De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Iniesta schreef:
miel schreef:Ge moet mij maar eens vertellen , hoe je Ferrera , Junior , Dompé en Schoofs had kunnen houden ?
Misschien Schoofs nog net .

Niemand beweert hier perfect te zijn noch wordt er beweerd dat een club runnen gemakkelijk is WEL wordt er verwacht van iemand die alles wil te zeggen hebben ook enige verantwoordelijkheid opneemt voor "het gebrek aan resultaten over een lange periode".
Wie zegt dat de schuld niet afneemt ?
Uit de jaarrekening afgesloten op 30/6/2016 blijkt toch dat er een bescheiden winst gemaakt werd van 500,000 euro (eerste jaar eerste klasse).
Vergelijk even met het verlies van om en bij de 3,500,000 (2e jaar 2e klasse). Dat is toch een vooruitgang van bijna 4,000,000.
En wat noem jij verantwoordelijkheid ? Verantwoordelijkheid is toch niet verlies voorkomen ! Dat heb je toch niet altijd in de hand ! Voor mij verantwoordelijkheid is bijpassen als er tekort is ... en doet RD dan dat niet ?

Laat ons nu de volgende jaarrekening afwachten , die van 30/6/2017 - die wordt gepubliceerd in december van dit jaar.
Zelf weet ik het niet zo. Werden de transfers van Gerkens, Peeters en Djené vóór 30/6 gerealiseerd ?
Als het antwoord ja is, komen die sowieso in de resultaten terecht.
Schermafbeelding 2017-08-31 om 16.21.20.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: De grote beleidstopic

Bericht door FANFOREVER »

miel schreef:
FANFOREVER schreef:@ Miel
miel schreef:Ik wil er niet te fel over uitweiden omdat het niet thuis hoort op een voetbal forum ..
Blijf dan niet zeuren over de politieke prestaties (sic) en visie van uw" grote manitou"
Het gaat over zijn beleid dat de man de afgelopen 10 jaar bij STVV voerde, dat is voorzichtig gezegd "ondermaats".
het valt mij trouwens op dat positivo's aller pluimage hier trachten om dit beleid te verdedigen.
Ik zal pas tevreden zijn over het beleid wanneer er goede sportieve resultaten zijn met een wederkerend karakter.
Daarmee bedoel ik een plaats tussen 6 en 10 in de rangschikking, om daarna zachtjesaan door te groeien naar een PO1 plaats.
De huidige sportieve prestaties zijn goed zeg maar fantastisch gezien de kalender. Gebruik deze ploeg als basis en bouw hem verder uit ipv weer een uitverkoop te houden.
Veel supporters zullen terugkeren en de lege tribunes lopen terug vol.
iedereen tevrede. :stvv:
Mijne jong ,
Ik verdedig hier het beleid niet ,Waar ik wel tegen in kom is dat bij alles en nog wat op RD gekakt wordt . maar zo lang er dwazen zijn die vertrekkers zien als de zoveelste uitverkoop kan je altijd iemand de schuld geven .
Besef toch eens , als een speler wil vertrekken en ge wil hem absoluut tegen houden ,dat ge er geen kloten meer kunt mee doen .
En je eigen kapitaal vernietigd .
Vraag het anders eens aan Coucke die ziet nu ook de keerzijde van de medaille
Wat wel is , als er iemand vertrekt , zou je hem zo goed mogelijk moeten vervangen , wat hier niet altijd is gebeurd .
Maak u geen illusies de basis van een ploeg verder uitbouwen is voor geen enkele club meer weg gelegd , alleen nog de aller grootsten kunnen dat , en dan nog .
Want uw beste spelers zullen ze altijd komen halen , en of ge wilt of niet ge zult ze moeten laten gaan .
Waar heb ik op RD gekakt ? Als je het niet eens zijt met zijn beleid wordt men afgedaan als een dwaas, als je dat iedereen verwijt dan zijt gij een debiele gatlikker van RD.
Beste groeten.
:stvv:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Positivo schreef:
Iniesta schreef:
miel schreef:Ge moet mij maar eens vertellen , hoe je Ferrera , Junior , Dompé en Schoofs had kunnen houden ?
Misschien Schoofs nog net .

Niemand beweert hier perfect te zijn noch wordt er beweerd dat een club runnen gemakkelijk is WEL wordt er verwacht van iemand die alles wil te zeggen hebben ook enige verantwoordelijkheid opneemt voor "het gebrek aan resultaten over een lange periode".
Wie zegt dat de schuld niet afneemt ?
Uit de jaarrekening afgesloten op 30/6/2016 blijkt toch dat er een bescheiden winst gemaakt werd van 500,000 euro (eerste jaar eerste klasse).
Vergelijk even met het verlies van om en bij de 3,500,000 (2e jaar 2e klasse). Dat is toch een vooruitgang van bijna 4,000,000.
En wat noem jij verantwoordelijkheid ? Verantwoordelijkheid is toch niet verlies voorkomen ! Dat heb je toch niet altijd in de hand ! Voor mij verantwoordelijkheid is bijpassen als er tekort is ... en doet RD dan dat niet ?

Laat ons nu de volgende jaarrekening afwachten , die van 30/6/2017 - die wordt gepubliceerd in december van dit jaar.
Zelf weet ik het niet zo. Werden de transfers van Gerkens, Peeters en Djené vóór 30/6 gerealiseerd ?
Als het antwoord ja is, komen die sowieso in de resultaten terecht.

Schermafbeelding 2017-08-31 om 16.21.20.png
Capture.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Mikman »

Positivo schreef:[

Laat ons nu de volgende jaarrekening afwachten , die van 30/6/2017 - die wordt gepubliceerd in december van dit jaar.
Zelf weet ik het niet zo. Werden de transfers van Gerkens, Peeters en Djené vóór 30/6 gerealiseerd ?
Als het antwoord ja is, komen die sowieso in de resultaten terecht.
Gerkens en Peeters wel, Djené was na 30/6. Heb enkele weken geleden al gezegd dat die dus niet in de jaarrekening zal zitten.
Maar waarschijnlijk gaat STVV ook een grotere waarde van zijn 'activa' kunnen inschrijven, dat heeft met specifieke waarderingsregels te maken. Je moet een speler waarderen aan de prijs die je voor hem betaald hebt, maar als er een officieel bod komt mag je de speler herwaarderen. Dus indien STVV in de winterstop een bod kreeg op Boli van 3 miljoen zoals beweerd werd, dan mogen ze hem voor die waarde in de boekhouding inschrijven.

Vorig jaar waren de 'activa' 5.978.140 Euro waard maar men verkocht intussen 3 spelers en een trainer voor ongeveer dat bedrag terwijl de huidige spelerskern natuurlijk meer waard is dan 0 Euro.

Voetbalclubs zijn sowieso buitenbeentjes omdat de spelers boekhoudkundig eigenlijk nooit correct gewaardeerd zijn maar anderzijds maken de clubs ook structureel verlies doordat ze meer uitgeven (vooral aan lonen ) dan dat ze binnenkrijgen en ze dus af en toe uitgaande transfers nodig hebben om het operationeel verlies toe te dekken. Een club die break-even draait zonder uitgaande transfers is niet performant genoeg, dan verlies je op sportief vlak te veel van je pluimen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Iniesta schreef:
miel schreef:Ge moet mij maar eens vertellen , hoe je Ferrera , Junior , Dompé en Schoofs had kunnen houden ?
Misschien Schoofs nog net .

Dat die kritiek er is , op het gebrek van sportieve resultaten over een lange periode , die is terecht .
Maar hier hebben sommigen op alles en nog wat kritiek , niks is goed genoeg , en heel vaak ook onterecht op basis van vermoedens en gissingen .
Ik zou wel eens willen weten wat sommige Mister Perfects zelf voorstellen ?
Zoals andere ploegen hun spelers proberen te houden. Je geeft ze bijvoorbeeld een (tijdelijke) contractverbetering of je spreekt af dat de speler nog een tijd aan jou verhuurd wordt. Nogmaals, ik ken geen ploegen die hun ganse as EN hun trainer half seizoen zomaar laten vertrekken.

Hun prestaties/evolutie NA de verkoop spelen geen enkele rol bij de waarde VOOR de verkoop.

Over de hoogte van de bedragen kunnen we blijven twisten maar ik vind het zeer raar dat we zogezegd geweldige transfers doen maar dat onze schuld maar amper afneemt. :zot:

Niemand beweert hier perfect te zijn noch wordt er beweerd dat een club runnen gemakkelijk is WEL wordt er verwacht van iemand die allles wil te zeggen hebben ook enige verantwoordelijkheid opneemt voor "het gebrek aan resultaten over een lange periode".
Ja natuurlijk .
Als het allemaal maar zo simpel was .
1 De speler(s) in kwestie moet zelf ook willen of denk je dat Gerkens geen contractverbetering en verlenging werd voorgesteld ?
Idem voor Peeters .
2 Dat hun prestaties en evolutie geen enkele rol spelen na verkoop . speelt inderdaad geen rol .
Maar in het geval van Domppé juist op tijd verkocht of de waarde VOOR verkoop zou wel een pakske minder kunnen geweest zijn .
En ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dat bij Peeters ook het geval is .
3 Over de juiste prijs kan je natuurlijk blijven twisten , Dat de schuld amper afneemt volgens u , ondanks dat we zogezegd geweldige transfers doen , kunnen maar 2 dingen betekenen
1 De transfersommen zijn geinvesteerd in de club en het sportieve of 2 Je hebt ze moeten gebruiken voor break-even te draaien .
4 Ook is er een keerzijde aan de medaille , om belofte volle spelers met potentieel langer aan u te binden .
Buvens en Iandoli zijn daar voorbeelden van .
Maar in uw ideale voetbal wereld loopt alles zoals ge gedroomd hebt .
RD neemt zijn verantwoordelijkheid op .
Ik vind het al een sportieve prestatie op zich , dat wij in de JPL spelen .We laten honderden clubs achter ons die daarvan alleen maar kunnen dromen .
Ook de kern dit seizoen is er één , zoals wij er weinig gehad hebben in de breedte
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: De grote beleidstopic

Bericht door FANFOREVER »

miel schreef:
Iniesta schreef:
miel schreef:Ge moet mij maar eens vertellen , hoe je Ferrera , Junior , Dompé en Schoofs had kunnen houden ?
Misschien Schoofs nog net .

Dat die kritiek er is , op het gebrek van sportieve resultaten over een lange periode , die is terecht .
Maar hier hebben sommigen op alles en nog wat kritiek , niks is goed genoeg , en heel vaak ook onterecht op basis van vermoedens en gissingen .
Ik zou wel eens willen weten wat sommige Mister Perfects zelf voorstellen ?
Zoals andere ploegen hun spelers proberen te houden. Je geeft ze bijvoorbeeld een (tijdelijke) contractverbetering of je spreekt af dat de speler nog een tijd aan jou verhuurd wordt. Nogmaals, ik ken geen ploegen die hun ganse as EN hun trainer half seizoen zomaar laten vertrekken.

Hun prestaties/evolutie NA de verkoop spelen geen enkele rol bij de waarde VOOR de verkoop.

Over de hoogte van de bedragen kunnen we blijven twisten maar ik vind het zeer raar dat we zogezegd geweldige transfers doen maar dat onze schuld maar amper afneemt. :zot:

Niemand beweert hier perfect te zijn noch wordt er beweerd dat een club runnen gemakkelijk is WEL wordt er verwacht van iemand die allles wil te zeggen hebben ook enige verantwoordelijkheid opneemt voor "het gebrek aan resultaten over een lange periode".
Ja natuurlijk .
Als het allemaal maar zo simpel was .
1 De speler(s) in kwestie moet zelf ook willen of denk je dat Gerkens geen contractverbetering en verlenging werd voorgesteld ?
Idem voor Peeters .
2 Dat hun prestaties en evolutie geen enkele rol spelen na verkoop . speelt inderdaad geen rol .
Maar in het geval van Domppé juist op tijd verkocht of de waarde VOOR verkoop zou wel een pakske minder kunnen geweest zijn .
En ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dat bij Peeters ook het geval is .
3 Over de juiste prijs kan je natuurlijk blijven twisten , Dat de schuld amper afneemt volgens u , ondanks dat we zogezegd geweldige transfers doen , kunnen maar 2 dingen betekenen
1 De transfersommen zijn geinvesteerd in de club en het sportieve of 2 Je hebt ze moeten gebruiken voor break-even te draaien .
4 Ook is er een keerzijde aan de medaille , om belofte volle spelers met potentieel langer aan u te binden .
Buvens en Iandoli zijn daar voorbeelden van .
Maar in uw ideale voetbal wereld loopt alles zoals ge gedroomd hebt .
RD neemt zijn verantwoordelijkheid op .
Ik vind het al een sportieve prestatie op zich , dat wij in de JPL spelen .We laten honderden clubs achter ons die daarvan alleen maar kunnen dromen .
Ook de kern dit seizoen is er één , zoals wij er weinig gehad hebben in de breedte
Holkruipende parasiet
:stvv:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

FANFOREVER schreef:
miel schreef:
Iniesta schreef:
miel schreef:Ge moet mij maar eens vertellen , hoe je Ferrera , Junior , Dompé en Schoofs had kunnen houden ?
Misschien Schoofs nog net .

Dat die kritiek er is , op het gebrek van sportieve resultaten over een lange periode , die is terecht .
Maar hier hebben sommigen op alles en nog wat kritiek , niks is goed genoeg , en heel vaak ook onterecht op basis van vermoedens en gissingen .
Ik zou wel eens willen weten wat sommige Mister Perfects zelf voorstellen ?
Zoals andere ploegen hun spelers proberen te houden. Je geeft ze bijvoorbeeld een (tijdelijke) contractverbetering of je spreekt af dat de speler nog een tijd aan jou verhuurd wordt. Nogmaals, ik ken geen ploegen die hun ganse as EN hun trainer half seizoen zomaar laten vertrekken.

Hun prestaties/evolutie NA de verkoop spelen geen enkele rol bij de waarde VOOR de verkoop.

Over de hoogte van de bedragen kunnen we blijven twisten maar ik vind het zeer raar dat we zogezegd geweldige transfers doen maar dat onze schuld maar amper afneemt. :zot:

Niemand beweert hier perfect te zijn noch wordt er beweerd dat een club runnen gemakkelijk is WEL wordt er verwacht van iemand die allles wil te zeggen hebben ook enige verantwoordelijkheid opneemt voor "het gebrek aan resultaten over een lange periode".
Ja natuurlijk .
Als het allemaal maar zo simpel was .
1 De speler(s) in kwestie moet zelf ook willen of denk je dat Gerkens geen contractverbetering en verlenging werd voorgesteld ?
Idem voor Peeters .
2 Dat hun prestaties en evolutie geen enkele rol spelen na verkoop . speelt inderdaad geen rol .
Maar in het geval van Domppé juist op tijd verkocht of de waarde VOOR verkoop zou wel een pakske minder kunnen geweest zijn .
En ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dat bij Peeters ook het geval is .
3 Over de juiste prijs kan je natuurlijk blijven twisten , Dat de schuld amper afneemt volgens u , ondanks dat we zogezegd geweldige transfers doen , kunnen maar 2 dingen betekenen
1 De transfersommen zijn geinvesteerd in de club en het sportieve of 2 Je hebt ze moeten gebruiken voor break-even te draaien .
4 Ook is er een keerzijde aan de medaille , om belofte volle spelers met potentieel langer aan u te binden .
Buvens en Iandoli zijn daar voorbeelden van .
Maar in uw ideale voetbal wereld loopt alles zoals ge gedroomd hebt .
RD neemt zijn verantwoordelijkheid op .
Ik vind het al een sportieve prestatie op zich , dat wij in de JPL spelen .We laten honderden clubs achter ons die daarvan alleen maar kunnen dromen .
Ook de kern dit seizoen is er één , zoals wij er weinig gehad hebben in de breedte
Holkruipende parasiet
Mijn excuses voor uw ongemakken
De symptomen van holkruipende parasieten zijn bij u reeds duidelijk
Zwakte , Tandenknarsen en vooral veel geestelijk leed .
Vlug naar de dokter zou ik zeggen of heb je reeds diarree en anale jeuk ? :ill:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

FANFOREVER schreef:
miel schreef:
Iniesta schreef:
miel schreef: Holkruipende parasiet
FANFOREVER
Een dergelijke uitspraak verdient de rode kaart.
Soortgelijke uitspraken waaraan nogal wat ani-rd's zich om de haverklap bezondigen.
Vooral als ze met onweerlegbare feiten geconfronteerd worden ....

Uw groot ongelijk, mannen, tekent zich langzaam maar zeker af.
Er zijn wat opties :

In stilte, de aftocht blazen
OF
Groot zijn in de nederlaag en uw ongelijk toegeven !
Tenminste de twijfel van uw ongelijk erkennen !
Ik ben benieuwd !
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door den ief »

Positivo schreef:
FANFOREVER schreef:
miel schreef:
Iniesta schreef:
miel schreef: Holkruipende parasiet
FANFOREVER
Een dergelijke uitspraak verdient de rode kaart.
Soortgelijke uitspraken waaraan nogal wat ani-rd's zich om de haverklap bezondigen.
Vooral als ze met onweerlegbare feiten geconfronteerd worden ....

Uw groot ongelijk, mannen, tekent zich langzaam maar zeker af.
Er zijn wat opties :

In stilte, de aftocht blazen
OF
Groot zijn in de nederlaag en uw ongelijk toegeven !
Tenminste de twijfel van uw ongelijk erkennen !
Ik ben benieuwd !
Wees eens wat specifieker over wiens ongelijk over wat precies ipv iedereen op 1 hoop te gooien.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Afbraakwerken Croes overweegt om op dit forum nieuw personeel te rekruteren. De beste afbrekers van
Haspengouw zijn hier actief. Actief is groot woord. Ze bouwen natuurlijk niks op.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Positivo schreef: FANFOREVER
Een dergelijke uitspraak verdient de rode kaart.
Soortgelijke uitspraken waaraan nogal wat ani-rd's zich om de haverklap bezondigen.
Vooral als ze met onweerlegbare feiten geconfronteerd worden ....

Uw groot ongelijk, mannen, tekent zich langzaam maar zeker af.
Er zijn wat opties :

In stilte, de aftocht blazen
OF
Groot zijn in de nederlaag en uw ongelijk toegeven !
Tenminste de twijfel van uw ongelijk erkennen !
Ik ben benieuwd !
Euh, bij jouw heel betoog over Bart Lammens zitten enkele feiten die jij dan zogezegd omzet naar onweerlegbare conclusies.
Terwijl het uiteindelijk een hoop veronderstellingen zijn.

Als jij zulke zaken aanhaalt is dat precies geweldig geargumenteerd en rechtsgeldig.
Als bijvoorbeeld Iniesta dat doet wordt het weggewuifd als speculatie en giswerk of er volgt gewoon een post van jou die er totaal omheen fietst en nog eens op dezelfde nagel slaat.
Laatst gewijzigd door Jack op 01 sep 2017, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Jack schreef:
Positivo schreef:
FANFOREVER schreef:
miel schreef:
Iniesta schreef:
FANFOREVER
Een dergelijke uitspraak verdient de rode kaart.
Soortgelijke uitspraken waaraan nogal wat ani-rd's zich om de haverklap bezondigen.
Vooral als ze met onweerlegbare feiten geconfronteerd worden ....

Uw groot ongelijk, mannen, tekent zich langzaam maar zeker af.
Er zijn wat opties :

In stilte, de aftocht blazen
OF
Groot zijn in de nederlaag en uw ongelijk toegeven !
Tenminste de twijfel van uw ongelijk erkennen !
Ik ben benieuwd !
Euh, bij jouw heel betoog over Bart Lammens zitten enkele feiten die jij dan zogezegd omzet naar onweerlegbare conclusies.
Terwijl het uiteindelijk een hoop veronderstellingen zijn.

Als jij zulke zaken aanhaalt is dat precies geweldig geargumenteerd en rechtsgeldig.
Als bijvoorbeeld Iniesta dat doet wordt het weggewuifd als speculatie en giswerk of er volgt gewoon een post van jou die er totaal omheen fietst en nog eens op dezelfde nagel slaat.

Ik begrijp de ontgoocheling van enkele anti-Rd's hier....
Geef ridderlijk toe dat hun argumenten langzaamaan aan het afbrokkelen zijn ....
Tenslotte, of een visie juist of onjuist is kun je maar in de tijd beoordelen....
En die lijkt zich toch tegen de anti-Rd's te keren, vind je niet ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:
Jack schreef:
Positivo schreef:
FANFOREVER schreef:
miel schreef:
FANFOREVER
Een dergelijke uitspraak verdient de rode kaart.
Soortgelijke uitspraken waaraan nogal wat ani-rd's zich om de haverklap bezondigen.
Vooral als ze met onweerlegbare feiten geconfronteerd worden ....

Uw groot ongelijk, mannen, tekent zich langzaam maar zeker af.
Er zijn wat opties :

In stilte, de aftocht blazen
OF
Groot zijn in de nederlaag en uw ongelijk toegeven !
Tenminste de twijfel van uw ongelijk erkennen !
Ik ben benieuwd !
Euh, bij jouw heel betoog over Bart Lammens zitten enkele feiten die jij dan zogezegd omzet naar onweerlegbare conclusies.
Terwijl het uiteindelijk een hoop veronderstellingen zijn.

Als jij zulke zaken aanhaalt is dat precies geweldig geargumenteerd en rechtsgeldig.
Als bijvoorbeeld Iniesta dat doet wordt het weggewuifd als speculatie en giswerk of er volgt gewoon een post van jou die er totaal omheen fietst en nog eens op dezelfde nagel slaat.

Ik begrijp de ontgoocheling van enkele anti-Rd's hier....
Geef ridderlijk toe dat hun argumenten langzaamaan aan het afbrokkelen zijn ....
Tenslotte, of een visie juist of onjuist is kun je maar in de tijd beoordelen....
En die lijkt zich toch tegen de anti-Rd's te keren, vind je niet ?
4 winstmatchen uit 5 en 15 jaar geschiedenis doet er niet meer toe..

De enige reden voor onbeschofte reacties is omdat mensen zoals GIJ daar naar vissen ..
Mensen zoals GIJ die elke dag opnieuw en elke post opnieuw zo nodig hun gelijk willen halen met nutteloze herhalingen van herhalingen..
Ik zeg niet dat ik ze goedkeur, maar begrijp ze heel goed want ik heb er mij ook al schuldig aan gemaakt.
Heat of the moment, zeg maar..

Eerlijk,
RD mag doen wat hij wil, voor mij zal hij nooit STVV zijn.
Dus ik onthoud mij van nog verdere discussie over beleid.
De houding van de man en de geschiedenis van flaters en uitspraken is voor mij onomkeerbaar..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Het gaat 'm puur om het trollen.
Wat zeggen ze dan: don't feed the trolls.

Hij mag nog 1000 keren uitdagen dat het niet meer reageren hetzelfde is als toegeven en zonder argumenten zitten...dat is het niet!
Ik laat het zo vanaf nu.
Op de negeerlijst ermee!
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

Positivo schreef:Wie zegt dat de schuld niet afneemt ?
Uit de jaarrekening afgesloten op 30/6/2016 blijkt toch dat er een bescheiden winst gemaakt werd van 500,000 euro (eerste jaar eerste klasse).
Vergelijk even met het verlies van om en bij de 3,500,000 (2e jaar 2e klasse). Dat is toch een vooruitgang van bijna 4,000,000.
En wat noem jij verantwoordelijkheid ? Verantwoordelijkheid is toch niet verlies voorkomen ! Dat heb je toch niet altijd in de hand ! Voor mij verantwoordelijkheid is bijpassen als er tekort is ... en doet RD dan dat niet ?
Niemand zegt dat, ik zei dat de schuld amper afnam dus niet in verhouding met de zogenaamde geweldige transfers. Uit de cijfers die hier gepubliceerd zijn, blijkt de schuld van dik 6 miljoen afgenomen tot... 6 miljoen.

Uw vergelijking met tweede klasse is belachelijk. Tweede klasse is een kerkhof en logisch dat onze resultaten nu beter zijn dan dat hellegat waar zijn beleid ons helaas meermaals naartoe gebracht heeft. Om het verlies van zo'n jaar goed te maken moeten we 7 jaar een winst maken zoals in 2016.

@miel:
Verantwoordelijkheid nemen is voor mij al beginnen met eigen fouten toe te geven. Zijn foute beleidskeuzes hebben ons oa meermaals laten degraderen en ons dus bakken geld gekost. Ik vind het dan maar normaal dat hij die zelf gegraven putten tijdelijk opvult. Uiteraard zal de club hem dat geld moeten terugbetalen bij zijn vertrek. Dat zal weer een mooi kanscontract worden.

Als het te moeilijk is voor RD moet hij het maar aan een ander laten. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Onderhandelen met spelers en contracten afsluiten en heronderhandelen is part of the job. Hij heeft zichzelf aangesteld om die job te doen, niet om te klagen over hoe moeilijk het voor hem is.

Ik kan gerust leven met het feit dat een club af en toe een transfer nodig heeft om een tekort in de werking uit te vlakken. Echter als dit tekort zodanig is dat bijna al je transfers praktisch naar dat tekort gaan dan is je tekort gewoon te groot. Van een man die dweept met break-even kan ik dat moeilijk begrijpen.

Tja, als uw "ambitie" is meedoen ook al bengel je, op een uitzondering na, altijd onderaan zonder enige progressie, dan is alles een succes. Je hebt echter zelf al aangegeven dat de resultaten, zeker sportief, onvoldoende zijn en nog slechter op langere termijn. Ik vind dat eerder een gebrek aan ambitie. Het systematisch afschuiven van elk schuldgevoel is ook geen teken van verantwoordelijkheid opnemen. RD stond hier jarenlang aan het roer en duldde amper inspraak, hij mag dan ook terecht afgerekend worden op zijn "werk".

Wij speelden al jaren in eerste VOOR RD er zich mee kwam bemoeien. We moeten nu dus niet doen dat we dankzij hem (soms) in eerste spelen. STVV is een traditieclub die haar plaats heeft in eerste klasse, meer nog supporters willen niet enkel deelnemen maar er ook iets betekenen en doorgroeien naar een stabiele eersteklasser. Iets wat RD al vaak beloofde maar nog altijd niet wist te realiseren.

RD heeft al meermaals de kans gehad om hierin stappen te zetten, helaas zette hij ze telkens achteruit :headbang:
Plaats reactie