Het 'probleem' JDR

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door weekenders »

STVV KOMT MET REACTIE OVER POSITIE VAN DE ROECK
Jonas De Roeck krijgt STVV momenteel niet op de rails en er waren al geruchten dat de trainer onder druk staat. CEO Philippe Bormans reageerde.
De Roeck moet niet vrezen voor zijn job, dat zegt Bormans aan TV Limburg.
"Dat we verliezen bij Waasland-Beveren, dat kan gebeuren. De inzet moet wel beter. De trainer staat zeker niet ter discussie", aldus Bormans. " Tegen KV Mechelen moet De Roeck winnen, anders staat de club onder zware druk voor de derby van komend weekend tegen RacingGenk.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132356
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Louis XIV »

weekenders schreef:STVV KOMT MET REACTIE OVER POSITIE VAN DE ROECK
Jonas De Roeck krijgt STVV momenteel niet op de rails en er waren al geruchten dat de trainer onder druk staat. CEO Philippe Bormans reageerde.
De Roeck moet niet vrezen voor zijn job, dat zegt Bormans aan TV Limburg.
"Dat we verliezen bij Waasland-Beveren, dat kan gebeuren. De inzet moet wel beter. De trainer staat zeker niet ter discussie", aldus Bormans. " Tegen KV Mechelen moet De Roeck winnen, anders staat de club onder zware druk voor de derby van komend weekend tegen RacingGenk.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132356
Houdt JDR maar nog langer aan het roer sukkel , Bormans doe me een plezier houdt uwe mond en nog liever trap het af , marionette van mijn voeten - blijf uwe trainer die de ganse match met zijn handen in zijn tessen staat maar verdedigen, ge zult nog minder volk zien op Staaien - dwaas paardenfokkerke
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Positivo »

tweety schreef:
Dreke schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Laat ons hopen dat indien ze JDR wegsturen ook ineens en voorgoed Col op de bus zetten en nooit laten weerkeren.
Naar wat ik hoor heeft COL wel degelijk zijn waarde. Niet als T1, maar wel in andere functies.
Naar wat ik hoor heeft JDR nie veel te zeggen en is het COL die de ploeg opstelt.
Wat meteen verklaart waarom ze spelen zoals toen hij T1 was.
Oei, wat is me dat.
Dat zou natuurlijk zo maar kunnen. Is je bron betrouwbaar ?
Col die jdr overvleugelt ? Moest dat waar zijn, dan is muiterij onder de spelers niet ver weg, als je het mij vraagt.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Positivo »

Louis XIV schreef:
weekenders schreef:STVV KOMT MET REACTIE OVER POSITIE VAN DE ROECK
Jonas De Roeck krijgt STVV momenteel niet op de rails en er waren al geruchten dat de trainer onder druk staat. CEO Philippe Bormans reageerde.
De Roeck moet niet vrezen voor zijn job, dat zegt Bormans aan TV Limburg.
"Dat we verliezen bij Waasland-Beveren, dat kan gebeuren. De inzet moet wel beter. De trainer staat zeker niet ter discussie", aldus Bormans. " Tegen KV Mechelen moet De Roeck winnen, anders staat de club onder zware druk voor de derby van komend weekend tegen RacingGenk.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132356
Houdt JDR maar nog langer aan het roer sukkel , Bormans doe me een plezier houdt uwe mond en nog liever trap het af , marionette van mijn voeten - blijf uwe trainer die de ganse match met zijn handen in zijn tessen staat maar verdedigen, ge zult nog minder volk zien op Staaien - dwaas paardenfokkerke
.

Ik denk dat je op de verkeerde schiet.
Ik kan me niet inbeelden dat PB dit uit eigen beweging zegt.
Dat is in opdracht van.
Willen de Japanners in de luwte blijven ? Anderen de kolen uit het vuur laten halen ?
Of dàt lang gaat duren ? Zullen ze niet moeten proberen met Meekers vrees ik.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Hallo-Tokyo »

Als men zegt....niet ter discussie wil men zeggen...bij 0/6 ligt hij buiten.
Te laat maar dan zijn we er toch van af.
En die 0/6 komt eraan vrees ik.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Geel-Blauw »

Hallo-Tokyo schreef:Als men zegt....niet ter discussie wil men zeggen...bij 0/6 ligt hij buiten.
Bij andere clubs wel, bij STVV niet.
Waarschijnlijk wachten ze weer tot het einde van het seizoen, zoals bij COL.
Nie zievere, speile!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

Geel-Blauw schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Als men zegt....niet ter discussie wil men zeggen...bij 0/6 ligt hij buiten.
Bij andere clubs wel, bij STVV niet.
Waarschijnlijk wachten ze weer tot het einde van het seizoen, zoals bij COL.
Ze kunnen toch moeilijk opnieuw hun fout toegeven?
2 foute trainerskeuzes in 6 maand tijd?

Nee, vrees er ook voor dat ze wachten tot het eind van het seizoen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Since '54 »

't Zou nochtans niet de eerste club zijn waar twee trainers op één seizoen bedankt worden voor hun diensten. Aanmodderen met Jonas De Roeck is absoluut zeker geen oplossing. Ik ben eens benieuwd naar zijn tactisch plan van vanavond want winnen is niet recht evenredig met een goede coach te zijn. Daarvoor heeft hij al genoeg gefaald.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Brusselmans »

ze spiegelen zich aan Zulte-Waregem ...
daarmee is alles verklaard !
:cool:
stofke
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 dec 2012, 09:56
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door stofke »

Zojuist gehoord dat PB zen ontslag heeft gegeven. Zou deze maand nog vertrekken. Hiermee is dan al 1 triestige plant weg.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Brusselmans »

stofke schreef:Zojuist gehoord dat PB zen ontslag heeft gegeven. Zou deze maand nog vertrekken. Hiermee is dan al 1 triestige plant weg.
:onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Jebus4life »

Weet niet of dat zo positief is...

Dan krijgen misschien nóg een Japanner die geen woord Engels spreekt erbij ^^ Nuja, op die manier raken de communicatieproblemen ook opgelost. Iedereen die geen Japans spreekt vervangen door Japanners, geen tolken meer nodig :clap:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door STVV-fan »

Jebus4life schreef:Weet niet of dat zo positief is...

Dan krijgen misschien nóg een Japanner die geen woord Engels spreekt erbij ^^ Nuja, op die manier raken de communicatieproblemen ook opgelost. Iedereen die geen Japans spreekt vervangen door Japanners, geen tolken meer nodig :clap:
Die Japanner die als TD werd aangesteld spreekt Engels.
Engels zal de voertaal worden.

Stofke, ik heb u gemist men beste vrind. We hadden wat inside info nodig!
Ge hebt net Brusselmans zijn midweek goed gemaakt denk ik :lol: :grappig:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:
stofke schreef:Zojuist gehoord dat PB zen ontslag heeft gegeven. Zou deze maand nog vertrekken. Hiermee is dan al 1 triestige plant weg.
:onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Als hij vervangen wordt door Laureyssen, mmm...
De vorige keer was nie zo'n succes anders...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Louis XIV »

Louis XIV schreef:
weekenders schreef:STVV KOMT MET REACTIE OVER POSITIE VAN DE ROECK
Jonas De Roeck krijgt STVV momenteel niet op de rails en er waren al geruchten dat de trainer onder druk staat. CEO Philippe Bormans reageerde.
De Roeck moet niet vrezen voor zijn job, dat zegt Bormans aan TV Limburg.
"Dat we verliezen bij Waasland-Beveren, dat kan gebeuren. De inzet moet wel beter. De trainer staat zeker niet ter discussie", aldus Bormans. " Tegen KV Mechelen moet De Roeck winnen, anders staat de club onder zware druk voor de derby van komend weekend tegen RacingGenk.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132356
Houdt JDR maar nog langer aan het roer sukkel , Bormans doe me een plezier houdt uwe mond en nog liever trap het af , marionette van mijn voeten - blijf uwe trainer die de ganse match met zijn handen in zijn tessen staat maar verdedigen, ge zult nog minder volk zien op Staaien - dwaas paardenfokkerke
Hij heeft voor één keer geluisterd :party: :beer: :party:
Plaats reactie