Voetbalquiz 21 oktober in Diest

Al de rest dat nergens anders thuis hoort, hier graag!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Voetbalquiz 21 oktober in Diest

Bericht door AirMontella »

Mede-Kanaries!

Op 16 oktober organiseer ik met mijn voetbalquizploeg "Rustig Wilfried, rustig!" voor de eerste keer een eigen voetbalquiz.
Het is een quiz waarbij zowel de topploegen als gelegenheidsquizzers zich kunnen uitleven.

De prijzentafel vult zich stilaan met mooie sponsors (voetbalclubs; inclusief buitenlandse clubs, brouwerijen, grote Vlaamse bedrijven, gezelschapsspelen,...) . En tijdens de tombola zijn voetbalshirts te winnen.

We zijn ons best aan het doen om er een topquiz van te maken, de inschrijvingen lopen ook al goed.

Wil je een leuke voetbalavond beleven, je kennis testen of gewoon er eens tussenuit zijn met kameraden? Schrijf je dan zeker in!

Link naar de Facebookpagina van het evenement: https://www.facebook.com/events/1605407989726648/

Afbeelding
Laatst gewijzigd door AirMontella op 12 sep 2016, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Voetbalquiz 16 oktober in Diest

Bericht door den ief »

AirMontella schreef:Mede-Kanaries!

Op 16 oktober organiseer ik met mijn voetbalquizploeg "Rustig Wilfried, rustig!" voor de eerste keer een eigen voetbalquiz.
Het is een quiz waarbij zowel de topploegen als gelegenheidsquizzers zich kunnen uitleven.

De prijzentafel vult zich stilaan met mooie sponsors (voetbalclubs; inclusief buitenlandse clubs, brouwerijen, grote Vlaamse bedrijven, gezelschapsspelen,...) . En tijdens de tombola zijn voetbalshirts te winnen.

We zijn ons best aan het doen om er een topquiz van te maken, de inschrijvingen lopen ook al goed.

Wil je een leuke voetbalavond beleven, je kennis testen of gewoon er eens tussenuit zijn met kameraden? Schrijf je dan zeker in!

Link naar de Facebookpagina van het evenement: https://www.facebook.com/events/1605407989726648/

Afbeelding
Interessant! Woon in diest dus heb wel zin. Ga zeker proberen een ploegje te maken...
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Voetbalquiz 16 oktober in Diest

Bericht door AirMontella »

den ief schreef:
AirMontella schreef:Mede-Kanaries!

Op 16 oktober organiseer ik met mijn voetbalquizploeg "Rustig Wilfried, rustig!" voor de eerste keer een eigen voetbalquiz.
Het is een quiz waarbij zowel de topploegen als gelegenheidsquizzers zich kunnen uitleven.

De prijzentafel vult zich stilaan met mooie sponsors (voetbalclubs; inclusief buitenlandse clubs, brouwerijen, grote Vlaamse bedrijven, gezelschapsspelen,...) . En tijdens de tombola zijn voetbalshirts te winnen.

We zijn ons best aan het doen om er een topquiz van te maken, de inschrijvingen lopen ook al goed.

Wil je een leuke voetbalavond beleven, je kennis testen of gewoon er eens tussenuit zijn met kameraden? Schrijf je dan zeker in!

Link naar de Facebookpagina van het evenement: https://www.facebook.com/events/1605407989726648/

Afbeelding
Interessant! Woon in diest dus heb wel zin. Ga zeker proberen een ploegje te maken...
Top! Zeker doen ;) :toppie:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Voetbalquiz 16 oktober in Diest

Bericht door AirMontella »

Er zijn nog steeds plaatsen beschikbaar voor de quiz. Iedereen gaat sowieso met een mooie prijs en kortingsbonnen naar huis. En misschien wil je wel een truitje van Kompany, Hazard of Batshuayi tijdens de tombola?

Inschrijven kan nog steeds door de mailen naar [email protected] of stuur op dit forum een privébericht naar mij.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Voetbalquiz 16 oktober in Diest

Bericht door AirMontella »

Nog 2 quiztafels beschikbaar voor de liefhebbers!
Plaats reactie