STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

StellaWADASWAD schreef:Dat is allerminst de schuld van STVV....
Dat we bijvoorbeeld op een dinsdag thuis tegen Mechelen moeten spelen is inderdaad ondankbaar. Maar ik ben niet van mening dat de club er alles aan doet om meer supporters aan te trekken. We doen verdorie mee voor PO1 en ze doen er helemaal NIKS mee om dat als hefboom te gebruiken om meer volk aan te trekken. Integendeel, het is zelden zo doods geweest.
Ik woon in Mechelen, en neem KV Mechelen nu effe als voorbeeld. Mijn Facebook wordt al weken gespamd met de acties die KV momenteel lopende heeft. Zij spelen al voor gemiddeld 10.000 supporters. Dus je zou denken dat zij het minder nodig hebben dan STVV om extra volk aan te trekken. Niettegenstaande halen ze alles uit de kast om de laatste 5 thuismatchen een vol stadion te hebben om zich te verzekeren van de redding.

Je kan daar opteren voor het "malinwa power pack". Dan krijg je 30% korting als je tickets koopt voor de 5 laatste matchen. Abonnees krijgen dan weer 2 gratis tickets om mensen mee te nemen. Er draait een hele marketingcampagne rond. Wees maar zeker dat ze daar nu allemaal opgenaaid zijn en dat er daar de laatste 5 matchen een topsfeer zal hangen. Niettegenstaande ze tegen de degradatie knokken.

STVV zou ook zoiets kunnen/moeten ondernemen. "Allemaal samen" strijden voor PO1. Een vol Stayen kan dat verschil maken. Maar hier hoor je niks... enkel Bormans die zegt dat ze hard aan het werken zijn om extra volk aan te trekken.... :roll: Ik zie er niks van. Niks.
Dinsdag neem ik 3 kakkers mee naar Stayen, ik zal weer eens mogen uitleggen waar al die supporters zijn gebleven en waar de sfeer waar Stayen voor gekend was is gebleven... :cry:
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

Wanneer de Japanners effectief ambitieus gaan zijn en de ambities in daden gaan omzetten vrees ik voor hen dat dan de huurprijs plots de hoogte zal ingaan.

Ik denk ook niet dat je met acties plots mensen terug kan winnen op korte termijn, ook al is er die POI trigger. Daarvoor zullen er op langere termijn verschillende aanpassingen moeten plaatsvinden.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door StellaWADASWAD »

Maar de marketing achter STVV is ook zo goed als onbestaande. Als marketing student, kan ik zo vijf acties bedenken die bijna kosteloos zijn die het comfort al verbeteren, het gemoed onder de supporters kan keren. Maar als sommige hier nog geen truitje geleverd krijgen, weet je hoe erg het is. Dat zijn kleine dingen die prioritair zouden moeten zijn. Komaan STVV, geef mij een job, Make STVV Great Again :stvv: :stvv:
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door StellaWADASWAD »

Ik weet niet of het nog mensen stoort, maar dat Live centrum is nu toch ook al jaren om stene kl*ten van te krijgen. Je kan beter op de website van Sporza volgen, want dat Live centrum krijgt pas updates twee weken na het einde van de match.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Als ik dit lees begint me toch ergens het gevoel te bekruipen dat we niet te veel moeten verwachten van die Japanners, en al zeker niet deze wintermercato.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132318
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jack »

Ach ja, gaat sowieso afwachten worden.

Maar al eens naar hun website geweest?
Ongelofelijk dat zoiets zo groot is. Gekke Japanners, in Europa zou niemand naar zo een gedrocht surfen. :)
Laatst gewijzigd door Jack op 22 jan 2018, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Jack schreef:Ach ja, gaat sowieso afwachten worden.

Maar al eens naar hun website geweest.
Ongelofelijk dat zoiets zo groot is. Gekke Japanners, in Europa zou niemand naar zo een gedrocht surfen. :)
Inderdaad, ik ben ook eens gaan kijken. Het ziet er echt amateuristisch uit. En daar zouden die mannen zo'n fortuinen mee verdienen? :o
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Boffin »

Manager Philippe Bormans van STVV stapt op. Dat heeft hij ons bevestigd. Hij ziet zichzelf naar eigen zeggen niet meer functioneren in de nieuwe organisatie met de Japanners. Eerder had Bormans het al bij ons over het feit dat zijn functie werd afgekalfd en dat het werken via tussenpersonen richting bazen in Japan hem niet echt zinde. Hij functioneerde immers altijd in een rechtstreekse beslissingslijn met Duchâtelet. De club, die het ontslag niet zag aankomen, heeft bedenktijd gevraagd en stuurt vandaag nog een persbericht uit. Vermoedelijk wordt de knoop pas na de match in Genk helemaal doorgehakt.

(Bron: HLN)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Boffin schreef:Manager Philippe Bormans van STVV stapt op. Dat heeft hij ons bevestigd. Hij ziet zichzelf naar eigen zeggen niet meer functioneren in de nieuwe organisatie met de Japanners. Eerder had Bormans het al bij ons over het feit dat zijn functie werd afgekalfd en dat het werken via tussenpersonen richting bazen in Japan hem niet echt zinde. Hij functioneerde immers altijd in een rechtstreekse beslissingslijn met Duchâtelet. De club, die het ontslag niet zag aankomen, heeft bedenktijd gevraagd en stuurt vandaag nog een persbericht uit. Vermoedelijk wordt de knoop pas na de match in Genk helemaal doorgehakt.

(Bron: HLN)
Lees: hij heeft geen reet meer om aan te likken.

Vooruit STVV!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Henri is de man »

Ik zou maar niet te hard juichen...
wie denkt dat het niet erger meer kan, zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Ik had vaak een dubbel gevoel met die man, nu ook. Was zelf euforisch bij de overname van de ambitieuze Jappen, maar beslist na amper een paar weken dat hij al opstapt. Ondanks dat hij maanden heeft onderhandeld met die mannen.

Bizar. Ben ook benieuwd wat zijn andere opties zijn.
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Boffin »

Op Sporza is er al wat meer toelichting gegeven door Wijnants:

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3131820
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:Ik had vaak een dubbel gevoel met die man, nu ook. Was zelf euforisch bij de overname van de ambitieuze Jappen, maar beslist na amper een paar weken dat hij al opstapt. Ondanks dat hij maanden heeft onderhandeld met die mannen.

Bizar. Ben ook benieuwd wat zijn andere opties zijn.
Goede bemerking.
Hij heeft mee onderhandeld, was enthousiast. Blijft nu niks meer van over.
De afgelopen weken dan maar wat de schijn hoog gehouden of is er ondertussen iets veranderd?

Straks gaat hij aan de slag bij Stayen. :lol:
Vinnie
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jul 2014, 14:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vinnie »

Kan op korte termijn wel eens het definitieve einde worden van STVV in de hoogste afdeling.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Vinnie schreef:Kan op korte termijn wel eens het definitieve einde worden van STVV in de hoogste afdeling.
Omdat Bormans opstapt?

Geloof je dat zelf of is het gewoon om wat mensen op te fokken?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie