De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enrique »

Iniesta schreef:What a joke, nu zijn het straks nog de kritikasters van het forum die iemand zouden tegenhouden om naar Staaien af te zakken. Het aantal bezoekers van het forum zouden nogal wat primeurs kennen, misschien zit er straks wel meer volk op het forum dan op de tribunes. Geen slecht resultaat voor een paar hard die's :lol:

De beste prestaties aller tijden, en blijkbaar steeds minder die willen komen, dan moet het echt diep zitten. Misschien ligt het toch aan het feit dat men nog niet zo lang geleden ook een goede start kende maar was er nadien ineens veel minder waar voor hun geld.

Mokken achter het scherm is moeilijk met zoveel onbewust komische talenten.

@positivo: nu is het ineens toch een slecht contract maar werd het door BL opgesteld. Vreemd dat BL een slecht contract opstelt terwijl hij volgens u zelfstandig STVV beheerde? Heel logisch allemaal.
Wie weet is het binnenkort weer van dat ... ;)
Ge moet hem voor niks onderschatten ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Het zijn inderdaad heel zeker geen 4.200 betalende abonnementen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Since '54 »

Jack schreef:Het zijn inderdaad heel zeker geen 4.200 betalende abonnementen.
Ach toch, nu is het dat weer pfff. Iedere club geeft abo's aan zijn sponsors, medewerkers, jeugd. STVV maakt daar absoluut geen uitzondering op.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Since '54 schreef: Ach toch, nu is het dat weer pfff. Iedere club geeft abo's aan zijn sponsors, medewerkers, jeugd. STVV maakt daar absoluut geen uitzondering op.
Het enige dat ik zeg is dat dit zeker niet de betalend cijfers zijn.
Waar zeg ik precies dat de andere ploegen dat niet op identiek dezelfde manier tellen of dat deze manier van tellen bij STVV nu verschillend zou zijn ten opzichte van vroeger?
Laatst gewijzigd door Jack op 06 sep 2017, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Iniesta schreef:What a joke, nu zijn het straks nog de kritikasters van het forum die iemand zouden tegenhouden om naar Staaien af te zakken. Het aantal bezoekers van het forum zouden nogal wat primeurs kennen, misschien zit er straks wel meer volk op het forum dan op de tribunes. Geen slecht resultaat voor een paar hard die's :lol:

De beste prestaties aller tijden, en blijkbaar steeds minder die willen komen, dan moet het echt diep zitten. Misschien ligt het toch aan het feit dat men nog niet zo lang geleden ook een goede start kende maar was er nadien ineens veel minder waar voor hun geld.

Mokken achter het scherm is moeilijk met zoveel onbewust komische talenten.

@positivo: nu is het ineens toch een slecht contract maar werd het door BL opgesteld. Vreemd dat BL een slecht contract opstelt terwijl hij volgens u zelfstandig STVV beheerde? Heel logisch allemaal.
Even toelichten ..... Geen probleem Iniesta....
Om een mogelijke reactie voor te zijn ...... Het was BART LAMMENS die nadien de transfercarrousel aftrapte. En neen de trainer is ZELF opgestapt.... en het slechte contract (met de trainer ='Yannick Ferrera) ? Was door BART LAMMENS opgesteld. (niet dat ik verwacht dat dat hier bij de anti's gaat doordringen).
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door Since '54 »

Jack schreef:
Since '54 schreef:
Jack schreef:Het zijn inderdaad heel zeker geen 4.200 betalende abonnementen.
Ach toch, nu is het dat weer pfff. Iedere club geeft abo's aan zijn sponsors, medewerkers, jeugd. STVV maakt daar absoluut geen uitzondering op.
Het enige dat ik zeg is dat dit zeker niet de betalend cijfers zijn.
Waar zeg ik precies dat de andere ploegen dat niet op identiek dezelfde manier tellen of dat deze manier van tellen bij STVV nu verschillend zou zijn ten opzichte van vroeger?
'Inderdaad, heel zeker, geen'. Komaan Jack. Positief reageren is heel wat anders. Het is de laatste keer dat ik in deze topic reageer. Amuseer u
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Since '54 schreef:
Jack schreef:
Since '54 schreef:
Jack schreef:Het zijn inderdaad heel zeker geen 4.200 betalende abonnementen.
Ach toch, nu is het dat weer pfff. Iedere club geeft abo's aan zijn sponsors, medewerkers, jeugd. STVV maakt daar absoluut geen uitzondering op.
Het enige dat ik zeg is dat dit zeker niet de betalend cijfers zijn.
Waar zeg ik precies dat de andere ploegen dat niet op identiek dezelfde manier tellen of dat deze manier van tellen bij STVV nu verschillend zou zijn ten opzichte van vroeger?
'Inderdaad, heel zeker, geen'. Komaan Jack. Positief reageren is heel wat anders. Het is de laatste keer dat ik in deze topic reageer. Amuseer u
Niet opgeven "since"54" .... de prijzen worden aan de meet uitgedeeld en die komt korter bij !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: RE: Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Since '54 schreef: 'Inderdaad, heel zeker, geen'. Komaan Jack. Positief reageren is heel wat anders. Het is de laatste keer dat ik in deze topic reageer. Amuseer u
Van een overdreven reactie gesproken.
Ik wist niet dat positief verplicht was?
Uitgesproken negatief is het ook niet.
Ik zou zeggen een neutrale nuancerende mededeling met misschien een iets negatievere ondertoon. :)

Maar nooit tov andere clubs afgezet.
Laatst gewijzigd door Jack op 06 sep 2017, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Iniesta schreef:What a joke, nu zijn het straks nog de kritikasters van het forum die iemand zouden tegenhouden om naar Staaien af te zakken. Het aantal bezoekers van het forum zouden nogal wat primeurs kennen, misschien zit er straks wel meer volk op het forum dan op de tribunes. Geen slecht resultaat voor een paar hard die's :lol:

De beste prestaties aller tijden, en blijkbaar steeds minder die willen komen, dan moet het echt diep zitten. Misschien ligt het toch aan het feit dat men nog niet zo lang geleden ook een goede start kende maar was er nadien ineens veel minder waar voor hun geld.

Mokken achter het scherm is moeilijk met zoveel onbewust komische talenten.

@positivo: nu is het ineens toch een slecht contract maar werd het door BL opgesteld. Vreemd dat BL een slecht contract opstelt terwijl hij volgens u zelfstandig STVV beheerde? Heel logisch allemaal.
Typische return
Maar dat zijn we ondertussen al gewend , veel bla bla en er steeds omheen draaien .
Onbegrijpelijk dat sommigen zich kunnen verheugen over de lege tribune's , mijn STVV hart bloed daarvan .
Wie met STVV niets meer te maken wil hebben , bol het dan af , maar stop dan ook met iemand anders zijn nest te bevuilen
Dit is echt geen STVV forum meer . Eerder een digitale handleiding , hoe breek ik mijn club af tot op de grond :zot:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

miel schreef:
Iniesta schreef:What a joke, nu zijn het straks nog de kritikasters van het forum die iemand zouden tegenhouden om naar Staaien af te zakken. Het aantal bezoekers van het forum zouden nogal wat primeurs kennen, misschien zit er straks wel meer volk op het forum dan op de tribunes. Geen slecht resultaat voor een paar hard die's :lol:

De beste prestaties aller tijden, en blijkbaar steeds minder die willen komen, dan moet het echt diep zitten. Misschien ligt het toch aan het feit dat men nog niet zo lang geleden ook een goede start kende maar was er nadien ineens veel minder waar voor hun geld.

Mokken achter het scherm is moeilijk met zoveel onbewust komische talenten.

@positivo: nu is het ineens toch een slecht contract maar werd het door BL opgesteld. Vreemd dat BL een slecht contract opstelt terwijl hij volgens u zelfstandig STVV beheerde? Heel logisch allemaal.
Typische return
Maar dat zijn we ondertussen al gewend , veel bla bla en er steeds omheen draaien .
Onbegrijpelijk dat sommigen zich kunnen verheugen over de lege tribune's , mijn STVV hart bloed daarvan .
Wie met STVV niets meer te maken wil hebben , bol het dan af , maar stop dan ook met iemand anders zijn nest te bevuilen
Dit is echt geen STVV forum meer . Eerder een digitale handleiding , hoe breek ik mijn club af tot op de grond :zot:
He? Wie verheugt zich hier precies op die lege tribunes? Ik denk dat iedereen hier aanwezig het liever anders zou zien!
Er is gewoon een deel die het afhaken begrijpt en een deel die dat niet kan vatten.

En ik kan de bijdragen van Positivo, Tokyo en STVV-fan niet meer lezen dus ik weet niet of dat spelletje nog altijd aan de gang is...
maar als er iemand veel bla bla doet en overal telkens omheen draait zijn het die mannen toch wel zeker!!??
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Een beetje een vicieuze circel niet. Terwijl het allemaal op hetzelfde neerkomt. Volgens jullie "zelfgenaamde positivo's" de fout van de zogenaamde "negativo's". Volgens de "negativo's" de fout van RD's beleid. In beide gevallen zijn de tribunes half leeg.

Ik ben ondertussen ook ingedeeld als categorie "negativo". Ik heb nog altijd een abonnement en mijn hart bloed van geen kanten.... Verheugen ook allerminst. Ik ben gewoon neutraal realist volgens mijn eigen bescheiden mening, die uiteraard vanzelfsprekend niet van tel is omdat ik ook realistisch kijk naar RD's beleid.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jacques »

Ik vrees dat in de ogen van positivo en co. éénieder die niet in blinde adoratie op de knieën valt voor de visionair RD een negatieveling is.
Niet vergeten, die man heeft wel Wallonië ontdekt hè! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jacques op 06 sep 2017, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jacques »

Positivo schreef: Toen kwamen we net terug uit tweede ! Met onmiddellijk een match tegen Club Bruggen en nadien Racing Genk.
En nu was het tegen Gent en Standard...
Het positief effect van promotie destijds, akkoord, maar dat verklaart geen terugval van 5000.
Er is bovendien nog altijd de -3000 tegenover wat we normaal gemiddeld halen in 1ste, die niet verklaard kan worden door promotie of tegenstand.
Laatst gewijzigd door Jacques op 06 sep 2017, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Halenaar »

miel schreef: Typische return
Maar dat zijn we ondertussen al gewend , veel bla bla en er steeds omheen draaien .
Dat jij dat nu juist moet zeggen :lol: :lol: :lol:
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Jacques schreef:Ik vrees dat in de ogen van positivo en co. éénieder die niet in blinde adoratie op de knieën valt voor de visionair RD een negatieveling is.
Niet vergeten, die man heeft wel Wallonië ontdekt hè! :mrgreen:
uit de context hé, zo blijven we op elkaar schoppen !
Plaats reactie