De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Positivo schreef:
simon schreef:
Positivo schreef:
simon schreef:
Positivo schreef:Omdat het hier voor een controverse zorgt, eerst dit :

Ik hoef niks te weerleggen... ik blijf bij de constructie Bart-Rolando die veel van uw vragen zal beantwoorden...
Je gaat met toch niet vertellen dat er verdacht veel transfers zijn geweest tussen Luik en Sint-Truiden en omgekeerd...mooiste geval was inderdaad Dompé...
Boli: Jij gelooft dus alles wat in de pers verschijnt... ik blijf erbij, voor 3milj zat hij op de vlieger richting Londen...
Enfin ieder zijn gedacht maar het mijne van Roland is niet zo positief en ik ben blijkbaar niet alleen als je richting tribune kijkt...
U hoeft inderdaad niks te bewijzen.
U kunt ook duidelijk niks bewijzen.

http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 81499.html

24 juni 2015

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... echt.dhtml

31 december 2015

Moest u het niet begrijpen, toen Dompé naar Standard verhuisde (samen met Edmilson, en Yannick Ferrera) was Venanzi voorzitter.
Ik neem aan dat uw volgende bewijs gaat zijn dat Venanzi een stroman is van RD ?

Probeer je Simon nu van zijn eigen stellingen te overtuigen?. Als ik deze artikels openklik lees ik het volgende:
De waarde van Standard is sinds 2011 serieus gezakt, de belangrijkste spelers zijn vertrokken en het imago van de club is besmeurd door de opeenvolging van stormen.
Dompé naar Standard (en nu écht)
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

enerkey schreef:
Positivo schreef:
simon schreef:
Positivo schreef:
simon schreef:
De waarde van Standard is sinds 2011 serieus gezakt, de belangrijkste spelers zijn vertrokken en het imago van de club is besmeurd door de opeenvolging van stormen.
Dompé naar Standard (en nu écht)
Mag ik u vragen om alles te lezen ?
Ik argumenteer dat BL onafhankelijk van RD handelt.
En lees nu eens uw argumenten !!!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

enerkey schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Thuisblijven is het beste voor de toekomst STVV.
Thuisblijven is ook goed signaal voor trainer en spelers.
En ook voor de pers en het imago.
In feite zijn jullie geniaal.
En ook tof is de betrokkenheid hier op forum zeker voor een club die jullie niet meer willen bezoeken.
Er waren er 5250 zaterdag tegen Waasland. Dat is ooit meer geweest maar om nu te zeggen dat de helft thuis blijft dat ook niet.
Vroeger had zo een match 6300 fans. Max 6500.
We hebben nog veel goed te maken en misschien komt die tijd nooit meer terug maar dan is dat zo. Het is gelijk het is.

forza :blauw: :geel:
Op 3 oktober 2015 waren er tijdens Sint-Truiden - Waasland Beveren 9595 supporters ! Als je ervan uit gaat dat de bezoekers met evenveel zijn blijven komen, wel dan is gewoon effectief de helft van ons thuisgebleven.
`

Fair point. Dat was wel de periode dat er elke match 1500 voor niks binnen mochten maar toch mooi getal in ons record seizoen.
Ik vrees dat dat nooit meer terugkomt.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Vouch »

Hallo-Tokyo schreef:
enerkey schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Thuisblijven is het beste voor de toekomst STVV.
Thuisblijven is ook goed signaal voor trainer en spelers.
En ook voor de pers en het imago.
In feite zijn jullie geniaal.
En ook tof is de betrokkenheid hier op forum zeker voor een club die jullie niet meer willen bezoeken.
Er waren er 5250 zaterdag tegen Waasland. Dat is ooit meer geweest maar om nu te zeggen dat de helft thuis blijft dat ook niet.
Vroeger had zo een match 6300 fans. Max 6500.
We hebben nog veel goed te maken en misschien komt die tijd nooit meer terug maar dan is dat zo. Het is gelijk het is.

forza :blauw: :geel:
Op 3 oktober 2015 waren er tijdens Sint-Truiden - Waasland Beveren 9595 supporters ! Als je ervan uit gaat dat de bezoekers met evenveel zijn blijven komen, wel dan is gewoon effectief de helft van ons thuisgebleven.
`

Fair point. Dat was wel de periode dat er elke match 1500 voor niks binnen mochten maar toch mooi getal in ons record seizoen.
Ik vrees dat dat nooit meer terugkomt.
Ze mochten dan wel voor niks binnen, ze moeten nog willen komen ook... 5250 man tegen Waasland is belachelijk weinig voor ons. We zouden altijd rond de 8.000 moeten kunnen draaien, zoals we vroeger deden.

Maar ja sinds 2003 nog 1 deftig seizoen, dat laat zich ook voelen in de aanhang. In het oosten is ons hinterland al goed geslonken (zeker bij de jeugd), nu is in het westen hetzelfde bezig. Ik heb het al eens gezegd maar ik werd ermee weggelachen, de Brabanders die nu Sint-Truiden links laten liggen en naar Genk rijden wil je geen pint betalen. Ik kom geregeld aan die kanten voor mijn zaak, tussen Diest en Tienen zijn we de strijd al verloren... Dat terwijl STVV vroeger 15 % van alle fankaarten in Brabant verkocht... Dat terwijl de grootste STVV-supportersclub vroeger in Brabant lag... Maar ja...

Vertrouwen geet te pjaad en kump te voewt, zeggen ze thuis, er is meer nodig dan 1 x 12/15 om jaren van slecht beleid goed te maken.

In 1987 trouwens 13.000 man tegen Beveren, 1-0 gewonnen toen. Erwin Coenen met een bom, Staaien ontplofte!
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Krisaias schreef:
miel schreef:
Krisaias schreef:
miel schreef:Ik heb het al eerder gezegd , als ge wat beter uw huiswerk had gemaakt , zou u geweten hebben dat deze ploeg veel sterker ging zijn , en dat er geen risico's zijn genomen
De enige gok die goed uitgedraaid is , is De Norre op de links achter , daar dat ik dacht dat het een nood oplossing was , maar ik zie hem elke week groeien op die positie .
Ah ja ? Ik heb nochtans de hele voorbereiding gezien op één wedstrijd na en ik kreeg toch niet meteen de indruk dat de ploeg veel sterker ging zijn. Ik had vooral veel vraagtekens, bij een Charisis bijvoorbeeld, maar ook bij iemand als Botaka.

Als ge een half jaar geleden gezegd had dat De Sart zo'n hoge toppen zou scheren, had ik u ook voor gek verklaard hoor.

Er zitten dus toch wat meevallers bij, of het moet zijn dat uw voetbalinzicht oneindig veel groter is dan het mijne dan ...

Achteraf praten is altijd makkelijk.
Volledig mee eens dat achteraf praten gemakkelijk is .
Doen de tegenstanders van RD dat dan niet , anders het forum staat er bol van .
Die spreken zelf al vooraf dat het op geen kloten gaat trekken :lol:
Ge moet toch geen voetbal kenner zijn , om te weten dat deze ploeg sterker ging zijn .
Alleen al maar de voorhoede sprak boekdelen .
Gerkens was niet eens basis speler in de heenronde , net zoals Djene . Peeters was wel meer dan Ok maar in de terug ronde was het al een stuk minder . Over het gans seizoen hebben deze jongens goed gepresteerd en zij hebben een groot aandeel gehad in het behoud .
Wie vorig jaar rond kerstmis zou gezegd hebben dat we daar ca 5 miljoen voor zouden krijgen had men eveneens gek
verklaard .
Pas op ik moet toegeven dat ik ze graag alle 3 had gehouden , maar toen de vervangers stilaan bekend raakten was ik wel gerust gesteld .
Bekijk mijn posts maar eens over De Sart , hij is zelf nog beter dan ik had gedacht .
Net zoals onze Grieken , als je zoveel selecties haalt bij een ploeg als Poak ben je geen potstamper .
Legaer , wat een commentaren zijn daar niet op geweest ?
Ik zie hem niet eens als basis speler , maar ik wist wel als hij er voor wil gaan hij ons nog veel diensten kan bewijzen .
Maar dat wist gij ook Krisiaias .
Dat er meevallers bij zitten geld dat dan niet voor de vorige transfer periode , Peeters was toch ook een meevaller .
Bekijk onze bank eens tegen Waasland Beveren , en dan was Geuye , Ceballos en Antunes er niet eens bij .
Dat zegt toch genoeg neem ik aan .
Sorry hoor, dat we met Gueye goed zaten, was snel duidelijk, maar de terugkeer van zowel Vetokele als Ceballos heeft (te) lang op zich laten wachten en van onze verdediging was ik niet zo zeker en nog minder van ons middenveld. De Petter speelt bijvoorbeeld een paar niveaus hoger dan begin vorig seizoen (wat een verschil zeg) en De Sart blijkt idd een Gerkens 2.0 (maar dat had ik bijvoorbeeld midden vorig seizoen toen hij nog anoniem rondliep bij de beloften nooit durven vermoeden). Charisis bleek in de voorbereiding erg traag in de uitvoering en vrij onstuimig, dus ook die is een openbaring voor mij in de competitie. Bij Legear had ik trouwens ook mijn twijfels, wegens al verschillende seizoenen niets meer gepresteerd op hoog niveau.

Dit jaar vallen onze netwerktransfers en huurlingen idd reuze mee, maar vooraf had ik mijn hand niet in het vuur gestoken of dat voldoende zou zijn om de assists and doelpunten van onze vertrokken Belgische middenvelders te vervangen hoor.
Kris ,
Ik begrijp uw wel , wat er in de voorbije jaren allemaal gebeurd is, een mens zou voor minder twijfelen .
Ondanks de klucht met de trainerswissel , heeft er toch vrij vlug een ploeg op het veld gestaan die min of meer klaar was.
Met dank aan Col .
Maar neem nu De Petter die speelt inderdaad een paar niveaus hoger dan begin vorig seizoen .
Of hij nu ineens een betere voetballer is geworden durf ik te betwijfelen .
De Petter kreeg het vorig seizoen niet allemaal belopen , en pakte kaarten bij de vleet .
Stef Peeters is een speler met zijn kwaliteiten , maar mee verdedigen en in het duel spelen is zeker niet zijn sterkste kant .
In die matchen ging hij telkens ten onder , vaak heeft hij dat goed gemaakt door een magistrale vrije trap zodat het minder opviel .
Maar daardoor is De Petter toch vaak in de problemen gekomen .
De Petter is dan ook terug beginnen te presteren op niveau toen we centraal met 3 man speelden , en hij niet meer aan zijn lot werd overgelaten .
Als ge ziet hoe De Sart en Charissis nu terug verdedigen en druk zetten , dat heb ik Stef nooit zien doen ( kon hij ook niet )
Daarom zeg ik ook dat we een faire prijs hebben gekregen en dat hij zeker niet onvervangbaar was .
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Vouch schreef:
Hallo-Tokyo schreef:
energy schreef:
Hallo-Tokyo schreef:
.... de Brabanders die nu Sint-Truiden links laten liggen en naar Genk rijden wil je geen pint betalen. Ik kom geregeld aan die kanten voor mijn zaak, tussen Diest en Tienen zijn we de strijd al verloren... Dat terwijl STVV vroeger 15 % van alle fankaarten in Brabant verkocht... Dat terwijl de grootste STVV-supportersclub vroeger in Brabant lag... Maar ja...
Dan zijn ze nu toch nog in Vakantie.
Het aantal toeschouwers in Genk vorig weekend bedroeg iets meer dan 14,000
Mag ik schatten dat daar 1,000 kv mechelen supporters bij waren ?
Stadioncapaciteit 24,000
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

@ STVV’er
@ Dreke
@ Den ief
@ Jack
@ Het Forum

De lege tribunes ?
Ik heb daar een theorie over en vertel die hier graag. Een theorie die vergelijkbaar is met anderen hier.

Lindoke (en ook een andere enkeling) laten hier uitschijnen dat de tribunes niettegenstaande de goede resultaten leeg blijven, omwille vd antihouding die 3000 supporters hebben tegenover RD. Dit is toch wel echt te belachelijk voor woorden ! Ik trek niks in het belachelijke, dat doen diegenen die met zo een stelling aankomen. Het enige wat ik doe is jullie een spiegel voorhouden.... Is het mijn fout dat je schrikt van wat je ziet ?

Dat er lege tribunes zijn ? tja dat vind ik ook niet prettig.
Waarom lege tribunes ?
Neen volgens mij zeker niet de tv. Maar ....

- de verkoop van drie sterkhouders( die niet adequaat vervangen werden)
- De resultaten met COL (tweede seizoenshelft)
- De resultaten met LEKO(eerste seizoenshelft)...
- Die 2 seizoenshelften overspannen 1 kalenderjaar - maar dus ook 2 abonnementsjaren.Tijdens deze periode zagen de supporters STVV THUIS (dat is belangrijk) welgeteld 1 keer winnen. (Nederlagen “uit” worden minder erg ervaren.)
- De herhaaldelijke en pijnlijke nederlagen tegen Racing Genk (THUIS) hakken er ook op in.
- De recente transfers van Pieter Gerkens en Stef Peeters. Hiermee konden de mensen zich associëren …
- Let op, ook het vertrek van 2 (succesvolle) coaches laat de gemoederen niet onberoerd.
- Dan dat mistasten met TINTIN

Dat alles samen is dodelijk voor toeschouwersaantallen.

Hier RD de schuld van geven ?
OK. Even dwaas als de laatste 4 overwinningen aan hem toeschrijven.
Het beleid in het algemeen…. is beter
Ik heb het hier al in een aparte rubriek over gehad.
RD is niet de enige die verantwoordelijk is voor het beleid de laatste jaren ….

Alleen moet de vraag gesteld : Wie van die vertrekkers was te houden ? Was het ook zinvol om ze te houden (maw gingen ze hun prestaties kunnen herhalen ? )
Wel dan hoor ik dat graag eens.
Stel dat jij het voor het zeggen had…

- Wie van de vertrekkers zou je gehouden hebben ?
- Op welke manier ?

Loon verhogen tot een niveau à la Anderlecht (is X 3), is geen optie want er lopen ook nog 20 andere spelers … en er is al geld tekort.

Een beleid bekritiseren is eenvoudig. Eén in de plaats zetten al wat moeilijker. Maar als men de tribunes terug vol wilt, zullen er inderdaad prestaties moeten komen …. en met herhaling !
Misschien kan het afsluiten van de transferperiode binnen een paar dagen, zonder noemenswaardige vertrekkers een aantal mensen over de streep trekken.

Een overwinning op 16 september zou echter mi voor de grootste kentering zorgen. Voetbal is emotie ten top. Misschien een punt waarover we het samen wél eens zijn.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Wat een zever over die Genk supporters uit het westen van Stayen.
Ze hadden 14000 waarvan 1000 kakkers.
In genk klagen ze al 2-3 jaar over minder belangstelling.
Ze vrezen in de winter er geen 12 K over te houden.
Het bierverbruik in de kantines is nog maar 60 % van vroeger.
Dat 5200 op Stayen veel te weinig is ja.
Dat het beleid er tussen zit ja.
Maar zeggen dat iedereen naar Genk rijdt is dikke leugens verspreiden.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

Positivo schreef:De lege tribunes ?

Neen volgens mij zeker niet de tv. Maar ....
- de verkoop van drie sterkhouders( die niet adequaat vervangen werden)
- De resultaten met COL (tweede seizoenshelft)
- De resultaten met LEKO(eerste seizoenshelft)...
- Die 2 seizoenshelften overspannen 1 kalenderjaar - maar dus ook 2 abonnementsjaren.Tijdens deze periode zagen de supporters STVV THUIS (dat is belangrijk) welgeteld 1 keer winnen. (Nederlagen “uit” worden minder erg ervaren.)
- De herhaaldelijke en pijnlijke nederlagen tegen Racing Genk (THUIS) hakken er ook op in.
- De recente transfers van Pieter Gerkens en Stef Peeters. Hiermee konden de mensen zich associëren …
- Let op, ook het vertrek van 2 (succesvolle) coaches laat de gemoederen niet onberoerd.
- Dan dat mistasten met TINTIN
Al deze zaken spelen een rol in meer of mindere mate maar bij zowat alles is RD de eindverantwoordelijke. Wie stelt de trainers aan, wie beslist hoe lang ze mogen blijven, hij gaat zelfs op TV verkondigen dat hij zijn trainers adviseert wie ze moeten opstellen en hoe ze moeten spelen!

Enkel de nederlagen tegen Genk zijn geen argument, als dat de reden was zat Staaien al decennia half leeg :lol:

Je kan niet alles willen te zeggen hebben en geen enkele verantwoordelijkheid voor al uw daden dan ontlopen. HIJ is de man die alles wil beslissen dan is ook hij de man die daar de rekening voor gepresenteerd krijgt als het het zoveelste seizoen niet goed is.

Het is ook vreemd dat je de soap met Jr, Dompé, Schoofs en Ferrera niet opneemt wat dat was voor velen hier WEL een breekpunt. Toen was er bij sommigen wel weer hoop dat er iets moois bloeide. Helaas werd de bloem tot boven de wortel afgeknipt en mochten de abohouders naar een dooie struik zien voor de rest van het seizoen. Dat was zo'n misprijzen voor de abohouders dat zelfs de hardste dieers eraan waren voor de moeite.

Het beleid is steeds beter... vanaf nu. Steeds heeft hij geleerd. Steeds opnieuw gaan ze deze keer knallen. Telkens volgen helaas de excuses en finaal missen ze het doel. Geen mens blijft dat geloven. Laura Lynn heeft er een liedje over gemaakt maar velen hebben geen 1.000 keer nodig eer het erin zit.

Niemand denkt dat het makkelijk is maar als je telkens zodanig op je bek gaat, wees dan zo verstandig om eens minstens kritisch over jezelf na te denken en uw eigen functioneren. RD kent gewoon te weinig van het spelletje en van voeling heeft nog nooit wat gevoeld.

Waarom kan een ploeg als Zulte, met zeker niet meer mogelijkheden dan wij op enkele jaren meer presteren dan wij? Dat is omdat daar mensen aan het roer staan die nuchter zijn en delegeren wat ze niet kunnen aan anderen. Sportief speelt Dury daar een belangrijke rol. Met wat ze bespaard hebben aan trainers alleen al kunnen ze al een deel spelers extra kopen. Die mannen doen niet zot. Ze bouwen rustig aan hun club en ondertussen hebben ze ook een mooier stadion gebouwd en heeft het volk ook al mooie dingen te zien gekregen. Men zal daar dan ook niet overdrijven als het eens tegen zit. Op een plaats waar het bijna altijd tegen zit, heb je dat niet natuurlijk.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: De grote beleidstopic

Bericht door omeloe »

Alain schreef:RD liet onlangs optekenen dat hij jaloers was op het feit dat Genk erin slaagde spelers tegen enorme bedragen te verkopen...

Het komt er op neer om uw beste spelers te verkopen op het moment dat ze bij uw club tegen hun limiet zitten, en dus niet meteen wanneer duidelijk wordt dat ze potentieel hebben.
Boli moet hier eerst een seizoen neerzetten van 15-20 doelpunten. Dat heeft hij in zich. Dan krijg je dat soort bedragen. En dan zal ook elke supporter het logisch vinden en aanvaarden dat hij een volgende stap zet.
Maar als hij nu weg wil , heb je wel een probleem . Een mistevreden speler presteert zelden .
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Vouch »

Hallo-Tokyo schreef:Wat een zever over die Genk supporters uit het westen van Stayen.
Ze hadden 14000 waarvan 1000 kakkers.
In genk klagen ze al 2-3 jaar over minder belangstelling.
Ze vrezen in de winter er geen 12 K over te houden.
Het bierverbruik in de kantines is nog maar 60 % van vroeger.
Dat 5200 op Stayen veel te weinig is ja.
Dat het beleid er tussen zit ja.
Maar zeggen dat iedereen naar Genk rijdt is dikke leugens verspreiden.
Heb ik ook gezegd! Letterlijk zelfs! Alles en iedereen ten westen van Stayen rijdt naar Genk, incluis de garnalen, mossels en de Queen met hare Charel! :roll:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Dreke »

Positivo, wie anders dan RD is de eindverantwoordelijke voor alle punten die je opsomt?

Dat argument over de thuisnederlagen tegen Genk vind ik overigens werkelijk nergens op slaan...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:
lindoke schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:
Brusselmans schreef:Dit is toch nooit eerder vertoond, zelfs in tweede klasse !
Inderdaad zeer jammer voor de huidige ploeg.
Misschien moet er iemand eens openlijk sorry durven zeggen voor al hetgeen er gebeurd is.
Geld is één zaak, op de ziel trappen een andere !

Afbeelding
Inderdaad, een triest zicht. Maar hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? Wat ge zaait....
pffff .....wat een flauwe kul telkens opnieuw !!!! :roll:
Echt waar? Flauwe kul?
Awel, leg jij dan eens aan mij en het ganse forum hier uit waarom er zo weinig volk in de tribunes zit ondanks de goede resultaten die er gehaald worden.
Echt waar, ik daag je uit om hiervoor een adequate uitleg te geven die anders is dan dat RD er mee te maken heeft. Ik vraag je tegelijkertijd ook om de vraag niet uit de weg te gaan of om er gewoon niet op te antwoorden.
Ik wacht geduldig af

Moet ik hieruit besluiten dat je insinueert dat het de fout is van RD dat de tribunes leeg zijn ?
Euh, ja, inderdaad. Dat heb je uiteindelijk dan toch gesnapt en dus is je "besluit" correct :D
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Ondertussen laaien de discussies over kunstgrasvelden hoog op in Nederland..
Er wordt zelfs geopperd om een totaalverbod voor kunstgrasvelden op competitieniveau..

Denk niet dat het bij ons, omdat wij de enige ploeg zijn, zo ver zal komen..

Persoonlijk ben ik altijd tegen kunstgras geweest omdat het niet bij STVV past, maar soit.
Het ligt er en er valt weinig op te zeggen..

Blijkbaar vallen er in Nederland veel spelers uit met blessures als ik de discussie goed gevolgd heb?

Misschien te maken met de kwaliteit van het veld?
Bij ons zijn er toch amper blessures te vermelden door het kunstgras..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:Ondertussen laaien de discussies over kunstgrasvelden hoog op in Nederland..
Er wordt zelfs geopperd om een totaalverbod voor kunstgrasvelden op competitieniveau..

...

Blijkbaar vallen er in Nederland veel spelers uit met blessures als ik de discussie goed gevolgd heb?
Zeker dat het om de blessures gaat? Een tijd geleden waren er immers rapporten over het mogelijk kankerverwekkend karakter van het rubber dat in het veld gestrooid wordt.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie