Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Cremasco »

bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door bruintje67 »

Het is de uitleg wat telt zeker, we zullen zien wat er allemaal van uit gaat komen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Jacques »

Ik onthou van dit interview veel blabla, maar vooral de uitspraak dat we "financieel terug gezond zijn".
Benieuwd of de licentie-commissie daar in het voorjaar van 2015 ook zo over denkt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Since '54 »

Ik vind het interview goed en Lammens' verklaringen ook. Hij is en blijft een minzaam man die het goed voorheeft met STVV maar niet over de financiële middelen beschikt om te kunnen stellen dat STVV na dit seizoen naar 1ste klasse promoveert.

Al jeukt het wel om a.s. zondag naar de openingsmatch STVV-Virton te gaan, toch neem ik vooralsnog geen abo. De eerste stap moet vanop het veld komen.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door DJ Amiga »

Since '54 schreef:.

Al jeukt het wel om a.s. zondag naar de openingsmatch STVV-Virton te gaan, toch neem ik vooralsnog geen abo. De eerste stap moet vanop het veld komen.
voor de volledigheid, match is zaterdag
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Cremasco »

Roo3k schreef:
Since '54 schreef:Ik vind het interview goed en Lammens' verklaringen ook. Hij is en blijft een minzaam man die het goed voorheeft met STVV maar niet over de financiële middelen beschikt om te kunnen stellen dat STVV na dit seizoen naar 1ste klasse promoveert.

Al jeukt het wel om a.s. zondag naar de openingsmatch STVV-Virton te gaan, toch neem ik vooralsnog geen abo. De eerste stap moet vanop het veld komen.
Er zijn een paar redenen om niet naar het voetbal te komen.

- het interesseert je niet
- je hebt er het geld niet voor
- je hebt geld maar je bent te gierig
- je mag niet van een of ander huisgenoot

Welk ist ?
Of zoals de meerderheid : ze hebben ons al veel ontgoocheld in het verleden en velen komen terug als het goed gaat...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door zipke373 »

Roo3k schreef:
Since '54 schreef:Ik vind het interview goed en Lammens' verklaringen ook. Hij is en blijft een minzaam man die het goed voorheeft met STVV maar niet over de financiële middelen beschikt om te kunnen stellen dat STVV na dit seizoen naar 1ste klasse promoveert.

Al jeukt het wel om a.s. zondag naar de openingsmatch STVV-Virton te gaan, toch neem ik vooralsnog geen abo. De eerste stap moet vanop het veld komen.
Er zijn een paar redenen om niet naar het voetbal te komen.

- het interesseert je niet
- je hebt er het geld niet voor
- je hebt geld maar je bent te gierig
- je mag niet van een of ander huisgenoot

Welk ist ?
Zo kun je ook een aantal redenen opsommen om te blijven komen :

- je bent goedgelovig
- je bent masochistisch ingesteld
- je hebt geld teveel
- je loopt om weg te zijn van een of andere huisgenoot

Idiote provocerende post...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door zipke373 »

Roo3k schreef:De brave man schrijft....het jeukt om te komen.
Dat hij dan komt he.
Altijd dat emo gedoe.
Het leven is zo kort. Ge komt of ge komt niet.
Vind ge dat nu echt? Er zijn nu eenmaal mensen die wegblijven omwille van alles wat er hier de laatste jaren gebeurd is, wat niet wil zeggen dat ze dat niet als een gemis ervaren... Voor sommigen is dat namelijk de enige manier van protesteren die er is.

Het leven is zo kort? Inderdaad,veel te kort om met uw kl*ten te laten rammelen.

Emo gedoe? Voetbal is emotie. Wie naar de voetbal komt zonder emotie is ook geen supporter en kan evengoed een partijtje minigolf gaan spelen. Als jarenlange supporter thuisblijven als protest is ook emotie.

Meningen zijn er om te verschillen. Provoceren hoeft niet.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door zipke373 »

Roo3k schreef:Niet teveel zeveren he kerel of Mieke.

Sta wat positiever in het leven.
STVV is ontspanning.
Ik ben ook niet akkoord met hun aanpak.
Maar niet komen en dan hier wat zeveren dat het jeukt.
Dat is provoceren.

Ik hoef van jou geen Kommentaar.
Je lijkt wel een sos.
Uw soort commentaar, op uw verfijnde manier gebracht hoeft ook niemand "kerel of mieke". Geweldige bijdrage tot het niveau van het forum.

En op politiek wens ik hier niet in te gaan. Zeker niet met uw manier van converseren.

Het is trouwens Jacques zijn exclusieve voorrecht hier op't forum om sos genoemd te worden.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Iniesta »

zipke373 schreef:Er zijn nu eenmaal mensen die wegblijven omwille van alles wat er hier de laatste jaren gebeurd is, wat niet wil zeggen dat ze dat niet als een gemis ervaren... Voor sommigen is dat namelijk de enige manier van protesteren die er is.

Het leven is zo kort? Inderdaad,veel te kort om met uw kl*ten te laten rammelen.
Inderdaad, eens houdt het op en bij iedereen ligt dat punt ergens anders en daarom moet iedereen ook voor zichzelf uitmaken of hij komt kijken of niet.

Vorig jaar ben ik nog een paar keer komen kijken maar ik zag enkel de bevestiging van mijn vermoedens. De laatste wedstrijd tegen Moeskroen ben ik zelf niet eens meer afgekomen, ik zag de bui al hangen. Ik ben er echter zeker van dat deze wedstrijd alweer een aantal mensen overtuigd heeft om ook thuis te blijven.

Ik zou ook liever terug gaan kijken en volle tribunes zien maar dit kan niet zolang dit walgelijke gedoe verder gaat. Ik zie het inderdaad als vorm van protest, de enige die de supporter nog heeft want naar andere vormen wordt toch niet geluisterd.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door DJ Amiga »

Iniesta schreef: Ik zou ook liever terug gaan kijken en volle tribunes zien maar dit kan niet zolang dit walgelijke gedoe verder gaat. Ik zie het inderdaad als vorm van protest, de enige die de supporter nog heeft want naar andere vormen wordt toch niet geluisterd.
kan je me nog eens herinneren wat je verstaat onder dat walgelijke gedoe?

is het walgelijk omdat een groot deel van de spelerskern uit geleende standardspelers bestaat?
is het walgelijk omdat we nog x miljoenen schuld hebben tov Duchatelet?
is het walgelijk omdat de infrastructuur op niets trekt, zoals ten tijde toen stad eigenaar was?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Jacques »

Er zijn 100 redenen te bedenken om te komen, 100 om niet te komen, 10 om de huidige toestand niet walgelijk te vinden, 10 om die wel walgelijk te vinden. Iedereen is vrij om te komen waar hij wil: op Stayen, op het forum of in de slaapkamer.

Het heeft welgeteld een week geduurd vooraleer kritiek (nog net niet) als pathologie omschreven wordt en de schrijver als (nog net niet) pillenslikker aan de kant geschoven wordt. :heil:

Same shit, different day, over & over again en de hoofdreden dat ik me tegenwoordig liever wat meer aan de kant houd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:
Roo3k schreef:
Since '54 schreef:Ik vind het interview goed en Lammens' verklaringen ook. Hij is en blijft een minzaam man die het goed voorheeft met STVV maar niet over de financiële middelen beschikt om te kunnen stellen dat STVV na dit seizoen naar 1ste klasse promoveert.

Al jeukt het wel om a.s. zondag naar de openingsmatch STVV-Virton te gaan, toch neem ik vooralsnog geen abo. De eerste stap moet vanop het veld komen.
Er zijn een paar redenen om niet naar het voetbal te komen.

- het interesseert je niet
- je hebt er het geld niet voor
- je hebt geld maar je bent te gierig
- je mag niet van een of ander huisgenoot

Welk ist ?
Of zoals de meerderheid : ze hebben ons al veel ontgoocheld in het verleden en velen komen terug als het goed gaat...
Zo is dat. Ik ben al té vaak ontgoocheld geweest. Toppunt de laatste wedstrijd van de eindronde STVV-Moeskroen. Bij de rust op 45 minuten van eerste klasse staan en na de rust als een bende lamzakken, spelers én trainer, uit de kleedkamers komen en dit voor 10.000 naar promotie snakkende en hondstrouwe Haspengouwers.

Geld, gierigheid, vrouw die ons weg wil, waar haalt men het uit? :roll:

Na 60 jaar vaste Stayenganger haalt mijn ratio het van mijn hart. Nogmaals de eerste stap zal vanaf nu van het speelveld moeten komen en niet meer van mij (ons).

Van zodra het beleid me duidelijk maakt dat STVV het opnieuw meent, zal mijn hart zowel als mijn ratio het gauw terug overnemen wees daar maar zeker van.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Onze voorzitter aan het woord op sporza radio

Bericht door lindoke »

Wist niet goed waar het te plaatsen dus doe ik het maar hier. Onze ex-voorzitter heeft ook nog eens van zich laten horen en het is zoals gewoonlijk lachwekkend :grappig:

DUCHÂTELET WILDE CLUB KOPEN VOOR... ÉÉN SPELER

Roland Duchâtelet wil graag Andy Delort in zijn netwerk. De speler speelt voor de Franse tweedeklasser FC Tours en werd gelinkt aan Standard en Charlton. De voorzitter van beide clubs had wel een héél opmerkelijk voorstel.

Standard bood 2 miljoen euro op de topschutter van de Franse Ligue II. Tours vraagt 4 miljoen euro voor de gewilde aanvaller. Jean-Marc Ettori, voorzitter van de Franse tweedeklasser, komt nu met een opvallende mededeling in Sport/Voetbalmagazine.

"Hij belde mijn advocaat om te melden dat hij onze club wou kopen voor een symbolische euro en dan ons tekort van 2,5 miljoen euro wilde wegwerken op voorwaarde dat Delort werd vrijgelaten. Ik dacht dat het een Luikse grap was, die allerminst grappig was."

"Ik reageerde dan maar met een tegenbod. Ik wilde Standard voor een symbolische 0,25 euro kopen aangezien ze een tekort van 10 miljoen euro hebben. Ik deed een bod van vier keer zo weinig omdat ze vier keer zoveel schulden hebben. Door zo een bod te doen nam hij mij voor een imbeciel."

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=84007
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie