Ontslag De Roeck

Alles over het beleid van onze club
Plaats reactie
vwke
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jun 2017, 19:23

Ontslag De Roeck

Bericht door vwke »

Graag jullie mening vooraleer we verder afglijden,voor mij nu ingrijpen en die antwerpboy buiten. Heeft het charisma van ne sanseveria en lacht op de verkeerde momenten. Buiten met die handel je voelt al lang Dat de spelers niet meer achter hem staan!
Lowitchi
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2017, 11:53

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door Lowitchi »

De vorige trainer onze Spanjaard had minder krediet en beter prestaties.
Deze trainer is te plat voor 1ste klasse.
Verkeerde opstellingen zeker voor spelers die ondermaats presteren en toch elke keer opgesteld worden.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door StellaWADASWAD »

Ik dacht even dat het al zo ver was, misschien iets subtielere topic titel kiezen.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door Mobius »

StellaWADASWAD schreef:Ik dacht even dat het al zo ver was, misschien iets subtielere topic titel kiezen.
Same here :). Ik ben nu niet iemand die meteen roept om ook maar iemand te ontslaan maar het is wel duidelijke dat sinds JDR coach is het niveau met de week daalt. Dus ja, misschien is het toch nodig om een andere trainer aan te trekken.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door omeloe »

Dan kan je momenteel 10 ontslagtopics maken ! De Japanners zijn nu aan zet . Ze moeten vooral de ploeg versterken .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door Jacques »

Dit topic heeft het charisma en de inhoud van een sanseveria. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door Positivo »

Ik ben toch wel héél benieuwd welke kant dit opgaat.
"De geest is uit de fles" schreef iemand. Inderdaad, juist verwoord en die krijg je er echt niet meer in.
De ambitie van heel wat spelers is blijkbaar groter dan de ambitie van de coach.
Dat verklaart veel van zijn reacties. EN de spelersgroep verwijt hem foute keuzes.

Zoals ik het zie krijgt JDR dit nooit meer opgelost en ik hoop dat ik fout ben. Dit heeft niet zozeer te maken met "verkeerde" uitspraken dan wel met "ingesteldheid" . Dat eerste kun je nog rechtpraten, dat tweede nooit.

Of Japanners dat aanvoelen ? Daar heb ik sterk mijn twijfels over. En begin hen dat dan maar eens uit te leggen. En WIE gaat aan de poten van de stoel van JDR dan zagen ? PB ? DM ? Ene die het niet gaat zijn is RD.

Begin in zo een sfeer maar eens aan een trainingskamp ?!

En nu ?

Ik kan mis zijn, maar verwacht GEEN emotionele, korte termijn reactie van de Japanners. Ook niet bij aanhoudende slechte resultaten. Zo zitten ze helemaal niet in elkaar. Maw géén nieuwe coach, géén (noemenswaardige) nieuwe spelers....

Aan de verantwoordelijke van dit forum.... Check de capaciteit hier even, voor alle zekerheid.

Of tovert JDR toch nog een wit konijn uit zijn hoge hoed....? Mysterieus lachje inbegrepen ! Dat wordt dan direct de tovertruc van 2018.

Aan iedereen een voorspoedig 2018.... We gaan m.i. snel inzicht krijgen in de manier van werken van de Japanners. Op 16 januari 2018 is er blijkbaar een nieuwjaarsreceptie op uitnodiging van Yusuke Muranaka en ........ Marieke Höfte (oei)!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Ontslag De Roeck

Bericht door STVV-fan »

Positivo schreef:Ik ben toch wel héél benieuwd welke kant dit opgaat.
"De geest is uit de fles" schreef iemand. Inderdaad, juist verwoord en die krijg je er echt niet meer in.
De ambitie van heel wat spelers is blijkbaar groter dan de ambitie van de coach.
Dat verklaart veel van zijn reacties. EN de spelersgroep verwijt hem foute keuzes.

Zoals ik het zie krijgt JDR dit nooit meer opgelost en ik hoop dat ik fout ben. Dit heeft niet zozeer te maken met "verkeerde" uitspraken dan wel met "ingesteldheid" . Dat eerste kun je nog rechtpraten, dat tweede nooit.

Of Japanners dat aanvoelen ? Daar heb ik sterk mijn twijfels over. En begin hen dat dan maar eens uit te leggen. En WIE gaat aan de poten van de stoel van JDR dan zagen ? PB ? DM ? Ene die het niet gaat zijn is RD.

Begin in zo een sfeer maar eens aan een trainingskamp ?!

En nu ?

Ik kan mis zijn, maar verwacht GEEN emotionele, korte termijn reactie van de Japanners. Ook niet bij aanhoudende slechte resultaten. Zo zitten ze helemaal niet in elkaar. Maw géén nieuwe coach, géén (noemenswaardige) nieuwe spelers....

Aan de verantwoordelijke van dit forum.... Check de capaciteit hier even, voor alle zekerheid.

Of tovert JDR toch nog een wit konijn uit zijn hoge hoed....? Mysterieus lachje inbegrepen ! Dat wordt dan direct de tovertruc van 2018.

Aan iedereen een voorspoedig 2018.... We gaan m.i. snel inzicht krijgen in de manier van werken van de Japanners. Op 16 januari 2018 is er blijkbaar een nieuwjaarsreceptie op uitnodiging van Yusuke Muranaka en ........ Marieke Höfte (oei)!
De nieuwjaarsreceptie zal dan "het gepaste afscheid" zijn zoals Bormans al aanhaalde. Daar zijn toch alleen de sponsors en de verantwoordelijken van de supportersclubs aanwezig.

Dat zal uitkijken zijn wat Muranaka-sama, bij monde van de vertaler, gaat verkondigen.

Wat echter wel duidelijk mag zijn, iets wat ook al van bij de (officiële) overname gezegd is geweest (blijkbaar wordt dat gemakkelijk vergeten), dat de Japanners pas VOLGEND SEIZOEN hun stempel gaan drukken. Het hoe en het wat zal wel duidelijk worden naarmate de maanden vorderen.

Ik hoop dat de verantwoordelijken van de supportersclubs die op dit forum zitten, of anderen die daar toevallig iets van opsteken, een klein verslag zullen posten
Plaats reactie