De grote beleidstopic

Alles over het beleid van onze club
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Ik doe hier graag mee aan de discussie....
Maar is er iemand die me kan uitleggen wat dat fameuze kanscontract is, dat duidelijk nogal moeilijk ligt !
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De grote beleidstopic

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:
Dreke schreef:
Positivo schreef:

Dat wijkt inderdaad af van de oorspronkelijke identiteit van de club.
Maar of het RD daarom te doen is?
Even een vergelijking. 3000 supporters aan een gemiddelde van 250 euro brengen 750,000 euro in het laatje... Niet te versmaden natuurlijk.
Maar als hij 20 extra skyboxen kwijtraakt (waarvoor nog plaats is) aan 20,000 per jaar ? is ook 400,000.
En die 3000 blijven natuurlijk niet allemaal weg bij goede resultaten.
Het is in een ander topic al aangehaald. De VIP infrastructuur is top. Dat is niet moeilijk toe te geven, al ligt het gelukkig ver van mijn leefwereld. Maar dat wilt niet zeggen dat de sponsors zomaar staan te springen. Er is op dit moment 0,0 uitstraling. Als je dat vergelijkt met YR KV...
YR KV.
Vertel me dan eens wat daar zo geweldig is op dit moment ?
Waar zit de uitstraling daar ?
Tja, inderdaad die kopen volop abonnementen .... nadat ze het ergens met 7 - 0 op hun doos hadden gekregen.
Het zal een ander soort volk zijn ...
Nadat ze een heel seizoen voor PO1 hebben meegestreden hebben ze de laatste, nutteloze, wedstrijd in PO2 op hun doos gehad.. :roll:

Ongelooflijk hoe ge iets in een richting wilt draaien om toch maar uw gelijk te hebben..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Iniesta schreef:
Positivo schreef:
Ik hoop dat ze ook de volgende wedstrijd winnen, dat hoop ik ALTIJD maar dat lost niet alle problemen op noch bewijst het dat we op het einde van het seizoen een mooi parcours hebben afgelegd. Vermits heel wat ploegen al punten hebben gepakt zijn voorbarige uitspraken niet aangewezen.
Ik heb hier één vraag omtrent.
Hij is weg in Standard. Blij dat ze daar zijn ....
En nu ? Mijnheer Venanzi.. een standard supporter in hart en ziel, ongetwijfeld een voetbalkenner.
Zie jij die machtswisseling daar goed komen ?
Is het daar dan nu de grote vrede ?
Standard zal daar dan binnenkort (het mag toch zeker geen jaren meer duren) terug voor de titel gaan, bevrijd van RD ?
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De grote beleidstopic

Bericht door den ief »

Positivo schreef:
Iniesta schreef:
Positivo schreef:
Ik hoop dat ze ook de volgende wedstrijd winnen, dat hoop ik ALTIJD maar dat lost niet alle problemen op noch bewijst het dat we op het einde van het seizoen een mooi parcours hebben afgelegd. Vermits heel wat ploegen al punten hebben gepakt zijn voorbarige uitspraken niet aangewezen.
Ik heb hier één vraag omtrent.
Hij is weg in Standard. Blij dat ze daar zijn ....
En nu ? Mijnheer Venanzi.. een standard supporter in hart en ziel, ongetwijfeld een voetbalkenner.
Zie jij die machtswisseling daar goed komen ?
Is het daar dan nu de grote vrede ?
Standard zal daar dan binnenkort (het mag toch zeker geen jaren meer duren) terug voor de titel gaan, bevrijd van RD ?
Standard had een topploeg tot RD kwam. Leegzuigen en wegwezen heeft hij gedaan. Logisch dat het daar slecht gaat.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Hallo-Tokyo »

Brusselmans schreef:
Persoonlijk moet ik toegeven dat ik liever de matchen volg op TV.
Met de herhalingen, close-ups, overzichtelijkheid kan ik een match veel beter beoordelen dan in een zangkoor achter de goal, waar je maar de helft ziet, maar toch meent alles gezien te hebben.
Ook geen vriestoestanden meer in de winter, te dure dranken, ....
Daar kunnen we mee leven
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

den ief schreef:
Positivo schreef:
Iniesta schreef:
Positivo schreef:
Ik hoop dat ze ook de volgende wedstrijd winnen, dat hoop ik ALTIJD maar dat lost niet alle problemen op noch bewijst het dat we op het einde van het seizoen een mooi parcours hebben afgelegd. Vermits heel wat ploegen al punten hebben gepakt zijn voorbarige uitspraken niet aangewezen.
Ik heb hier één vraag omtrent.
Hij is weg in Standard. Blij dat ze daar zijn ....
En nu ? Mijnheer Venanzi.. een standard supporter in hart en ziel, ongetwijfeld een voetbalkenner.
Zie jij die machtswisseling daar goed komen ?
Is het daar dan nu de grote vrede ?
Standard zal daar dan binnenkort (het mag toch zeker geen jaren meer duren) terug voor de titel gaan, bevrijd van RD ?
Standard had een topploeg tot RD kwam. Leegzuigen en wegwezen heeft hij gedaan. Logisch dat het daar slecht gaat.
Dat kan toch geen probleem zijn.
Mijnheer Venanzi heeft daardoor ook minder betaald.
Hij moet gewoon het geld dat RD eruitgehaald heeft opnieuw insteken.
Je moet wel ernstig blijven in je discussie.
Als STVV tekort komt past RD toch ook bij.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

den ief schreef:
Positivo schreef:
Iniesta schreef:
Positivo schreef:
Ik hoop dat ze ook de volgende wedstrijd winnen, dat hoop ik ALTIJD maar dat lost niet alle problemen op noch bewijst het dat we op het einde van het seizoen een mooi parcours hebben afgelegd. Vermits heel wat ploegen al punten hebben gepakt zijn voorbarige uitspraken niet aangewezen.
Ik heb hier één vraag omtrent.
Hij is weg in Standard. Blij dat ze daar zijn ....
En nu ? Mijnheer Venanzi.. een standard supporter in hart en ziel, ongetwijfeld een voetbalkenner.
Zie jij die machtswisseling daar goed komen ?
Is het daar dan nu de grote vrede ?
Standard zal daar dan binnenkort (het mag toch zeker geen jaren meer duren) terug voor de titel gaan, bevrijd van RD ?
Standard had een topploeg tot RD kwam. Leegzuigen en wegwezen heeft hij gedaan. Logisch dat het daar slecht gaat.
Dat kan toch geen probleem zijn.
Mijnheer Venanzi heeft daardoor ook minder betaald.
Hij moet gewoon het geld dat RD eruitgehaald heeft opnieuw insteken.
Je moet wel ernstig blijven in je discussie.
Als STVV tekort komt past RD toch ook bij.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Brusselmans »

stand-up comedian one man show....
:gek:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Jack »

Al goed dat dit nu in 1 topic zit.

Wat wil je horen? "Venanzi heeft dat geld niet!"

=> "Ahaaaah, dus RD is zo slecht toch nog niet he dat hij dat geld heeft en het voor ons wil gebruiken"

:stupid:
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De grote beleidstopic

Bericht door enerkey »

Ja verbazend toch die zijne goedheid RD. Heeft gewoon gratis een voetbalploeg weg gegeven aan Venanzi. Een cadeautje van 30 miljoen. De arme drommel had immers geen geld.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Jack schreef:Al goed dat dit nu in 1 topic zit.

Wat wil je horen? "Venanzi heeft dat geld niet!"

=> "Ahaaaah, dus RD is zo slecht toch nog niet he dat hij dat geld heeft en het voor ons wil gebruiken"

:stupid:
Perfect, we geraken het nog eens samen .
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

Positivo schreef:Dat kan toch geen probleem zijn.
Mijnheer Venanzi heeft daardoor ook minder betaald.
Hij moet gewoon het geld dat RD eruitgehaald heeft opnieuw insteken.
Je moet wel ernstig blijven in je discussie.
Als STVV tekort komt past RD toch ook bij.
Je kan niet zomaar 30 miljoen bij elkaar toveren. De opbouw van talenten bij Standard is er ook niet op 1,2,3 gekomen. Dergelijke lichtingen zijn bovendien ook altijd deels toeval. RD heeft de boel uitverkocht (waar hebben we dat nog gehoord?) en is dan terug gevlucht naar St-Truiden. Venanzi zit nu met een ander kanscontract en kan RD betalen tot hij zijn schuld heeft ingelost. Als dat geld kan niet naar de club Standard gaan.

RD past hier bij maar eigenlijk kost hem dat weinig. Het zijn zijn eigen putten die hij vult maar uiteindelijk zal de rekening toch voor de club zijn. Je noemde het zelf TIJDELIJK. Als RD het afbolt zal hij de rekening (waar hij zelf voor zorgde) op tafel leggen. Dit alles terwijl wij hem al jaren aan het afbetalen zijn voor (niet) bewezen diensten. RD laat de club betalen voor zijn fouten en zorgt daardoor dat andere investeringen niet mogelijk zijn.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

enerkey schreef:Ja verbazend toch die zijne goedheid RD. Heeft gewoon gratis een voetbalploeg weg gegeven aan Venanzi. Een cadeautje van 30 miljoen. De arme drommel had immers geen geld.
Enerkey, ja dit is wel geen antwoord hé.
Waar schrijf ik zoiets ?
Dat is hetzelfde als op de vraag : Welke kleur heeft het gras, het antwoord geven : De zon schijnt. :grappig:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Iniesta »

Ik heb u ook al veel vragen gesteld maar om één of andere reden zie ik weinig antwoorden.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: De grote beleidstopic

Bericht door Positivo »

Iniesta schreef:
Positivo schreef:Dat kan toch geen probleem zijn.
Mijnheer Venanzi heeft daardoor ook minder betaald.
Hij moet gewoon het geld dat RD eruitgehaald heeft opnieuw insteken.
Je moet wel ernstig blijven in je discussie.
Als STVV tekort komt past RD toch ook bij.
Je kan niet zomaar 30 miljoen bij elkaar toveren. De opbouw van talenten bij Standard is er ook niet op 1,2,3 gekomen. Dergelijke lichtingen zijn bovendien ook altijd deels toeval. RD heeft de boel uitverkocht (waar hebben we dat nog gehoord?) en is dan terug gevlucht naar St-Truiden. Venanzi zit nu met een ander kanscontract en kan RD betalen tot hij zijn schuld heeft ingelost. Als dat geld kan niet naar de club Standard gaan.

RD past hier bij maar eigenlijk kost hem dat weinig. Het zijn zijn eigen putten die hij vult maar uiteindelijk zal de rekening toch voor de club zijn. Je noemde het zelf TIJDELIJK. Als RD het afbolt zal hij de rekening (waar hij zelf voor zorgde) op tafel leggen. Dit alles terwijl wij hem al jaren aan het afbetalen zijn voor (niet) bewezen diensten. RD laat de club betalen voor zijn fouten en zorgt daardoor dat andere investeringen niet mogelijk zijn.
Bedankt voor een ernstige repliek.
Ook als je het niet met elkaar eens bent, opent dit de dialoog verder.
Ben je er mee akkoord dat RD de rekening lichter gemaakt heeft om Venanzi de kans te geven de club te kopen ?
Waarom accepteer je dat er in Standard tijd EN toeval nodig is en accepteer je dat niet van RD en STVV.
Kost het RD weinig ? 9,000,000 .... noem ik niet weinig , Een hoofdtribune 20,000,000 (?) , nog een tribune ..., trainingscomplex .... ik kan zo nog wat door gaan.....
Hoe en wat bedoel je ... " dat wij hem afbetalen" ????
RD laat de club betalen ? Hij is toch de club ? Als hij het daar fout doet, moet hij er toch zelf voor opdraaien ?
En welke investeringen zijn tot nu toe niet gedaan ?
Hier boven is al wel een hele lijst, niet ?
Plaats reactie