Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Alles over het beleid van onze club
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Dreke »

Positivo schreef: Alle andere acties met kortingen op tickets zijn slechte signalen.
Zo benadeel je ook de supporters die in het begin van het seizoen een abo namen.
Ik heb er als abohouder totaal geen probleem mee. Ik heb er zelf meer fun aan als de keet vol zit. Zondag kunnen we als abonnees zelfs ons strontzat zuipen voor de match aan de helft van de prijs. Als we dat zouden willen...

Wat ik nergens lees in uw post is de verklaring waarom die mensen thuis blijven. Eens je meent die te kennen, kan je er naar handelen. Het voetbalniveau op zich is duidelijk niet voldoende. De club heeft alle contactgegevens. Hoor rond bij die mensen, doe een enquête bij hen, spreek hen rechtstreeks aan, luister naar hen. Als ik iets niet kan verklaren, ga ik op zoek naar de oorzaak.

Je kan dan wel koppig blijven en die mensen (soms op het arrogante af) met de vinger wijzen, maar verwacht dan ook niet dat ze terugkomen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door stvvilvoorde »

Dreke schreef:
Positivo schreef: Alle andere acties met kortingen op tickets zijn slechte signalen.
Zo benadeel je ook de supporters die in het begin van het seizoen een abo namen.
Ik heb er als abohouder totaal geen probleem mee. Ik heb er zelf meer fun aan als de keet vol zit. Zondag kunnen we als abonnees zelfs ons strontzat zuipen voor de match aan de helft van de prijs. Als we dat zouden willen...

Wat ik nergens lees in uw post is de verklaring waarom die mensen thuis blijven. Eens je meent die te kennen, kan je er naar handelen. Het voetbalniveau op zich is duidelijk niet voldoende. De club heeft alle contactgegevens. Hoor rond bij die mensen, doe een enquête bij hen, spreek hen rechtstreeks aan, luister naar hen. Als ik iets niet kan verklaren, ga ik op zoek naar de oorzaak.

Je kan dan wel koppig blijven en die mensen (soms op het arrogante af) met de vinger wijzen, maar verwacht dan ook niet dat ze terugkomen...
Inderdaad zo werkt marketing.
Ik heb al vaak geshopped tussen internetproviders en ben nog nooit beloond geworden omdat ik al jaren een trouwe klant ben.
Als ik verander dan krijg ik binnen de drie maand op zen minst een voorstel van degene die ik juist verlaten heb om me terug te winnen.
Voetbalmagazine (roularta) is nog erger op dat gebied, misschien zelfs te erg. Daar heb ik tien jaar geleden een abo op gehad en die blijven me quasi maandelijks opbellen met speciale acties om terug abo te worden;
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Jacques »

Dreke schreef:
Positivo schreef: Alle andere acties met kortingen op tickets zijn slechte signalen.
Zo benadeel je ook de supporters die in het begin van het seizoen een abo namen.
Ik heb er als abohouder totaal geen probleem mee. Ik heb er zelf meer fun aan als de keet vol zit. Zondag kunnen we als abonnees zelfs ons strontzat zuipen voor de match aan de helft van de prijs. Als we dat zouden willen...
Ben ik het mee eens. Voor mij persoonlijk zijn de acties geen must, in de zin dat het klassement en het uitzicht op PO1 wat mij betreft ruim voldoende zouden moeten zijn om mensen uit hun luie zetel te krijgen, maar als tickets aan vijf euro is wat andere mensen nodig hebben, heb ik er ook geen probleem mee. Ik zal ieder initiatief om volk in het stadion te krijgen toejuichen en ik zal me daar als abonnee niet door aangevallen of in mijn gat gebeten voelen. Er zijn trouwens ook acties specifiek voor abo's: 5 euro korting tegen Duffel en Mandel, het 95 min happy hour tegen Charleroi en het heel jaar rond 10% korting op jetons. Maar daar gaat het mij in feite niet om. Ik apprecieer de geste, maar als ik die vijf of tien euro niet kon missen, had ik wel tout court geen abo genomen of zou ik wel een spreekwoordelijke middelmatige spaghetti aan 15 euro minder gaan eten. Ik wil vooral geen mierenneukende boekhouder zijn die gaat tellen wie waar een euro meer of minder gekregen heeft. Ik wil niet eens een klant genoemd worden. Ik ben supporter van een club, ik steun die club binnen mijn financiële mogelijkheden via mijn abo en ik wil dat die club het goed doet en speelt voor zoveel mogelijk volk. Daar gaat het mij om.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door enerkey »

Mmm
Ieder seizoen 3 jongeren uit de jeugd die doorbraken. Supporters die vooral spelers van Limburg willen zien.
We spelen nu hetzelfde voetbal als toen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Halenaar »

Toch wel een beetje zever wat Guido daar verkondigt over de jeugdopleiding. Ja er speelden toen meer jeugdspelers bij het A elftal, simpelweg omdat je anders spelers tekort kwam. Zo is het natuurlijk gemakkelijk om jeugdspelers in te brengen.

We hadden toen alles behalve een sterke jeugdopleiding. Hoeveel eigen jeugd is er werkelijk écht doorgebroken in Guido zijn periode? Mignolet, en dat was het dan ook. De rest voldeed duidelijk niet voor eerste klasse (Deferm, Jeroen 'de nieuwe Chimedza :lol: ' Appeltans, Benji Commers, ...) en speelden na STVV allemaal in de lagere regionen.

En het was toen al een unicum dat een eerste klasse ploeg met zoveel Vlamingen in de basis speelden, laat staan PO1 speelde, en dat vergeet Guido hier ook wel. En het is doorheen de jaren alleen maar moeilijker geworden om aan Belgen te geraken, zeker voor clubs als STVV. Vroeger ging je bij de degradant nog een paar degelijke Belgen halen voor een goede prijs, maar tegenwoordig vragen degradanten al miljoenen voor spelers zoals Rits en Cobaut. Goede spelers voor STVV, maar ook geen toppers.

En ja, vooral de oudere supporters zijn gevoelig voor zulke zaken en zullen daarom misschien ook afhaken. Maar dat zijn dan wel weer de eerste om te zeiken bij een slecht resultaat, maar dan wel zo'n dorpsmentaliteitke hebben :roll:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Jack »

Niet de eerste zever die Guido verkondigt.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door weekenders »

Om dan nog maar te zwijgen van die triestige Wijnants
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Halenaar »

weekenders schreef:Om dan nog maar te zwijgen van die triestige Wijnants
Wat zegt die dan verkeerd?
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door joost »

Halenaar schreef:Toch wel een beetje zever wat Guido daar verkondigt over de jeugdopleiding. Ja er speelden toen meer jeugdspelers bij het A elftal, simpelweg omdat je anders spelers tekort kwam. Zo is het natuurlijk gemakkelijk om jeugdspelers in te brengen.

We hadden toen alles behalve een sterke jeugdopleiding. Hoeveel eigen jeugd is er werkelijk écht doorgebroken in Guido zijn periode? Mignolet, en dat was het dan ook. De rest voldeed duidelijk niet voor eerste klasse (Deferm, Jeroen 'de nieuwe Chimedza :lol: ' Appeltans, Benji Commers, ...) en speelden na STVV allemaal in de lagere regionen.

En het was toen al een unicum dat een eerste klasse ploeg met zoveel Vlamingen in de basis speelden, laat staan PO1 speelde, en dat vergeet Guido hier ook wel. En het is doorheen de jaren alleen maar moeilijker geworden om aan Belgen te geraken, zeker voor clubs als STVV. Vroeger ging je bij de degradant nog een paar degelijke Belgen halen voor een goede prijs, maar tegenwoordig vragen degradanten al miljoenen voor spelers zoals Rits en Cobaut. Goede spelers voor STVV, maar ook geen toppers.

En ja, vooral de oudere supporters zijn gevoelig voor zulke zaken en zullen daarom misschien ook afhaken. Maar dat zijn dan wel weer de eerste om te zeiken bij een slecht resultaat, maar dan wel zo'n dorpsmentaliteitke hebben :roll:
Waarom zouden het vooral de oudere supporters zijn die afhaken om zulke zaken. Misschien hebben de iets jongere supporters wel afgehaakt (om welke reden dan ook).
Ik denk dat de oudere supporters meer kunnen relativeren en daarom niet als eerste zeiken bij een slecht resultaat. Ik zie het meer en meer bij de jongeren dat als er iets niet naar hun zin is, ze dadelijk reclameren. Wie heeft er dan een dorpsmentaliteit?
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door omeloe »

Een drietal goede basisspelers van de streek , zou toch een verschil uitmaken . Veel fans willen zich toch ook wat identificeren met de ploeg .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Halenaar »

joost schreef:
Halenaar schreef:Toch wel een beetje zever wat Guido daar verkondigt over de jeugdopleiding. Ja er speelden toen meer jeugdspelers bij het A elftal, simpelweg omdat je anders spelers tekort kwam. Zo is het natuurlijk gemakkelijk om jeugdspelers in te brengen.

We hadden toen alles behalve een sterke jeugdopleiding. Hoeveel eigen jeugd is er werkelijk écht doorgebroken in Guido zijn periode? Mignolet, en dat was het dan ook. De rest voldeed duidelijk niet voor eerste klasse (Deferm, Jeroen 'de nieuwe Chimedza :lol: ' Appeltans, Benji Commers, ...) en speelden na STVV allemaal in de lagere regionen.

En het was toen al een unicum dat een eerste klasse ploeg met zoveel Vlamingen in de basis speelden, laat staan PO1 speelde, en dat vergeet Guido hier ook wel. En het is doorheen de jaren alleen maar moeilijker geworden om aan Belgen te geraken, zeker voor clubs als STVV. Vroeger ging je bij de degradant nog een paar degelijke Belgen halen voor een goede prijs, maar tegenwoordig vragen degradanten al miljoenen voor spelers zoals Rits en Cobaut. Goede spelers voor STVV, maar ook geen toppers.

En ja, vooral de oudere supporters zijn gevoelig voor zulke zaken en zullen daarom misschien ook afhaken. Maar dat zijn dan wel weer de eerste om te zeiken bij een slecht resultaat, maar dan wel zo'n dorpsmentaliteitke hebben :roll:
Waarom zouden het vooral de oudere supporters zijn die afhaken om zulke zaken. Misschien hebben de iets jongere supporters wel afgehaakt (om welke reden dan ook).
Ik denk dat de oudere supporters meer kunnen relativeren en daarom niet als eerste zeiken bij een slecht resultaat. Ik zie het meer en meer bij de jongeren dat als er iets niet naar hun zin is, ze dadelijk reclameren. Wie heeft er dan een dorpsmentaliteit?
Tja, bekijk er de reacties op het vertrek van Kotysch er maar eens op na. Vooral 1 doelgroep was er een heel drama rond aan het maken, want Kotysch was 'een sympathieke gast' en 'was één van ons' :roll:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Hallo-Tokyo »

De wereld is niet meer de wereld van toen.
De muziek kan beter. Stoppen met een wandelende presentator.
Er mag wel wat vernieuwd worden.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door tweety »

Halenaar schreef:
weekenders schreef:Om dan nog maar te zwijgen van die triestige Wijnants
Wat zegt die dan verkeerd?
Idd die slaat wel nagels met koppen
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Brusselmans »

omeloe schreef:Een drietal goede basisspelers van de streek , zou toch een verschil uitmaken . Veel fans willen zich toch ook wat identificeren met de ploeg .
Ik identificieer me met Tex, Tomi, Pol, Asamoah, Kamada ...
Plaats reactie