Fifa 16

Al de rest dat nergens anders thuis hoort, hier graag!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Fifa 16

Bericht door Tompie »

Nog supporters die Fifa 15 spelen op Playstation 4?

Post hier dan je "nickname", zodat we het eens tegen elkaar kunnen opnemen in een wedstrijdje.

Mijn nickname: Bastino1987
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
jens_20
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mar 2013, 14:46
Supporter van: Club Brugge, STVV

Re: Fifa 15

Bericht door jens_20 »

Jens_200


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Fifa 15

Bericht door de Jos »

Ik ben eigenlijk zwaar aan het twijfelen om Fifa 16, dan wel PES 16 (PS4) aan te kopen binnen enkele maanden. Fifa 15 heb ik - zonder zeveren - hoogstens drie uur gespeeld om het daarna nooit meer aan te raken.

De demo van PES16 moet ondertussen al beschikbaar zijn op consoles en krijgt naar ik hoor wel heel goede kritieken. Fifa 16 heeft dan echter wel weer STVV als 'speelbare ploeg' in de aanbieding, dus ik zit wel met een dilemma. Daarenboven denk ik ook dat veel meer mensen Fifa zullen aanschaffen, wat voor het online-gebeuren dan ook weer een bijkomende troef is.

Laatste Fifa die ik ongeveer echt grijs heb gespeeld (en dus ook beheerste) moet ondertussen al geleden zijn van een versie waarin Zidane en Roberto Carlos nog opdraafden.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Fifa 15

Bericht door Geel-Blauw »

de Jos schreef:Ik ben eigenlijk zwaar aan het twijfelen om Fifa 16, dan wel PES 16 (PS4) aan te kopen binnen enkele maanden. Fifa 15 heb ik - zonder zeveren - hoogstens drie uur gespeeld om het daarna nooit meer aan te raken.

De demo van PES16 moet ondertussen al beschikbaar zijn op consoles en krijgt naar ik hoor wel heel goede kritieken. Fifa 16 heeft dan echter wel weer STVV als 'speelbare ploeg' in de aanbieding, dus ik zit wel met een dilemma. Daarenboven denk ik ook dat veel meer mensen Fifa zullen aanschaffen, wat voor het online-gebeuren dan ook weer een bijkomende troef is.

Laatste Fifa die ik ongeveer echt grijs heb gespeeld (en dus ook beheerste) moet ondertussen al geleden zijn van een versie waarin Zidane en Roberto Carlos nog opdraafden.
FIFA15 was heel slecht en kreeg veel kritiek, hierdoor denk ik dat EA SPORTS hun lesje wel geleerd hebben.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Fifa 15

Bericht door Tompie »

Ik speel Fifa enkel online tegen anderen, heb er mij dit jaar toch weer heel wat uurtjes mee geamuseerd.

Enige minpunt vond ik dat snelheid plots terug overdreven veel waarde kreeg in het spel. Deed me wat denken aan Fifa 2000, al kon je toen ook aliens oproepen en met lichtgevend spelers in het donker voetballen. :mrgreen:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Fifa 15

Bericht door AirMontella »

Ik hoop elk jaar opnieuw dat ze die zaalvoetbalfunctie er terug in hebben gestoken.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Fifa 15

Bericht door StvvBoy »

AirMontella schreef:Ik hoop elk jaar opnieuw dat ze die zaalvoetbalfunctie er terug in hebben gestoken.
was dat niet fifa street ? Anders ben ik het nooit tegen gekomen en speel thans al jaren fifa (denk van den ps1 fifa 98 ofzoiets ) :geel: :blauw:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Fifa 15

Bericht door StvvBoy »

Tompie schreef:Nog supporters die Fifa 15 spelen op Playstation 4?

Post hier dan je "nickname", zodat we het eens tegen elkaar kunnen opnemen in een wedstrijdje.

Mijn nickname: Bastino1987
Ik speel af en toe al is , al is dat niet echt veel meer (vroeger wel maar nu op de ps4 niet zoveel meer).
Als je wilt kunnen we wel eens een spelletje spelen :) Ik moet wel zeggen dat als ik online speel ik bijna nooit verlies (kuch kuch) :grappig:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Fifa 15

Bericht door StvvBoy »

Tompie schreef:Ik speel Fifa enkel online tegen anderen, heb er mij dit jaar toch weer heel wat uurtjes mee geamuseerd.

Enige minpunt vond ik dat snelheid plots terug overdreven veel waarde kreeg in het spel. Deed me wat denken aan Fifa 2000, al kon je toen ook aliens oproepen en met lichtgevend spelers in het donker voetballen. :mrgreen:
wat een tijden ... :grappig:

Geef je wel gelijk, ik loop/dribbel gewoon iedereen voorbij en scoor dan een intikker. Veel te gemakkelijk maar niet iedereen heeft dat denk ik door :cool:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Fifa 15

Bericht door AirMontella »

StvvBoy schreef:
AirMontella schreef:Ik hoop elk jaar opnieuw dat ze die zaalvoetbalfunctie er terug in hebben gestoken.
was dat niet fifa street ? Anders ben ik het nooit tegen gekomen en speel thans al jaren fifa (denk van den ps1 fifa 98 ofzoiets ) :geel: :blauw:
Een jaartje te laat begonnen dan ;)

Was in Fifa 97. Heel fijne toevoeging, 5 tegen 5 en ge kon via de boarding spelen.

Afbeelding
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Fifa 15

Bericht door StvvBoy »

AirMontella schreef:
StvvBoy schreef:
AirMontella schreef:Ik hoop elk jaar opnieuw dat ze die zaalvoetbalfunctie er terug in hebben gestoken.
was dat niet fifa street ? Anders ben ik het nooit tegen gekomen en speel thans al jaren fifa (denk van den ps1 fifa 98 ofzoiets ) :geel: :blauw:
Een jaartje te laat begonnen dan ;)

Was in Fifa 97. Heel fijne toevoeging, 5 tegen 5 en ge kon via de boarding spelen.

Afbeelding
Man man man ziet er tof uit ... Ja juist gemist dan haha :grappig:
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: Fifa 15

Bericht door moemeke »

StvvBoy schreef:
AirMontella schreef:
StvvBoy schreef:
AirMontella schreef:Ik hoop elk jaar opnieuw dat ze die zaalvoetbalfunctie er terug in hebben gestoken.
was dat niet fifa street ? Anders ben ik het nooit tegen gekomen en speel thans al jaren fifa (denk van den ps1 fifa 98 ofzoiets ) :geel: :blauw:
Een jaartje te laat begonnen dan ;)

Was in Fifa 97. Heel fijne toevoeging, 5 tegen 5 en ge kon via de boarding spelen.

Afbeelding
Man man man ziet er tof uit ... Ja juist gemist dan haha :grappig:
als ge dan een neut gaf ketste de bal alle kanten uit.
PlayKe
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jan 2012, 00:02

Re: Fifa 15

Bericht door PlayKe »

PES 2015 eergisteren gedownload op PS4 en die speelt echt wel lekker! Laatste goede PES was PES 6 en dateert toch ook alweer van 2006.

Paar filmpjes van toen:

https://www.youtube.com/watch?v=oVj139QisLc

https://www.youtube.com/watch?v=E8qFa5utGtI

Ik ga ze alletwee halen dit jaar, PES voor de gameplay en Fifa 16 voor STVV die in het spel zit en echt wel een van de beste ploegen van België gaat zijn :lol: !

Nick op PSN: PlayKe
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Fifa 15

Bericht door Renard »

Kheb nooit echt PES gespeeld, buiten PES 6 op PC. En daarna nog een versie erna die behoorlijk was, maar daar weet ik het jaartal niet meer van.
Deze speelde ik wel op PC en met keyboard, dus je had niet de volledige vrijheid en controle op uw spelers.

Fifa speel ik al jaren, vroeger op pc nu een kleine 7 jaar op ps2-ps3-ps4.
Bij Fifa komen steeds weer dezelfde kleine frustraties boven :-), en dus vorige week nog eens de Demo van PES 2016 gedownload, maar deze kon mij toch ook niet overtuigen eigenlijk.

Dat FIFA 2016 er maar vlug is zodat we hoge toppen kunnen scheren met STVV. Maar ik vrees wel dat onze spelers te lage stats gaan krijgen...
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Fifa 15

Bericht door StvvBoy »

Renard schreef:Kheb nooit echt PES gespeeld, buiten PES 6 op PC. En daarna nog een versie erna die behoorlijk was, maar daar weet ik het jaartal niet meer van.
Deze speelde ik wel op PC en met keyboard, dus je had niet de volledige vrijheid en controle op uw spelers.

Fifa speel ik al jaren, vroeger op pc nu een kleine 7 jaar op ps2-ps3-ps4.
Bij Fifa komen steeds weer dezelfde kleine frustraties boven :-), en dus vorige week nog eens de Demo van PES 2016 gedownload, maar deze kon mij toch ook niet overtuigen eigenlijk.

Dat FIFA 2016 er maar vlug is zodat we hoge toppen kunnen scheren met STVV. Maar ik vrees wel dat onze spelers te lage stats gaan krijgen...
Zou ook logisch zijn. Fernandes gaat denk ik de hoogste hebben.

Als we al naar bestaande spelers gaan kijken

Ono 67 speelde niet zo een sterk seizoen en gaat dus wellicht naar 65 gaan

Dompe heeft 65 en zie ik na een deftig seizoen wel naar 66 - 67 gaan.

Fernandes heeft 73 en speelde ook een goed seizoen zal dus blijven of mss zelf hoger gaan. Gaat wellicht in UT ook onze enigste zilver speler zijn!

Y. Mbombo had 62 zal wel zo blijven.

Denk wel dat we een snelle ploeg gaan hebben en in fifa is dit toch een serieus voordeel!
Het laatste seizoen in eerste hadden we ook een lage maar snelle ploeg. Met mijn aanval Schouterde links, Chirst in het midden en Andrade Rechts om daar nog Reza in de spits te zetten kon ik veel ploegen pijn doen (ook veel hoger geklasseerde) Dus denk wel dat ik nu weer met stvv ga genieten
Plaats reactie