De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

:stvv:
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 04 sep 2017, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Hallo-Tokyo schreef:
Jack schreef:Het gaat 'm puur om het trollen.
Wat zeggen ze dan: don't feed the trolls.

Hij mag nog 1000 keren uitdagen dat het niet meer reageren hetzelfde is als toegeven en zonder argumenten zitten...dat is het niet!
Ik laat het zo vanaf nu.
Op de negeerlijst ermee!
Maak iets van je leven.
Bekijk het allemaal wat positiever. Het gaat je lukken.
:stvv:
Dan maar effe snel inloggen op de andere account om toch maar door te komen.
Allez hup, jij ook erbij dan!
Bende kleuters.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

:geelblauw:
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 04 sep 2017, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Hallo-Tokyo schreef:
Jack schreef:Het gaat 'm puur om het trollen.
Wat zeggen ze dan: don't feed the trolls.

Hij mag nog 1000 keren uitdagen dat het niet meer reageren hetzelfde is als toegeven en zonder argumenten zitten...dat is het niet!
Ik laat het zo vanaf nu.
Op de negeerlijst ermee!
Maak iets van je leven.
Bekijk het allemaal wat positiever. Het gaat je lukken.
:stvv:
Ik wil iedereen zijn leven hier wel eens naast dat van u leggen..
Ik denk, ben vrijwel zeker, dat ge nogal eens teleurgesteld gaat zijn in uzelf..

Enkel uw manier van praten laat al uitschijnen dat ge qua hoofdinhoud met Angban kunt concurreren..

Maar straks ga je waarschijnlijk weer wenen omdat de mensen hier onbeschoft zijn, terwijl ge het zelf in de hand werkt..

Internetheld van mijn 2..........
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door den ief »

Hallo-Tokyo schreef:
Jack schreef:Het gaat 'm puur om het trollen.
Wat zeggen ze dan: don't feed the trolls.

Hij mag nog 1000 keren uitdagen dat het niet meer reageren hetzelfde is als toegeven en zonder argumenten zitten...dat is het niet!
Ik laat het zo vanaf nu.
Op de negeerlijst ermee!
Maak iets van je leven.
Bekijk het allemaal wat positiever. Het gaat je lukken.
:stvv:
Jezus wat een arrogantie.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

:stvv:
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 04 sep 2017, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door KNRI »

Positivo schreef: Ik begrijp de ontgoocheling van enkele anti-Rd's hier....
Geef ridderlijk toe dat hun argumenten langzaamaan aan het afbrokkelen zijn ....
Tenslotte, of een visie juist of onjuist is kun je maar in de tijd beoordelen....
En die lijkt zich toch tegen de anti-Rd's te keren, vind je niet ?
1 zwaluw maakt de lente niet...
We zien wel wat de toekomst brengt. Voorlopig ben ik 1 van de duizenden sups die niet meer komen opdagen.
Er is nu eenmaal teveel gebeurd om er nog van te kunnen genieten. Tijd heeft RD voldoende gehad...voor mij is het genoeg geweest. Tel de lege zitjes in het stadion en je weet dat uw positieve noten hier op het forum in het niets vervagen...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Tompie »

Ook belangrijk om te vermelden en iets wat het "pro RD kamp" wel eens over het hoofd dreigt te zien. Al die lege zitjes in het stadion, dat zijn mensen met een hart voor STVV. Dat zijn mensen die wel degelijk hopen dat er een kentering komt in het sportieve beleid. Dat zijn mensen die in pakweg 90% van de gevallen niets tegen Roland Duchatelet als persoon hebben, die hem wellicht ook niet persoonlijk kennen. Zij beoordelen enkel het beleid dat hij voert.

Ik heb hier ook al eens een harde post naar Duchatelet toe geplaatst, en daar sta ik ook nog steeds volledig achter. Maar beschouw het als een deur die op een kier staat. Als het sportieve beleid betert, gaat de deur perfect open om samen te gaan dansen in de Revue. Dan heb ik er geen problemen mee dat hij een ereronde krijgt op de schouders gedragen door de spelers.

Maar de vele lege zitjes zijn inderdaad al een voldoende bewijs dat Duchatelet fouten heeft gemaakt, verkeerde keuzes. En stel nu nog dat dat allemaal zou berusten op een misverstand en onwetendheid van wij als "domme" supporters, dan heeft hij op zijn minst gefaald in zijn communicatie.

Als al zijn keuzes "noodzakelijk" en "juist" waren en hij had daar een redelijke uitleg voor, zouden er dan zoveel zitjes leeg blijven in het stadion? Want ik wil best geloven dat er doorheen de jaren beslissingen zijn genomen die wij hem kwalijk nemen, maar die om één of andere reden onvermijdbaar waren. Maar de informatiestroom vanuit de bestuurskamer naar de STVV-supporter loopt op zijn minst gezegd zeer stroef. Hoeven wij alles te weten wat er zich in de bestuurskamer afspeelt? Natuurlijk niet. Maar als je merkt dat het stadion leger en leger blijft, dan lijkt me dat toch een teken dat je bepaalde zaken moet kunnen duiden. En dat doe je bijvoorbeeld niet door een supportersavond te organiseren waar je dan RD zijnde zelf je kat naar toe stuurt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Hallo-Tokyo schreef:Het werd tijd dat jullie inzagen dat contant nurken geen zin had.
Dat was de bedoeling.
Het was hier bijna een anti RD secte.
Beetje nuance gaat geen pijn doen.
Ik weet niet wat gij met het woord nuance hebt, maar ge gebruikt het bijna elke keer in de foutieve context..
Gebruik de woorden die ge kent, hoe beperkt die lijst ook mag zijn.

Ik heb u nog geen enkele keer iets constructiefs weten zeggen, toch niet onder deze alias, nog geen enkele keer iets verhelderend weten brengen en zeker nog geen blijk van respect weten geven..

Dus doe niet alsof gij ons effe de ogen komt openen..
Want dat doet ge niet..
Mensen reageren niet meer omdat ze het moe zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

:boemel:
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 04 sep 2017, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jan Bulder »

Wat bij een Truienaar nogal averechts werkt, is hem of haar vertellen hoe te denken en zich te gedragen.

Redelijk wat van de 'positivos' hier zijn dan ook geen Truienaars.

Eigenlijk is het gewoon een algemene trend dat mensen betuttelende vingertjes beu zijn. Politiek correct links heeft dat ook een hele tijd menen te moeten doen over bv de multiculturele samenleving. Daar zijn momenteel ook heel wat lege zitjes.

Laat de mensen maar voor zichzelf denken. 3000 man weg op 2 jaar tijd, min 30%. Als die mensen zich opnieuw gerespecteerd voelen en zich kunnen terugvinden in een eerlijk sportief en competitief project, zullen ze hun mening en gedrag ook zelf wel kunnen bijsturen.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door weekenders »

eerst hadden we echte en geen echte supporters, nu hebben we de echte en geen echte Truienaars, wat zal het volgende zijn.
Het wordt hier met de dag plezanter :lol:
Laatst gewijzigd door weekenders op 01 sep 2017, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

BoemBoem schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Het werd tijd dat jullie inzagen dat contant nurken geen zin had.
Dat was de bedoeling.
Het was hier bijna een anti RD secte.
Beetje nuance gaat geen pijn doen.
Ik weet niet wat gij met het woord nuance hebt, maar ge gebruikt het bijna elke keer in de foutieve context..
Gebruik de woorden die ge kent, hoe beperkt die lijst ook mag zijn.

Ik heb u nog geen enkele keer iets constructiefs weten zeggen, toch niet onder deze alias, nog geen enkele keer iets verhelderend weten brengen en zeker nog geen blijk van respect weten geven..

Dus doe niet alsof gij ons effe de ogen komt openen..
Want dat doet ge niet..
Mensen reageren niet meer omdat ze het moe zijn..
Interessante vaststelling.
Wat betreft dat woordje "nuance" bedoel ik.
Check even of zijn verdachte alter-ego's dat woordje ook gebruiken.
Geen direct bewijs, maar geef toe een belangrijke aanwijzing.
Ik zou je dan zo het voordeel van de twijfel gunnen dat de man meerdere profielen heeft.
Anders zul je (samen met enkele anderen) er misschien toch eens moeten over nadenken dat idee op te geven.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:
BoemBoem schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Het werd tijd dat jullie inzagen dat contant nurken geen zin had.
Dat was de bedoeling.
Het was hier bijna een anti RD secte.
Beetje nuance gaat geen pijn doen.
Ik weet niet wat gij met het woord nuance hebt, maar ge gebruikt het bijna elke keer in de foutieve context..
Gebruik de woorden die ge kent, hoe beperkt die lijst ook mag zijn.

Ik heb u nog geen enkele keer iets constructiefs weten zeggen, toch niet onder deze alias, nog geen enkele keer iets verhelderend weten brengen en zeker nog geen blijk van respect weten geven..

Dus doe niet alsof gij ons effe de ogen komt openen..
Want dat doet ge niet..
Mensen reageren niet meer omdat ze het moe zijn..
Interessante vaststelling.
Wat betreft dat woordje "nuance" bedoel ik.
Check even of zijn verdachte alter-ego's dat woordje ook gebruiken.
Geen direct bewijs, maar geef toe een belangrijke aanwijzing.
Ik zou je dan zo het voordeel van de twijfel gunnen dat de man meerdere profielen heeft.
Anders zul je (samen met enkele anderen) er toch moeten over nadenken dat idee op te geven.
Hmm.. nog iemand die denkt dat hij ogen kan openen..
Interessant ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef:Wat bij een Truienaar nogal averechts werkt, is hem of haar vertellen hoe te denken en zich te gedragen.

Redelijk wat van de 'positivos' hier zijn dan ook geen Truienaars.

Eigenlijk is het gewoon een algemene trend dat mensen betuttelende vingertjes beu zijn. Politiek correct links heeft dat ook een hele tijd menen te moeten doen over bv de multiculturele samenleving. Daar zijn momenteel ook heel wat lege zitjes.

Laat de mensen maar voor zichzelf denken. 3000 man weg op 2 jaar tijd, min 30%. Als die mensen zich opnieuw gerespecteerd voelen en zich kunnen terugvinden in een eerlijk sportief en competitief project, zullen ze hun mening en gedrag ook zelf wel kunnen bijsturen.
Zou RD dan toch een Truienaar zijn ;)
Plaats reactie