STVV-fan schreef:Ben ik de enige die een transferbudget van 4-5 miljoen niet echt DE vetpot vind om in 2019 Europees te spelen?
STVV-fan schreef:Ben ik de enige die een transferbudget van 4-5 miljoen niet echt DE vetpot vind om in 2019 Europees te spelen?
Is wel haast ons VOLLEDIG budget van een paar jaren....
Is wel haast ons VOLLEDIG budget van een paar jaren....
Dan wil ik wel eens zien welk kaliber spelers ze willen aantrekken, zeker omdat er in het artikel blijkbaar staat dat ze zich nog niet echt op het sportieve zullen gooien omdat ze nog te weinig kennis hebben van het Europees voetbal en dat ze zich van Roland en consoorten weg willen houden, dan zal er toch een scout of dergelijke aangesteld moeten worden die WEL die kennis heeft.
Ik geloof niet dat de huismakelaars echt spelers in de portefeuille hebben zitten die EN kwalitatief zijn (waar de Jappen wel naartoe willen) en dan nog een binnen het budget van 5 miljoen passen....
Mikman schreef:De Japanse eigenaars maken zich naar verluidt ( HBVL ) zorgen om de sterk terug gelopen toeschouwersaantallen en de gelaten sfeer. Een grijze muis met te weinig uitstraling.
Zoals al eerder aangehaald zijn er meerdere oorzaken en is het niet eenvoudig om dat op 1-2-3 op te lossen. Puur sportief doen we het met 28 punten zelfs beter dan onder Brepoels ( 25 punten na 18 matchen ) en onder Ferrera ( 24 punten na 18 matchen ). We hebben zelfs nu al evenveel punten in de thuismatchen als onder Brepoels op een heel seizoen ( 21 ). Maar Guido had wel die connectie met de supporters, iets wat je nu mist. Waarmee ik niet pleit om hem terug te halen, zijn tijd is passé. Maar dat er een grote inspanning moet geleverd worden om de club terug uitstraling te geven is duidelijk. Zou er iemand bijvoorbeeld de commercieel directeur herkennen als hij hem op straat tegen komt? Ik niet.
De supporters meer betrekken met het gebeuren ( daarmee bedoel ik absoluut niet het sportieve ) , de nieuwe tribune aan de spoorweg sfeerbevorderend maken ( zie Mechelen ) , het zijn allemaal zaken die kunnen helpen. Toen Sector-L indertijd begon was de sfeer ook op sterven na dood, we hebben nu opnieuw dat soort schwung nodig. Een aanstekelijk project waarbij iedereen goesting krijgt om er deel van uit te maken.
Jack schreef:Nu, het helpt ook niet als je belt voor een halfjaar abonnement en ze willen niet eens iets in elkaar flansen.
Positivo schreef:Yusuke Muranaka (uitsluitend Japans sprekende STVV voorzitter) gaat ons volgende dinsdag het een en ander vertellen. Ik voorspel NIKS vertellen. Ik hoop natuurlijk hiermee ongelijk te hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast