STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door enrique »

Wat zou ik graag een jaar verder kunnen zien...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Over die bar:
Ik heb ook eens alles door Google Translate gejaagd, maar ik zie niks bijzonders.
Heb alle foto's eens op Facebook gezien, heb ook de bar eens gezocht op Google street view.

Die bar ligt niet echt in de "Red Lights District" van Tokyo (de bar ligt in Shibuya terwijl dat district in Shinjuku ligt, de hele andere kant uit), dus ik denk dat je je daar niet al te veel zorgen over moet maken.
Ik denk eerder dat het een veel te opgesmukte bar is.

Neem nu nog dat het een "hoerentent" is, so what? Wie, niet van Japan, kent die bar?

@ Enrique: Waarom? Zodat je misschien redenen kan zoeken om een versnelling hoger te schakelen in de afbraakpolitiek? ;) :cool: :toppie: :lol: :grappig:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

STVV-fan schreef:Over die bar:
Ik heb ook eens alles door Google Translate gejaagd, maar ik zie niks bijzonders.
Heb alle foto's eens op Facebook gezien, heb ook de bar eens gezocht op Google street view.

Die bar ligt niet echt in de "Red Lights District" van Tokyo (de bar ligt in Shibuya terwijl dat district in Shinjuku ligt, de hele andere kant uit), dus ik denk dat je je daar niet al te veel zorgen over moet maken.
Ik denk eerder dat het een veel te opgesmukte bar is.

Neem nu nog dat het een "hoerentent" is, so what? Wie, niet van Japan, kent die bar?

@ Enrique: Waarom? Zodat je misschien redenen kan zoeken om een versnelling hoger te schakelen in de afbraakpolitiek? ;) :cool: :toppie: :lol: :grappig:
Het is de enorme kleinschaligheid van de sponsor die me zorgen maakt.
Zie je stvv hier lokaal een post maken op hun website als pakweg de venise 500 euro sponsort ? (Méér gaat die Japanse bar niet inbrengen ) Zo gaan ze het grote geld niet bijeen halen. Als ze gedacht hadden om van in het begin de grote sponsors aan te trekken, hebben ze het, vrees ik, mis. En hopelijk vergeten ze de lokale bestaande sponsors niet.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:Over die bar:
Ik heb ook eens alles door Google Translate gejaagd, maar ik zie niks bijzonders.
Heb alle foto's eens op Facebook gezien, heb ook de bar eens gezocht op Google street view.

Die bar ligt niet echt in de "Red Lights District" van Tokyo (de bar ligt in Shibuya terwijl dat district in Shinjuku ligt, de hele andere kant uit), dus ik denk dat je je daar niet al te veel zorgen over moet maken.
Ik denk eerder dat het een veel te opgesmukte bar is.

Neem nu nog dat het een "hoerentent" is, so what? Wie, niet van Japan, kent die bar?

@ Enrique: Waarom? Zodat je misschien redenen kan zoeken om een versnelling hoger te schakelen in de afbraakpolitiek? ;) :cool: :toppie: :lol: :grappig:
Jezus...
Ik ga het vooral jammer vinden wat er gebeurd is ;)
En ik ga er niet meer op reageren
Aan alles komt een eind...
Straf he
Kunt ge reageren op iemand anders... :D
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

Na de aanstelling van Brys worden er meteen concrete doelstellingen gesteld door het bestuur ten monde van VDA en Brys

-kern compleet tegen de start vd voorbereiding.
-op termijn van 3 jaar POI spelen, dus dat betekend dat het dit seizoen nog niet de doelstelling is. Dit vooraleer het halve forum weer moord en brand
schreeuwt over de niet bereikte doelstellingen na een (half) seizoen (we gingen toch POI spelen).
-spelers aantrekken die kunnen werken met Brys (grinta, passie en karakter), dit kan zowat vereenzelvigd worden met het DNA van STVV.

-Eerste evaluatie voor het bestuur vanwege het forum (18 juni)
-Laatste evaluatie voor het bestuur ergens rond half mei 2021.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

pat@ schreef:Na de aanstelling van Brys worden er meteen concrete doelstellingen gesteld door het bestuur ten monde van VDA en Brys

-kern compleet tegen de start vd voorbereiding.
-op termijn van 3 jaar POI spelen, dus dat betekend dat het dit seizoen nog niet de doelstelling is. Dit vooraleer het halve forum weer moord en brand
schreeuwt over de niet bereikte doelstellingen na een (half) seizoen (we gingen toch POI spelen).
-spelers aantrekken die kunnen werken met Brys (grinta, passie en karakter), dit kan zowat vereenzelvigd worden met het DNA van STVV.

-Eerste evaluatie voor het bestuur vanwege het forum (18 juni)
-Laatste evaluatie voor het bestuur ergens rond half mei 2021.
Som uw punten op zonder het jaartal te verkondigen en het kan zowat elk seizoen zijn de laatste 10jaar die wij in 1A gespeeld hebben..
Elk jaar hetzelfde liedje..

Nu, voor het nieuwe bestuur is dit de 1e keer, dus respijt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Wie dacht dat 3 miljoen structureel verlies draaien al veel was, moet maar eens met Coucke gaan babbelen. :mrgreen:
(al moeten er ook verhoudingen in acht genomen worden)

http://sporza.be/permalink/1.3202058
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Dit is een nieuwe sponsor van STVV
Bekendgemaakt door DMM op de japanse website van STVV.
Ook deze sponsor is een lichtgewicht. En dat is een understatement .
Ik kan er zelfs nergens een website van vinden.
Hier word ik niet blij van.

25 mei, 018
Clubsponsor STVV
Twitter Facebook
Kennisgeving van ondertekening sponsorovereenkomst met ZETT Co., Ltd.
We zijn verheugd aan te kondigen dat STVV deze keer zal worden ondersteund door ZETT Co., Ltd.

· Bedrijfsnaam: ZETT Corporation
· Vertegenwoordiger: Minoru Sasamoto
· Hoofdkantoor: 1st Higashikawa-cho, Kanda Chiyoda-ku, Tokyo 101-0027 3rd East Building 6F
· Zakelijk: reclamebureau
· Officiële website: http: //www.zett-pro.com/

Verder was er een interview met Marc Brijs.
Ik heb dat even door Google translate gehaald en heb (tussen de moeilijk leesbare lijnen) niets nieuws gelezen.

Het blijft voor mij verontrustend dat DMM de Japanse STVV website vult met zo totaal onbelangrijke sponsorcontracten.
Als je weet dat ze rond de jaarwisseling in hun zog een rits Japanse bedrijven naar Stayen haalden om de club en de plannen voor te stellen ... en je leest nu dit.

Ik ga ervan uit dat dit NIET de voorbode is van ergere zaken.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tweety »

Positivo schreef:Dit is een nieuwe sponsor van STVV
Bekendgemaakt door DMM op de japanse website van STVV.
Ook deze sponsor is een lichtgewicht. En dat is een understatement .
Ik kan er zelfs nergens een website van vinden.
Hier word ik niet blij van.

25 mei, 018
Clubsponsor STVV
Twitter Facebook
Kennisgeving van ondertekening sponsorovereenkomst met ZETT Co., Ltd.
We zijn verheugd aan te kondigen dat STVV deze keer zal worden ondersteund door ZETT Co., Ltd.

· Bedrijfsnaam: ZETT Corporation
· Vertegenwoordiger: Minoru Sasamoto
· Hoofdkantoor: 1st Higashikawa-cho, Kanda Chiyoda-ku, Tokyo 101-0027 3rd East Building 6F
· Zakelijk: reclamebureau
· Officiële website: http: //www.zett-pro.com/

Verder was er een interview met Marc Brijs.
Ik heb dat even door Google translate gehaald en heb (tussen de moeilijk leesbare lijnen) niets nieuws gelezen.

Het blijft voor mij verontrustend dat DMM de Japanse STVV website vult met zo totaal onbelangrijke sponsorcontracten.
Als je weet dat ze rond de jaarwisseling in hun zog een rits Japanse bedrijven naar Stayen haalden om de club en de plannen voor te stellen ... en je leest nu dit.

Ik ga ervan uit dat dit NIET de voorbode is van ergere zaken.
Ik weet niet wat jij onder een lichtgewicht verstaat. Maar volgens mij is dit, of maakt deel uit van een beursgenoteerde groep met 11 miljard Yen omzet

https://www.bloomberg.com/quote/8135:JP

Gezien het feit dat ze hoofdzakelijk in sportkledij en -artikelen doen, gaat het misschien om een kledingsponsor ?
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

@ tweety
Het bedrijf waarnaar jij refereert is een fabrikant van baseball items. Daar hoort blijkbaar OOK sportkleding onder. Tot daar geen probleem. Integendeel.

Maar, volgens de website van DMM betreft het een sponsorcontract met een bedrijf in de reclamewereld. Het gaat duidelijk om 2 verschillende firma’s, met dezelfde naam, dat wel. De rest klopt ook niet .. adres, telefoonnummer …. enzv.
Alleen het bedrijf (?) dat sponsort, daarvan is niks terug te vinden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Ik kan je bezorgdheid wel ergens delen. Er is een website, maar veel valt daar niet op te zien en dat is des te opmerkelijker als het om een bedrijf in de reclamewereld gaat. Als je het vergelijkt met de websites van Idearte of (ZOZ), die zich beiden ook "maar" op de lokale markt richten, is de webpagina van Zett op z'n minst opvallend leeg te noemen.
Licht- of zwaargewicht is over het algemeen moeilijk te benoemen vanuit België. Dit ziet er natuurlijk niet indrukwekkend uit, net als Bar Wing, maar andere sponsors zijn van een serieuzer kaliber. SBI Insurance valt onder SBI Holdings dat zoals wel meer Aziatische groepen in 101 takken actief is, van farma tot verzekeringen. Softfront MKT maakt deel uit van de Softfront Holding die een zevental bedrijven groepeert (http://www.softfront.co.jp/business-overview-2/) en Tokyu Stay heeft 20 hotels op 4 lokaties (vnl. Tokio). Toch van een andere orde dan Zett en Bar Wing.
Misschien maken ze er een erezaak van om iedere sponsor (groot of klein) te vermelden op de site?
Denk dat er velen onder ons (iedereen?) niet goed weten wat te verwachten van DMM en (bang) afwachten wat de zomer zal brengen.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

http://www.hoovers.com/company-informat ... 332e3.html

Een miljoen dollar omzet ==> klein(ER) bedoel je? :D

Enkel over die Bar Wing ben ik niet 100% overtuigd.

Voor de rest kan DMM het haar niet veroorloven om haar reputatie op het spel te zetten
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

18 juni de kern rond ? Dat is nog een kleine 3 weken. Dan gaan ze toch serieus uit hun kot moeten komen. Tenzij ze maar 3 transfers doen natuurlijk.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

https://stvv.jp/news/20180601_2

hierin staat dat er ook een nieuwe sponsorovereenkomst is met: https://candee.co.jp/
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

STVV-fan schreef:https://stvv.jp/news/20180601_2

hierin staat dat er ook een nieuwe sponsorovereenkomst is met: https://candee.co.jp/
Stvv-fan.
Ik ben dat even van wat korterbij gaan bekijken.
Het is geen zuivere sponsorovereenkomst (alhoewel die er deel van uitmaakt).

Het betreft (voor zover ik de Google-vertaling begrijp) een opdracht van DMM aan Candee en Transcosmos voor het ontwikkelen van een app voor smartphone, voor het beheer van tickets, drank, eten, parking, goederen (ik vermoed dat men uitrustingen bedoelt….. op Stayen. Dus alle betalingen op Stayen in de toekomst dmv een app op de smartphone.

In het communiqué van DMM, vermeldt men ook de ontwikkeling van de regio en de band met Japan.

Om iedereen die er interesse in heeft, het werk te besparen, heb ik de integrale google-vertaling bijgevoegd.
Plaats reactie