STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Iniesta »

...en met hem zijn we gedegradeerd en zijn onze schulden vermenigvuldigd :lol:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

De Japanners zijn (of is het nu hebben ? ) hun afspraken in grote lijnen nagekomen....
De rest is aan de voetbalgoden !

3500 abo ? Minder dan 5000 toeschouwers tijdens de openingsmatch !
De club verdient na deze inspanningen beter...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Franz »

Positivo schreef:De Japanners zijn (of is het nu hebben ? ) hun afspraken in grote lijnen nagekomen....
De rest is aan de voetbalgoden !

3500 abo ? Minder dan 5000 toeschouwers tijdens de openingsmatch !
De club verdient na deze inspanningen beter...
Komaan niet overdrijven: zowat heel het forum geeft de Japanners momenteel krediet, het voordeel van de twijfel. We hadden graag de Grieken gehouden, liever een vechter-coach maar bijvoorbeeld Endo is quasi zeker een excellente transfer, dus momenteel is het glas eerder half vol. De start van de competitie was ook redelijk tot nog toe. Als er nu bevestigd wordt met een meerwaarde spits (en mogelijk komt die uit Siera Leone of Gambia of Zweden) dan hebben we terug een opwaartse lijn, ook met meer publiek
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Dreke »

Verzachtende omstandigheid (en ook niet meer dan dat): het is nog volop zomervakantie.

Ik heb mijn abonnement ook nog niet en kan pas op 1 september komen kijken .
A loyal football fan only supports the shirt...
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Dit kan zo een kantelmoment worden voor de club.
Het positieve gevoel is er..... Zelfs in de negatieve commentaren klinkt er een vorm van optimisme.
Moest het legioen een signaal kunnen geven en voor als is het maar 500 extra abo's zorgen ....
Want zonder ons, de supporters, kunnen de Japanners niets.

Laat het ons eens op een rijtje zetten wat ze hier in enkele maanden realiseerden....

Vooreerst de investering in de jeugd.... Ineens staat er dan zo een gast als Tomiyasu... We weten allemaal dat een speler zich in 5 wedstrijden naar de top kan spelen, zo snel kan het gaan. Wat broeit er nog bij de beloften ?

Misschien zijn niet alle transfers top, maar schuilen er geen potentiele stvv-toppers in ? Zelfs méér (te veel is ook niet goed want dan moeten ze een transfer krijgen ! )
Stel 4 spelers die een niveau Bezus kunnen halen ....

Wie herinnert zich niet de tijd dat die van Genk maar naar onze goal moesten kijken of de bal zat er al in ?
Misschien keren de kansen en wordt het stvv-tijd ?

Vooruit stvv !
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door toyotacorolla »

Na de magere jaren....'.'.'.'''''' :party:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mikman »

Er gaat een gerucht de ronde als zouden de Japanners plannen hebben om weg te trekken uit Stayen en een nieuw stadion in Brustem neer te planten. Is dit recyclage van oud nieuws ( Jan Bulder maakte er eerder al eens gewag van dacht ik ) of zijn de plannen net wat meer concreet geworden? Iemand meer nieuws?


Nogmaals: het gaat om een gerucht, iets wat tussen supporters verteld zou zijn in Genk, dus geen verifieerbare bronnen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Tompie »

Mikman schreef:Er gaat een gerucht de ronde als zouden de Japanners plannen hebben om weg te trekken uit Stayen en een nieuw stadion in Brustem neer te planten. Is dit recyclage van oud nieuws ( Jan Bulder maakte er eerder al eens gewag van dacht ik ) of zijn de plannen net wat meer concreet geworden? Iemand meer nieuws?


Nogmaals: het gaat om een gerucht, iets wat tussen supporters verteld zou zijn in Genk, dus geen verifieerbare bronnen.
Onlangs begon een buurman daar ook over tegen mij. Die had dat verhaal blijkbaar ook ergens opgepikt.
Hoe zit dat eigenlijk met de plannen van die tribune aan de spoorweg? Daar blijft het toch ook al maanden vrij stil rond.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Mikman schreef:Er gaat een gerucht de ronde als zouden de Japanners plannen hebben om weg te trekken uit Stayen en een nieuw stadion in Brustem neer te planten. Is dit recyclage van oud nieuws ( Jan Bulder maakte er eerder al eens gewag van dacht ik ) of zijn de plannen net wat meer concreet geworden? Iemand meer nieuws?


Nogmaals: het gaat om een gerucht, iets wat tussen supporters verteld zou zijn in Genk, dus geen verifieerbare bronnen.
Weg uit Roland zijne plastieke speeltuin?!?!?! Terug op echt gras?!?!?
Als me dit gegund is om dat nog ooit mee te maken kan ik binnen heel veel jaren van nu rustig sterven :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

Dat gerucht om weg te trekken heb ik ook gehoord. Men zou naar verluidt gevraagd hebben aan Roland om de huurprijs van het stadion naar omlaag te trekken of men zou uitkijken naar een andere locatie. Er zouden een 5-tal opties zijn waaronder Bevingen (voormalig militair domein, Brustem en nog 3 andere locatie's) het is een publiek geheim dat de japanners op zoek zijn naar een terrein van om en bij de 15 hectare om er ook oefenvelden in te plannen
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

Dat verhaal heb ik ook al gehoord, we zullen wel zien. Wat de club betreft kan ik het begrijpen, het fabeltje dat dit stadion ons iets opbrengt mag stilaan wel opgeborgen worden. Inderdaad, je kan je supporters en sponsors op matchdagen meer comfort aanbieden, maar daar stopt het ook. Je betaald huur (het bedrag zal wel omhoog gegaan zijn nu er geen vazal meer aan de macht is) en je haalt 0 euro binnen aan extra inkomsten (lees: huur winkels, kantoorruimte,...). Daar waar andere clubs een stadion (meestal slechts deels zelf gefinancierd) zetten om net die extra inkomsten te kunnen aanwenden om het budget te doen stijgen, hebben wij nu die mogelijkheid gewoon niet meer.

Aan de andere kant... Als er ooit een andere eigenaar komt dan de Jappen, zit je weer met hetzelfde verhaal bij een ev. nieuw stadion. Of de nieuwe eigenaar zou dat stadion ook mee moeten overnemen, natuurlijk.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Mikman schreef:Er gaat een gerucht de ronde als zouden de Japanners plannen hebben om weg te trekken uit Stayen en een nieuw stadion in Brustem neer te planten. Is dit recyclage van oud nieuws ( Jan Bulder maakte er eerder al eens gewag van dacht ik ) of zijn de plannen net wat meer concreet geworden? Iemand meer nieuws?


Nogmaals: het gaat om een gerucht, iets wat tussen supporters verteld zou zijn in Genk, dus geen verifieerbare bronnen.
De mensen van DMM hebben inderdaad bij de stad Sint-Truiden gevraagd naar een grote oppervlakte beschikbare grond in recreatiezone. Het ging toen wel over het bouwen van een nieuw jeugd- en oefencomplex, niet over een volledig nieuw stadion.

Die gevraagde opp is op dit moment voor alle duidelijkheid niet voor handen. VLD wil in Brustem vol gaan voor de uitbouw van een evenemententerrein, daarin is geen plaats voor een nieuw sportcomplex. Bevingen is idd 1 van de genoemde opties, maar die gronden zijn op korte termijn niet beschikbaar.

Gezien de banden van RD met VLD zie ik het ook niet meteen gebeuren dat de stad gaat meewerken aan een nieuw stadion op grondgebied Sint-Truiden. Tenzij RD van het recreatieve gebeuren op Stayen af wil natuurlijk.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Dromen jullie ?
Voor de niet eens 5000 schamele toeschouwers betalen de Japanners gemiddeld per jaar 240.000 euro ....(3 euro per toeschouwer)

Wat kost een nieuw stadion ? Beginnend vanaf 0 ? 100 miljoen ?
Dat zijn 400 jaren huur ! Een investering terugverdienen kost wat tijd. Tegen dat het afbetaald is, is het ook ineens een archeologische site. Top idee. Dat brengt binnen 400 jaren extra geld in het laatje.

Dat zullen de Japanners ongetwijfeld direct overwegen. Die tellen niet,zoals dit forum hier. Vooral dat ze het stadion dan "groter" kunnen maken....om de toestroom van nieuwe abonnementen op te vangen....van al die supporters die bij nader inzien NU niet naar stvv willen komen . Tenslotte verdient RD er nog altijd aan én dàt gunnen we hem niet.... En ze spelen op plastiek .... En de tribunes zijn niet sfeervol .... En nog 100 andere uitvluchten.

En er is hier al 100 keer geschreven én bewezen (niet door mij) dat OOK het gedeelte niet-voetbal op Stayen VERLIESLATEND is.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door FANFOREVER »

De Japanners hebben goed werk geleverd en mij kunnen overtuigen om nog eens naar stayen te gaan. Nu nog een nieuw stadion en de geest van :Roland: is volledig verdwenen. 3 x hoera :stvv: :geelblauw:
:stvv:
Xperia
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 okt 2010, 18:49

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Xperia »

Gisteren blijkbaar vergadering geweest met supporters en meekers?
Iemand geweest of iemand die ons een verslag kan bezorgen?
Ben hier wel benieuwd naar.
Plaats reactie