Filmpjes van STVV

Een krantenartikel gelezen? Een reportage in een magazine of op tv?
Grammet

Re: Filmpjes van STVV

Berichtdoor Grammet » 05 Apr 2014, 16:26

Cremasco schreef:
Link

Waar is de tijd ? Komt die nog ooit terug, dat is de vraag ?

as we trug in IESTE speile kum da allemool trug, loot Genk dan mar koume, dei zen ziek van hunne val wa no de hoogmoed kum :grappig:

Renard

Berichtdoor Renard » 24 Jun 2019, 18:42

Topic waar al 5 jaar niets in geplaatst is, maar ik wou geen nieuw maken en wist niet waar anders te plaatsen.

Ik wou even aankaarten dat ik het leuk vind hoe STVV zich op sociale media gedraagt, regelmatig filmpjes en interviews, waaronder orriginele zaken.
Kvind het knap wat ze tegenwoordig doen.

Elgromi

Berichtdoor Elgromi » 25 Jun 2019, 01:20

Had een jaar geleden ook is ideeën doorgespeelt door meer interactief te zijn op social media, iet daarna was er die skill challenges met acolatse en bezus denk dat er 2 ware. Maar iet daarna was bezus weg en toen niks meer qua skill filmkes. Weet niet als da door men idee was ofniet dat het begon maakt me ook niet uit. Ma zou graag hebben dat ze er bij verder deden, look voor de spelers, leuk voor de fans lijkt me.

Geel-Blauw

Berichtdoor Geel-Blauw » 25 Jun 2019, 01:27

Renard schreef:Topic waar al 5 jaar niets in geplaatst is, maar ik wou geen nieuw maken en wist niet waar anders te plaatsen.

Ik wou even aankaarten dat ik het leuk vind hoe STVV zich op sociale media gedraagt, regelmatig filmpjes en interviews, waaronder orriginele zaken.
Kvind het knap wat ze tegenwoordig doen.

Het promotiefilmpje voor de abonnementen vind ik maar flauw. Snap de boodschap ook niet, elke week een nieuwe 'aflevering' om binkie en Temptation island verleidsters een beetje te zien dansen in de Versuz. Kon in mijn ogen veel beter door bv ex spelers aan het woord te laten, sfeerbeelden van vroeger tonen etc..

Nie zievere, speile!

Jones

Berichtdoor Jones » 25 Jun 2019, 16:28

Hoe post ge hier rechtstreeks een filmpje zonder alleen de link van youtube in tekstvorm ? Dus zoals hierboven

Jack
Beheerder

Berichtdoor Jack » 25 Jun 2019, 16:44

Jones schreef:Hoe post ge hier rechtstreeks een filmpje zonder alleen de link van youtube in tekstvorm ? Dus zoals hierboven

Quote zo eens een post he, dan zie je het!

[youtube]en hiertussen dan je link[/youtube]

Jones

Berichtdoor Jones » 26 Jun 2019, 14:40

Jack schreef:
Jones schreef:Hoe post ge hier rechtstreeks een filmpje zonder alleen de link van youtube in tekstvorm ? Dus zoals hierboven

Quote zo eens een post he, dan zie je het!

[youtube]en hiertussen dan je link[/youtube]

Dan komt alleen de link in tekstvorm op het scherm, niet zoals hierboven

pat@

Berichtdoor pat@ » 30 Jul 2019, 19:18

Het filmpje van "VTV meets STVV" is eigenlijk nog wel leuk. Zijn naam wordt trouwens heel anders uitgesproken dan de doorsnee Vlaming zou vermoeden. Meer iets in de trend van Kowon Poo. De fb pagina heeft momenteel een slordige 69000 leuks. Bereiken we na deze reportage op de Vietnamese buis de 100 000?

STVV-fan

Berichtdoor STVV-fan » 30 Jul 2019, 21:59

pat@ schreef:Het filmpje van "VTV meets STVV" is eigenlijk nog wel leuk. Zijn naam wordt trouwens heel anders uitgesproken dan de doorsnee Vlaming zou vermoeden. Meer iets in de trend van Kowon Poo. De fb pagina heeft momenteel een slordige 69000 leuks. Bereiken we na deze reportage op de Vietnamese buis de 100 000?

Vond ik ook heel raar. Op filmpjes die ik van Vietnamessi op Youtube heb bekeken, zeiden de commentatoren altijd iets in de zin van: Song Powáng

Terug naar “STVV in de media”