Het 'probleem' JDR

Alles over het beleid van onze club
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Dreke »

Geert De Vlieger? Dat die zoveel airtime krijgt, zegt meer over het niveau van de Vlaamse voetbaljournalistiek dan over dat van hem. Alles wat die rondkakelt, kan de helft van een cafétoog ook beredeneren. Slappe vod.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door STVV-fan »

Het wordt toch echt schrijnend hoe de zogenaamde "pers" en "analisten" over elkaar heen vallen om onze Jappen aan te vallen.

Laten ze in het midden of De Roeck blijft: " Slecht want ze communiceren weinig"
Geven ze uiteindelijk duidelijkheid, iets wat De Roeck wilt, wij willen, de spelers willen omdat ze die bullshit artikels uit het belang van Genk hebben gelezen (dixit De Petter):"Slecht want ze kennen niets van voetbal".

Bol het toch af
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door STimVV »

Boskamp doet er vandaag ook in mee.
Hij weet te zeggen dat hij het spijtig vindt voor een jonge belgische trainer die aanvallend voetbal wil spelen...
Aanvallend voetbal? We hebben de competitie afgesloten met het minst aantal gescoorde goals van alle ploegen. En we wisten 2 van onze laatste 18 matchen te winnen. Geweldig, dat aanvallend voetbal van JDR... :gek:
Op verplaatsing wisten we dankzij dat zogezegde aanvallende voetbal zelfs nauwelijks kansen af te dwingen en wonnen we geen enkele match. (behalve zn debuutmatch)

Nuja, ze kennen elkaar natuurlijk van in de TV-studio. En dat zal de komende maanden nog wel wat meer het geval worden.
Dan is het nog moeilijk om objectief te zijn.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door stvvilvoorde »

JDR onderhandelt met W-B
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door enerkey »

Vreven verlaat NAC na dit seizoen. Voor velen de ideale trainer.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Jacques »

Past in veel opzichten in het plaatje:
- Kent de Belgische competitie
- Kan jongeren lanceren/beter maken (vb. Dessers)
- Kan opnieuw vuur in de club krijgen
Bonus: Kent de Nederlandse markt

Mogelijk minpunt: de relatie STVV-Vreven is in het verleden niet optimaal geweest.

Lijkt me iemand die in een (gezond) ambitieus verhaal wil stappen. Persoonlijk zie ik liever Vreven dan Hasi of Leekens hier trainer worden.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Past in veel opzichten in het plaatje:
- Kent de Belgische competitie
- Kan jongeren lanceren/beter maken (vb. Dessers)
- Kan opnieuw vuur in de club krijgen
Bonus: Kent de Nederlandse markt

Mogelijk minpunt: de relatie STVV-Vreven is in het verleden niet optimaal geweest.

Lijkt me iemand die in een (gezond) ambitieus verhaal wil stappen. Persoonlijk zie ik liever Vreven dan Hasi of Leekens hier trainer worden.
De relatie vreven-STVV was vooral met het vorige bestuur troebel dacht ik.
Ik denk niet dat hier nog veel mensen rondlopen van zijn periode bij Lommel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Jack »

Ik zou 'm graag zien komen!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door STVV-fan »

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Past in veel opzichten in het plaatje:
- Kent de Belgische competitie
- Kan jongeren lanceren/beter maken (vb. Dessers)
- Kan opnieuw vuur in de club krijgen
Bonus: Kent de Nederlandse markt

Mogelijk minpunt: de relatie STVV-Vreven is in het verleden niet optimaal geweest.

Lijkt me iemand die in een (gezond) ambitieus verhaal wil stappen. Persoonlijk zie ik liever Vreven dan Hasi of Leekens hier trainer worden.
Die moeizame relatie is -en ik overdrijf niet eens denk ik- een bestuur of 3,4 geleden. Toen is er zelfs een rechtszaak geweest. Maar dat zou niet meer mogen meespelen.
Het uitgangspunt moet zijn: worden alle betrokken partijen hier beter van? Wat mij betreft wel.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Jones »

Liever Vercauteren. Den indiaan heeft nog veel te bewijzen. Vercauteren niet meer. Blaffers hoef ik niet. Vercauteren is een diplomaat
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Henri is de man »

Ik zou het ook maar vreemd vinden om De Roeck buiten te gooien en dan Vreven binnen te halen :gek:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Halenaar »

Volgens een journalist van VTM op Twitter is er met Vercauteren onderhandeld geweest, maar zou Vercauteren teveel gevraagd hebben. Was volgens de journalist 1 miljoen euro.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:Volgens een journalist van VTM op Twitter is er met Vercauteren onderhandeld geweest, maar zou Vercauteren teveel gevraagd hebben. Was volgens de journalist 1 miljoen euro.
:gek: :gek: :gek:

In ieder geval hebben de Jappen toch al eens gepolst (iets wat in het verleden misschien niet zou gebeurd zijn).
Plaats reactie