STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Dreke »

Chapeau.

Maar eigenlijk zijn we ver heen als opruimen atypisch is. Dat is elementaire beleefdheid. Opvoeding...
A loyal football fan only supports the shirt...
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

De jeugd van de Kashima Dragons (geen idee of dat klopt, bestaat geen ploeg met die naam denk ik) is op bezoek bij ons volgens de instagram stories van STVV.

Geen idee hoe ze erop komen jeugdspelers uit Japan over te vliegen op een bezoek te brengen aan ons. Maar ik vond het wel leuk om te zien.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Franz »

Jebus4life schreef:De jeugd van de Kashima Dragons (geen idee of dat klopt, bestaat geen ploeg met die naam denk ik) is op bezoek bij ons volgens de instagram stories van STVV.

Geen idee hoe ze erop komen jeugdspelers uit Japan over te vliegen op een bezoek te brengen aan ons. Maar ik vond het wel leuk om te zien.
Zijn dat die Japanse gasten in training die tegen Gent onderaan in het J-vak van Oost zaten?
In de loop van de tweede helft zijn ze daar vertrokken:
door de voortdurende regen (onderaan Oost is niet overdekt),
maar waarschijnlijk ook door het schabouwelijke racistische gedrag van de aangrenzende Gent-supporters: uitlachen, spreekkoren, met bier gooien, ... Buffalo's om trots op te zijn!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door the fan »

Die Japanse jeugd is hier voor een 14-tal dagen en speelt tegen een Limburgse selectie en tegen de STVV-jeugd...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

STVV heeft een samenwerking afgesloten met Japanse eersteklasser Hokkaido Consadole Sapporo.

Dit is een samenwerkingsverband zoals deze ook bestaat met Oita Trinita, Fagiano Okayama en FC Tokyo.

Sapporo werkt zijn thuismatchen af in het grote (53.845 plaatsen) en impressionante Sapporo Dome: https://www.abc.net.au/news/image/10402 ... 40x627.jpg

Sapporo is de huidige nummer 11 in Japan met 9 punten. Op vijf punten van de laatste plaats en 8 van de eerste
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

In Japan blijkbaar heel normaal, Sapporo heeft blijkbaar al zulke deals met
Khon Kaen FC (Thailand, maart 2013-), Dong Tam Long An FC (Vietnam, maart 2013-), Arema Kronos FC (Indonesië, juni 2014-), Johor Darlu Takujim FC (Maleisië, april 2016-).
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door bert1924 »

Wat is het grote verschil tussen STVV en Genk :het gebrek aan een doordacht sportief beleid
VB. STVV koopt Jezus en Genk Malinovski
STVV koopt Kinoshito , en Genk ITO
Genk heeft zich rijk gekocht en verkocht,en wordt met de dag nog rijker en heeft dus veel meer mogelijkheden
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door weekenders »

bert1924 schreef:Wat is het grote verschil tussen STVV en Genk :het gebrek aan een doordacht sportief beleid
VB. STVV koopt Jezus en Genk Malinovski
STVV koopt Kinoshito , en Genk ITO
Genk heeft zich rijk gekocht en verkocht,en wordt met de dag nog rijker en heeft dus veel meer mogelijkheden

Genk huurt Ito, weliswaar met aankoopoptie
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

@ Jan Bulder.

Ik laat me helemaal niet smalend uit over de beperkte budgetverhoging. Dat is een verkeerde indruk.
Ik stel alleen maar vast dat de Japanners met een van de kleinste budgetten PO1 ambities hebben (en het is feitelijk meer, het zijn Europa league ambities en dat is nog andere koek, vraag maar aan Anderlecht en feitelijk ook Gent) .
Dus is dit realistisch, stel ik me de vraag ?

Ok, de Japanners kunnen cracken zijn op gebied van transfers en de juiste connecties hebben, maar “allez” overtuigend is dat toch ook nog niet echt geweest.

Ik ben wel positief, maar niet blind voor zaken.
Ik vermoed problemen die hun plannen dwarsbomen.
Met dit scenario hebben ze geen rekening gehouden.
Ik kom dan ook altijd terug op die publicitaire inbreng vanuit Japan.
Daar gaat iets mis.
Ik vond dat een schitterend idee... het ei van Columbus ...MAAR..... het is wel doodstil op dat vlak. Vergeet niet dat er 6 mensen full time mee bezig zijn in het thuisland. En wat stel ik vast ? Al maanden geen nieuwe sponsor meer te lezen op hun Japanse website, terwijl voorheen de bar om de hoek werd vermeld. En dan denk ik : tja, dat is de reden waarom de budgetverhoging beperkt is . Dat de naam DMM ondertussen zelf op de truitjes “prijkt” en dat er 100 !! meter reclameborden met de naam DMM op de oosttribune staat is ook niet direct een signaal van luxe...

En dit nog.
Dat er niet gecommuniceerd wordt over budgetten ....
Ik kan wel een jaarrekening lezen hé.....
Het kan natuurlijk dat daar niet alles op staat....
Maar het kan ook, dat Simon Mignolet volgend jaar bij ons in doel staat.

Stvv voor altijd.
Vooruit stvv !
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Kan mis zijn maar als ik de wedstrijd tegen westerlo bezie en ik kijk naar de reclame borden. Komen daar toch een resem dingen tussen die ge begin of halverwege het seizoen niet zag.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

De Japanners hebben met Asahi Kasei en enkele nevenprojecten van Asahi een redelijk grote vis binnengehaald. Deze zijn namelijk hoofdsponsor van het kampioenschap WRC. Dus daar zullen ze wel wat kruit gehaald hebben.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

pat@ schreef:De Japanners hebben met Asahi Kasei en enkele nevenprojecten van Asahi een redelijk grote vis binnengehaald. Deze zijn namelijk hoofdsponsor van het kampioenschap WRC. Dus daar zullen ze wel wat kruit gehaald hebben.
Asahi Kasei is een "zilveren sponsor". Bron: https://stvv.jp/sponsor
Ik denk dat die dus niet op de truitjes zullen verschijnen

Opvallend. Level 5 Inc., de game developer is blijkbaar geen sponsor meer, zouden die dan van de truitjes verdwijnen? (was de bliksemschicht die onder het adidas embleem stond).

Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe truikes die de 23ste juli voorgesteld zouden worden (heb ik ergens gelezen)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Tompie »

STVV-fan schreef:
pat@ schreef:De Japanners hebben met Asahi Kasei en enkele nevenprojecten van Asahi een redelijk grote vis binnengehaald. Deze zijn namelijk hoofdsponsor van het kampioenschap WRC. Dus daar zullen ze wel wat kruit gehaald hebben.
Asahi Kasei is een "zilveren sponsor". Bron: https://stvv.jp/sponsor
Ik denk dat die dus niet op de truitjes zullen verschijnen

Opvallend. Level 5 Inc., de game developer is blijkbaar geen sponsor meer, zouden die dan van de truitjes verdwijnen? (was de bliksemschicht die onder het adidas embleem stond).

Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe truikes die de 23ste juli voorgesteld zouden worden (heb ik ergens gelezen)
Shirt zijn idd op 23 juli. Ben eens benieuwd want Umbro heeft al enkele knappe shirts voorgesteld dit seizoen.
Everton: https://m.evertondirect.evertonfc.com/s ... tball-kits
Hearts: https://www.footyheadlines.com/2019/05/ ... t.html?m=1
Schalke 04:
https://www.footyheadlines.com/2019/06/ ... t.html?m=1 Echt leuke shirts vind ik persoonlijk! Die van PSV hebben dan weer deels die vierkanten zoals Kroatië, dat is smaak natuurlijk.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

STVV-fan schreef:
pat@ schreef:De Japanners hebben met Asahi Kasei en enkele nevenprojecten van Asahi een redelijk grote vis binnengehaald. Deze zijn namelijk hoofdsponsor van het kampioenschap WRC. Dus daar zullen ze wel wat kruit gehaald hebben.
Asahi Kasei is een "zilveren sponsor". Bron: https://stvv.jp/sponsor
Ik denk dat die dus niet op de truitjes zullen verschijnen

Opvallend. Level 5 Inc., de game developer is blijkbaar geen sponsor meer, zouden die dan van de truitjes verdwijnen? (was de bliksemschicht die onder het adidas embleem stond).

Ik ben eens benieuwd naar de nieuwe truikes die de 23ste juli voorgesteld zouden worden (heb ik ergens gelezen)
De level 5 inc reclame was voor dit spel, wat dat jaar releaste in Azië.
https://www.google.com/search?safe=off& ... 44&bih=758
Plaats reactie