Bouw nieuwe tribune spoorweg

Alles over het beleid van onze club
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door STimVV »

Ik heb daarstraks op Facebook een klein berichtje zien passeren dat er vandaag begonnen is met de afbraak van alle stoeltjes op tribune oost.
Tegen de volgende thuismatch zullen de nieuwe zitjes er dus staan. (met rugleuning)
Ik veronderstel dat dit dezelfde zitjes zullen zijn als op de noord en west-tribune. En dat ze zullen kiezen voor een vergelijkbaar patroon om meer uniformiteit te creëeren met de 2 nieuwste tribunes.

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... et-leuning
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Positivo »

STimVV schreef:Ik heb daarstraks op Facebook een klein berichtje zien passeren dat er vandaag begonnen is met de afbraak van alle stoeltjes op tribune oost.
Tegen de volgende thuismatch zullen de nieuwe zitjes er dus staan. (met rugleuning)
Ik veronderstel dat dit dezelfde zitjes zullen zijn als op de noord en west-tribune. En dat ze zullen kiezen voor een vergelijkbaar patroon om meer uniformiteit te creëeren met de 2 nieuwste tribunes.

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... et-leuning
Hoe kan zoiets uitgelegd worden met de gierigheid van RD ?
Dat hij het niet goed voor heeft met stvv..... ?!
Tenslotte zal hij dat als eigenaar van het stadion gaan betalen...
en maar in bochten wringen hé mannen .....om daar een verklaring voor te vinden !
We gaan weer lachen....
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jan Bulder »

Positivo schreef:
STimVV schreef:Ik heb daarstraks op Facebook een klein berichtje zien passeren dat er vandaag begonnen is met de afbraak van alle stoeltjes op tribune oost.
Tegen de volgende thuismatch zullen de nieuwe zitjes er dus staan. (met rugleuning)
Ik veronderstel dat dit dezelfde zitjes zullen zijn als op de noord en west-tribune. En dat ze zullen kiezen voor een vergelijkbaar patroon om meer uniformiteit te creëeren met de 2 nieuwste tribunes.

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... et-leuning
Hoe kan zoiets uitgelegd worden met de gierigheid van RD ?
Dat hij het niet goed voor heeft met stvv..... ?!
Tenslotte zal hij dat als eigenaar van het stadion gaan betalen...
en maar in bochten wringen hé mannen .....om daar een verklaring voor te vinden !
We gaan weer lachen....
Omdat die zitjes met rugleuning, 8000, verplicht zijn om een Europese licentie te kunnen krijgen. De verhuurder is het dus verplicht om zijn accommodatie te verhuren conform de noden van zijn huurder.

Onnozelaar.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door stvv'er »

Positivo schreef:
STimVV schreef:Ik heb daarstraks op Facebook een klein berichtje zien passeren dat er vandaag begonnen is met de afbraak van alle stoeltjes op tribune oost.
Tegen de volgende thuismatch zullen de nieuwe zitjes er dus staan. (met rugleuning)
Ik veronderstel dat dit dezelfde zitjes zullen zijn als op de noord en west-tribune. En dat ze zullen kiezen voor een vergelijkbaar patroon om meer uniformiteit te creëeren met de 2 nieuwste tribunes.

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... et-leuning
Hoe kan zoiets uitgelegd worden met de gierigheid van RD ?
Dat hij het niet goed voor heeft met stvv..... ?!
Tenslotte zal hij dat als eigenaar van het stadion gaan betalen...
en maar in bochten wringen hé mannen .....om daar een verklaring voor te vinden !
We gaan weer lachen....
En waar staat in godsnaam iets over dat 'de gierigheid van RD'? Of wie heeft dat gezegd? Ik zie enkel een neutrale en objectieve post van STimVV.
Er wordt werkelijk niets (verkeerd) gezegd over RD, en toch weer de discussie (lees: ruzie) zoeken om te zoeken.
Aandachtshoer.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

Laat ons hopen dat ze (zoals Mikman al meermaals aanhaalde) iets fatsoenlijk doen met het motief...
A loyal football fan only supports the shirt...
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Mobius »

Hopelijk is het dan gedaan met 100000 keer op een match in mijn rug te stampen :toppie:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jones »

Mobius schreef:Hopelijk is het dan gedaan met 100000 keer op een match in mijn rug te stampen :toppie:
Het is al zo smal, er gaan er nog veel vallen. Die tribune is veel te steil gemaakt.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jones schreef:
Mobius schreef:Hopelijk is het dan gedaan met 100000 keer op een match in mijn rug te stampen :toppie:
Het is al zo smal, er gaan er nog veel vallen. Die tribune is veel te steil gemaakt.
Erg mooie tribune.
Niks te steil.
Als ze vol zit van het betere werk in België.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door BoemBoem »

Hallo-Tokyo schreef:
Jones schreef:
Mobius schreef:Hopelijk is het dan gedaan met 100000 keer op een match in mijn rug te stampen :toppie:
Het is al zo smal, er gaan er nog veel vallen. Die tribune is veel te steil gemaakt.
Erg mooie tribune.
Niks te steil.
Als ze vol zit van het betere werk in België.
Hebben we het over dezelfde tribune?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jan Bulder »

Oost is eigenlijk veel te groot in verhouding tot de andere tribunes en de totale capaciteit van het stadion. Maar ze moesten destijds genoeg zitjes hebben om aan de licentievoorwaarden te voldoen. Eigenlijk zou het veel beter zijn dat RD ook daar nog een nieuwe tribune met meerdere commerciële ruimtes zou neerpoten. Een tribune met een dikke 3000 zitjes (zoals West) die qua stijl aansluit bij de andere tribunes. Als ze dan het idiote idee laten varen om enkel met VIP's te werken op de West-tribune, dan zou je het aanwezige volk veel beter kunnen spreiden over de verschillende tribunes. Met als resultaat rondom veel beter gevulde tribunes, ipv die akelig lege betonnen blok waar je nu een hele match recht op kijkt als je op Oost zit.

Het zou de sfeerbeleving en het gezelligheidsgevoel in het stadion enorm verbeteren.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Hallo-Tokyo »

Dat zie ik heel anders.
Oost is een voorbeeld.

Dat ze zuid eerst aanpakken in dezelfde stijl als noord en west.
Daarna zien we wel wat we moeten aanpassen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door enerkey »

Jan Bulder schreef:Oost is eigenlijk veel te groot in verhouding tot de andere tribunes en de totale capaciteit van het stadion. Maar ze moesten destijds genoeg zitjes hebben om aan de licentievoorwaarden te voldoen. Eigenlijk zou het veel beter zijn dat RD ook daar nog een nieuwe tribune met meerdere commerciële ruimtes zou neerpoten. Een tribune met een dikke 3000 zitjes (zoals West) die qua stijl aansluit bij de andere tribunes. Als ze dan het idiote idee laten varen om enkel met VIP's te werken op de West-tribune, dan zou je het aanwezige volk veel beter kunnen spreiden over de verschillende tribunes. Met als resultaat rondom veel beter gevulde tribunes, ipv die akelig lege betonnen blok waar je nu een hele match recht op kijkt als je op Oost zit.

Het zou de sfeerbeleving en het gezelligheidsgevoel in het stadion enorm verbeteren.
Ja en neen. Het grote voordeel van Oost is dat de mensen dicht op het plein zitten. Als RD die vervangt plaats hij waarschijnlijk terug een extra tribune met een grote muur. Dus sfeerbeleving en gezeligheid verbeteren ik weet het zo niet. Ik ben eigenlijk altijd blij geweest dat oost er al stond voor RD begon te renoveren.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jones »

wanneer krijgen we de plannen van de nieuwe zuidtribune nu eindelijk te zien ?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door zipke373 »

enerkey schreef:
Jan Bulder schreef:Oost is eigenlijk veel te groot in verhouding tot de andere tribunes en de totale capaciteit van het stadion. Maar ze moesten destijds genoeg zitjes hebben om aan de licentievoorwaarden te voldoen. Eigenlijk zou het veel beter zijn dat RD ook daar nog een nieuwe tribune met meerdere commerciële ruimtes zou neerpoten. Een tribune met een dikke 3000 zitjes (zoals West) die qua stijl aansluit bij de andere tribunes. Als ze dan het idiote idee laten varen om enkel met VIP's te werken op de West-tribune, dan zou je het aanwezige volk veel beter kunnen spreiden over de verschillende tribunes. Met als resultaat rondom veel beter gevulde tribunes, ipv die akelig lege betonnen blok waar je nu een hele match recht op kijkt als je op Oost zit.

Het zou de sfeerbeleving en het gezelligheidsgevoel in het stadion enorm verbeteren.
Ja en neen. Het grote voordeel van Oost is dat de mensen dicht op het plein zitten. Als RD die vervangt plaats hij waarschijnlijk terug een extra tribune met een grote muur. Dus sfeerbeleving en gezeligheid verbeteren ik weet het zo niet. Ik ben eigenlijk altijd blij geweest dat oost er al stond voor RD begon te renoveren.
Vind ik ook. oost is zowat de enige tribune die een beetje " Engels" aanvoelt war je op twee meter van de lijn kunt zitten.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

Klopt. De nief tribun is de enige echte voetbaltribune van de 3. Bij de rest begint die te ver van het veld.

Ik begrijp dat gekwijl op het stadion van Gent ook niet zo goed. Van op afstand ziet dat er goed uit. Maar eens je er zit, ligt er een gracht van tien meter tussen de tribunes en het veld. In de hoeken is dat gevoel nog 5 keer zo groot. Ook op tv pakt het niet, die wanden.

In Engeland slaagt men er perfect in om multifunctionele stadions te bouwen die toch nog voetbal ademen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie