De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: De grote beleidstopic

Bericht door omeloe »

Anti-RD is aan het afhaken ? Ja , tot de volgende verliesmatch ! Dan barst de strijd weer los . :lol: :onfire:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: De grote beleidstopic

Bericht door stvv'er »

omeloe schreef:Anti-RD is aan het afhaken ? Ja , tot de volgende verliesmatch ! Dan barst de strijd weer los . :lol: :onfire:
Net zo fel hij losbarst bij winstmatchen tegen Standard en Anderlecht.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Dreke »

3000 MAN MINDER OP DE TRIBUNE. Wilt ge een nog groter argument?!? Gadver.

(voor vandaag kan ik niet spreken van op een paar 100km)
A loyal football fan only supports the shirt...
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Minder volk ja.
Jammer en niet goed te keuren van de afhakers.
Deze trainer en deze spelers verdienen dat niet.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enrique »

Hallo-Tokyo schreef:Minder volk ja.
Jammer en niet goed te keuren van de afhakers.
Deze trainer en deze spelers verdienen dat niet.
Dat is het leven
Resultaat van jaren
Dat wis je niet zomaar uit
16 september zal zeer belangrijk zijn
Als ge snapt wat ik bedoel
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Maar veel mensen die ik ken hebben ook zoveel te doen. De tijd dat er geen alternatief is is voorbij.
Maar de grote boosdoener is den TV. Overal staat de voetbal op.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jan Bulder »

Hallo-Tokyo schreef:Maar veel mensen die ik ken hebben ook zoveel te doen. De tijd dat er geen alternatief is is voorbij.
Maar de grote boosdoener is den TV. Overal staat de voetbal op.
2 seizoenen geleden was er in Sint-Truiden en omstreken dan waarschijnlijk een jaar lang een algemene TV-panne en een plotse opstoot van eenzaamheid wegens niets anders te doen. We haalden toen 1 van de hoogste toeschouwersgemiddeldes uit de geschiedenis.

Zeveraar.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Bedankt voor de mooie woordjes.
Je kunt niet kontent zijn met mijn inhoud maar hou het proper.
Die mensen die nu niet meer komen kijken zeker op TV en dat is hun goed recht.
Vroeger was er geen TV. Dat was mijn punt.

Blijf jij maar anti RD. Dat is je recht. Ik ben ook geen tjeef.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Bedankt voor de mooie woordjes.
Je kunt niet kontent zijn met mijn inhoud maar hou het proper.
Die mensen die nu niet meer komen kijken zeker op TV en dat is hun goed recht.
Vroeger was er geen TV. Dat was mijn punt.

Blijf jij maar anti RD. Dat is je recht. Ik ben ook geen tjeef.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Hallo-Tokyo schreef:Bedankt voor de mooie woordjes.
Je kunt niet kontent zijn met mijn inhoud maar hou het proper.
Die mensen die nu niet meer komen kijken zeker op TV en dat is hun goed recht.
Vroeger was er geen TV. Dat was mijn punt.

Blijf jij maar anti RD. Dat is je recht. Ik ben ook geen tjeef.
1 post hoger zeg ja dat het niet goed te keuren valt van de afhakers om 1 post later te zeggen dat het hun goed recht is..
Als ge vastzit veranderde nogal snel van mening..

En er zijn wel 100 redenen waarom sommige liever thuis op tv kijken..
De meestvookomende daarvan speelde zich 2jqar geleden tijdens de winterstop af..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Since '54 »

BoemBoem schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Bedankt voor de mooie woordjes.
Je kunt niet kontent zijn met mijn inhoud maar hou het proper.
Die mensen die nu niet meer komen kijken zeker op TV en dat is hun goed recht.
Vroeger was er geen TV. Dat was mijn punt.

Blijf jij maar anti RD. Dat is je recht. Ik ben ook geen tjeef.
1 post hoger zeg ja dat het niet goed te keuren valt van de afhakers om 1 post later te zeggen dat het hun goed recht is..
Als ge vastzit veranderde nogal snel van mening..

En er zijn wel 100 redenen waarom sommige liever thuis op tv kijken..
De meestvookomende daarvan speelde zich 2jqar geleden tijdens de winterstop af..
Niet te ver zoeken. Het is duidelijk, de reden van minder en minder volk ligt in hoofdzaak aan de TV-uitzendingen. Leg uw oor maar eens te luisteren bij de man in de straat ... 60-ers en 70-ers waren vroeger steevast op Stayen, nu nog amper. Uitzondering de topploegen die kans maken op kampioen. Het anti-Duchâtelet gevoel dat hier op het forum zo rijkelijk wordt gepromoot heeft amper weerslag. Kon ik nog maar, ik zou op Stayen zijn maar de Proximus 11 (€ 9,95/maand) is voor mij en vele anderen een welgekomen initiatief.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jan Bulder »

Hallo-Tokyo schreef:Bedankt voor de mooie woordjes.
Je kunt niet kontent zijn met mijn inhoud maar hou het proper.
Die mensen die nu niet meer komen kijken zeker op TV en dat is hun goed recht.
Vroeger was er geen TV. Dat was mijn punt.

Blijf jij maar anti RD. Dat is je recht. Ik ben ook geen tjeef.
Als ge 'de TV' aanhaalt als de grote oorzaak voor het afhaken van 3000 man op 2 jaar tijd, zijt ge gewoon intellectueel oneerlijk. Ik stel ook maar vast dat een ruime meerderheid op dit forum uw bijdrages zelfs op het lachwekkende af vindt.

Op mijn vorige bericht, waar ik gewoon een staalhard feit geef, komt zelfs geen antwoord meer. Dan beperkt ge u maar tot het laten voelen dat ge weet wie de berichtschrijver in real life is, wat ge de voorbije dagen trouwens nogal hebt gedaan met anderen.

En dat allemaal na liefst 60 berichten nadat ge u pas 13 dagen geleden geregistreerd hebt op dit forum. Dan zit ge hier met verkeerde bedoelingen en vind ik u inderdaad ne zeveraar. Daar moet ik uw politieke voorkeur zelfs niet eens voor vermelden.

Altijd welkom om eens een pint te komen drinken en te discussiëren op een deftige manier, de eerste is van mij. Nu ga ik een beetje van het leven genieten, ver weg van RD en ander fake gezelschap ;-)
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 27 aug 2017, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:
BoemBoem schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Bedankt voor de mooie woordjes.
Je kunt niet kontent zijn met mijn inhoud maar hou het proper.
Die mensen die nu niet meer komen kijken zeker op TV en dat is hun goed recht.
Vroeger was er geen TV. Dat was mijn punt.

Blijf jij maar anti RD. Dat is je recht. Ik ben ook geen tjeef.
1 post hoger zeg ja dat het niet goed te keuren valt van de afhakers om 1 post later te zeggen dat het hun goed recht is..
Als ge vastzit veranderde nogal snel van mening..

En er zijn wel 100 redenen waarom sommige liever thuis op tv kijken..
De meestvookomende daarvan speelde zich 2jqar geleden tijdens de winterstop af..
Niet te ver zoeken. Het is duidelijk, de reden van minder en minder volk ligt in hoofdzaak aan de TV-uitzendingen. Leg uw oor maar eens te luisteren bij de man in de straat ... 60-ers en 70-ers waren vroeger steevast op Stayen, nu nog amper. Uitzondering de topploegen die kans maken op kampioen. Het anti-Duchâtelet gevoel dat hier op het forum zo rijkelijk wordt gepromoot heeft amper weerslag. Kon ik nog maar, ik zou op Stayen zijn maar de Proximus 11 (€ 9,95/maand) is voor mij en vele anderen een welgekomen initiatief.
Wel voor een deel hebt ge zeker gelijk,
Maar die mensen zijn dan plots van het 1 moment op het andere weggebleven?

En trouwens het zijn niet allemaal die hard - fans die op de tribunes z(a)itten..
Veel van die mensen zijn familie, vrienden, kennissen, ... van gewone abonnementhouders..
Net omdat ge een pak minder abonnementen verkoopt zullen die mensen ook thuis blijven ..

En ge moogt het draaien en keren zoals ge wilt,
Uw beleid van 2 jaar geleden heeft daar voor een heel groot deel voor gezorgd.. niet proximus tv..

Al zijn ze momenteel zeker goed bezig om die tribunes terug te vullen, hopelijk blijft het zo..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door lindoke »

kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:
Brusselmans schreef:Dit is toch nooit eerder vertoond, zelfs in tweede klasse !
Inderdaad zeer jammer voor de huidige ploeg.
Misschien moet er iemand eens openlijk sorry durven zeggen voor al hetgeen er gebeurd is.
Geld is één zaak, op de ziel trappen een andere !

Afbeelding
Inderdaad, een triest zicht. Maar hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? Wat ge zaait....
pffff .....wat een flauwe kul telkens opnieuw !!!! :roll:
Echt waar? Flauwe kul?
Awel, leg jij dan eens aan mij en het ganse forum hier uit waarom er zo weinig volk in de tribunes zit ondanks de goede resultaten die er gehaald worden.
Echt waar, ik daag je uit om hiervoor een adequate uitleg te geven die anders is dan dat RD er mee te maken heeft. Ik vraag je tegelijkertijd ook om de vraag niet uit de weg te gaan of om er gewoon niet op te antwoorden.
Ik wacht geduldig af
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Dreke »

Wat een hoop kortzichtige redeneringen:
- Als het van de TV afhangt, zaten er twee seizoenen terug niet duizenden meer. Toen was die TV er ook al. Dat het voor een aantal mensen wél een reden is, dat kan ik zeker begrijpen. Maar niet voor dit massale afhaken.
- Niet iedereen die afhaakt, hangt zomaar voor TV. Ik heb dit jaar nog geen enkele match gezien om verschillende redenen. Maar daarbij komt dat ik (en misschien nog anderen met mij) gewoon geen bal vind aan voetbal kijken op TV. Dat is niet eens een light versie van het echte werk in een stadion. Belgacom 11, Play Sports en weet ik wat nog allemaal is niet aan mij besteed.
- Ge hebt voor Waasland 9 op 12 en ge hebt dan zo weinig volk op de tribune, stop dan de kop niet in het zand en aanvaard gewoon dat er veel meer aan de hand is. Als ge met die puntenoogst niet alle volkse plaatsen (ik heb het niet over die in West, daar speelt prijs een rol) verkoopt tegen Genk, dan moet het toch duidelijk zijn, nee?
- Afhaken niet goed de te keuren? Wat is afhaken? Geen abonnement meer nemen? Er stroomt niet plots een andere kleur bloed door mijn voetbaladeren, hoor. Als RD een switch maakt, zal deze ploeg krijgen wat ze verdient. De dingen best niet omdraaien...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie