Wellen - Beerschot op Stayen

RATMAN
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:30

Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door RATMAN »

Allereerst wil ik jullie graag alle succes toewensen voor jullie wedstrijd vrijdag op de Boshuil.. hoogstwaarschijnlijk slechts een kleine verkeersdrempel op jullie weg naar éérste klasse.

Ik weet niet in hoeverre jullie op de hoogte zijn, maar op zaterdag spelen wij (Beerschot-Wilrijk) tegen Wellen op Stayen.

Op het Kiel zijn de vriendschappelijke banden uit ons éérste klasse verleden nog niet vergeten. Mochten er STVV-supporters interesse hebben om deze wedstrijd bij te wonen, weet dan dat jullie meer dan welkom zijn in ons (jullie) vak. Wij hopen met een 2000 uitsupporters af te zakken naar Sint Truiden, er is dus nog plaats genoeg. :)

De eerste STVV supporter die ik tegenkom trakteer ik een pint ;) Misschien tot zaterdag !
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door the fan »

Er zal ongetwijfeld toch wat volk gaan kijken, succes alvast … Al hebben wij ook sympathie voor Wellen uiteraard, ;-)
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door Motörhead »

STVV abohouders mogen gratis de wedstrijd bijwonen!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door Cremasco »

Hey Ratman. Sympathieke binnenkomer. Zorg maar dat jullie snel in eerste staan. Met zo een massale aanhang zeker.
Wat kost een ticket ?
Onbegrijpelijk dat een stad als Antwerpen met zoveel industrie niet jaarlijks champions league speelt.
RATMAN
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:30

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door RATMAN »

Motörhead schreef:STVV abohouders mogen gratis de wedstrijd bijwonen!
Er zijn dus geen excuses meer, behalve Valentijn en/of nog te zat zijn van het overwinningsfeest op den bosuil ;)

Het zou ons plezier doen om STVV fans te mogen begroeten de zaterdag. hetzij in ons vak, hetzij in het vak van Wellen. Op die manier zouden we dan tenminste nog eens vocale tegenstand hebben.. de meeste clubs in provinciale of bevordering hebben geen uitgebreid repertoire van supportersliederen ;)

Nog veel succes in de competitie.. nog een paar maanden en jullie staan waar jullie thuishoren. Hou voor eens een plaats warm in eerste klasse (al kan dat nog een jaar of 5 duren)
RATMAN
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:30

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door RATMAN »

Cremasco schreef:Hey Ratman. Sympathieke binnenkomer. Zorg maar dat jullie snel in eerste staan. Met zo een massale aanhang zeker.
Wat kost een ticket ?
Onbegrijpelijk dat een stad als Antwerpen met zoveel industrie niet jaarlijks champions league speelt.
Niet zozeer een binnenkomer als een weerzien.. Jaren geleden zat ik al op dit forum. ik kan me nog verhitte discussies herinneren over het te grote aantal pubers in julle sfeervak achter de goal die weigerden mee te zingen omdat dat niet stoer genoeg was :P

Wij Beerschotsupporters hebben nooit sympathie gehad voor andere Belgische clubs en dat was ook meer dan wederzijds. Maar om de één of andere reden was/is dat bij STVV anders. De historische achtergrond daarvan ken ik niet maar dat leeft nog altijd wel een beetje bij ons. Jullie zullen ook wel jullie portie boerengezangen naar het hoofd hebben gekregen in onderlinge confrontaties, maar ik herinner mij maar één club waar we positieve spandoeken voor maakten, meerdere keren zelfs (o.a. bij jullie promotie in 2009)

En betreffende Champions league... dat is inderdaad onbegrijpelijk. Maar het kan mij geen bal schelen.

Een paar jaar geleden stonden we in eerste klasse te kijken naar overbetaalde tweederangs-vedetten die zich te goed voelden om hun truitje nat te maken.. Nu kijken we naar amateurs die na hun dagjob 4 maal per week trainen en ongelooflijk trots zijn om voor onze tribunes te mogen spelen. Die mannen gaan door het vuur voor ons en vice versa.. Als je 2 maanden in de veronderstelling hebt geleefd dat het voor altijd gedaan was met jouw club, is dat meer waard dan een Europese campagne..

Genoeg over mezelf, ik ben blij dat ik nog eens een reden had om dit forum te bezoeken.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door Cremasco »

RATMAN schreef:
Cremasco schreef:Hey Ratman. Sympathieke binnenkomer. Zorg maar dat jullie snel in eerste staan. Met zo een massale aanhang zeker.
Wat kost een ticket ?
Onbegrijpelijk dat een stad als Antwerpen met zoveel industrie niet jaarlijks champions league speelt.
Niet zozeer een binnenkomer als een weerzien.. Jaren geleden zat ik al op dit forum. ik kan me nog verhitte discussies herinneren over het te grote aantal pubers in julle sfeervak achter de goal die weigerden mee te zingen omdat dat niet stoer genoeg was :P

Wij Beerschotsupporters hebben nooit sympathie gehad voor andere Belgische clubs en dat was ook meer dan wederzijds. Maar om de één of andere reden was/is dat bij STVV anders. De historische achtergrond daarvan ken ik niet maar dat leeft nog altijd wel een beetje bij ons. Jullie zullen ook wel jullie portie boerengezangen naar het hoofd hebben gekregen in onderlinge confrontaties, maar ik herinner mij maar één club waar we positieve spandoeken voor maakten, meerdere keren zelfs (o.a. bij jullie promotie in 2009)

En betreffende Champions league... dat is inderdaad onbegrijpelijk. Maar het kan mij geen bal schelen.

Een paar jaar geleden stonden we in eerste klasse te kijken naar overbetaalde tweederangs-vedetten die zich te goed voelden om hun truitje nat te maken.. Nu kijken we naar amateurs die na hun dagjob 4 maal per week trainen en ongelooflijk trots zijn om voor onze tribunes te mogen spelen. Die mannen gaan door het vuur voor ons en vice versa.. Als je 2 maanden in de veronderstelling hebt geleefd dat het voor altijd gedaan was met jouw club, is dat meer waard dan een Europese campagne..

Genoeg over mezelf, ik ben blij dat ik nog eens een reden had om dit forum te bezoeken.
Ik kan me dat voorstellen ja. Geweldig he, zo een achterban. Jullie brengen die mannen in extase. Ik heb in de eindjaren 80 nochtans moeten lopen voor Beerschotters die achter ons nazaten, zonder reden. :lol:
Nu zou dat anders zijn. Niks zo fijn dan verbroederen. Samen een pint drinken en vertellen over onze ervaringen. Een supportersziel is iets speciaal Ratman.
charel
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 mei 2013, 22:44
Supporter van: stvv

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door charel »

Inderdaad respect voor Beerschotsupporters die massaal achter hun ploeg blijven zelfs in eerste provinciale.
Weinig ploegen gaan dit nadoen.

Maar vanaf 3 de klasse zal dit niet zo eenvoudig zijn en hoe zullen de ratten reageren als ze al eens 2 à 3 wedstrijden verliezen ?

Met respect :stvv:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door Bartman »

Na wat dat die mannen hebben meegemaakt, zullen ze ook nog wel twee à drie verliesmatchen aankunnen denk ik
RATMAN
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:30

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door RATMAN »

Een jaar of twee in derde blijven hangen zal ons wel een 500-tal successupporters kosten, maar het feit alleen al dat we successporters hebben is al belachelijk te noemen ;)

Proficiat met jullie overwinning op schantwerp !

PS. Vergeet jullie geld niet terug te vragen he ;)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door Cremasco »

RATMAN schreef:Een jaar of twee in derde blijven hangen zal ons wel een 500-tal successupporters kosten, maar het feit alleen al dat we successporters hebben is al belachelijk te noemen ;)

Proficiat met jullie overwinning op schantwerp !

PS. Vergeet jullie geld niet terug te vragen he ;)
:grappig:
RATMAN
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:30

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door RATMAN »

Live vanop stayen enkele bemerkingen

1. Die lichtshow bij de opkomst is geweldig.. de antwerpse oohs en aahs waren niet te tellen..
2. Geweldige acoustic!
3. Waarom huurt elke limburgse ploeg stayen niet? Zalig stadion
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door lindoke »

RATMAN schreef:Live vanop stayen enkele bemerkingen

1. Die lichtshow bij de opkomst is geweldig.. de antwerpse oohs en aahs waren niet te tellen..
2. Geweldige acoustic!
3. Waarom huurt elke limburgse ploeg stayen niet? Zalig stadion
Proficiat met jullie overwinning! Jullie zijn goed op weg om kampioen te spelen - met 4 punten voorsprong - al lijkt Esp. Pelt wel een heel lastige klant te zijn. Al de rest doet niet meer mee. Bijna 4000 supporters op Stayen voor die wedstrijd?!?! Met dit aantal op verplaatsing behoren jullie tot de top in België! Buiten die fameuze G5 zie ik dat niemand doen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
WesleyNoH
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2015, 07:10

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door WesleyNoH »

Ten tijde van eerste klasse had ik al enorm veel respect voor Sint-Truiden. Was steeds één van de meest sympathieke ploegen van België, en altijd een leuke sfeer in het stadion.

Dat stadion is belachelijk prachtig geworden, ik was gisteren echt onder de indruk. Je hebt de hele tijd het gevoel dat je in een arena staat dat volledig toe is. De lichtshow, de akoestiek, alles is gewoon tot de perfectie in orde.

Het was ook erg leuk om te zien dat er aan de overkant ook een heleboel volk zat, waarschijnlijk toch ook een grote delegatie van STVV-supporters. Die supporters die de dag eerder ook al dat marginale ploeg uit Deurne-Noord met 2-0 wist te verslaan. Die supporters die een dag eerder enkele Beerschotliederen lieten opsteken in het uitvak van dat éne ploegje in Deurne.

Sint-Truiden, bedankt!
charel
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 mei 2013, 22:44
Supporter van: stvv

Re: Wellen - Beerschot op Stayen

Bericht door charel »

Ik ben ook gaan zien (Wellen Beerschot) en sommige Beerschot supporters beweren dat onze oost tribune dezelfde is als die van het Kiel maar dat de onze perfect is afgesloten met
alles erop en eraan, dat op het Kiel heel de Tribune (achterkant) open is waar het in de winter heel onaangenaam is van de wind en de kou.

Ik vertelde dat ze dan in de hoofdtribune eens moesten gaan kijken dat dat pas de moeite is.
:stvv: :geelblauw:
Die toffe Antwerpenaars :beer: vertelde " jullie zijn klaar voor de titel"
:party:
Plaats reactie