STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:
En er is hier al 100 keer geschreven én bewezen (niet door mij) dat OOK het gedeelte niet-voetbal op Stayen VERLIESLATEND is.
Zoals ik al eens ooit voospeld heb .... een nieuwe Cicindria is in de maak !
Het is enkel wachten tot de eerste bedrijven het beginnen afbollen !
:onfire: :onfire: :onfire:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:
Positivo schreef:
En er is hier al 100 keer geschreven én bewezen (niet door mij) dat OOK het gedeelte niet-voetbal op Stayen VERLIESLATEND is.
Zoals ik al eens ooit voospeld heb .... een nieuwe Cicindria is in de maak !
Het is enkel wachten tot de eerste bedrijven het beginnen afbollen !
:onfire: :onfire: :onfire:
@ Brusselmans, Fanforever……. & co

De geest RD laten verdwijnen ?
Door in een ander stadion te voetballen …?
Plezier te ervaren in het feit dat Stayen verlieslatend is ?
Hoe gestoord kun je zijn ?

Jullie vinden jezelf ondertussen OOK ongeloofwaardig, begrijp ik ? Een andere uitleg, voor jullie eindeloos herhalen, kan ik niet verzinnen.

@ Brusselmans, uw voorspellingen zijn eerder al niet uitgekomen. Als STVV succesvoller wordt, is de kans dat ze nu uitkomt nog wat kleiner. En ging de man niet bijbouwen ? Dat wijst toch al niet in de richting van verval, dacht ik zo .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Dirty minds are more exciting !
:onfire:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:Dirty minds are more exciting !
:onfire:
Maybe you mean , simple minds ;)
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:Dirty minds are more exciting !
:onfire:
Helaas, arme man, uw zelfbeeld is "lichtjes" vertroebeld.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Iets meer info opgevangen over mogelijk nieuw oefencomplex, kort samengevat:

- Site Rochendaal is meest concreet. RUP moet hiervoor worden aangepast. Wordt een '5-jarenplan' genoemd.
- Wordt een 'gigantisch' project, met onder meer een hotel en alle mogelijke topsportvoorzieningen. Moet bv ook mogelijkheid bieden aan buitenlandse clubs om op stage te komen.

Ook nog:

- STVV/DMM heeft een huurcontract van 10 jaar met Stayen.
- De relatie met RD zou 'heel stroef' zijn. STVV wil bv een kleine ruimte huren om fanshop onder te brengen. RD wil dat niet en vraagt absurde huurprijs. In die zin klopt het volgens mijn bron wel dat er al eens de piste van een nieuw stadion werd geopperd.

DMM heeft verder echt de intentie om een langetermijnrelatie uit te bouwen met STVV en de stad Sint-Truiden.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef:Iets meer info opgevangen over mogelijk nieuw oefencomplex, kort samengevat:

- Site Rochendaal is meest concreet. RUP moet hiervoor worden aangepast. Wordt een '5-jarenplan' genoemd.
- Wordt een 'gigantisch' project, met onder meer een hotel en alle mogelijke topsportvoorzieningen. Moet bv ook mogelijkheid bieden aan buitenlandse clubs om op stage te komen.

Ook nog:

- STVV/DMM heeft een huurcontract van 10 jaar met Stayen.
- De relatie met RD zou 'heel stroef' zijn. STVV wil bv een kleine ruimte huren om fanshop onder te brengen. RD wil dat niet en vraagt absurde huurprijs. In die zin klopt het volgens mijn bron wel dat er al eens de piste van een nieuw stadion werd geopperd.

DMM heeft verder echt de intentie om een langetermijnrelatie uit te bouwen met STVV en de stad Sint-Truiden.
Ze zijn dus van plan om op langere termijn hier ook echt iets neer te poten! Top :clap:

Heb trouwens ook gehoord dat de relatie met RD stroef zou verlopen.

Keep us informed over de bouwplannen Bulder!

Over die relatie: https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... ne-kanarie
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

miel schreef:
Brusselmans schreef:Dirty minds are more exciting !
:onfire:
Maybe you mean , simple minds ;)
Positivo schreef:
Brusselmans schreef:Dirty minds are more exciting !
:onfire:
Helaas, arme man, uw zelfbeeld is "lichtjes" vertroebeld.
Alles is beter dan no mind !
Want als ge de rijke vrek blijft verdedigen, dan is het echt wel heel erg gesteld, en ben ik content dat ik nog maar "lichtjes" vertroebeld ben en een "simpele geest" ben ....
- De relatie met RD zou 'heel stroef' zijn. STVV wil bv een kleine ruimte huren om fanshop onder te brengen. RD wil dat niet en vraagt absurde huurprijs.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Allez, daar gaan we weer. Het is weer "foruminitis" tijd.

Jan Bulder (zoals iedereen weet, grote RD sympathisant-sic) komt met nieuws..... En wie springt er weer ONMIDDELLIJK op als een uitgehongerde hond op een stuk vlees ? En beschouwt dit natuurlijk als voor waar .....

En wie was dan uw bron, Jan Bulder ?
En kunnen we over alle elementen beschikken ?
@ stvv-fan! Begrijp ik het goed ? Jij haalt een stuk uit de Truienaar aan om de relatie tussen Rd en de Japanners toe te lichten. Daarin lees IK wel geen woord over een vertroebelde relatie. Tenzij RD door die actie van de Japanners op zijn tenen getrapt is. Maar wie heeft hier weet wat in de overeenkomst tussen Rd en de Japanners staat ? wie zegt dat er daar niet instaat dat de Japanners zich alleen met voetbal mogen bezighouden ? .... Niet met handel er rond (fanshop, horeca ....)

Over mijn verdedigen van RD, Brusselmans....
Ik verdedig RD, voor wat hij voor stvv betekend heeft in het verleden....(ik vraag me af hoeveel er hier op nu weer willen reageren)
Dat is geen garantie voor de toekomst !
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

https://stvv.jp

Van het doelpunt van Endo tegen Racing Genk, brengen de Japanners een "Memorial" shirt in omloop in Japan !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Maandag stond er in hbvl een artikel over de media-belangstelling die STVV en andere clubs met een Japanner in het land van de rijzende zon.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180812_036 ... t-hen-niet
Overdrijven is een kunst
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door mourinho »

Bon , het feit dat de Japanners mensen van de medische staf ontslaan die reeds vele jaren de dienst uitmaken.Het feit dat men een clubmonument met name Kotysch wilde uitlenen aan fucking RWDM .Het feit dat men een dozijn transfers gedaan heeft waarvan de helft niet eens de selectie haalt of meekan in eerste.Het feit dat het stadion ocharme steeds voor 1/3 gevuld is en als laatste het feit dat men een droogstoppel als T1 binnengehaald heeft is voor mij voldoende om te besluiten dat die Japanse pipos er geen bal van kennen en tot nu toe volledig de mist in aan het gaan zijn op ALLE gebied. :end:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

mourinho schreef:Bon , het feit dat de Japanners mensen van de medische staf ontslaan die reeds vele jaren de dienst uitmaken.Het feit dat men een clubmonument met name Kotysch wilde uitlenen aan fucking RWDM .Het feit dat men een dozijn transfers gedaan heeft waarvan de helft niet eens de selectie haalt of meekan in eerste.Het feit dat het stadion ocharme steeds voor 1/3 gevuld is en als laatste het feit dat men een droogstoppel als T1 binnengehaald heeft is voor mij voldoende om te besluiten dat die Japanse pipos er geen bal van kennen en tot nu toe volledig de mist in aan het gaan zijn op ALLE gebied. :end:
- Uw medische staf is al diverse keren ontslagen geweest, en ja dat waren dezelfde personen.
- Kotysch is een clubmonument omdat hij nergens anders gewild is. Zo is het uiteraard makkelijk om een clubmonument te worden als je al uw beide pollekes mag kussen dat je bij STVV zit.
- Helft niet meekan in eerste? Heb jij ze al aan het werk gezien dan? Overigens hebben we recordtransfers gedaan, maar dat zal uiteraard niet passen in jouw plaatje.
- Dat de stadion amper gevuld is is inderdaad de schuld van de Jappen, en zeker niet van de vorige eigenaar :gek:
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door the fan »

De gelatenheid bij velen is schrijnend om te zien en dat zal alleen maar toenemen.
Werkelijk IEDEREEN zie ik afhaken en eerlijk gezegd ben ik zelf ook blij dat stvv mijn hele weekendsfeer niet meer bepaald.
Zaterdag was ik er nogg eens, wat een zielige sfeer maar o zo nog respect voor Sector-L.
Zelf zit mijn zoon bij de jeugd, de vervreemding gaat ook daar verder, :-(
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Er wordt door de Japanners een beslissing genomen die mensen niet zint en men struikelt om elkaar toch maar WEER de loef af te steken in het dramatiseren van de ganse situatie.

Kotysch is idd een clubmonument omdat ze hem ergens anders niet willen. Ik weet dat indertijd zijn contract afliep, hij niet wou bijtekenen en een paar weken later met hangende pootjes terugkwam omdat niemand hem wou. Daarenboven heeft de club aan Kotysch DE KEUZE gelaten of hij naar RWDM wou vertrekken en hebben ze hem niet GEDWONGEN. Wezenlijk verschil.

Over die clubdokters en dergelijke meer. Verlies van eigenheid? Dacht het niet. Een deel wordt er vervangen door mensen die al bij STVV betrokken zijn, zij het bij de beloften of dergelijke. Er komen er ook een aantal nieuwe bij, maar raad eens, het zijn GEEN Japanners.
Het is voor een stuk een uitbreiding van het bestaande apparaat en voor een stuk verjonging van het bestaande apparaat, allemaal met BELGISCHE mensen.
Dat er een Japanner in de medische staf zit? Je hebt ook 5 Japanners in je kern zitten. Met een Japanner in de medische staf voelen die mannen hun ook meer op hun gemak.

Over het wegblijven van volk op Stayen, zoals Mourinho ons PROBEERT wijs te maken, zeg ik gewoon het volgende: door mij werd er ook al geopperd (toen de overname door de Japanners nog niet volledig rond was), dat men excuses zou blijven zoeken om maar niet naar Stayen te hoeven afzakken.
Mourinho ziet een oorzakelijk verband tussen de Japanners (en hun werk) en de lege tribunes, terwijl hij 2 dingen vergeet te vermelden.
Ten eerste waren die tribunes al leeg de jaren ervoren en zelfs vorig seizoen, wanneer we tot 1 van de laatste dagen meestreden voor een plek in PO I.
Ten tweede hebben de gazetten en dergelijke ten tijde van de overname door de Japanners, al deftig die Japanners gedemoniseerd en de mensen "schrik" aangejaagd.

De Japanners zijn in dit verhaal eerlijk gezegd meer "slachtoffer" dan dader
Plaats reactie