De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De grote beleidstopic

Bericht door STimVV »

STimVV schreef: :grappig: :grappig: :zot:
Groot gelijk Tim!

Met deze komedie en one-man-show doe ik toch echt niet meer mee. :gek:
FORUMPAUZE.
Veel plezier met "elkaar".
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:
STimVV schreef: :grappig: :grappig: :zot:
Groot gelijk Tim!

Met deze komedie en one-man-show doe ik toch echt niet meer mee. :gek:
FORUMPAUZE.
Veel plezier met "elkaar".
Dat is juist wat hem wilt..
Het forum stoppen omdat hij met zijn smoel tegen de muur gelopen is..
Post maar gewoon verder ..

Het gaat trouwens al lang niet meer over pro of contra het beleid..
Gewoon puur tegenwerken van elkaar..
Beide richtingen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enrique »

Misschien is alles gezegd
Waarom moeten discussies oneindig zijn?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jan Bulder »

Het bloed vanonder uw nagels halen en wegblijven is inderdaad wat 'ze' proberen te bereiken. 'Ze' zitten nu in hun vuistje te lachen omdat jullie je erin enerveren. Post toch gewoon verder, maar laat bepaalde zeveraars links liggen in plaats van in te gaan op hun berichten.

Trouwens, niks tegen pro en contra discussies, als dat op een gezonde manier gebeurt. Met de berichten van miel heb ik bv geen problemen.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

enrique schreef:Misschien is alles gezegd
Waarom moeten discussies oneindig zijn?
Klopt. Ik denk dat Hallo-Tokyo, het perfect heeft samengevat.
Ik herhaal het nog eens graag, omdat beter verwoorden , niet kan!


Hallo-Tokyo schreef:
Sinds RD hier rondloopt hebben we nauwelijks in tweede klasse gespeeld. Altijd in eerste. En de jaren in tweede was eindronde of kampioen.
We spelen ons 42 ste seizoen in eerste klasse
Alleen Charleroi, KV Mechelen, AA Gent , Anderlecht, Club Brugge, Antwerp en Standard doen beter van de huidige eersteklassers.
Niet slecht.
We speelden 29 seizoenen in tweede klasse. Slechts 4 met RD. En 2 van de 4 speelden we kampioen en dat was heel plezant.
De periode van voor RD was niks nul nada beter dan nu.
RD is gemiddeld de succesvolste voorzitter die STVV ooit had. Want de Goethals periode hebben we ook lang in tweede klasse gespeeld.
1974-1987.
Dus historisch gezien gaan we RD onthouden van de fantastische infrastructuur en stabiele eerste klasser.
Als jullie denken dat vroeger alles beter was of jullie denken op een ander alles beter dan zijn jullie helaas fout.
Ik wil graag discussiëren over 101 punten die beter kunnen maar zeggen dat het nu de hel is en elders de hemel is gewoon fout.


De verstandige anti-RD's hebben het begrepen en erkennen hun ongelijk door te zwijgen.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Jan Bulder schreef:Het bloed vanonder uw nagels halen en wegblijven is inderdaad wat 'ze' proberen te bereiken. 'Ze' zitten nu in hun vuistje te lachen omdat jullie je erin enerveren. Post toch gewoon verder, maar laat bepaalde zeveraars links liggen in plaats van in te gaan op hun berichten.

Trouwens, niks tegen pro en contra discussies, als dat op een gezonde manier gebeurt. Met de berichten van miel heb ik bv geen problemen.
Idd..

Bedoelde dan ook de discussie met 'hun'..
Miel, since en andere bewijzen dat men het niet eens moet zijn met elkaar om elkaar toch 100% respect te behandelen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enrique »

Positivo schreef:
enrique schreef:Misschien is alles gezegd
Waarom moeten discussies oneindig zijn?
De verstandige anti-RD's hebben het begrepen en erkennen hun ongelijk door te zwijgen.
Niet akkoord
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door den ief »

Positivo schreef:
enrique schreef:Misschien is alles gezegd
Waarom moeten discussies oneindig zijn?
Klopt. Ik denk dat Hallo-Tokyo, het perfect heeft samengevat.
Ik herhaal het nog eens graag, omdat beter verwoorden , niet kan!


Hallo-Tokyo schreef:
Sinds RD hier rondloopt hebben we nauwelijks in tweede klasse gespeeld. Altijd in eerste. En de jaren in tweede was eindronde of kampioen.
We spelen ons 42 ste seizoen in eerste klasse
Alleen Charleroi, KV Mechelen, AA Gent , Anderlecht, Club Brugge, Antwerp en Standard doen beter van de huidige eersteklassers.
Niet slecht.
We speelden 29 seizoenen in tweede klasse. Slechts 4 met RD. En 2 van de 4 speelden we kampioen en dat was heel plezant.
De periode van voor RD was niks nul nada beter dan nu.
RD is gemiddeld de succesvolste voorzitter die STVV ooit had. Want de Goethals periode hebben we ook lang in tweede klasse gespeeld.
1974-1987.
Dus historisch gezien gaan we RD onthouden van de fantastische infrastructuur en stabiele eerste klasser.
Als jullie denken dat vroeger alles beter was of jullie denken op een ander alles beter dan zijn jullie helaas fout.
Ik wil graag discussiëren over 101 punten die beter kunnen maar zeggen dat het nu de hel is en elders de hemel is gewoon fout.


De verstandige anti-RD's hebben het begrepen en erkennen hun ongelijk door te zwijgen.
4 jaar tweede klasse op 13 jaar dan eigenlijk? Dat is dan ongeveer 30 procent in tweede klasse onder RD?

Pak dat er dan nog 81 jaar overschieten buiten RD. Daarvan dan 25 jaar tweede klasse. Is toch ook 30%.

Ik heb nooit beweerd dat het voor RD allemaal super was ( ik weet ook niet op wie je doelt, want ik denk dat niemand dat hier beweert). Maar het wil niet zeggen dat als het vroeger slechter, beter of hetzelfde was, dat je op het huidige beleid geen kritiek mag leveren.

Jij en je alter ego's zouden beter eens wat rustiger zijn en dan zal je zien dat 95 procent hier niet anti-RD is maar gewoon als nuchtere kritische consument kijkt naar het hele gebeuren en er zijn bedenkingen bij uit. Dus het is niet nodig om iedere post op te vatten als een rechtstreekse aanval op RD en dan te pas en te onpas voor hem in de bres te springen alsof het je kleine broertje was.
Laatst gewijzigd door den ief op 26 aug 2017, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Dat zijn inderdaad keiharde feiten die kunnen tellen .

- een faillissement vermeden -> van 700.000 naar tienvoudige schuld bravo
- In eerste klasse spelen -> na meerdere degradaties terug waar we stonden voor RD
- De tekorten bij passen -> maar de rekening wel door de club laten betalen op termijn
- een up to date stadion -> dat niet van ons is
- Mede eigenaar of overnemer gezocht -> omdat het zo goed draait waarschijnlijk
- competitieve kern , met belofte volle jeugd -> NU wel maar is dat ook niet de bedoeling van een voetbalclub
- De toekomst van STVV heeft er al veel minder rooskleurig uitgezien -> Juist, maar ook met RD (degradaties)
Dat zijn ook feiten , maar die tellen niet -> dit is een eenzijdige en onvolledige weergave van feiten, die tellen wel maar ook maar deels net zoals de andere feiten
Onafhankelijkheid is iets uit de 19é eeuw
Ik ben geen 100% anti-RD want ik heb best respect voor de goeie dingen die hij gedaan heeft, daarom heb ik hem ook lang en hevig verdedigd. Alleen als je de optelsom maakt heeft hij er zeker sportief weinig van terecht gebracht. Ook financieel zijn we kwestbaarder dan ooit na zijn "beleid". Dat mag men blijkbaar niet zeggen of men is een hard-die.

De onafhankelijkheid was ZIJN doel, zeg je nu dat de man achterlijke ideeën heeft of is hij toch een out of the box denker? :lol:

Ik geloofde al niet in deze topic omdat gewoon alles door RD gecontroleerd wordt en dus bijna elke topic op zijn eindverantwoordelijkheid neerkomt. Hij zal dus nog altijd in andere topics blijven opduiken.

De verdediging door zijn voorstanders begint echter pijnlijke vormen aan te nemen. Hun democratie beperkt zich tot, hou uw mond of volg onze mening, TINA. Dit is volledig in lijn met een zelfverklaard democraat die het vorige forum liet sluiten. Helaas voor deze mensen, in de 21e eeuw kan je mensen niet meer stoppen om hun mening te geven.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef:
STimVV schreef: :grappig: :grappig: :zot:
Groot gelijk Tim!

Met deze komedie en one-man-show doe ik toch echt niet meer mee. :gek:
FORUMPAUZE.
Veel plezier met "elkaar".
Ik reageer nu echt voor de laatste keer:
Blijkbaar verkeren jullie nog allemaal in de waan dat ik post onder verschillende namen.
Geel Blauw heeft in een aantal posts terug een hoogstaand bericht geplaatst.
Om daarop terug te komen: Als jullie nu echt geloven dat ik kunstgrepen aangrijp om hier onder verschillenden namen te posten, zijn jullie inderdaad achterlijk, stuk voor stuk. Ik "lach inderdaad in mijn vuistje", maar enkel en alleen omdat ik voor mezelf weet dat ik niet die andere posters ben, maar jullie (in 1 van jullie vele hersenspinsels, die hier in geuren en in kleuren gelezen kunnen worden) hebben beslist dat het een staalhard feit is dat ik die andere posters ben.

Zegt stukken meer over jullie en jullie "bijdragen" aan dit forum in het algemeen, dan over mij en mijn "bijdragen".

Over de "bijdragen" van Hallo-Tokyo en Positivo: Waarom moeten zijn vermeden worden? Op geen 1 of andere manier schofferen zij andere forumgebruikers, maar toch moeten ze links gelaten worden. Waarom? Is het omdat jullie in de waan verkeren dat ik die posters ben en per definitie alles wat van STVV-fan komt slecht is? Of is het omdat het personen zijn die niet meegaan in de negatieve waanzin op dit forum?
De post van Hallo-Tokyo slaat inderdaad nagels met koppen en ligt in een rechte lijn met wat ik al eens gepost heb in de abonnementen topic.

Probeer ook niet te doen alsof "elke positieve stem" van 1 persoon komt. Er zijn inderdaad meerdere "positief gestemde" mensen, meer dan jullie denken of hopen, mensen die ook al vele jaren naar het voetbal komen en het vroeger allemaal gekend hebben.

Om af te sluiten: Ik ben NIET de andere posters, als jullie dat geloven zijn jullie compleet zot :end:
Aan de mensen die de posters WEL zijn zeg ik: Voor zover dat u nog kunt/zin heeft om te reageren op deze bende (uitgezonderd een aantal posters, waarvoor ik mijn genegenheid al meerdere malen heb uitgedrukt) klein kinderen: Blijven doen. Als "tegen elkaar opzetten" en "opzettelijk tegen schenen stampen in plaats van discussie te voeren" wil zeggen dat u enige tegenkanting brengt aan deze megalomane negatieve Roland waanzin: blijven doen.
U zult merken dat u van alle kanten wordt tegengewerkt op elke mogelijke manier: nooit een sluitende reactie geven op uw posts, vaak uw post opzettelijk verkeerd interpreteren, uw post uit context rukken, een zin uit uw post nemen en daarop losgaan, u noemt het maar op. Zij mogen dat echter, u niet omdat u niet uiterst negatief staat tegenover Roland en zijn beleid.
In ieder geval: Blijf voortdoen zolang mogelijk en spring anders (zoals ik) uit dit stinkend moeras!

Grtz allemaal

PS: Heel grappig Tim, maar spijtig voor u weet IK 200% zeker dat ik niet de andere posters ben :stupid:. In ziekeren zullen ze nog wel een plaatsje voor u vrij hebben, arme stakker

@INiesta: houd die laatste gedachte vooral vast
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Iniesta schreef:
miel schreef:Dat zijn inderdaad keiharde feiten die kunnen tellen .

- een faillissement vermeden -> van 700.000 naar tienvoudige schuld bravo
- In eerste klasse spelen -> na meerdere degradaties terug waar we stonden voor RD
- De tekorten bij passen -> maar de rekening wel door de club laten betalen op termijn
- een up to date stadion -> dat niet van ons is
- Mede eigenaar of overnemer gezocht -> omdat het zo goed draait waarschijnlijk
- competitieve kern , met belofte volle jeugd -> NU wel maar is dat ook niet de bedoeling van een voetbalclub
- De toekomst van STVV heeft er al veel minder rooskleurig uitgezien -> Juist, maar ook met RD (degradaties)
Dat zijn ook feiten , maar die tellen niet -> dit is een eenzijdige en onvolledige weergave van feiten, die tellen wel maar ook maar deels net zoals de andere feiten
Onafhankelijkheid is iets uit de 19é eeuw
Ik ben geen 100% anti-RD want ik heb best respect voor de goeie dingen die hij gedaan heeft, daarom heb ik hem ook lang en hevig verdedigd. Alleen als je de optelsom maakt heeft hij er zeker sportief weinig van terecht gebracht. Ook financieel zijn we kwestbaarder dan ooit na zijn "beleid". Dat mag men blijkbaar niet zeggen of men is een hard-die.

De onafhankelijkheid was ZIJN doel, zeg je nu dat de man achterlijke ideeën heeft of is hij toch een out of the box denker? :lol:

Ik geloofde al niet in deze topic omdat gewoon alles door RD gecontroleerd wordt en dus bijna elke topic op zijn eindverantwoordelijkheid neerkomt. Hij zal dus nog altijd in andere topics blijven opduiken.

De verdediging door zijn voorstanders begint echter pijnlijke vormen aan te nemen. Hun democratie beperkt zich tot, hou uw mond of volg onze mening, TINA. Dit is volledig in lijn met een zelfverklaard democraat die het vorige forum liet sluiten. Helaas voor deze mensen, in de 21e eeuw kan je mensen niet meer stoppen om hun mening te geven.
Dat is weer zo een reactie , die elke bedoeling van een post uit zijn context rukt.
Ik zal het eens anders stellen
Zouden we nog in eerste spelen als RD niet had overgenomen ? Misschien met een andere overnemer , maar hou er wel rekening mee dat deze overnemer ook nog het kapitaal moest hebben om het stadion te renoveren wat toch een noodzaak was om in eerste te kunnen spelen en niet in de problemen te komen met de licentie . Ik ben daar nog niet zo zeker van , gij wel ?
De schuld is vertienvoudigd , maar geen faillissement ( ondertussen door de verkoop van enkele spelers neem ik aan dat er al een stuk van de schuld is afgebouwd ) hoeveel zal blijken in de volgende jaar rekening .
Elk bedrijf dat een exploitatie te kort heeft , en niet genoeg eigen kapitaal heeft zal dat geld ergens moeten halen en ooit terug betalen .
De mede eigenaar of de overnemer die werd gezocht heeft niets te maken of het goed of slecht gaat
Maar RD wil de kapitaal inbreng duidelijk niet meer , of niet meer alleen dragen
En de aftandse barak Staaien , was ook niet eens van ons , of ben ik mis ?
En dan tot slot , dat STVV niet meer financieel afhankelijk zou zijn van zijn inbreng was inderdaad zijn doel .
Maar gij wilt die onafhankelijkheid weerom in het belachelijke trekken .
Een voetbalclub zal altijd afhankelijk zijn om hun inkomsten te genereren
Door supporters
Door sponsors
Door uitgaande transfers .
Zo zie je maar hoe absurd hier in vakjes gedacht wordt .
Ik heb al meermaals gesteld dat het op sportief vlak gene vette was , en dat de bedoeling er moet zijn om zo hoog mogelijk sportief te presteren .
Maar het ene kan niet zonder het ander , een goede infrastructuur hebben we al , en met het financiele en de ploeg zijn we op de goede weg .
Dat de verdediging van RD door zijn voorstanders pijnlijke vormen begint aan te nemen , zijn niet pijnlijker van die gene die het kind met het badwater willen weggooien .
Inderdaad in de 21ste eeuw kun je mensen niet meer stoppen hun mening te geven , maar of het zo een goede zaak is dat er om het even wat kan uitgebraakt worden is nog maar de vraag :)
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: De grote beleidstopic

Bericht door stvv'er »

enrique schreef:
Positivo schreef:
enrique schreef:Misschien is alles gezegd
Waarom moeten discussies oneindig zijn?
De verstandige anti-RD's hebben het begrepen en erkennen hun ongelijk door te zwijgen.
Niet akkoord
Idem, niet akkoord. Ben het gewoon moe om er elke dag opnieuw tegenin te gaan.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De grote beleidstopic

Bericht door stvvilvoorde »

stvv'er schreef:
enrique schreef:
Positivo schreef:
enrique schreef:Misschien is alles gezegd
Waarom moeten discussies oneindig zijn?
De verstandige anti-RD's hebben het begrepen en erkennen hun ongelijk door te zwijgen.
Niet akkoord
Idem, niet akkoord. Ben het gewoon moe om er elke dag opnieuw tegenin te gaan.
2

en voor de rest 'wait and c' tot aan de winterstop.
2 jaar geleden begonnen we op ongeveer dezelfde manier als nu, wat erna volgde heeft mij doen kraken.
Ik evalueer pas bij de winterstop.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Zouden we nog in eerste spelen als RD niet had overgenomen ? Misschien met een andere overnemer , maar hou er wel rekening mee dat deze overnemer ook nog het kapitaal moest hebben om het stadion te renoveren wat toch een noodzaak was om in eerste te kunnen spelen en niet in de problemen te komen met de licentie . Ik ben daar nog niet zo zeker van , gij wel ?
Neen, dat is een zinloze opmerking omdat niemand terug in de tijd kan gaan. In ieder geval was het kasprobleem toen een peulschil. 700.000 EUR; er staan in St-Truiden een pak huizen die meer kosten. Enkele mensen vinden voor die som was dus niet onoverkomelijk. Het stadion was dan wel oud maar de nieuwe tribune stond er wel al en was de reden van de financiële put. Als je ziet wat er nog lang nadien van krotten in eerste speelden dan was dat stadion ook niet onoverkomelijk om in eerste te spelen. RD werd gevraagd en hij heeft toegezegd om te sponsoren maar hij was toen nog helemaal geen TINA, daar heeft hij nadien helemaal zelf voor gezorgd door de put te vermeningvuldigen.

Of de schuld afgebouwd is zou ik liever zwart op wit op papier zien ipv aannames als feiten te beschouwen.

De oude barak was inderdaad niet van ons maar de inkomsten eruit wel. Het gras was nog echt en de hel brandde ook nog.

Dat is het punt net, wij zijn bij al die zaken afhankelijk van hem omdat hij over alles de eindverantwoordelijkheid heeft. Zijn eigen doel heeft hijzelf dus totaal omgebogen tot het tegenovergestelde. :clap:

Dat is het grootste punt van kritiek op RD van velen. Er is te weinig wil om er sportief voor te gaan. Dat kost hem en ons trouwens meer geld want zoals je terecht zegt sportief succes en commercieel succes hangen deels samen. De supporters zijn de basis van alles en zonder basis stort zelfs het grootste paleis in.

Dat RD een kind is wil ik geloven maar hem met het badwater weggooien zou ik niet doen, dat badwater kan nog gerecycleerd worden :lol:

Dus als iemand feitelijke problemen aankaart, die je zelf beaamd (gebrek sportieve resultaten en financiële put), is men aan het braken. Moeten we dan allemaal in de rebus gaan zitten op dr Alban Sing Haleluja dansen eer het goed is, is dat uw democratie. De tijd dat hij de stekker uit een forum kon trekken of kritiek wegzetten als het werk van enkele onredelijke is voorbij.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Maar neen , dans jij maar gerust verder op Highway to hell
Al op mijn eerste vraag antwoord je neen , met een hele uitleg die evenzeer zinloos is .
Hoeveel inkomsten meer haalden we uit onze vervallen barak versus het nieuwe stadion ?
Zeg gij het mij eens ?, want gij weet het precies perfect
Of nam de stad alle facturen voor hun rekening ?
De feiten zijn wat ze zijn , en ik denk dat we zonder RD niet meer in eerste klasse zouden spelen . :end:
Laatst gewijzigd door miel op 26 aug 2017, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie