De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Jacques schreef:
Positivo schreef: Toen kwamen we net terug uit tweede ! Met onmiddellijk een match tegen Club Bruggen en nadien Racing Genk.
En nu was het tegen Gent en Standard...
Het positief effect van promotie destijds, akkoord, maar dat verklaart geen terugval van 5000.
Er is bovendien nog altijd de -3000 tegenover wat we normaal gemiddeld halen in 1ste, maar op je uitleg daarover is het precies nog even wachten.
heb ik gegeven.... alles lezen en als je daar geen zin in hebt, onthouden van commentaar.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jacques »

Ah just, Bart Lammens zeker. De man die zelf toegaf op vraag van Roland aangesteld te zijn als voorzitter en wekelijks overleg had met Roland maar er toch volledig onafhankelijk van handelde. :yes: :lol:

Iemand moet de schuld in de schoenen geschoven krijgen, zeker?
Laatst gewijzigd door Jacques op 06 sep 2017, 17:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

enerkey schreef:Een beetje een vicieuze circel niet. Terwijl het allemaal op hetzelfde neerkomt. Volgens jullie "zelfgenaamde positivo's" de fout van de zogenaamde "negativo's". Volgens de "negativo's" de fout van RD's beleid. In beide gevallen zijn de tribunes half leeg.

Ik ben ondertussen ook ingedeeld als categorie "negativo". Ik heb nog altijd een abonnement en mijn hart bloed van geen kanten.... Verheugen ook allerminst. Ik ben gewoon neutraal realist volgens mijn eigen bescheiden mening, die uiteraard vanzelfsprekend niet van tel is omdat ik ook realistisch kijk naar RD's beleid.
Ik kan niet voor iedereen spreken.
Maar bij mijn weten, heeft niemand van de positivo’s ooit de schuld bij de negativo’s gelegd.

Anders moet je paard én kar noemen.

Als positivo is het bij momenten frustrerend om de berichten van de negativo’s te lezen, want die leggen ALLE, maar dan ook ALLE schuld bij RD. Soms de meest dwaze en onjuiste op kop.
Ook zaken waarvoor hij onmogelijk verantwoordelijk kan zijn. Dan zijn zo wat alle positivo’s toch nogal wat genuanceerder. Die erkennen problemen maar ervaren dat de positieve zaken het méér dan ruim halen van de negatieve.

Ik heb zowat zonder uitzondering de positivo’s weten toegeven dat sommige zaken beter en anders konden. Maar ik heb nog nooit een positief bericht tov RD van een negativo gelezen. Niet één keer.

Zegt dat niet veel ? Zegt dat niet ALLES ?

Verbeter me maar als ik onjuist ben.
Voor diegene die zich storen aan mijn commentaren. Als je mij zever presenteert krijg je nog grotere in de plaats.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De grote beleidstopic

Bericht door stvvilvoorde »

Niemand verheugt zich op die lege tribunes, buiten misschien een paar enkelingen.
En hou op met dat gezeik over positivo's/negativo's.

Het hoeft niet altijd zo zwart/wit voorgesteld worden.
Ik ben nog altijd begaan met de club stvv, kan dat niet uit mijn hart bannen,
maar kan het ook niet over mijn hart krijgen om nu klakkeloos weer een abo te nemen.
Ik heb altijd moeite gedaan om dingen vanuit een neutraal standpunt te bekijken en zo zijn er nog meerdere gebruikers hier.
Het seizoen van de terugkeer heeft enorm pijn gedaan, niet alleen bij mij, dat is nu eenmaal een feit.
Als je de cijfers bekijkt zijn er velen die er zo over denken/dachten.
Na dat seizoen ging het gewoon niet meer om alles met de mantel der liefde te bedekken en gewoon zand erover te gooien.
Mijn vader kan dit bvb wel en verlengt ieder jaar braaf zijn abonnement uit schrik zijn plaats kwijt te raken. Respect voor hem, maar ik kan het ff niet meer.
Voorlopig wacht ik tot in de winterstop, als het me dan meer bevalt dan kom ik terug, geen seconde eerder.
Ondertussen houden sporza en de streams me wel op de hoogte
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:
lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127060

Ge moet het maar doen. Op 2 jaar van 11.498 naar 5.413 gaan. Dat is een daling van maar liefst 52,93%!!! Hallo! Als dat geen record is dan weet ik het niet meer. Maar de Fluppe beweert dat het nog in orde komt. In de winter zitten er volgens die snul meer supporters op de tribune :grappig: Hoe lomp kan iemand zijn?!?! Het kleinste kind weet dat er in de winter net minder supporters in de tribune zit. Wat die man soms vertelt in de media tart echt alle verbeelding.

Over de Jappen en de overname.....in de wandelgangen is er te horen dat er al een bod binnen is voor de NV Stayen en de NV KSTVV die - met de reeds 20% aandelen in rekening genomen - maar liefst ongeveer 3!!!!! maal de prijs zou zijn van de actuele waarde. Of hoe een mens op korte tijd schatrijk kan worden! Desondanks is Roland blijkbaar nog altijd niet geneigd om zijn speeltje af te geven.

Het minste wat je van hem kan zeggen is dat hij het hele Stayen-STVV plaatje toch hoog in het vaandel draagt :grappig:
Heila smurf.
Terug naar STVV gekomen ? Daar bij de racing boys gaat het duidelijk ook niet zo goed !....
Ma pieke toch, van moe hoal djee het toch. Das na al den twidde kir da djee ei zit te zegge da ich van Genk zin. Ich zin ni van Genk. Ich zin geboure en getouge in sintruin. Van 't stad dan nog wol. Ich heb me leve lang op 300 meiter van Staaien gewoind. Alleseleve be de juigd van sintruin gespeld. En dan zou djee ei goan verkondige da ich ginne truineer zin. Djee hed e pak chance da ich ne oin och kan. Dje zoud eens iet zien!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

lindoke schreef:
Positivo schreef:
lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127060

Ge moet het maar doen. Op 2 jaar van 11.498 naar 5.413 gaan. Dat is een daling van maar liefst 52,93%!!! Hallo! Als dat geen record is dan weet ik het niet meer. Maar de Fluppe beweert dat het nog in orde komt. In de winter zitten er volgens die snul meer supporters op de tribune :grappig: Hoe lomp kan iemand zijn?!?! Het kleinste kind weet dat er in de winter net minder supporters in de tribune zit. Wat die man soms vertelt in de media tart echt alle verbeelding.

Over de Jappen en de overname.....in de wandelgangen is er te horen dat er al een bod binnen is voor de NV Stayen en de NV KSTVV die - met de reeds 20% aandelen in rekening genomen - maar liefst ongeveer 3!!!!! maal de prijs zou zijn van de actuele waarde. Of hoe een mens op korte tijd schatrijk kan worden! Desondanks is Roland blijkbaar nog altijd niet geneigd om zijn speeltje af te geven.

Het minste wat je van hem kan zeggen is dat hij het hele Stayen-STVV plaatje toch hoog in het vaandel draagt :grappig:
Heila smurf.
Terug naar STVV gekomen ? Daar bij de racing boys gaat het duidelijk ook niet zo goed !....
Ma pieke toch, van moe hoal djee het toch. Das na al den twidde kir da djee ei zit te zegge da ich van Genk zin. Ich zin ni van Genk. Ich zin geboure en getouge in sintruin. Van 't stad dan nog wol. Ich heb me leve lang op 300 meiter van Staaien gewoind. Alleseleve be de juigd van sintruin gespeld. En dan zou djee ei goan verkondige da ich ginne truineer zin. Djee hed e pak chance da ich ne oin och kan. Dje zoud eens iet zien!!!
Dat haa ich vuirige kier toch al taagegeven. oer toal is te goet vur ginne te zin.
Da was mar vur oech te ploegen joeng ....
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Jacques schreef:Ik vrees dat in de ogen van positivo en co. éénieder die niet in blinde adoratie op de knieën valt voor de visionair RD een negatieveling is.
Neen , Jacques absoluut niet , dat maak jij er van .
Hier zijn genoeg mensen die het wat positiever benaderen , die ook al kritiek hebben gegeven , maar wel wat genuanceerder zijn .
Als je dan toch een beleid wil beoordelen , op langere termijn , mag je ook een vergelijking maken met andere ploegen , dat wordt hier blijkbaar niet getolereerd .
Als ge die vergelijking dan toch maakt en op basis daar van oordeelt kan ik alleen maar zeggen dat wij niet de eerste zijn van de klas , maar zeker niet de laatste
Op alles , maar dan ook op alles wat van Staaien komt wordt er kritiek geleverd , het hele transfer gebeuren staat bol van de kritiek
om dan tot de conclusie te komen dat we toch een aardig ploegje hebben .
Gelukkig zijn er ook nog mensen die niet in blinde adoratie op de knieen vallen voor hen die tonnen stront blijven kappen .
Mag het ?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: De grote beleidstopic

Bericht door miel »

Halenaar schreef:
miel schreef: Typische return
Maar dat zijn we ondertussen al gewend , veel bla bla en er steeds omheen draaien .
Dat jij dat nu juist moet zeggen :lol: :lol: :lol:
Het ging wel over de 37 op 45 in de thuiswedstijden hé Halenaar
12 gewonnen 1 gelijk en 2 verloren .
Daar kan ik zelfs niet omheen draaien :lol:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:
lindoke schreef:
Positivo schreef:
lindoke schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=127060

Ge moet het maar doen. Op 2 jaar van 11.498 naar 5.413 gaan. Dat is een daling van maar liefst 52,93%!!! Hallo! Als dat geen record is dan weet ik het niet meer. Maar de Fluppe beweert dat het nog in orde komt. In de winter zitten er volgens die snul meer supporters op de tribune :grappig: Hoe lomp kan iemand zijn?!?! Het kleinste kind weet dat er in de winter net minder supporters in de tribune zit. Wat die man soms vertelt in de media tart echt alle verbeelding.

Over de Jappen en de overname.....in de wandelgangen is er te horen dat er al een bod binnen is voor de NV Stayen en de NV KSTVV die - met de reeds 20% aandelen in rekening genomen - maar liefst ongeveer 3!!!!! maal de prijs zou zijn van de actuele waarde. Of hoe een mens op korte tijd schatrijk kan worden! Desondanks is Roland blijkbaar nog altijd niet geneigd om zijn speeltje af te geven.

Het minste wat je van hem kan zeggen is dat hij het hele Stayen-STVV plaatje toch hoog in het vaandel draagt :grappig:
Heila smurf.
Terug naar STVV gekomen ? Daar bij de racing boys gaat het duidelijk ook niet zo goed !....
Ma pieke toch, van moe hoal djee het toch. Das na al den twidde kir da djee ei zit te zegge da ich van Genk zin. Ich zin ni van Genk. Ich zin geboure en getouge in sintruin. Van 't stad dan nog wol. Ich heb me leve lang op 300 meiter van Staaien gewoind. Alleseleve be de juigd van sintruin gespeld. En dan zou djee ei goan verkondige da ich ginne truineer zin. Djee hed e pak chance da ich ne oin och kan. Dje zoud eens iet zien!!!
Dat haa ich vuirige kier toch al taagegeven. oer toal is te goet vur ginne te zin.
Da was mar vur oech te ploegen joeng ....
Allei dan, dan zit djee terug minne kameroad ;)
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Positivo schreef:
enerkey schreef:Een beetje een vicieuze circel niet. Terwijl het allemaal op hetzelfde neerkomt. Volgens jullie "zelfgenaamde positivo's" de fout van de zogenaamde "negativo's". Volgens de "negativo's" de fout van RD's beleid. In beide gevallen zijn de tribunes half leeg.

Ik ben ondertussen ook ingedeeld als categorie "negativo". Ik heb nog altijd een abonnement en mijn hart bloed van geen kanten.... Verheugen ook allerminst. Ik ben gewoon neutraal realist volgens mijn eigen bescheiden mening, die uiteraard vanzelfsprekend niet van tel is omdat ik ook realistisch kijk naar RD's beleid.
Verbeter me maar als ik onjuist ben.
Voor diegene die zich storen aan mijn commentaren. Als je mij zever presenteert krijg je nog grotere in de plaats.
Ik reageerde op gezamelijk posten van Miel en Since '54 en Iniesta en Jack. Daarom quote ik niet.
Mijn mening sluit eerder aan (zowat volledig) aan bij die van Iniesta en Jack.
Miel en Since '54 hun mening kan ik respecteren. Ik weet immers dat zij hier niet zomaar eventjes een spelletje komen spelen. Ik vind het dan ook jammer dat zij zo verontwaardigd zijn. Ik lees immers hun posts al menige jaren.

Jouw stijl is dan weer die van een troll, een nieuweling ook. Jij zorgt er hier iedere keer voor dat de discussie gevoed blijft. Al ben je daar niet alleen schuldig aan. Er is ook de andere nieuweling Halle Tokio :) Op die manier blijven de anciens hier eindeloos met elkaar discusiëren. Tot dat ze het in het geval van Since bvb verontwaardigd aftrappen. Terwijl ze eigenlijk/feitenlijk gewoon allemaal supporter van STVV zijn en de goede resultaten van het hudige STVV wel degelijk kunnen appriciëren (inclusief mijzelf). Moeten er uiteindelijk echter meer raakvlakken zijn? Ik denk het niet?

Met andere woorden. Ik hoef jou niet te verbeteren. Als ik jouw niet verbeter wil dat niet zeggen dat ik het eens met jou ben. Ik laat je gewoon links liggen.
De benaming komt uit het Engels en betekent “vissen met een lijn die achter een boot hangt”. Iemand die aan trolling doet heet dan een “troll”. Een troll probeert online ruzie, discussies of emotionele reacties uit te lokken bij anderen.
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Mikman »

lindoke schreef: Over de Jappen en de overname.....in de wandelgangen is er te horen dat er al een bod binnen is voor de NV Stayen en de NV KSTVV die - met de reeds 20% aandelen in rekening genomen - maar liefst ongeveer 3!!!!! maal de prijs zou zijn van de actuele waarde. Of hoe een mens op korte tijd schatrijk kan worden! Desondanks is Roland blijkbaar nog altijd niet geneigd om zijn speeltje af te geven.
Volgens Trends is de fair value van de NV STVV iets rond de min 1 miljoen Euro, dus als de wandelgangen correct zijn zouden de Jappen dan 3 miljoen Euro krijgen om de club te willen overnemen :cool:

Hoeveel ze uiteindelijk betalen is mijn zaak niet, wel wat ze er uiteindelijk mee gaan doen. Bij OHL zie je bijvoorbeeld dat de nieuwe eigenaars het (voorlopig?) stevig aanpakken. Ik denk dat het hier al een heel goeie zaak zou zijn indien men op de huidige weg kan verder gaan bij STVV en er wat continuïteit komt, de vele drie jarige contracten wijzen toch al in die richting. Dat je dan af en toe een speler moet verkopen om de rekening nog te doen kloppen, zie je bij iedere Belgische voetbalclub. Daar moet je als supporter mee kunnen leven. Veel erger is om zoals in het begin van de periode RD te proberen break-even te draaien en dan nog een kern van hoop en al 13 man overhouden. Desinvesteren is geen goeie strategie, ik denk dat zowel "positivo's" als "negativo's" en iedereen die daar tussen in zit ( ikzelf :) )het daar over eens is. Jo Van Biesbrouck van RSCA zei daar onlangs in verschillende media heel zinnige zaken over, net zoals over stadions trouwens, ben het helemaal met hem eens.

Wat de terugval van de toeschouwersaantallen bij STVV betreft: die zijn groter dan gevreesd. Sowieso verlies je het jaar na promotie terug wat toeschouwers omdat het nieuwe er wat af is, maar bij STVV was het extreem en zet die daling zich nog verder door. Natuurlijk spelen de andere genoemde factoren een zekere rol -zie ook bij andere clubs- maar de grootste factor is toch het gebrek aan vertrouwen. En bij veel mensen is de routine om naar 'de voetbal' te gaan intussen ook weg.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Typische return
Maar dat zijn we ondertussen al gewend , veel bla bla en er steeds omheen draaien .
Onbegrijpelijk dat sommigen zich kunnen verheugen over de lege tribune's , mijn STVV hart bloed daarvan .
Wie met STVV niets meer te maken wil hebben , bol het dan af , maar stop dan ook met iemand anders zijn nest te bevuilen
Dit is echt geen STVV forum meer . Eerder een digitale handleiding , hoe breek ik mijn club af tot op de grond :zot:
Waar draai ik dan om heen? Dat we momenteel goed presteren sportief heb ik al meermaals toegegeven maar dat veegt toch geen 10 jaar wanbeleid uit. Zullen we afspreken dat jij iets mag zeggen als het goed was en ik als het slecht was, ge zult veel moeten zwijgen. :lol:

Ik verheug me trouwens helemaal niet om de lege tribunes, integendeel, ik ben er beschaamd over. De opkomst was nu net dat wat er bij STVV altijd geweest is. Ik denk dus niet dat er hier veel zijn die zich dus verheugen over deze zeer trieste situatie en anderen hebben dit al bevestigd.

Ik ben het ook uiteindelijk afgebold, niet omdat ik niets met STVV wil te maken hebben maar wel omdat ik dit beleid niet meer wens te steunen. Ik bevuil ook niemand anders nest want STVV is voor mij nog altijd mijn nest en ons nest, het is niet alleen van mensen die ambitiearmoede hebben. In een democratie is er plaats voor meer dan één mening. Dit forum bewijst dat iemand er destijds anders over dacht.

Vraag die handleiding eens aan RD, hij heeft ze blijkbaar goed gelezen. Vooral het hoofdstuk "Schulden opbouwen voor dummy's" heeft hij helemaal begrepen. Ik geef hem 10/10, zeg nu nog eens dat ik niet positief ben over hem ;)
Positivo schreef:Als positivo is het bij momenten frustrerend om de berichten van de negativo’s te lezen, want die leggen ALLE, maar dan ook ALLE schuld bij RD. Soms de meest dwaze en onjuiste op kop.
Ook zaken waarvoor hij onmogelijk verantwoordelijk kan zijn. Dan zijn zo wat alle positivo’s toch nogal wat genuanceerder. Die erkennen problemen maar ervaren dat de positieve zaken het méér dan ruim halen van de negatieve.

Ik heb zowat zonder uitzondering de positivo’s weten toegeven dat sommige zaken beter en anders konden. Maar ik heb nog nooit een positief bericht tov RD van een negativo gelezen. Niet één keer.

Zegt dat niet veel ? Zegt dat niet ALLES ?

Verbeter me maar als ik onjuist ben.
Voor diegene die zich storen aan mijn commentaren. Als je mij zever presenteert krijg je nog grotere in de plaats.
Ik moet u helaas verbeteren want je bent alweer "onjuist". Dat mensen die het graag positief zien wat gefrustreerd zijn begrijp ik volledig, er is op de meest recente sportieve resultaten na dan ook niet zo veel om positief over te zijn. Het is zelfs zo positief dat RD de club wil verkopen. Jij zal hem zeker op andere gedachten kunnen brengen met uw uitgebreide overzicht van het positieve.

Ik beweer ook niet dat alles de schuld is van RD maar voor de overgrote meerderheid van de beslissingen is HIJ de eindverantwoordelijke. Wie veel wil te zeggen hebben moet er ook de verantwoordelijkheid voor opnemen.

Dat je geen positief woord over RD hoort is ook erover. Ik heb hem al oa geprezen voor zijn zakelijke inzichten. Ook heb ik hem lang gesteund toen hij hier begon en de beginnersfouten stond op te stapelen. Echter na 10 jaar kan je niet meer over beginnersfouten spreken en zeker niet als je doet alsof je het warm water persoonlijk hebt uitgevonden, recht out of the box.

Ik stoor me niet aan uw commentaar, integendeel, zelden heb ik zo hard gelachen de laatste weken. Ik geef je ook deels gelijk in uw conclusie, we krijgen inderdaad veel grotere zever terug, ik apprecieer uw eerlijkheid daarin. Niet vergeten dat ik u bestoef he ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jacques »

miel schreef:
Jacques schreef:Ik vrees dat in de ogen van positivo en co. éénieder die niet in blinde adoratie op de knieën valt voor de visionair RD een negatieveling is.
Neen , Jacques absoluut niet , dat maak jij er van .
Hier zijn genoeg mensen die het wat positiever benaderen , die ook al kritiek hebben gegeven , maar wel wat genuanceerder zijn .
Als je dan toch een beleid wil beoordelen , op langere termijn , mag je ook een vergelijking maken met andere ploegen , dat wordt hier blijkbaar niet getolereerd .
Als ge die vergelijking dan toch maakt en op basis daar van oordeelt kan ik alleen maar zeggen dat wij niet de eerste zijn van de klas , maar zeker niet de laatste
Op alles , maar dan ook op alles wat van Staaien komt wordt er kritiek geleverd , het hele transfer gebeuren staat bol van de kritiek
om dan tot de conclusie te komen dat we toch een aardig ploegje hebben .
Gelukkig zijn er ook nog mensen die niet in blinde adoratie op de knieen vallen voor hen die tonnen stront blijven kappen .
Mag het ?
En jij (of anderen) maakt ervan dat anderen niks positiefs kunnen zeggen. Zo weet je ook hoe het voelt als je van alles in je mond gelegd krijgt. ;)
Ik vind mezelf best genuanceerd op een aantal vlakken, jij zal dat (vermoedelijk) ook van jezelf vinden, maar toch vinden we dat (over het algemeen) niet van elkaar. Wat de ene een feit noemt, vindt de andere zever.

Conclusie: we praten langs elkaar door.
Overdrijven is een kunst
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jacques schreef:Zal wel over de Jappen gaan. Of Dennis Black Magic moest zich ook aan het voetbal wagen. :mrgreen:
Het lijkt haast in de sterren geschreven te staan dat zij de boel zullen overnemen. De vraag is alleen wanneer. 18+ boogiewoogie zal het dan zijn. :cool:
Goed zo jaak.

De harde kern schuift naar vak X. Ipv Y.
De Porn-side. Ipv Porn site.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:
lindoke schreef: Over de Jappen en de overname.....in de wandelgangen is er te horen dat er al een bod binnen is voor de NV Stayen en de NV KSTVV die - met de reeds 20% aandelen in rekening genomen - maar liefst ongeveer 3!!!!! maal de prijs zou zijn van de actuele waarde. Of hoe een mens op korte tijd schatrijk kan worden! Desondanks is Roland blijkbaar nog altijd niet geneigd om zijn speeltje af te geven.
Volgens Trends is de fair value van de NV STVV iets rond de min 1 miljoen Euro, dus als de wandelgangen correct zijn zouden de Jappen dan 3 miljoen Euro krijgen om de club te willen overnemen :cool:
Er staat wel STVV en Stayen. ;)

(en ja dat laatste staat technisch gezien op -15 miljoen eigen vermogen, maar daar zal de financiering van het stadion wel voor veel tussen zitten)

Daarnaast zullen de wandelgangen waarschijnlijk niet dezelfde of juiste economische termen hanteren. Moest het wel zo zijn, ging ik me ook aanbieden als koper. Ik bied zelfs 5 keer de actuele waarde. :mrgreen:
Hun interesse lijkt me duidelijk, de rest is dat veel minder.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie