOG niet? Het probleem is in essentie hetzelfde: een gebrek aan sportieve ambitie, geen sportieve stappen WILLEN zetten.

Aan de personen die Duchatelet verdedigen heb ik een simpele vraag: vinden jullie het dan ook gewoon logisch dat hij zegt dat STVV een gezelligheidsclub is zonder sportieve ambities? Want uiteindelijk is dat iets wat iedereen maar voor zichzelf moet uitmaken. Ik kan me daar niet mee identificeren, maar voor wie gezelligheid voldoende is, mij niet gelaten.

Ik heb enkel moeite om blij te zijn met een dode mus. Joepie, we mogen volgend seizoen opnieuw proberen er met zo weinig mogelijk punten in te blijven, in een winkelcentrum dat toevallig enkele tribunes heeft en waar we dan ook nog voor moeten betalen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door scoormachine »

Willy Roelands schreef::stvv: Moedig uw ploeg aan en zijt blij da ge in eerste klasse moogt voetballen en da nog in een mooi stadion.
Ik ammuseer mij iedere wedstrijd.
Wat een gezever allemaal!
Forza STVV
Fijn om te lezen dat er nog supporters zijn die hun amuseren.....ze zijn wel schaars geworden.
Wat een mooi stadion allemaal niet kan teweegbrengen.
Neem daar dan nog bij dat je met een slechtste voetbal toch nog in 1ste klasse kan spelen.....toch schitterend eigenlijk.

Mooi stadion zal er altijd zijn....1ste klasse.....daar zijn we niet zeker van.....maar wat maakt het uit....er gaat niets boven het "amusement".

Zaterdagavond voetbal.....naar de heilige tempel.....pintje drinken.....vrouwke alleen thuis en wij op stap.....wij zijn toch klagers eigenlijk he !!!!!!!!!

En de voetbal ????? Volgende match beter he.....maar verloren door de scheidsrechter.....maar de tegenstander was nochtans nie beter.....
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef: @Neusdoek. Allemaal mooie bedenkingen, inderdaad, maar zolang STVV geen POI speelt, zal de kritiek nooit verstommen hier, bij niemand trouwens, integendeel, ze zal enkel nog maar toenemen.
Nogmaals...

Het enige wat Roland in onze ogen moet doen is focussen op het sportieve.
Focussen op dat waar het in een sportclub/voetbalclub allemaal om draait.... namelijk voetbal... en al de rest moet in het teken hiervan staan, niet andersom! Daar gaat het ons om!
Om zo goed mogelijk te willen doen... Om de ploeg zo goed mogelijk samen te stellen... Om zo hoog mogelijk te willen eindigen... Ambitie...
Wil dat zeggen dat we kampioen moeten spelen? Wil dat zeggen dat we Europees voetbal moeten halen? Wil dat zeggen dat we de beker moeten winnen? Wil dat zeggen dat we POI moeten halen? Nee... maar je moet het wel proberen, je moet het wel als doelstelling hebben...
Aim for the moon and reach the stars...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Sacruzsa »

lakie schreef:
STVV-fan schreef: @Neusdoek. Allemaal mooie bedenkingen, inderdaad, maar zolang STVV geen POI speelt, zal de kritiek nooit verstommen hier, bij niemand trouwens, integendeel, ze zal enkel nog maar toenemen.
Nogmaals...

Het enige wat Roland in onze ogen moet doen is focussen op het sportieve.
Focussen op dat waar het in een sportclub/voetbalclub allemaal om draait.... namelijk voetbal... en al de rest moet in het teken hiervan staan, niet andersom! Daar gaat het ons om!
Om zo goed mogelijk te willen doen... Om de ploeg zo goed mogelijk samen te stellen... Om zo hoog mogelijk te willen eindigen... Ambitie...
Wil dat zeggen dat we kampioen moeten spelen? Wil dat zeggen dat we Europees voetbal moeten halen? Wil dat zeggen dat we de beker moeten winnen? Wil dat zeggen dat we POI moeten halen? Nee... maar je moet het wel proberen, je moet het wel als doelstelling hebben...
Aim for the moon and reach the stars...
Goed gezegd
En alle kritiek die hier geschreven word is meerendeels terecht , ik verlang geen playoff 1 of europees voetbal , het enige wat ik (en vele) wil is een rustig seizoen , is da nu echt zoveel gevraagd ?? Mag de amnbitie niet iets hoger rijken dan erin blijven met zo min mogelijk punten ???
En nee :Roland: moet nu niet 100M in de ploeg steken , steek geld in de omkadeing en zorg voor mensen met VOETBAL knowhow en een deftige scouting cell , en niet gelijk nu ne paarden kweker die het sportieve uittekent en met huismakelaars werkt :headbang:
Maarja das volgens sommige teveel gevraagd precies
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Mars tegen het beleid, zaterdag 4 maart!

Bericht door Jacques »

Tompie schreef: Aan de personen die Duchatelet verdedigen heb ik een simpele vraag: vinden jullie het dan ook gewoon logisch dat hij zegt dat STVV een gezelligheidsclub is zonder sportieve ambities? Want uiteindelijk is dat iets wat iedereen maar voor zichzelf moet uitmaken. Ik kan me daar niet mee identificeren, maar voor wie gezelligheid voldoende is, mij niet gelaten.
Pertinente vraag die -ik denk- ook Dreke al stelde toen Roland de bewuste gezelligheidsclub uitspraak deed.

Er is nooit een antwoord op gekomen. Er zal ook nooit een antwoord op komen. Want iemand die zichzelf graag een echte, goede supporter noemt en tegelijk moet toegeven dat het sportieve voor hem/haar van geen enkel belang is...da's een moeilijke.

Nee, dan liever wat in het ijle roepen en verbaasd zijn dat er fans zijn die een competitieve ploeg willen. Een uitspraak die zo compleet van de pot gerukt is dat Roland of één van zijn slippendragers ze perfect zelf had kunnen doen. Allez seg, supporters die een ploeg willen die matchen wint, waar halen ze het in godsnaam? Veel gekker hoeft het toch niet meer te worden. :gek:

Het ergste van al is dat ik denk dat die verbazing nog oprecht is ook. Je hebt mensen die er met hun hoofd niet bij kunnen dat er supporters zijn die hun ploeg graag zien winnen. Ge vraagt u af wat zo mensen in de 1ste plaats ooit in een stadion van een professionele voetbalvereniging zijn komen zoeken, het liefhebbersverbond was een betere keuze geweest...
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie