STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

We hebben toch ook ooit annette.be op de truitjes gehad, was dat ook niet iets pikanter? :)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Mikman »

"Bormans spreekt tegen dat een volledige overname door DMM tot grote wijzigingen zou leiden. "De medewerkers moeten niet vrezen voor hun job. Als zij de club ooit overnemen, willen ze met de huidige mensen verder."

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=125906
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Mikman schreef:"Bormans spreekt tegen dat een volledige overname door DMM tot grote wijzigingen zou leiden. "De medewerkers moeten niet vrezen voor hun job. Als zij de club ooit overnemen, willen ze met de huidige mensen verder."

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=125906
Wat moet een mens hier nu weer van denken? HBVL beweert dat er een overname op til staat en Fluppe: "nee nee, het is maar een partner"
Dat zinnetje maakt mij pissed: ""Onze insteek is dat de supporters er zo weinig mogelijk van moeten merken. De fans zijn bezig met die negentig minuten voetbal. Het maakt voor hun eigenlijk niet uit wie eigenaar van de club is."
Voor mij is dat niet meer of minder als:" De supporters weten liefst zo weinig mogelijk. Het zijn een bende lomperiken die niet beter weten dan naar een match kijken. Wie dat de club runt en op welke manier hebben ze totaal geen "affaire" mee.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Since '54 »

Bormans is bezorgd om de supporters! Maar wat verteld die gast allemaal? Denkt hij dat wij dat allemaal geloven?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

Ik denk nooit dat Roland ons dat geluk gaat bezorgen waar men in Standard tot op zijn bureel is voor geweest als supporter en waar ze van Charlton met een oude taxi en een hoop betogers voor van Engeland over kwamen zonder succes.
Daar heeft hij het lef niet voor en is zijn ego veel te groot. Hij zou nog eerder een extra overnemer zoeken en niet alles aan Jappen overlaten.
Wat zou STVV kosten ?
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door de Jos »

Ik kan u verzekeren dat 'STVV' veel meer kost om te runnen dan menig forumganger hier denkt. Degenen die denken dat ze met de aankoopprijs van hun abonnement (zelfs indien x8000) een spectaculaire bijdrage leveren aan het werkings-/overlevingsbudget van de club, mogen van mijn part meteen opgenomen worden voor minstens een maand of zes. Met dat geld betaalt ge de Infrax-rekening nog geeneens, laat staan de lonen.

Bekijk liever eens de jaarrekeningen van de (shirt)sponsors, dan weet ge dat ze op dat gebied ook al niet meteen de vetpotten aanboren. Een overname door de Japanse bol.com vind ik op dat gebied al een hele vooruitgang t.o.v. pakweg een bedrijfje van ene die tot zijn 14j naar school is geweest en die moet harken om klanten te overtuigen naar zijn $kybox te komen. M.a.w.: moest het tot een overname door de Jappen komen, dan hoop ik dat ze alvast minstens via het PR-/marketing-element een pak meer van het huidige potentieel benutten dan nu het geval is. Ik heb ooit één van die (sponsor)sjarels (hier eerder vernoemd) letterlijk horen verkondigen: 'As doa mans bè zèèn, vuirwa moeten vroulie dan vavuir in den autoow zitten?' Is dat werkelijk de boodschap die ge als club wilt uitdragen of waarmee ge een kapitaalsinjectie hoopt te bewerkstelligen als ge gaat netwerken in de RVue?

De invloed van Duchatelet op onze club kent ook zijn grenzen en hij heeft ook zijn 'flaws' als het aankomt op het aanstellen van mensen die dergelijke zaken moeten behartigen. Kijk eerder naar de mensen aan wie het commerciële/sportieve takenpakket wordt uitbesteed. En dat reikt heus een pak verder dan de hier o zo vaak geviseerde Bormans (die ik persoonlijk van haar noch pluim ken, voor er hier weer complottheorieën worden gelanceerd).
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Correct, flippo is een tweederangs figuur die veel in de kijker loopt, maar finaal weinig te zeggen heeft.
Het sportieve is in handen van Roland zelf. Dat maakte hij zelf duidelijk bij de tweede overname.
Het commerciële is in handen van Stan Niesen, aangesteld door en op de payroll van Stayen en STVV, oftewel Marieke en Roland.


Alle wegen leiden naar Rome. Als deze mensen niet voldoen, moet Rome er maar andere aanstellen. Het zijn geen ambtenaren die vastbenoemd zijn hè.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Vouch schreef:We hebben toch ook ooit annette.be op de truitjes gehad, was dat ook niet iets pikanter? :)
Even pikant als ne wafelenbak van de boerinnenbond :lol:

(was imo gewoon een digitale Libelle/Flair)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Achja ...
Het is wel jammer dat we geen miljardair hebben als eigenaar/voorzitter !
In die optiek kan ik bvb goed begrijpen dat hij 3 euro per ticket opeist !
De man moet het nog maken in het leven, alle begrip ervoor ...
:roll:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Vouch »

Jacques schreef:
Vouch schreef:We hebben toch ook ooit annette.be op de truitjes gehad, was dat ook niet iets pikanter? :)
Even pikant als ne wafelenbak van de boerinnenbond :lol:

(was imo gewoon een digitale Libelle/Flair)
Ah dan was ik mis, ge ziet na verloop van jaren wordt overal wel een schep bovenop gedaan. :mrgreen:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

“STVV zichtbaar maken in Azië”


Het Belang van Limburg
10 Aug 2017
Marc CORNELISSEN


Het Japanse DMM.com, sinds enkele weken mede-eigenaar van STVV, heeft gisteren voor het eerst gereageerd op vragen van onze redactie. Cory Lester, hoofd mondiale marketing en relaties, ging schriftelijk in op enkele vragen. “Ik hoop dat de antwoorden de fans van STVV zullen bevallen. We zijn niet van plan de leiding van de club over te nemen”, zegt hij inleidend.

Hoe komt een Japans concern als DMM terecht in het (Belgische) voetbal en bij de club STVV?

“De DMM-groep heeft altijd interesse gehad in voetbal en we hebben in het verleden de kans gehad om wedstrijden van het Japanse nationale team te sponsoren. We hopen een gezonde relatie op te bouwen met STVV en samen te werken aan de zichtbaarheid van de club in Japan en Azië.”

Bronnen binnen STVV zeggen dat het een kwestie van tijd is eer DMM een meerderheidsaandeel neemt. Wat zijn jullie plannen?

“De waarheid is dat we 20 procent van de STVV-aandelen in handen hebben.”

Andrei Pinto en Masahiro Shimoda zijn geland op Stayen. Wat is hun rol? Zou mijnheer Shimoda de nieuwe hoofdtrainer kunnen worden?

“Deze personeelszaken maken deel uit van het partnerschap. Andrei Pinto is daar om het Belgische en Europese voetbal en de werking van de clubs te bestuderen. Wat mijnheer Shimoda betreft, verzoek ik u te wachten tot STVV een officiele mededeling uitbrengt.”

Mogen we in deze transferperiode, of in de verdere toekomst, Japanse spelers op Stayen verwachten?

“Ons doel is om elke wedstrijd te winnen. Onze beslissingen over spelers en ander clubpersoneel zijn gebaseerd op het bereiken van ons doel. Ze zullen nooit gemaakt worden op basis van ras, nationaliteit, religie en andere factoren buiten het voetbal. Als een Japanse speler een rol kan spelen in het bereiken van ons doel, dan bestaat er niets gelukkigers.”

Heeft DMM ook zakelijke belangen of plannen in Europa of België?

“DMM heeft zijn overzeese business de voorbije jaren uitgebreid. We hopen dat ons partnerschap met STVV deuren zal openen in Europa.”
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Zouden we ons allemaal (nogmaals) vergist hebben in Duchatelet??? Is hij dan toch niet van plan onze club te laten gaan? Nog meer.....zou het zijn plan zijn nog meer poen te scheppen, meer bepaald Japanse Yens???

Ik begin een raar gevoel te krijgen dat DMM weer een zoveelste zet is om zichzelf te verrijken!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Welke Aziaat zit nu te wachten op STVV vraag ik me af ?
Lege tribunes zijn alvast geen visitekaartje ...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door enerkey »

Brusselmans schreef:Welke Aziaat zit nu te wachten op STVV vraag ik me af ?
Lege tribunes zijn alvast geen visitekaartje ...
Ja maar wat er zich achter de tribunes afspeelt staat hun voor de volle 100% aan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Ze gaan de Duitse vrouwen sponsoren !!
Voor degenen die eventueel mochten denken dat er geen geld zou zijn !

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170810_0301 ... 1848726696
Plaats reactie