De stunt van Roland (column)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

De stunt van Roland (column)

Bericht door Brusselmans »

"Allé Eziekelleke, maak uw kaske maar leeg, ik heb een veel mooiere speeltuin voor jou in mijn achtertuin. Tesamen met Obbi en Mozes mag jij voortaan goalkes maken, ik zal er u goed voor betalen, en ik kan over 2 jaar met flink wat winst doorverkopen aan Liverpool, net zoals de 2 anderen"

"Pourquoi chef ?"

"Omdat ik liever boogie dans met de vrouwkes ipv 100 meter horden te moeten lopen in Luik, daar is mijne fysiek niet meer sterk genoeg voor. En jij mag na de match R&B'en op "I'm in love with the CoCo, tesamen met Momi en Schoofske"

"J'adore chef, oui oui, I'm in love with the CoCo ... Woar ies da feeshe?"

"In mijne Rvue. En ik wil Anderlecht en Brugge raken waar ze het felst geraakt kunnen worden. Hun CL-ticket. Hahaha, die miljoentjes zullen nu voor mij zijn.
En in Luik bouw ik alles vol met winkels en appartementen .... Ik wil mij nu eens echt amuseren op mijn oude dag, en iedereen te kakken zetten, ook die analisten van Extra-Time, en ook dieje Brusselmans"

"Hans chef, Hans"

"Hands ??? Dan ist penalty !!! :shock: .... Aaaah die van Lokeren !!! OK mon fils, die gaan we ook halen dan, de bandenman weet ik wel te overtuigen"

Opener van het het seizoen ...
STVV - Genk ...
Een wervelend STVV, gesteund door 14000 fanatiekelingen, nagelt Genk medogenloos aan het kruis. 4 - 0 na 45 minuten. Doelpunten van Eziekel, Obbi, Mozes en Vanaeken. De tweede helft wordt voor een leeg Genk-vak verder gespeeld, met overstapjes en panna's, met hoogstandjes aan de cornervlag van Junior, en 5 minuten voor affluiten mag Dutoit de 5 - 0 doen op penalty.
Ferrera keilt zonder problemen een bak Jupiler naar binnen. "Nu weet ik waarom de mensen dat drinken, lekker !"

Uitzonderlijk gaat de fanshop open, en diezelfde avond worden alle 14000 abo's aan de man gebracht.
Roland ziet het. Er komt een tweede parking onder de grond bij, en omdat alles kan als je geld genoeg hebt, gaan de daken van Stayen eraf, om een tweede ring bij te bouwen voor de volgende thusmatcch tegen Anderlecht.

Maar eerst nog naar Standard op de tweede speeldag. Luik wordt verpletterd, 0 - 3 met een loepzuiver hat-trick van Eziekel in het begin van de tweede helft.
Hat-trick wordt meteen de naam van de nieuwe grote feestzaal op de derde ring, waar Brusselmans als straf een hele avond "Barry White-boogies" moet draaien, met tussendoor eens "Hey baby" om met genoegen terug te denken aan Luik ....
Ondertussen hebben alle truiense Sttandard-supporters hun sjaal verbrand, en staan ze aan te schuiven aan de fan-shop voor een abo van Roland, maar helaas .... uitverkocht ... volgend seizoen misschien, je komt op de wachtlijst.

De match tegen Anderlecht kent zoals altijd de verwachte afloop, zie geschiedenisboeken.
Nog in 2015 komen Messi, Ronaldo en Zlatan de prachtige unieke voetbaltempel vereren met een bezoek van hun clubke, en overwegen zelfs om te blijven in dit unieke kader, zoveel mooier dan de Gran Canyon.
Peterke schrijft ondertussen zijn boekske vol met rekords en wereldprimeurs.

Het land, en het buitenland kijken met bewondering toe. Hij kent dus toch iets van voetbal. In Extra-Time buigen Degryse en Boskamp nederig het hoofd, zelfs Reyers-Laat moet uitzonderlijk later beginnen tot de lofzang ter zijner ere uitgestorven is .... We zijn dan al aan het ochtendnieuws, waar hij het nieuws-item van de dag is, en Reyers-Laat wordt op een andere dag op een onchristelijk uur wel uitgezonden .....

YES YOU CAN !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 28 apr 2015, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef:"Allé Eziekelleke, maak uw kaske maar leeg, ik heb een veel mooiere speeltuin voor jou in mijn achtertuin. Tesamen met Obbi en Mozes mag jij voortaan goalkes maken, ik zal er u goed voor betalen, en ik kan over 2 jaar met flink wat winst doorverkopen aan Liverpool, net zoals de 2 anderen"

"Pourquoi chef ?"

"Omdat ik liever boogie dans met de vrouwkes ipv 100 meter horden te moeten lopen in Luik, daar is mijne fysiek niet meer sterk genoeg voor. En jij mag na de match R&B'en op "I'm in love with the CoCo, tesamen met Momi en Schoofske"

"J'adore chef, oui oui, I'm in love with the CoCo ... Woar ies da feeshe?"

"In mijne Rvue. En ik wil Anderlecht en Brugge raken waar ze het felst geraakt kunnen worden. Hun CL-ticket. Hahaha, die miljoentjes zullen nu voor mij zijn.
En in Luik bouw ik alles vol met winkels en appartementen .... Ik wil mij nu eens echt amuseren op mijn oude dag, en iedereen te kakken zetten, ook die analisten van Extra-Time, en ook dieje Brusselmans"

"Hans chef, Hans"

"Penalty ? :shock: .... Aaaah die van Lokeren !!! OK mon fils, die gaan we ook halen dan, de bandenman weet ik wel te overtuigen"

Opener van het het seizoen ...
STVV - Genk ...
Een wervelend STVV, gesteund door 14000 fanatiekelingen, nagelt Genk medogenloos aan het kruis. 4 - 0 na 45 minuten. Doelpunten van Eziekel, Obbi, Mozes en Vanaeken. De tweede helft wordt voor een leeg Genk-vak verder gespeeld, met overstapjes en panna's, met hoogstandjes aan de cornervlag van Junior, en 5 minuten voor affluiten mag Dutoit de 5 - 0 doen op penalty.
Ferrera keilt zonder problemen een bak Jupiler naar binnen. "Nu weet ik waarom de mensen dat drinken, lekker !"

Uitzonderlijk gaat de fanshop open, en diezelfde avond worden alle 14000 abo's aan de man gebracht.
Roland ziet het. Er komt een tweede parking onder de grond bij, en omdat alles kan als je geld genoeg hebt, gaan de daken van Stayen eraf, om een tweede ring bij te bouwen voor de volgende thusmatcch tegen Anderlecht.

Maar eerst nog naar Standard op de tweede speeldag. Luik wordt verpletterd, 0 - 3 met een loepzuiver hat-trick van Eziekel in het begin van de tweede helft.
Hat-trick wordt meteen de naam van de nieuwe grote feestzaal op de derde ring, waar Brusselmans als straf een hele avond "Barry White-boogies" moet draaien, met tussendoor eens "Hey baby" om met genoegen terug te denken aan Luik ....
Ondertussen hebben alle truiense Sttandard-supporters hun sjaal verbrand, en staan ze aan te schuiven aan de fan-shop voor een abo van Roland, maar helaas .... uitverkocht ... volgend seizoen misschien, je komt op de wachtlijst.

De match tegen Anderlecht kent zoals altijd de verwachte afloop, zie geschiedenisboeken.
Nog in 2015 komen Messi, Ronaldo en Zlatan de prachtige unieke voetbaltempel vereren met een bezoek van hun clubke, en overwegen zelfs om te blijven in dit unieke kader, zoveel mooier dan de Gran Canyon.
Peterke schrijft ondertussen zijn boekske vol met rekords en wereldprimeurs.

Het land, en het buitenland kijken met bewondering toe. Hij kent dus toch iets van voetbal. In Extra-Time buigen Degryse en Boskamp nederig het hoofd, zelfs Reyers-Laat moet uitzonderlijk later beginnen tot de lofzang ter zijner ere uitgestorven is .... We zijn dan al aan het ochtendnieuws, waar hij het nieuws-item van de dag is, en Reyers-Laat wordt op een andere dag op een onchristelijk uur wel uitgezonden .....

YES YOU CAN !
Blijf van de dope af !!!
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Franske »

omeloe schreef: Blijf van de dope af !!!

:grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Brusselmans »

het grappige aan deze fictie, ook wel een column genoemd (maar dat moet je kunnen interpreteren, niet iedereen is daar slim genoeg voor), is dat hij het nog zou kunnen ook ...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Franz »

Ich lag mich kepot
:zot:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Brusselmans »

Franz schreef:Ich lag mich kepot
:zot:
Zelfs de play-offs doen er niet meer toe.
Zelfs na de halvering van de punten kan STVV niet meer ingehaald worden :lol:
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Piet »

Brusselmans schreef:
Franz schreef:Ich lag mich kepot
:zot:
Zelfs de play-offs doen er niet meer toe.
Zelfs na de halvering van de punten kan STVV niet meer ingehaald worden :lol:
Misschien eens solliciteren bij Euro-Disney als sprookjesschrijver......
Zolang je het niet zelf geloofd is er nog hoop.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Brusselmans »

Jawadde, een beetje humor is hier blijkbaar uit den boze in deze competitieloze periode ??
Voor sprookjes verwijs ik graag naar de topic transfers, leef u daar maar allemaal uit ....
Degenen die je daar bezig hoort, die geloven het WEL daadwerkelijk :zot:
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door 555 »

Op fb gaan de prentjes al de ronde
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Dreke »

Goeike, die bovenste.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De stunt van Roland (column)

Bericht door Jacques »

Ironie: 5(6) clubs bezitten en de enige die iets wint is degene waar je officieel niks mee te maken mag hebben. :mrgreen:

Voetbalvisionair pur sang :heil:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie