STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Alain »

Tom van den Abbeele is de nieuwe sportdirecteur, aldus TVL.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mikman »

https://twitter.com/tvda1979

Een verleden bij de scouting en de beloften van Club Brugge.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mikman »

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Telt dat als de eerste zomertransfer? :)

Geen bekende naam, maar aangezien hij vooral bezig was met scouting en talentdetectie hoeft dat niet te verbazen. Ik krijg het hier koud noch warm van. We zullen zien wat het geeft.
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

Het profiel lijkt me juist te zitten, of de persoon dat is zullen we moeten afwachten.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door enrique »

Er valt mij iets op
In de krant vandaag, we moeten eerst inventaris maken van wat we hebben
Een paar weken geleden JDR op TVL, we hebben al een inventaris gemaakt en we weten welke profielen we nodig hebben
???
:D :D :D
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

enrique schreef: Een paar weken geleden JDR op TVL, we hebben al een inventaris gemaakt en we weten welke profielen we nodig hebben
???
:D :D :D
Het zal niet de eerste keer zijn dat JDR iets uit zijn nek kletst. Hij zou bijvoorbeeld ook zogezegd de smartphones verbannen in de kleedkamer...

Social media zegt iets heel anders. De onnozelste filmpjes worden gepost vanuit de kleedkamer, een speeltuin is er niks tegen :roll:

En het bestuur mag wat mij betreft sommige spelers serieus op de vingers beginnen te tikken. Het is gewoon degoutant dat Pirard quasi dagelijks een filmpje post waar hij aan het linksplakken is aan 110 km/u, terwijl hij zichzelf en anderen aan het filmen is.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mikman »

http://derijkstebelgen.be/nieuws/op-vra ... orzitters/

Onze Japanse eigenaar is dus blijkbaar even rijk als alle andere 15 eerste klasse-voorzitters samen.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Franz »

Mikman schreef:http://derijkstebelgen.be/nieuws/op-vra ... orzitters/

Onze Japanse eigenaar is dus blijkbaar even rijk als alle andere 15 eerste klasse-voorzitters samen.
Daarom blijft het des te merkwaardiger waarom hij/zijn bedrijf in - ocharme - STVV heeft geïnvesteerd...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

STVV is voor die man een heel-ver-van-mijn-bed-show.
Zou die zelfs wel weten in welke kleuren wij spelen?
De naam van ons stadion kennen?
Laat staan de naam van onze trainer of 1 speler.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Franz schreef:
Mikman schreef:http://derijkstebelgen.be/nieuws/op-vra ... orzitters/

Onze Japanse eigenaar is dus blijkbaar even rijk als alle andere 15 eerste klasse-voorzitters samen.
Daarom blijft het des te merkwaardiger waarom hij/zijn bedrijf in - ocharme - STVV heeft geïnvesteerd...
Zouden ook met Lokeren gesproken hebben -ocharme- Lokeren.

Het is eigenlijk niet te verwonderen waarom ze in België uitkwamen bij een "laagvlieger".

Voetbal is booming, zeker in Azië, die mensen zijn daar gek eens ge ze op uw kar krijgt.
Waarom België? De laatste jaren heeft België toch sterke spelers afgeleverd. Hazard, De Bruyne, Courtois,... allemaal bekend in Azië. Die mannen maken er ook geen geheim van dat ze van onze jeugdwerking (in het algemeen) willen leren.
Waarom een laagvlieger?
1) kost minder dan bijvoorbeeld een Brugge of Anderslecht opkopen
2) Als je met die laagvlieger "succesvol" kan zijn heb je 2 keer prijs. Enerzijds met de eigen supporters die je terug voor je wint, anderzijds met de Japanse supporters, dan krijg je immers meer aanzien en zullen er meer Jappies op je kar springen.

Theoretisch is de discussie "Waarom" uiterst snel gevoerd.
Praktisch wil ik het toch allemaal nog zien.
In ieder geval hebben de Jappen zich (tot nu toe) aan hun beloftes gehouden
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Franz schreef:
Mikman schreef:http://derijkstebelgen.be/nieuws/op-vra ... orzitters/

Onze Japanse eigenaar is dus blijkbaar even rijk als alle andere 15 eerste klasse-voorzitters samen.
Daarom blijft het des te merkwaardiger waarom hij/zijn bedrijf in - ocharme - STVV heeft geïnvesteerd...
Zouden ook met Lokeren gesproken hebben -ocharme- Lokeren.

Het is eigenlijk niet te verwonderen waarom ze in België uitkwamen bij een "laagvlieger".

Voetbal is booming, zeker in Azië, die mensen zijn daar gek eens ge ze op uw kar krijgt.
Waarom België? De laatste jaren heeft België toch sterke spelers afgeleverd. Hazard, De Bruyne, Courtois,... allemaal bekend in Azië. Die mannen maken er ook geen geheim van dat ze van onze jeugdwerking (in het algemeen) willen leren.
Waarom een laagvlieger?
1) kost minder dan bijvoorbeeld een Brugge of Anderslecht opkopen
2) Als je met die laagvlieger "succesvol" kan zijn heb je 2 keer prijs. Enerzijds met de eigen supporters die je terug voor je wint, anderzijds met de Japanse supporters, dan krijg je immers meer aanzien en zullen er meer Jappies op je kar springen.

Theoretisch is de discussie "Waarom" uiterst snel gevoerd.
Praktisch wil ik het toch allemaal nog zien.
In ieder geval hebben de Jappen zich (tot nu toe) aan hun beloftes gehouden
Waarom een laagvlieger als ge het budget hebt om pakweg Real Madrid te kopen?
1) please.. kost minder? Ik herhaal, vermogen van 15 miljard..
2) wat kan het die man schelen of er 5000 of 20 000 man in de tribune zit? Die gaat echt de Telenet-app niet downloaden om STVV te volgen hoor.. en jappaners op de DMM kar?
Had ik wel een topploeg gekocht in een bekender land..

Ik denk dat de discussie "waarom" wel wat dieper gaat dan ge denkt..

Ps, is geen kritiek op het nieuwe bestuur btw..
Daarbij wachten we tot 25 Augustus :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Voor de liefhebbers is de website nu ook beschikbaar in het Japans: https://stvv.jp/
Kunnen we ineens leren hoe Voetbal, Volk en Vuur in het Japans is (カナリアスの誇りを懸けて blijkbaar).
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Jacques schreef:Voor de liefhebbers is de website nu ook beschikbaar in het Japans: https://stvv.jp/
Kunnen we ineens leren hoe Voetbal, Volk en Vuur in het Japans is (カナリアスの誇りを懸けて blijkbaar).
Interessante bijdrage.
Mij vallen de twee sponsors SBI insurance Japan en Tokyuo Hotelgroep op.
Daarover werd voor zover ik weet, (nog) niets door de Japanners gecommuniceerd.
Voor zover ik ook kan zien, is het bericht (van die 2 sponsors) vandaag gepost.

Vinden ze het onvoldoende ?
Wachten ze tot het sponsorplaatje compleet is ?
Komt het nog ?

Dat die sponsors (hoeveel ?) het verschil gaan maken, twijfel daar maar niet aan .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Als ik hun twitter (en google translate) mag geloven is de Japanse site vandaag pas gelanceerd. Misschien volgt nog een Belgisch persbericht en nieuwsbericht op de Belgische site met de nieuwe sponsorovereenkomsten? Of misschien wachten ze om nog een andere reden? Ik heb er het raden naar. Ik vind het wel voorzichtig positief dat de overname zich nu ook vertaalt in sponsorships, al kennen we de economische waarde van de overeenkomsten niet (maar dat was in het verleden ook niet het geval). Wat eerst DMM en nu SBI Insurance en Tokyu Stay in STVV zien, is me nog altijd niet 100% duidelijk, maar het moet dan toch iets zijn (of ze zijn alle 3 gewoon dom en weten geen blijf met hun geld). Soit, de spelers zijn nu toch al verzekerd en we hebben opties qua hotels, als we in de zomer zoals alle topclubs op tournee door Japan/Azië gaan. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie