Het 'probleem' JDR

Alles over het beleid van onze club
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

Mea culpa ..

Ik had daarstraks een foto gezien met MB op staaien..
Dacht ik al heel de dag dat alles getekend was, blijkt dat gewoon de persronde te zijn na de match van zaterdag :lol: ..

Nee ik ben niet blond..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Since '54 »

BoemBoem schreef:Vreven heeft u in het verleden afgewezen omdat hij STVV te min vond..
Vreven zegt 1 week geleden " stvv is totaal niet aan de orde" ..
Die haalt zijn neus op voor ons..

Resultaat : vreven wordt op handjes gedragen hier.. :roll: ..

Zoals het hierboven beschreven staat,
Vreven heeft en zal altijd zijn clowngehalte hebben aan de zijlijn ..
Vreven wil werkers en brekers, geen foliekesmannen zoals oa. dompé.. ( remember zijn kritiek op steeven langil)

Wie kende Brepoels voor hij hier begon? Wat had Yannick Ferrera/ Leko bewezen voor ze hier begonnen?

Positieve voorbeelden genoeg..
Tis maar hoe ge het bekijkt..

Geef die man toch gewoon een eerlijke kans..
Volmondig mee eens. Trouwens Brys heeft toch wel veel meer ervaring als De Roeck.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door STVV-fan »

Het belang van Genk heeft weer een "schitterend" artikel gepost op hun site....

1 deel springt er wel uit: zouden de fans wel blij geweest zijn met eender welke naam, sinds duidelijk werd dat de Jappen met Vercauteren gesproken hebben?

Tja, is een kleine variant op wat Boem ook al zei hierboven.

Dat Brys, die 5 jaar bijtekende bij Beerschot en door het seizoen meerdere eersteklassers afwees -vanwege het "toekomstproject" van Beerschot?-, voor 3 jaar tekent bij ons kan 2 dingen betekenen.

- Oftewel heeft hij van van den abeele (en de Jappen, want TVDA gaat echt niks zelf kunnen beslissen zonder hun toestemming) bepaalde beloftes gekregen voor wat betreft spelersmateriaal

- Oftewel is in Beerschot het geld (nog maar eens ne keer) op.

- Oftewel lijkt het "toekomstplan" van Beerschot toch niet zo rooskleurig als ze hebben laten uitschijnen.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door StellaWADASWAD »

Jonas De Roeck (38) wordt de nieuwe beloftencoach van Anderlecht. De ex-trainer van STVV volgt Emilio Ferrera op, die Michel Preud'homme volgt naar Standard.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

StellaWADASWAD schreef:Jonas De Roeck (38) wordt de nieuwe beloftencoach van Anderlecht. De ex-trainer van STVV volgt Emilio Ferrera op, die Michel Preud'homme volgt naar Standard.
Zeker geen slechte stap voor JDR..

Had beter eerst zo een stap gezet ipv direct hoofdcoach bij een ploeg uit 1A..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door StellaWADASWAD »

Ik kan soms niet geloven wat ik hier lees. In het begin was iedereen lyrisch over hem, en zouden ze gek zijn om hem niet te gaan halen. Nu hij hier buitengegooid is: Hij had eerst op een ander moeten beginnen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

StellaWADASWAD schreef:Ik kan soms niet geloven wat ik hier lees. In het begin was iedereen lyrisch over hem, en zouden ze gek zijn om hem niet te gaan halen. Nu hij hier buitengegooid is: Hij had eerst op een ander moeten beginnen.
Op termijn was het duidelijk dat hij niet klaar was als hoofdtrainer voor ons.. kon evengoed het tegenovergestelde geweest zijn
Is een vaststelling, niet meer niet minder..

Of Nee,
Ge moet direct negatief doen zodat jullie kunnen zeveren hoe negatief iedereen altijd is op voorhand en hoe anti supporter je dan wel niet zijt..

En het feit dat gij niet weet wat ge hier soms leest zal meer aan uzelf liggen vrees ik..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door StellaWADASWAD »

BoemBoem schreef:
StellaWADASWAD schreef:Ik kan soms niet geloven wat ik hier lees. In het begin was iedereen lyrisch over hem, en zouden ze gek zijn om hem niet te gaan halen. Nu hij hier buitengegooid is: Hij had eerst op een ander moeten beginnen.
Op termijn was het duidelijk dat hij niet klaar was als hoofdtrainer voor ons.. kon evengoed het tegenovergestelde geweest zijn
Is een vaststelling, niet meer niet minder..

Of Nee,
Ge moet direct negatief doen zodat jullie kunnen zeveren hoe negatief iedereen altijd is op voorhand en hoe anti supporter je dan wel niet zijt..

En het feit dat gij niet weet wat ge hier soms leest zal meer aan uzelf liggen vrees ik..
Nee, achteraf is het makkelijk spreken. Dat heeft niets te maken met een vaststelling, je kan zeggen dat iemand aanstellen uit de amateurreeksen een gok was die sowieso weinig kans tot slagen had. En wat is termijn zelfs ? Wie zegt dat JDR na een seizoen in eerste niet beter was geworden ?

Leuk ook dat je een reactie niet kan afsluiten zonder meteen op de man te spelen. :rood:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

StellaWADASWAD schreef:
BoemBoem schreef:
StellaWADASWAD schreef:Ik kan soms niet geloven wat ik hier lees. In het begin was iedereen lyrisch over hem, en zouden ze gek zijn om hem niet te gaan halen. Nu hij hier buitengegooid is: Hij had eerst op een ander moeten beginnen.
Op termijn was het duidelijk dat hij niet klaar was als hoofdtrainer voor ons.. kon evengoed het tegenovergestelde geweest zijn
Is een vaststelling, niet meer niet minder..

Of Nee,
Ge moet direct negatief doen zodat jullie kunnen zeveren hoe negatief iedereen altijd is op voorhand en hoe anti supporter je dan wel niet zijt..

En het feit dat gij niet weet wat ge hier soms leest zal meer aan uzelf liggen vrees ik..
Nee, achteraf is het makkelijk spreken. Dat heeft niets te maken met een vaststelling, je kan zeggen dat iemand aanstellen uit de amateurreeksen een gok was die sowieso weinig kans tot slagen had. En wat is termijn zelfs ? Wie zegt dat JDR na een seizoen in eerste niet beter was geworden ?

Leuk ook dat je een reactie niet kan afsluiten zonder meteen op de man te spelen. :rood:
Waar discussiëren wij eigenlijk over?!

En btw,
Als je tussen de lijnen laten uitschijnen hoe dom je iemand vindt kan je de boemerang terug verwachten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie