STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Vinnie
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jul 2014, 14:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vinnie »

BoemBoem schreef:
Vinnie schreef:Kan op korte termijn wel eens het definitieve einde worden van STVV in de hoogste afdeling.
Omdat Bormans opstapt?

Geloof je dat zelf of is het gewoon om wat mensen op te fokken?
Ik zeg dit enkel omdat een volledig Japans bestuur op termijn gewoon maar 2 kanten op kan. Of ze pompen er gigantisch veel geld in en het kan slagen. Of ze zien na enkele seizoenen dat het niet lukt en ze verkopen STVV. Er zal een Vlaming in de plaats moeten komen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Geel-Blauw »

Sorry maar blij dat ik die zijne kop niet meer moet zien. Hopelijk vervangt iemand met ervaring en VERSTAND van de voetbalwereld hem.
Nie zievere, speile!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Hallo-Tokyo »

De nieuwe sterke man voor de buitenwereld is er al.
En hij heet Meekers. :-)
BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Vinnie schreef:
BoemBoem schreef:
Vinnie schreef:Kan op korte termijn wel eens het definitieve einde worden van STVV in de hoogste afdeling.
Omdat Bormans opstapt?

Geloof je dat zelf of is het gewoon om wat mensen op te fokken?
Ik zeg dit enkel omdat een volledig Japans bestuur op termijn gewoon maar 2 kanten op kan. Of ze pompen er gigantisch veel geld in en het kan slagen. Of ze zien na enkele seizoenen dat het niet lukt en ze verkopen STVV. Er zal een Vlaming in de plaats moeten komen.
Korte termijn is voor mij 3 tot 6 maand..
Zo een vaart zal het dus wel niet lopen, zeker?

En is dat niet zo bij elke club die niet in de G5 is?
Pompen om niet te verzuipen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Halenaar schreef:Ik had vaak een dubbel gevoel met die man, nu ook. Was zelf euforisch bij de overname van de ambitieuze Jappen, maar beslist na amper een paar weken dat hij al opstapt. Ondanks dat hij maanden heeft onderhandeld met die mannen.

Bizar. Ben ook benieuwd wat zijn andere opties zijn.
https://m.youtube.com/watch?v=qgGVcjNKGR4

Bormans en den deze. Zoek de 7 verschillen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

De eerste beslissing van Bormans waar ik 100% achter sta !!
:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Laat ons kalm blijven. De beperkte berichtgeving laat veel ruimte voor speculatie. De feiten, of beter gezegd, het feit is echter gewoon het vertrek van Bormans. Neem de Japanse context weg en voor velen zou het eerder een bron van blijdschap dan ongerustheid zijn. Die context is er natuurlijk wel, maar laat ons niet meteen panikeren.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1915
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Ontslag Bormans.

Vooreerst de man neemt zelf zijn ontslag.
Is het omdat hij voelt dat hij niet langer zijn werk kan doen ? Japanners werken zeer hiërarchisch. Begrijp : hij heeft het akkoord nodig van (meerdere) anderen. Dat remt hem ongetwijfeld in situaties waarin men snel moet handelen.

Denken sommigen hier echt dat de man zich als een marionet laat behandelen ? Of eerder het tegendeel ? Hij zal ongetwijfeld voldoende opties hebben. (Netwerk RD)
(RD, dat is volgens sommigen hier, die onbekwame man die vorig jaar 600 miljoen euro rijker geworden is)

David Meekers de nieuwe woordvoerder, manager ? .... Vergeet dàt maar, die man heeft (veel) belangrijkere zaken te doen .

Dat dit een kaakslag is voor de Japanners, geloof dat eerder. Hun eerste grote inschattingsfout (er zullen er waarschijnlijk nog volgen) . Niet voor niks dat ze bedenktijd kopen. Ze zijn in een klap hun "gezicht" kwijt waarachter ze zich kunnen verschuilen. Ai, dat komt hard aan. Goed gedaan P. Bormans. Zo weten ze ineens dat ze ons (Truienaars, Limburgers, Haspengouwers, Supporters, Sympathisanten) hier niet zo maar kunnen komen kolonialiseren.
BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:Ontslag Bormans.

Vooreerst de man neemt zelf zijn ontslag.
Is het omdat hij voelt dat hij niet langer zijn werk kan doen ? Japanners werken zeer hiërarchisch. Begrijp : hij heeft het akkoord nodig van (meerdere) anderen. Dat remt hem ongetwijfeld in situaties waarin men snel moet handelen.

Denken sommigen hier echt dat de man zich als een marionet laat behandelen ? Of eerder het tegendeel ? Hij zal ongetwijfeld voldoende opties hebben. (Netwerk RD)
(RD, dat is volgens sommigen hier, die onbekwame man die vorig jaar 600 miljoen euro rijker geworden is)

David Meekers de nieuwe woordvoerder, manager ? .... Vergeet dàt maar, die man heeft (veel) belangrijkere zaken te doen .

Dat dit een kaakslag is voor de Japanners, geloof dat eerder. Hun eerste grote inschattingsfout (er zullen er waarschijnlijk nog volgen) . Niet voor niks dat ze bedenktijd kopen. Ze zijn in een klap hun "gezicht" kwijt waarachter ze zich kunnen verschuilen. Ai, dat komt hard aan. Goed gedaan P. Bormans. Zo weten ze ineens dat ze ons (Truienaars, Limburgers, Haspengouwers, Supporters, Sympathisanten) hier niet zo maar kunnen komen kolonialiseren.
Zijt ge daar nu nog altijd niet over?
Zelfs nu hij weg is blijft uw plaat hangen..

En ter info:
RD is een onbekwame voetbalvoorzitter..
Over zijn kwaliteiten in het bedrijfsleven werd hier nooit getwijfeld of gediscussieerd ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

In hoeverre heeft de mediastorm betreffende het kunstgrasveld meegespeeld, of is het gewoon toevallig?

Desalniettemin zullen ze op zoek gaan naar een vervanger. Iemand van de streek met een hart voor de club en kennis vd pro league. Wie zou deze vacature kunnen invullen? Of gaan ze de Japanse toer op?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Foei foei foei !!!
Zijn zogeroemde project, waar hij zo lyrisch over deed, zo maar in de steek laten !
Zijn project van opportuniteiten en gratis !

Wat een opluchting, deze aftocht !
Nu gaat er hier nog ene beweren dat dit een kaakslag is voor de Jappies :grappig:

Eigenlijk zou alles wat RD gerelateerd is, hetzelfde moeten doen !
RD zal wel opportuniteiten hebben voor zijn gatlikkers !!!
Dan zijn we meteen verlost van de kolonialisatie van den Antwerpeneer, die het nooit gesnapt heeft waar het over ging hier, maar die wel constant de euroblik in de ogen had !
Nooit eerder is er een voorzitter geweest die de club zo diep in de schulden geholpen heeft ten voordele van zijn eigenbelang !
En Bormans heeft daar uit datzelfde eigenbelang vrolijk aan meegewerkt !!!


Bah :vomit:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 24 jan 2018, 19:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

Dat hij op termijn zou vertrekken stond in de sterren geschreven, dat het nu al zou gebeuren is toch wel heel snel. Aan de Japanners om uit hun schulp te komen!
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

Als ik lees dat hij andere opties zou hebben in de voetbalwereld vraag ik me af waar. Dan komen we toch al snel terecht bij Duchatelet zn netwerk. En bij Charlton heeft Katrien Meire nog maar pas ontslag genomen....
RD zegt wel dat hij Charlton wil verkopen, maar misschien zet hij Bormans daar als soort van crisismanager die de overgang wat mag helpen begeleiden? Zoals hij hier ook deed. Kan nog ne schone cent opleveren...
Het lijkt me onwaarschijnlijk. Maar t'is toch een bedenking die ik me maak...
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Verrekeskop »

Heerlijk, eindelijk verlost van de omhooggescheten kaartjesknipper/stalknecht/trekpop.

Die druif was hier zogenaamd 'CEO', een aanfluiting voor elke serieuze CEO van een echt bedrijf.

Wat, WAT heeft Bormans STVV bijgebracht? Antwoord: helemaal niets.
Die gast weet niet hoe hij een bedrijf moet runnen, zijn enigste rol was die van veredelde congierce.

Dat in combinatie met die onuitstaanbare smoel met dat heimelijke lachje: ik kreeg spontaan een lach op het gezicht toen ik het bericht las.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door omeloe »

Verrekeskop schreef: Dat in combinatie met die onuitstaanbare smoel met dat heimelijke lachje: ik kreeg spontaan een lach op het gezicht toen ik het bericht las.
Een varkenskop is veel erger dan de smoel van Bormans !
Plaats reactie