Ludwig Sneyers

Al de rest dat nergens anders thuis hoort, hier graag!
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Ludwig Sneyers

Bericht door voetballiefhebber »

Ik was maar vrijwilliger hoor, maar wel op het secretariaat.
Op de dag van de match moest ik 4 uur voor de aftrap aanwezig zijn. Ik moest o.a. af en toe mee helpen dingen op de stoeltjes te leggen, de apparatuur van de fankaart die toen bestond opladen.
Kopies nemen van ploegopstellingen en gaan ronddelen, o.a.
De eerste keer had ik er al bijna geen meer toen ik aan café Stadion kwam.

Jo Kempeneers, ik denk inderdaad dat dat de man was die toen Geert Smets heeft vervangen.
Ik weet toch dat er toen vergaderingen waren ivm sfeeracties en Sector L.

En ik ben niet Zander, want ik gebruikte op het vorige forum ook al de naam 'voetballiefhebber'
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Ludwig Sneyers

Bericht door Jan Bulder »

@Voetballiefhebber Het is niet omdat ge in functie van de club vergadert, dat ge de bezieler zijt van Sector-l. Dat was een zuiver initiatief van enkele supporters (ben er 200% zeker van, ik was er bij :) )
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Ludwig Sneyers

Bericht door voetballiefhebber »

Ja, nu je het zegt. Ik herinner me weer een beeld dat een groepje supporters op het secretariaat zelfs was in gesprek met Jo Kempeneers.

Jo was hier wel in ieder geval enthousiast over en heeft dit project voluit gesteund. Toen is sector l inderdaad gestart, maar supporters alleen krijgen dit nooit voor elkaar. Dus vandaar dat ik dacht dat het een zuiver project van Kempeneers was. Ik herinnerde me eigenlijk alleen het interne gedeelte van toen.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Ludwig Sneyers

Bericht door Amzu »

Ludwig Sneyers niet langer directeur generaal bij de Pro League....
Zou hij gene goede wintertransfer zijn ? Kent immers alle wegen én binnenwegen in het Belgisch voetbal. :stvv:
omeloe
Berichten: 1154
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Ludwig Sneyers

Bericht door omeloe »

Amzu schreef:Ludwig Sneyers niet langer directeur generaal bij de Pro League....
Zou hij gene goede wintertransfer zijn ?
Neen !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Ludwig Sneyers

Bericht door Vouch »

omeloe schreef:
Amzu schreef:Ludwig Sneyers niet langer directeur generaal bij de Pro League....
Zou hij gene goede wintertransfer zijn ?
Neen !
Waarom niet? (Gewoon uit interesse :) ).
Plaats reactie