De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:
Dreke schreef:
Positivo schreef: Een probleem absoluut. Verwonderlijk ? Neen.
Op een bepaald ogenblik heb ik vastgesteld (niet zolang geleden) dat de supporters in de tijdspanne van 1 jaar (over 2 seizoenen) de ploeg nauwelijks 2 keer zagen winnen thuis. Ja, dan haken mensen af. Op een ogenblik dat je zieltjes kunt terugwinnen (Wedstrijd tegen Genk) en je gaat de boot in .... dat ontmoedigt supporters. De die-hards die blijven komen, maar de anderen ....OK , we hebben nu een excellente start ... stel dat er zaterdag 7000 toeschouwers zitten en de ploeg laat het opnieuw afweten. Dat heb je niet in de hand. Alleen uitstekende resultaten en goed spel (over een langere periode) zal de supporters teruglokken ... Als jullie denken dat die 3000 mensen niet komen, omdat men het niet eens is met de visie van RD, hebben jullie het natuurlijk ferm mis. En natuurlijk zijn die supporters broodnodig.
Er zullen er ongetwijfeld zijn die terugkeren als de lijn van het begin van het seizoen nog een paar wedstrijden aangehouden wordt. Maar jij en ik kunnen onmogelijk inschatten hoeveel het er zullen zijn. Wat ik wel weet, is dat het verre van ze allemaal gaan zijn.

Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Voor mij is er meer nodig. Ik heb 17 of 18 jaar een abonnement gehad. Ik heb in de sneeuw gestaan in Oostende, Kortrijk en Roeselare. Ik heb mij moeten laten belachelijk maken op Aalst de laatste match van het seizoen. Twee degradaties. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maw, al meer dan genoeg sportieve redenen gehad om vroeger af te haken. En geloof mij, ik zie rondom mij (close en van op een afstand) heel wat mensen om niet-sportieve redenen afhaken.

Die 3000 zouden een ongelofelijk signaal moeten zijn aan het bestuur (mogelijk hebben ze het opgepikt) en aan zij die bepaalde mensen menen een onwetende te moeten noemen.
Persoonlijk moet ik toegeven dat ik liever de matchen volg op TV.
Met de herhalingen, close-ups, overzichtelijkheid kan ik een match veel beter beoordelen dan in een zangkoor achter de goal, waar je maar de helft ziet, maar toch meent alles gezien te hebben.
Ook geen vriestoestanden meer in de winter, te dure dranken, ....
Idem..
Ik kom nog op staaien, maar kies er mijn matchen veel kieskeurige uit dan vroeger, toen ik elke thuismatch aanwezig was..
Heeft zeker ook te maken met de laatste jaren, maar zeker niet alles..

Volgens sommigen moet ge hier dus zwijgen als ge niet altijd aanwezig zijt of vinden u minder supporter dan andere..
Wel zo kunt ge elke discussie uit de weg gaan..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enrique »

Die zoiets zeggen dat wij moeten zwijgen, zouden zelf beter wat dimmen
Ik ging al op stvv naar 'de' voetbal toen er van sommigen hier nog geen sprake was
En zo oud ben ik nu ook niet :lol:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jan Bulder »

Dat jullie nog de moeite doen om te reageren op die gasten. Is toch duidelijk dat ze er plezier in hebben om constant moedwillig tegendraads te doen.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Tompie schreef:Ik heb vooral het gevoel dat we vroeger niet beter konden (onvoldoende middelen, amateurisme ...), terwijl het nu toch vaak een kwestie leek van niet beter willen. Roland zei zelf nog dat STVV geen ambitieclub is. In die optiek ben ik blij dat RD nu toch PO1 als doelstelling heeft voorop gesteld. Eindelijk eens een concrete doelstelling waar naar toe kan gewerkt worden. Eindig je dan uiteindelijk 7de of 8ste, so be it. Maar zoals ik eerder al zei, mikken op sportieve successen is toch de essentie van een sportclub.

Aan de "PRO" RD'ers: als het beleid van RD zo goed was, is het dan niet vreemd dat de tribunes zo leeg blijven? Het huidige team verdient die lege tribunes niet, maar het beleid van de voorbije jaren heeft daar wel voor gezorgd. Is het niet vreemd dat bij meerdere ploegen waar RD het voor het zeggen heeft of had, grootschalige supportersprotesten werden georganiseerd? Zijn dat dan allemaal domme mensen die niet snappen hoe geniaal RD is? In Standard gaat het niet beter sinds zijn vertrek, maar is dat niet omdat hij de club eerst heeft leeggezogen en ze daar nog steeds de gevolgen van dragen?
.
Het feit dat ik pro RD ben betekent niet dat ik blind ben voor fouten. Zijn er fouten gemaakt ? Ongetwijfeld.
Was hij voetbal onkundig ? Zeer waarschijnlijk. Maar, ik heb er vertrouwen in, dat de man leert! Soms is er geduld nodig.
Wie, zeg mij wie ..... Is een beter alternatief ? ( "iedereen" is een fout antwoord, dat heb ik hier al aangetoond aan Fanforever)

Je kunt in het leven kijken naar de dingen die er zijn ..... Of de dingen die er niet zijn! Wel ik doe het eerste, en wat zie ik dan... Een geweldig stadion, dat binnenkort zijn laatste fase krijgt, een ploeg in eerste, en een ploeg die het verwonderlijk goed doet momenteel EN een financieel sterke man achter zich heeft. Ik blijf zeker niet vastgeroest omdat we in tweede gespeeld hebben, zoals sommigen hier. Trouwens de meeste negativos kijken naar de fouten, die kunnen zelfs niet genieten van de huidige positieve flow. Hoe erg voor hen. Zelfs na een overwinning op het veld van Anderlecht met 3 doelpunten en het betere spel, notabene ...... Liggen die hier te kankeren. Tja, voor die mensen zal het natuurlijk nooit goed komen.... Die 20 man kan stvv best missen. Dat noem je toch geen supporters hé. Zeer waarschjnlijk vinden die Belgie ook het grootste patattenland ter wereld.

Wat Standard betreft, ik ben er zo goed als zeker van dat RD daar geld heeft uitgenomen (Heb ik vastgesteld in de balans van Standard) . Waarom ? Omdat Venanzi niet meer kon betalen. Hij had de club onaangeroerd kunnen laten ... En ze dan voor meer kunnen verkopen aan buitenlanders wat RD niet wou. Maar waarom steekt Venanzi gewoon niet het geld er terug in dat RD er uitgenomen heeft ? Dan is het probleem toch opgelost !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Halenaar »

Jan Bulder schreef:Dat jullie nog de moeite doen om te reageren op die gasten. Is toch duidelijk dat ze er plezier in hebben om constant moedwillig tegendraads te doen.
'Gasten'...het is vrij duidelijk dat het nog altijd één en dezelfde dwaas is met drie accounts. Was te verwachten natuurlijk dat hij verschillende IP adressen ging nemen voor zijn account, zo snugger is hem nog net, maar bon.

En blokken heeft ook niet veel zin als er sommigen op deze trol blijven reageren.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Brusselmans schreef:
Persoonlijk moet ik toegeven dat ik liever de matchen volg op TV.
Met de herhalingen, close-ups, overzichtelijkheid kan ik een match veel beter beoordelen dan in een zangkoor achter de goal, waar je maar de helft ziet, maar toch meent alles gezien te hebben.
Ook geen vriestoestanden meer in de winter, te dure dranken, ....
Ik mis de "sfeer" in dat geval toch. Al is die natuurlijk niet meer wat hij ooit geweest is. Ik vind trouwens dat echte sfeer trouwens geen zangkoor is. De echt sfeer op Staaien was toen het publiek mee aan het "jagen" was.
In het huidge Stayen kan enkel tribune Oost daar nog voor zorgen. Al zitten die natuurlijk al effe in een diepe winter- en zomerslaap nu ;)

Dus mijn huidige sfeer is: met mijn beste maat naar de voetbal gaan, die ik anders veel te weinig zou zien zonder de 2-wekelijkse "verplichting". Al de rest heeft afgehaakt. Was nen groep van en man of 10 ervoor. En we drinken bier aan 2 euro, jawel.

Dus maw ik heb nog altijd een abonnement. Weliswaar het goedkoopste op Noord. Indien ik mij kon vinden in het beleid zou ik sowieso duurder centraal Oost pakken. We zitten zo afzijdig mogelijk van de zangkoren.
Had ervoor afgehaakt toen Duchatelet aan de macht kwam en Wilmots met een leger buitenlanders afkwam.
Maar sinds 2008-2009 ben ik terug, omdat ik toen heel tevreden was over de gedane transfers. Ik dacht echt dat hij het geleerd had. Sindsdien blijven gaan door bovenvermelde reden.

Dus om terug te komen op die TV. Sinds vorig weekend begrijp ik je voor de volle 100%. Van die wedstrijd op Anderlecht op TV heb ik ongelofelijk genoten. In mijn eentje met een live stream in mijn living.
Geen ontzettend langdurige trage busreis. Geen sardien die tegen een betonnen muur geplakt staat omdat de bus wat laattijdig was, zoals vorig seizoen. Zonder zicht op de rechterhelft van het plein uiteraard dan. Ipv daarvan vele herhalingen. Lachen met de pro-Anderlecht commentaren. Om de 10 minuten naar mijn frigo. Ik geniet 3 dagen later nog altijd van :)
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Tompie schreef: Nog een vraag: minder belangrijk, maar voor mij toch ook typerend is het huidige stadion. STVV stond gekend voor een club met de supporters dicht op het veld, ademend in de nek van de tegenstrever. Wat doet RD? Tribunes met hoge muren, supporters ver van het veld en dan ook nog eens kunstgras... Staat dat niet volledig haaks op de identiteit van onze club?
Ik kan je hierin volgen Tompie. We zijn een volk van wroeters. Leemgrond is onze habitat.
Vroeger hadden ze er bij manier met een tractor over gereden als de "salonvoetballers" van Anderlecht kwamen en had het publiek er jolijt in als een Anderlechtspeler door het slechte veld naast ipv op de bal trapte ....Maar is dat nog van deze tijd ?

Ik vind die plastiek ook maar niks. Voetbal hoort thuis op kortgemaaid geurig gras ... maar ja, ik ken de achterliggende gedachte. RD wou absoluut een grote parking kortbij het stadion. Eronder was natuurlijk ideaal. Om die reden moest gras wijken voor kunstgras. Hij wou de VIP's service bieden, zodat iedereen kortbij kan parkeren. Een service die je natuurlijk niet zo maar overal terugvindt ....

Dat wijkt inderdaad af van de oorspronkelijke identiteit van de club.
Maar of het RD daarom te doen is?
Even een vergelijking. 3000 supporters aan een gemiddelde van 250 euro brengen 750,000 euro in het laatje... Niet te versmaden natuurlijk.
Maar als hij 20 extra skyboxen kwijtraakt (waarvoor nog plaats is) aan 20,000 per jaar ? is ook 400,000.
En die 3000 blijven natuurlijk niet allemaal weg bij goede resultaten.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
Jan Bulder schreef:Dat jullie nog de moeite doen om te reageren op die gasten. Is toch duidelijk dat ze er plezier in hebben om constant moedwillig tegendraads te doen.
'Gasten'...het is vrij duidelijk dat het nog altijd één en dezelfde dwaas is met drie accounts. Was te verwachten natuurlijk dat hij verschillende IP adressen ging nemen voor zijn account, zo snugger is hem nog net, maar bon.

En blokken heeft ook niet veel zin als er sommigen op deze trol blijven reageren.
Ik denk dat ge niemand daar nog van moet overtuigen hoor ;) ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

Positivo schreef:Het feit dat ik pro RD ben betekent niet dat ik blind ben voor fouten. Zijn er fouten gemaakt ? Ongetwijfeld.
Was hij voetbal onkundig ? Zeer waarschijnlijk. Maar, ik heb er vertrouwen in, dat de man leert! Soms is er geduld nodig.
Wie, zeg mij wie ..... Is een beter alternatief ?
De man is al meer dan 10 jaar bezig in het voetbal en er zijn nog altijd geen resultaten. Waar zie jij een teken dat hij leert? Hij vertelt dat graag zelf in de media maar bvb de frats met de vorige trainer wijst alvast niet op leren.

Een beter alternatief? Dat is moeilijk want je kan pas nadien oordelen of het beter of slechter is dan RD. In ieder geval zijn de fouten zodanig talrijk dat het moeilijk is nog slechter te doen. Dat alternatief moet de schuld al meer dan vertienvoudigen en nog afhankelijker worden is niet meer mogelijk. Ieder sportief succes beter dan 1 keer 4e per decennium is al een... eugh record.
Je kunt in het leven kijken naar de dingen die er zijn ..... Of de dingen die er niet zijn! Wel ik doe het eerste, en wat zie ik dan... Een geweldig stadion, dat binnenkort zijn laatste fase krijgt, een ploeg in eerste, en een ploeg die het verwonderlijk goed doet momenteel EN een financieel sterke man achter zich heeft.
Al de fouten die hier opgelijst worden bestaan die dan niet? Is de schuld enkel een fata morgana? Kijken wij naast een gevulde prijzenkast? Zijn de tribunes gevuld met doorzichtige superfans? Is het stadion toch van ons? Speelden we al niet in eerste toen RD hier arriveerde?

We hebben een financieel sterke man achter ons; dat klopt maar om na 4 wedstrijden de loftrompet te spelen na alle hiervoor genoemde problemen is zwaar overdreven. Dat is niet dingen zien die er zijn maar enkel de positieve dingen overdrijven in een momentopname en blind blijven voor al de rest.
Trouwens de meeste negativos kijken naar de fouten, die kunnen zelfs niet genieten van de huidige positieve flow. Hoe erg voor hen. Zelfs na een overwinning op het veld van Anderlecht met 3 doelpunten en het betere spel, notabene ...... Liggen die hier te kankeren. Tja, voor die mensen zal het natuurlijk nooit goed komen.... Die 20 man kan stvv best missen. Dat noem je toch geen supporters hé. Zeer waarschjnlijk vinden die Belgie ook het grootste patattenland ter wereld.
Bekijk de topic van de laatste wedstrijd maar eens, de reacties zijn positief, ook van mensen die harde kritiek leverden. Ook op sociale media heb ik weinig gemerkt van mensen die niet konden genieten. Zelf geef ik ook kritiek maar ik was zondag zeer tevreden met het spel en heb ook dat duidelijk vermeld.

Sommigen gaan eerder mee in euforie dan anderen. Voetjes op de grond houden is dan ook beter dan bij een goede wedstrijd al gaan zweven. Steeds te vroeg vieren, weet je wel. Oog hebben voor tekortkomingen, ook als het goed gaat is veel realistischer dan denken dat je er al bent na een goede prestatie. Dat is trouwens een typische fout van RD, hij overschat telkens de ploeg en bij de eerste uitverkoop valt het dan tegen.

Ook het onderschatten van het aantal mensen dat het oneens is met zijn beleid is een terugkerend fenomeen. De hard-die's zijn met meer dan 20 tonen de steeds grotere gaten op de tribunes aan maar liever blijft men blind voor een realiteit die niet meer te ontkennen valt. STVV was bij een recente peiling één van de ploegen met de grootste daling van fans, pijnlijk voor een ploeg die het altijd moest hebben van hun publiek en zelfs hun gevuld en vurig stadion als wapen/slogan gebruikte.

Ik hoop dat ze ook de volgende wedstrijd winnen, dat hoop ik ALTIJD maar dat lost niet alle problemen op noch bewijst het dat we op het einde van het seizoen een mooi parcours hebben afgelegd. Vermits heel wat ploegen al punten hebben gepakt zijn voorbarige uitspraken niet aangewezen.
Laatst gewijzigd door Iniesta op 23 aug 2017, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
Halenaar schreef:
Jan Bulder schreef:Dat jullie nog de moeite doen om te reageren op die gasten. Is toch duidelijk dat ze er plezier in hebben om constant moedwillig tegendraads te doen.
'Gasten'...het is vrij duidelijk dat het nog altijd één en dezelfde dwaas is met drie accounts. Was te verwachten natuurlijk dat hij verschillende IP adressen ging nemen voor zijn account, zo snugger is hem nog net, maar bon.

En blokken heeft ook niet veel zin als er sommigen op deze trol blijven reageren.
Ik denk dat ge niemand daar nog van moet overtuigen hoor ;) ..
Even opheldering:
Ik ben noch stvv fan, noch positivo, noch enige andere "trol" zoals jullie bedoelen.

Als jullie denken dat ik of iemand anders verschillende IP-adressen gebruik om Tompie om de tuin te leiden, dan doen jullie jezelf en dit forum veel te veel eer aan. Niemand zou de moeite nemen voor deze bende.

Kwestie dat we dit van de baan hebben want ik voel dat er weer een "staalhard feit" door dit forum zal circuleren terwijl dit totaal NIET waar is. Dit zou echter volledig in de lijn van mijn verwachtingen liggen, gezien bepaalde posters
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Tompie schreef: Aan de "PRO" RD'ers: ik wil best geloven dat Roland ons aanvankelijk heeft gered. Maar hij heeft zelf wel de schuldenberg ettelijke keren verveelvoudigd door slecht beleid. Met het zogenaamde "kanscontract" moesten we voor zijn eigen slecht beleid opdraaien. Als jij zelf in financieel slechte papieren zit en je vraagt iemand om jou te helpen, maar die persoon maakt van pakweg 10.000 euro schulden er 100.000 en laat jou die 100.000 bovendien zelf betalen, zou je daar dan tevreden mee zijn? Ik heb moeite om daar dan "dankbaar" voor te zijn, vooral omdat die 100.000 ook niets heeft opgeleverd.
Tja, als een degradatie synoniem is voor een slecht beleid, heb je natuurlijk een punt.
Niet vergeten natuurlijk dat er tussendoor nog mensen waren als Benoit Morenne, Bart Lammens....
Maar ik mis ongetwijfeld iets op gebied van dat kanscontract, waar ik maar vaag iets van weet.

Ik ben geen balansexpert, maar kan wel bepaalde zaken afleiden.
Wat weet ik wel ? STVV met een kapitaal van 3,000,000 euro in handen van RD (zeer waarschijnlijk)
Een verlies van om en bij de 6,000,000 euro .... dan ben je virtueel failliet.
Volgens de balans kan ik afleiden dat iemand die 6,000,000 tijdelijk heeft bijgepast.(We moeten niet lang nadenken wie ?).
Moest dit niet gebeurd zijn, dan had stvv niet aan zijn verplichtingen (lonen spelers, facturen enzv.) kunnen voldoen.
Dat was de situatie vorig jaar op 30/6. Ik kan niet afleiden of de transfers van Schoofs, Dompé en Junior in deze resultaten verrekend zijn.
Schermafbeelding 2017-08-23 om 11.37.19.png
Wat is het dat je hier zo storend aan vindt ?
Als het de fout van RD is... hij heeft er toch zelf voor opgedraaid ?
Ik zie hier niets storend aan ... Wat mis ik ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Dreke »

Positivo schreef:Ik blijf zeker niet vastgeroest omdat we in tweede gespeeld hebben, zoals sommigen hier. Trouwens de meeste negativos kijken naar de fouten, die kunnen zelfs niet genieten van de huidige positieve flow. Hoe erg voor hen. Zelfs na een overwinning op het veld van Anderlecht met 3 doelpunten en het betere spel, notabene ...... Liggen die hier te kankeren. Tja, voor die mensen zal het natuurlijk nooit goed komen.... Die 20 man kan stvv best missen. Dat noem je toch geen supporters hé. Zeer waarschjnlijk vinden die Belgie ook het grootste patattenland ter wereld.
Komaan, zeg. Vind je dit zelf nu ook niet overdreven veralgemenend? En dan maar klagen dat er gepolariseerd wordt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Dreke »

Positivo schreef:

Dat wijkt inderdaad af van de oorspronkelijke identiteit van de club.
Maar of het RD daarom te doen is?
Even een vergelijking. 3000 supporters aan een gemiddelde van 250 euro brengen 750,000 euro in het laatje... Niet te versmaden natuurlijk.
Maar als hij 20 extra skyboxen kwijtraakt (waarvoor nog plaats is) aan 20,000 per jaar ? is ook 400,000.
En die 3000 blijven natuurlijk niet allemaal weg bij goede resultaten.
Het is in een ander topic al aangehaald. De VIP infrastructuur is top. Dat is niet moeilijk toe te geven, al ligt het gelukkig ver van mijn leefwereld. Maar dat wilt niet zeggen dat de sponsors zomaar staan te springen. Er is op dit moment 0,0 uitstraling. Als je dat vergelijkt met YR KV...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

Positivo schreef:Tja, als een degradatie synoniem is voor een slecht beleid, heb je natuurlijk een punt.
Niet vergeten natuurlijk dat er tussendoor nog mensen waren als Benoit Morenne, Bart Lammens....
Maar ik mis ongetwijfeld iets op gebied van dat kanscontract, waar ik maar vaag iets van weet.
Degradatie (meervoudig zelfs) is voor mij geen teken van goed beleid en ik ken er weinig die dat anders zien. De vazallen werden door RD aangebracht en hadden allen een stevige band met hem, logisch dat ze dat verwijt kregen. Hun handelen was ook copy/paste van RD.
Het kanscontract is nooit echt verduidelijkt zodat er logischerwijze veel onduidelijkheid rond bestaat. Dat is wat RD onder transparantie en communicatie verstaat. Had hij dit beter aangepakt dan was er veel minder onrust hierover bij de supporters. Waarom mochten we niet weten hoe lang dat contract liep, hoeveel er moest betaald worden en welke spelers er exact betrokken waren. Net die onduidelijkheid maakt het bij voorbaat verdacht.
Ik ben geen balansexpert, maar kan wel bepaalde zaken afleiden.
Wat weet ik wel ? STVV met een kapitaal van 3,000,000 euro in handen van RD (zeer waarschijnlijk)
Een verlies van om en bij de 6,000,000 euro .... dan ben je virtueel failliet.
Volgens de balans kan ik afleiden dat iemand die 6,000,000 tijdelijk heeft bijgepast.(We moeten niet lang nadenken wie ?).
Moest dit niet gebeurd zijn, dan had stvv niet aan zijn verplichtingen (lonen spelers, facturen enzv.) kunnen voldoen.
Dat was de situatie vorig jaar op 30/6. Ik kan niet afleiden of de transfers van Schoofs, Dompé en Junior in deze resultaten verrekend zijn.

Wat is het dat je hier zo storend aan vindt ? Als het de fout van RD is... hij heeft er toch zelf voor opgedraaid ? Ik zie hier niets storend aan ... Wat mis ik ?
Je hoeft geen expert te zijn om in te zien dat een tekort 700.000 beter is dan eentje van 6.000.000. Wie is verantwoordelijk voor deze vermenigvuldiging, toch het beleid en we moeten niet lang nadenken wie dat is, zelfs een expert balansen niet :lol:

Dat hij zijn eigen gegraven put TIJDELIJK opvult is maar normaal. Dat vind ik ook niet storend. Wat je mist is dat wij ondertussen al jaren zijn put aan het betalen zijn via het kanscontract en dat de put blijft. We mogen dus betalen maar niet bepalen.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Dreke schreef:
Positivo schreef:

Dat wijkt inderdaad af van de oorspronkelijke identiteit van de club.
Maar of het RD daarom te doen is?
Even een vergelijking. 3000 supporters aan een gemiddelde van 250 euro brengen 750,000 euro in het laatje... Niet te versmaden natuurlijk.
Maar als hij 20 extra skyboxen kwijtraakt (waarvoor nog plaats is) aan 20,000 per jaar ? is ook 400,000.
En die 3000 blijven natuurlijk niet allemaal weg bij goede resultaten.
Het is in een ander topic al aangehaald. De VIP infrastructuur is top. Dat is niet moeilijk toe te geven, al ligt het gelukkig ver van mijn leefwereld. Maar dat wilt niet zeggen dat de sponsors zomaar staan te springen. Er is op dit moment 0,0 uitstraling. Als je dat vergelijkt met YR KV...
YR KV.
Vertel me dan eens wat daar zo geweldig is op dit moment ?
Waar zit de uitstraling daar ?
Tja, inderdaad die kopen volop abonnementen .... nadat ze het ergens met 7 - 0 op hun doos hadden gekregen.
Het zal een ander soort volk zijn ...
Plaats reactie