De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door den ief »

Positivo schreef:Er waait duidelijk een frisse wind door stvv en ook door dit forum.

Soms kreeg ik de indruk dat de negativo's stvv liever zagen mislukken onder RD, maar die periode lijkt duidelijk verleden tijd.

Vooruit stvv.... wat een beweging, wat een leven ....
Dat verklaart veel van uw gedrag. Iedereen op een hoop gooien, constant schieten, ook op posts die naast kritiek ook opbouwend waren. Nergens voor nodig want zoals men u al zo vaak probeerde duidelijk maken, iedereen hier wil het beste voor stvv.

Eindelijk valt de frank.
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Hallo-Tokyo schreef:
enerkey schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Het blijven Genkies die 2 van de 3 derbies geen goesting hadden.
Ze moesten weg.
Is dit een veronderstelling of kan dit gestaafd worden?
Mag er dan iemand anders veronderstellen dat RD weg moet omdat hij 2 van de 3 seizoenen geen goesting heeft?
RD heeft meer goesting en drive op zijn 70 ste dan jij vrees ik.
Hij is eigenaar van de club en jij supporter ?
Ex supporter ? Sympathisant ? Forum bezoeker?
Wie heeft hem stvv verkocht ? En wat was de rol van de stad ?
Schiet niet op de verkeerde mensen. Zonder RD speelde je tegen Lommel dit jaar. Of dacht je dat Vica de club anders zou overnemen.

En over Peeters en Gerkens. Tja als jij denkt dat voetbal zo zuiver is dan de Petanque club vrees ik dat je beetje achter loopt.
De waarheid staat niet in de gazetten denk ik :-)

Zepperen is ook een toffe club. Ga daar eens kijken.
Daar is nog zwart geld. Pinten drinken aan de toog.
Een kaartavond. Er zijn nog gezellige alternatieven.
Die mensen zullen je met open armen ontvangen.
Het antwoord op mijn vraag was dus:
"Neen beste Enerkey. Over Gerkens en Peeters mag absolute nonsens vertelt worden. Maar als je 1 verkeerd woord over RD zegt dan word ik ongelofelijk gepikeerd en ga ik ook absolute nonsens over jou beginnen bazuinen. Dat is immers wel toegestaan. Want jij bent immers niet Roland Duchatelet. "

Mijn antwoord op dit: "Ik vind het allemaal heel erg voor jou meneer Tokyo. Kheb nu alle info over de mentale toestand waarin jij verkeerd. Kzal je vanaf nu zo min mogelijk lastig vallen om het jou allemaal iets dragelijker te maken. Tot later."
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jan Bulder »

Google eens naar Vital Heynen. Bekijken een paar interviews van de voorbije maanden, van de voorbije dagen, van vandaag. Voor diegenen die het dan nog niet snappen waar het om draait, die zullen het nooit snappen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door zipke373 »

Hallo-Tokyo schreef:
zipke373 schreef:
Positivo schreef:Een visie is een doel zien op lange termijn.

Dat is voor sommigen hier op het forum moeilijk te begrijpen.

Als stvv er in de komende jaren in slaagt een ploeg te worden die onafhankelijk van de steun van RD kan bestaan en resultaten neerzet "á la Zulte Waregem" is RD met vlag en wimpel geslaagd.

De resultaten en mislukkingen die op de weg naar dit doel werden opgetekend zijn van generlei belang.
In een leeg stadion na 14 jaar klooien is dus geslaagd?
14 jaar geleden was er er een heel oud stadion en een kanarieclub dat me doet denken aan een douanekantoor.
Er was cafe stadion en er was de hel van stayen.

Er worden nu chinese frieten gegeten. Fout van RD ?

Cafe Stadion dat samen met de nog levende optimisten een plaats in bokrijk had mogen krijgen is weggevaagd.
De seniele eigenaar vroeg initieel 1,5 mio Euro voor zijn veranda.

Cafe Kanarie staat over te nemen.

Er is inderdaad veel beweging in de wereld. Alleen Stayen kan nog 20 jaar mee.
Denk dat mensen van Lommel, Westerlo, Lokeren, Beveren en zoveel meer direct willen wisselen.
Dat dat fantastische stadion leeg is doet volgens U dus niks ter zake?

Heb ik het over de kanarieclub gehad? Of over frieten? Of over cafe Stadion? Waarvan ge hier terloops de eigenaar maar seniel noemt... veelzeggend eigenlijk...
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: De grote beleidstopic

Bericht door bruintje67 »

zipke373 schreef:
Hallo-Tokyo schreef:
zipke373 schreef:
Positivo schreef:Een visie is een doel zien op lange termijn.

Dat is voor sommigen hier op het forum moeilijk te begrijpen.

Als stvv er in de komende jaren in slaagt een ploeg te worden die onafhankelijk van de steun van RD kan bestaan en resultaten neerzet "á la Zulte Waregem" is RD met vlag en wimpel geslaagd.

De resultaten en mislukkingen die op de weg naar dit doel werden opgetekend zijn van generlei belang.
In een leeg stadion na 14 jaar klooien is dus geslaagd?
14 jaar geleden was er er een heel oud stadion en een kanarieclub dat me doet denken aan een douanekantoor.
Er was cafe stadion en er was de hel van stayen.

Er worden nu chinese frieten gegeten. Fout van RD ?

Cafe Stadion dat samen met de nog levende optimisten een plaats in bokrijk had mogen krijgen is weggevaagd.
De seniele eigenaar vroeg initieel 1,5 mio Euro voor zijn veranda.

Cafe Kanarie staat over te nemen.

Er is inderdaad veel beweging in de wereld. Alleen Stayen kan nog 20 jaar mee.
Denk dat mensen van Lommel, Westerlo, Lokeren, Beveren en zoveel meer direct willen wisselen.
Dat dat fantastische stadion leeg is doet volgens U dus niks ter zake?

Heb ik het over de kanarieclub gehad? Of over frieten? Of over cafe Stadion? Waarvan ge hier terloops de eigenaar maar seniel noemt... veelzeggend eigenlijk...

Vergelijken met iets wat niet te vergelijken is.
Andere tijden, andere prioriteiten, andere manier van het voetbal beleven.
Vroeger speelde je spelletjes in een lunapark op de kermis, nu bij je thuis op tv.
Neem daarbij dat voetbal voor heel veel mensen een (te)dure grap geworden is.
Zoals ik zei, niet meer te vergelijken.
Het is alles bij elkaar, de schuld van het beleid, de tv, de dure prijzen, jaren de grijze muis.............enz.
Feit is, neem morgen het gegeven TV weg, je ziet niets meer buiten de doelpunten en de stand, het zou al heel veel doen.
Misschien moesten we terug een jaar of 13 in tweede (1B) gaan spelen, de honger van de supporters zal weer groot worden.
Je kan dan weer 2 uur voor de wedstrijd voor gesloten deuren staan wachten, om snel een plaatsje te bemachtigen..............maar ook dat is voorbij, iedereen (buiten de sfeertribune) zit op zijn nummertje, komt 10 minuten voor de wedstrijd toe.............andere tijden, andere beleving.
Geen uur of meer voor de wedstrijd afzakken richting stadion, pintje drinken, plaske doen en dan voetbal gaan kijken, andere tijden.
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waar hij/zij zich goed bij voelt.
Vroeger was alles beter...............zeggen de mensen die ouder worden, eigen aan de mensheid zeker.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door zipke373 »

bruintje67 schreef:
zipke373 schreef:
Hallo-Tokyo schreef:
zipke373 schreef:
Positivo schreef:Een visie is een doel zien op lange termijn.

Dat is voor sommigen hier op het forum moeilijk te begrijpen.

Als stvv er in de komende jaren in slaagt een ploeg te worden die onafhankelijk van de steun van RD kan bestaan en resultaten neerzet "á la Zulte Waregem" is RD met vlag en wimpel geslaagd.

De resultaten en mislukkingen die op de weg naar dit doel werden opgetekend zijn van generlei belang.
In een leeg stadion na 14 jaar klooien is dus geslaagd?
14 jaar geleden was er er een heel oud stadion en een kanarieclub dat me doet denken aan een douanekantoor.
Er was cafe stadion en er was de hel van stayen.

Er worden nu chinese frieten gegeten. Fout van RD ?

Cafe Stadion dat samen met de nog levende optimisten een plaats in bokrijk had mogen krijgen is weggevaagd.
De seniele eigenaar vroeg initieel 1,5 mio Euro voor zijn veranda.

Cafe Kanarie staat over te nemen.

Er is inderdaad veel beweging in de wereld. Alleen Stayen kan nog 20 jaar mee.
Denk dat mensen van Lommel, Westerlo, Lokeren, Beveren en zoveel meer direct willen wisselen.
Dat dat fantastische stadion leeg is doet volgens U dus niks ter zake?

Heb ik het over de kanarieclub gehad? Of over frieten? Of over cafe Stadion? Waarvan ge hier terloops de eigenaar maar seniel noemt... veelzeggend eigenlijk...

Vergelijken met iets wat niet te vergelijken is.
Andere tijden, andere prioriteiten, andere manier van het voetbal beleven.
Vroeger speelde je spelletjes in een lunapark op de kermis, nu bij je thuis op tv.
Neem daarbij dat voetbal voor heel veel mensen een (te)dure grap geworden is.
Zoals ik zei, niet meer te vergelijken.
Het is alles bij elkaar, de schuld van het beleid, de tv, de dure prijzen, jaren de grijze muis.............enz.
Feit is, neem morgen het gegeven TV weg, je ziet niets meer buiten de doelpunten en de stand, het zou al heel veel doen.
Misschien moesten we terug een jaar of 13 in tweede (1B) gaan spelen, de honger van de supporters zal weer groot worden.
Je kan dan weer 2 uur voor de wedstrijd voor gesloten deuren staan wachten, om snel een plaatsje te bemachtigen..............maar ook dat is voorbij, iedereen (buiten de sfeertribune) zit op zijn nummertje, komt 10 minuten voor de wedstrijd toe.............andere tijden, andere beleving.
Geen uur of meer voor de wedstrijd afzakken richting stadion, pintje drinken, plaske doen en dan voetbal gaan kijken, andere tijden.
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waar hij/zij zich goed bij voelt.
Vroeger was alles beter...............zeggen de mensen die ouder worden, eigen aan de mensheid zeker.
Vroeger was niet alles beter Bruintje, dat ga je mij niet horen zeggen.Maar dat we van 8000-9000 gemiddeld zakken tot nog geen 6000 op een paar jaar tijd verklaar ik maar op 1 manier en dat is met de supporter zijn voeten rammelen. Een paar jaar geleden was er ook al TV en livestream. De tickets waren al even duur, er waren er ook genummerde zitjes en ging ik nog altijd pinten pakken voor de match. Ieder zijn visie, geen probleem maar voor mij is het duidelijk wanneer het voor velen genoeg was geweest. En dat hoor ik spijtig genoeg ook bij anderen.
TV weg zou misschien de toeschouwersaantallen een stukje kunnen opkrikken, maar een paar seizoenen stabiliteit en een keer een uitschieter des te meer.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De grote beleidstopic

Bericht door STimVV »

De redenen die hier opgesomd worden zijn dan toch enkel van tel bij stvv...
Na de reguliere competitie postte ik onderstaande bericht. Bron was toen sport-voetbalmagazine die zich baseerden op de wekelijkse cijfers die de clubs communiceren.


Grootste daler is STVV. Gemiddeld -3037 tov vorig seizoen.
Standard verliest -2940.
Anderlecht -1407.
Genk -791.
(Als je dat bekijkt in percentages doet het nog meer pijn. -791 op 16000 is iets anders dan -3037 op 9900...)
Sterkste stijgers zijn KV Mechelen (+1919), Zulte Waregem, en KV Oostende.
Toevallig (?) 3 clubs die ook hun stadion verbouwden. Bij andere clubs heeft dat dus een positief gevolg op zowel het sportieve gedeelte als op het aantal toeschouwers. Bij ons kantelt het in de negatieve richting...het omgekeerde dus.
De andere clubs bleven ongeveer gelijk.
De gemiddeldes van dit seizoen:

Brugge 26669
Standard 21699
Gent 19511
Anderlecht 18506
Genk 16104
Mechelen 11993
Zulte waregem 9617
Charleroi 9560
Kv oostende 7418
Lokeren 7118
Stvv 6840
Kortrijk 6188
Westerlo 5587
Beveren 4582
Eupen 3443
Moeskroen 3388

Vorig seizoen stonden we op 7e plaats. (+3037 tov nu) Nu op de 11e...
*dit was eind vorig seizoen geschreven*

Nu is het blijkbaar weer minder want tegen Beveren zaten we rond 5.500?
Alle redenen die hierboven worden opgesomd (TV enz) zijn dus vooral van tel in deze regio, want andere clubs hebben daar minder of geen last van. Bij even veel clubs is er een stijging.

Draai en keer het hoe je wil, bij clubs waar er een goede positieve sfeer hangt en waar de klanten tevreden zijn zal er eerder een stijging dan een daling paats vinden. Ongeacht den TV of verandering van de maatschappij en andere goedpraterij. Hopelijk zit Stayen snel weer wat voller en dat zal dan hopelijk ook weer anderen aantrekken. Volk trekt altijd extra volk.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: De grote beleidstopic

Bericht door bruintje67 »

zipke373 schreef:
bruintje67 schreef:
zipke373 schreef:
Hallo-Tokyo schreef:
zipke373 schreef:
In een leeg stadion na 14 jaar klooien is dus geslaagd?
14 jaar geleden was er er een heel oud stadion en een kanarieclub dat me doet denken aan een douanekantoor.
Er was cafe stadion en er was de hel van stayen.

Er worden nu chinese frieten gegeten. Fout van RD ?

Cafe Stadion dat samen met de nog levende optimisten een plaats in bokrijk had mogen krijgen is weggevaagd.
De seniele eigenaar vroeg initieel 1,5 mio Euro voor zijn veranda.

Cafe Kanarie staat over te nemen.

Er is inderdaad veel beweging in de wereld. Alleen Stayen kan nog 20 jaar mee.
Denk dat mensen van Lommel, Westerlo, Lokeren, Beveren en zoveel meer direct willen wisselen.
Dat dat fantastische stadion leeg is doet volgens U dus niks ter zake?

Heb ik het over de kanarieclub gehad? Of over frieten? Of over cafe Stadion? Waarvan ge hier terloops de eigenaar maar seniel noemt... veelzeggend eigenlijk...

Vergelijken met iets wat niet te vergelijken is.
Andere tijden, andere prioriteiten, andere manier van het voetbal beleven.
Vroeger speelde je spelletjes in een lunapark op de kermis, nu bij je thuis op tv.
Neem daarbij dat voetbal voor heel veel mensen een (te)dure grap geworden is.
Zoals ik zei, niet meer te vergelijken.
Het is alles bij elkaar, de schuld van het beleid, de tv, de dure prijzen, jaren de grijze muis.............enz.
Feit is, neem morgen het gegeven TV weg, je ziet niets meer buiten de doelpunten en de stand, het zou al heel veel doen.
Misschien moesten we terug een jaar of 13 in tweede (1B) gaan spelen, de honger van de supporters zal weer groot worden.
Je kan dan weer 2 uur voor de wedstrijd voor gesloten deuren staan wachten, om snel een plaatsje te bemachtigen..............maar ook dat is voorbij, iedereen (buiten de sfeertribune) zit op zijn nummertje, komt 10 minuten voor de wedstrijd toe.............andere tijden, andere beleving.
Geen uur of meer voor de wedstrijd afzakken richting stadion, pintje drinken, plaske doen en dan voetbal gaan kijken, andere tijden.
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waar hij/zij zich goed bij voelt.
Vroeger was alles beter...............zeggen de mensen die ouder worden, eigen aan de mensheid zeker.
Vroeger was niet alles beter Bruintje, dat ga je mij niet horen zeggen.Maar dat we van 8000-9000 gemiddeld zakken tot nog geen 6000 op een paar jaar tijd verklaar ik maar op 1 manier en dat is met de supporter zijn voeten rammelen. Een paar jaar geleden was er ook al TV en livestream. De tickets waren al even duur, er waren er ook genummerde zitjes en ging ik nog altijd pinten pakken voor de match. Ieder zijn visie, geen probleem maar voor mij is het duidelijk wanneer het voor velen genoeg was geweest. En dat hoor ik spijtig genoeg ook bij anderen.
TV weg zou misschien de toeschouwersaantallen een stukje kunnen opkrikken, maar een paar seizoenen stabiliteit en een keer een uitschieter des te meer.

Daar heb je een punt, succes vertaald zich altijd in een groeiend aantal supporters.

Ook de mentaliteit van de huidige generatie, veel meer dan de voorgaande generaties zit er voor iets tussen.
Er bij zijn wat hot is, massa evenementen zijn daar een voorbeeld van, neem tomorrowland als grote voorbeeld, meedrijven met de massa.
Het verveeld allemaal veel sneller dan vroeger.

Al wie eerlijk is kan toch moeilijk anders zeggen dan dat we dit jaar een meer dan degelijke ploeg tussen de lijnen brengen, met naar mijn bescheidde mening, goed tot zeer goed voetbal.

Waarom blijven de mensen die van voetbal houden, en voor KSTVV zijn, dan nog voor de tv hangen ?
Door onvrede met het beleid ?
Gaan deze mensen naar het beleid kijken of, naar wat ze graag zien "voetbal" ?
Als ik naar de bioscoop ga, dan ga ik naar de film omdat ik die graag zie en het graag doe, dan bekommer ik me ook niet om het beleid.
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Dat Bart Lammens van 2012 tot 2016 voorzitter was blijken er enkelen hier te vergeten.

De hele heisa van verkopen van Edmilson, Dompé en Schoofs ... gebeurde onder zijn voorzitterschap.

Waarom wordt dit steeds en opnieuw genegeerd?

Overtuig me met bewijzen dat BL
NIET onafhankelijk handelde. Aanwijzingen zijn ook goed. Ik heb er al herhaaldelijk meerdere gegeven die aangeven dat hij minstens mede-eigenaar was en zelfstandig optrad.
Laatst gewijzigd door Positivo op 03 sep 2017, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopicn

Bericht door Hallo-Tokyo »

:fuck:
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 04 sep 2017, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Nog zo een punt hier op het Forum.
De transfers van Peeters en Gerkens worden RD door sommigen zwaar aangerekend.

Vooreerst de spelers wilden vertrekken.

Graag had ik eens gelezen hoe jullie dat hadden aangepakt. Op welke manier hadden jullie die spelers overtuigd om te blijven ? Waren jullie er ook zeker van dat bvb een Gerkens die prestaties van PO2 ging herhalen ?

Wat Peeters betreft. Die werd reeds in PO2 gepasseerd door Desart. Was het niet beter hem te verkopen ? Hoe hem bij ons houden ?
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Dreke »

bruintje67 schreef: Als ik naar de bioscoop ga, dan ga ik naar de film omdat ik die graag zie en het graag doe, dan bekommer ik me ook niet om het beleid.
Dat is net het verschil tussen voetbal en een ander commercieel product. Uw vergelijking slaat op niets. Ik wil overigens de mensen niet te eten die bewust naar de kleinere bioscopen gaan ipv Kinepolis.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door zipke373 »

bruintje67 schreef:
zipke373 schreef:
bruintje67 schreef:
zipke373 schreef:
Hallo-Tokyo schreef:
14 jaar geleden was er er een heel oud stadion en een kanarieclub dat me doet denken aan een douanekantoor.
Er was cafe stadion en er was de hel van stayen.

Er worden nu chinese frieten gegeten. Fout van RD ?

Cafe Stadion dat samen met de nog levende optimisten een plaats in bokrijk had mogen krijgen is weggevaagd.
De seniele eigenaar vroeg initieel 1,5 mio Euro voor zijn veranda.

Cafe Kanarie staat over te nemen.

Er is inderdaad veel beweging in de wereld. Alleen Stayen kan nog 20 jaar mee.
Denk dat mensen van Lommel, Westerlo, Lokeren, Beveren en zoveel meer direct willen wisselen.
Dat dat fantastische stadion leeg is doet volgens U dus niks ter zake?

Heb ik het over de kanarieclub gehad? Of over frieten? Of over cafe Stadion? Waarvan ge hier terloops de eigenaar maar seniel noemt... veelzeggend eigenlijk...

Vergelijken met iets wat niet te vergelijken is.
Andere tijden, andere prioriteiten, andere manier van het voetbal beleven.
Vroeger speelde je spelletjes in een lunapark op de kermis, nu bij je thuis op tv.
Neem daarbij dat voetbal voor heel veel mensen een (te)dure grap geworden is.
Zoals ik zei, niet meer te vergelijken.
Het is alles bij elkaar, de schuld van het beleid, de tv, de dure prijzen, jaren de grijze muis.............enz.
Feit is, neem morgen het gegeven TV weg, je ziet niets meer buiten de doelpunten en de stand, het zou al heel veel doen.
Misschien moesten we terug een jaar of 13 in tweede (1B) gaan spelen, de honger van de supporters zal weer groot worden.
Je kan dan weer 2 uur voor de wedstrijd voor gesloten deuren staan wachten, om snel een plaatsje te bemachtigen..............maar ook dat is voorbij, iedereen (buiten de sfeertribune) zit op zijn nummertje, komt 10 minuten voor de wedstrijd toe.............andere tijden, andere beleving.
Geen uur of meer voor de wedstrijd afzakken richting stadion, pintje drinken, plaske doen en dan voetbal gaan kijken, andere tijden.
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waar hij/zij zich goed bij voelt.
Vroeger was alles beter...............zeggen de mensen die ouder worden, eigen aan de mensheid zeker.
Vroeger was niet alles beter Bruintje, dat ga je mij niet horen zeggen.Maar dat we van 8000-9000 gemiddeld zakken tot nog geen 6000 op een paar jaar tijd verklaar ik maar op 1 manier en dat is met de supporter zijn voeten rammelen. Een paar jaar geleden was er ook al TV en livestream. De tickets waren al even duur, er waren er ook genummerde zitjes en ging ik nog altijd pinten pakken voor de match. Ieder zijn visie, geen probleem maar voor mij is het duidelijk wanneer het voor velen genoeg was geweest. En dat hoor ik spijtig genoeg ook bij anderen.
TV weg zou misschien de toeschouwersaantallen een stukje kunnen opkrikken, maar een paar seizoenen stabiliteit en een keer een uitschieter des te meer.

Daar heb je een punt, succes vertaald zich altijd in een groeiend aantal supporters.

Ook de mentaliteit van de huidige generatie, veel meer dan de voorgaande generaties zit er voor iets tussen.
Er bij zijn wat hot is, massa evenementen zijn daar een voorbeeld van, neem tomorrowland als grote voorbeeld, meedrijven met de massa.
Het verveeld allemaal veel sneller dan vroeger.

Al wie eerlijk is kan toch moeilijk anders zeggen dan dat we dit jaar een meer dan degelijke ploeg tussen de lijnen brengen, met naar mijn bescheidde mening, goed tot zeer goed voetbal.

Waarom blijven de mensen die van voetbal houden, en voor KSTVV zijn, dan nog voor de tv hangen ?
Door onvrede met het beleid ?

Gaan deze mensen naar het beleid kijken of, naar wat ze graag zien "voetbal" ?
Als ik naar de bioscoop ga, dan ga ik naar de film omdat ik die graag zie en het graag doe, dan bekommer ik me ook niet om het beleid.
Misschien dat er mensen zijn die iets meer dan 4 deftige matchen nodig hebben om terug overtuigd te geraken nadat ze met pijn in het hart besloten hadden dat het genoeg was geweest?
Iedereen heeft zijn eigen aanvoelen en bij de wegblijvers zijn mensen die al veel langer mistevreden waren met het gevoerde beleid van enkel investeren in stenen...die win je niet terug met enkele geslaagde transfers en een 12/15.
Ik heb zo een vermoeden dat voor veel van die mensen de wintermercato een kantelpunt kan zijn.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Het Bosman arrest is er gekomen , het geld dat in het voetbal omgaat is verveelvoudigd , de licentie voorwaarden zijn verstrengd
en bovenal het zwartgeld viert geen of in elk geval veel minder hoogtij dan weleer .
Wat was er dan ? Geen voetbal op Tv we mochten al blij zijn met een samenvatting van 30 seconden
en een aftandse barak .
Vorige beleidsploegen zouden zelf niet meer in 1B overleven .
Uw redenering slaat nergens op . Nostalgie is mooi en mag men koesteren
Ik heb ook nog vaak heimwee naar de tijd toen een pint nog 5 frank koste
Maar de realiteit vandaag is deze niet meer van 20 jaar geleden .
Kijk eens om je heen en doe uw kleppen eens af , hoeveel zijn er al van het toneel verdwenen en niet alleen hier .
Leeds ooit een europese top ploeg
Dat het beleid hier een meester werk is geweest heeft ook nooit iemand beweert , maar het kon nog veel slechter .

Dat mensen al het negatieve enorm uitvergroten , terwijl het positieve als vanzelfsprekend wordt beschouwd
Geen wonder dat er zoveel verzuurde geesten rond lopen .
Alé, het blik excuses nog maar eens opentrekken :roll:

Deze excuses gelden ook voor ALLE clubs.
Het Bosmanarrest is van 1995, da's verdorie meer dan 20 jaar geleden!

De realiteit is inderdaad niet meer deze van 20 jaar geleden maar de kritiek is net dat wij veel te weinig vooruit gegaan zijn in een lange periode en nog teveel dezelfde problemen hebben als 20 jaar geleden en sommige nog vele malen erger. De schuld is vermenigvuldigd, de autonomie verdwenen samen met de beleving en volle tribunes.

Dat vorige bewindsploegen niet zouden overleven is moeilijk te zeggen. Ze hebben RD bereid gevonden om te investeren en andere ploegen vonden iemand anders, zo onmogelijk is dat dus niet als jij wil laten uitschijnen.

Als uw verdediging enkel nog bestaat uit "het had NOG slechter kunnen zijn", tja :zot:
Ook het feit dat sommige club fouten maakten moet toch niet betekenen dat wij dat ook moeten doen. Anderzijds zijn er ook heel wat ploegen die het beter deden en in een vergelijkbare periode een enorme sprong gemaakt hebben. Genk is het voorbeeld dichtbij maar ook ploegen als Zulte Waregem en Kv Mechelen hebben stappen gezet.

Ik heb al gezegd dat het niet gemakkelijk is maar dat dat wel de uitdaging is die RD bewust heeft aangenomen. Ik ben niet verzuurd wel teleurgesteld in het gebrek aan resultaat dat de man heeft gebracht in een lange periode waarin hij praktisch alleen zeggenschap had.
Bruintje schreef:Als ik naar de bioscoop ga, dan ga ik naar de film omdat ik die graag zie en het graag doe, dan bekommer ik me ook niet om het beleid.
Dat doe je wel als de cinema niet leuk is omdat het beleid op niets trekt. Als men tijdens de pauze gewoon een aantal hoofdacteurs vervangen heeft en de regisseur verdwenen is van de film waar je al voor betaalde bijvoorbeeld. Als ze jaren na mekaar snertfilms programmeert of B-films. Als de cinemadirectie u begint af te zeiken omdat je kritiek hebt op de programmatie. Als ze de muziek in de kantine belangrijker vinden dan de films.

Bovendien is film en voetbal niet te vergelijken omdat niemand fan is van een cinema en cinema's uitwisselbaar zijn. Je kan dezelfde films bijvoorbeeld elders ook zien. Bij voetbal heb je een band tussen de fan en ZIJN club. Iemand die fan is van STVV gaat niet zomaar naar Anderlecht zien. Ben je niet content van het beleid van de cinema dan ga je elders of huur je VOD via je decoder.
Laatst gewijzigd door Iniesta op 04 sep 2017, 11:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Franz »

zipke373 schreef: Misschien dat er mensen zijn die iets meer dan 4 deftige matchen nodig hebben om terug overtuigd te geraken nadat ze met pijn in het hart besloten hadden dat het genoeg was geweest?
Iedereen heeft zijn eigen aanvoelen en bij de wegblijvers zijn mensen die al veel langer mistevreden waren met het gevoerde beleid van enkel investeren in stenen...die win je niet terug met enkele geslaagde transfers en een 12/15.
Ik heb zo een vermoeden dat voor veel van die mensen de wintermercato een kantelpunt kan zijn.
Zo is dat:
de 3de plaats vandaag en
het niet verkopen van de bepalende spelers in de laatste dagen van de zomermercato en
de komst van De Roeck in plaats van die Tintin en
de intentie om op PO1 te mikken
...
dat zijn allemaal positieve signalen.
Maar geleerd uit het verleden en Roland zijn doelstellingen kennende wachten we af wat de wintermercato brengt,
pas daarna kan je zeggen dat het 'te menens' is.
Trouwens, mogelijk zijn tegen dan de Jappen boss in business en verandert alles...
Afwachten tot eind-januari 2018!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie