NIEUWE SPONSOR STVV

darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door darion »

Zo juist werd bekend gemaakt op voetbalbelgie dat STVV een overeenkomst heeft gesloten met gokkantoor Golden Palace.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=96639

Het gaat om een contract van drie jaar.
Mijn inziens een goede zet, daar zit normaal wel geld. Nu moet het alleen nog onze kant uitkomen en liefst genoeg!
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door StvvBoy »

darion schreef:Zo juist werd bekend gemaakt op voetbalbelgie dat STVV een overeenkomst heeft gesloten met gokkantoor Golden Palace.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=96639

Het gaat om een contract van drie jaar.
Mijn inziens een goede zet, daar zit normaal wel geld. Nu moet het alleen nog onze kant uitkomen en liefst genoeg!
Is toch al een tijdje geleden bekent gemaakt?

Al heeft stvv nog niets hier zelf over gecommuniceerd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Tompie »

Ondertussen staat er een bericht op de nieuwspagina van STVV: http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... den-palace

Een opvallende passage:
"Sportief gaat STVV voor een plaats in de eerste kolom, met opnieuw uitschieters tegen de topploegen. Het team zal klaar zijn voor de uitdaging. STVV wenst zijn titel van Giant Killer alle eer aan te doen. De topploegen moeten zich een bezoek aan Stayen blijven herinneren. De Hel zal weer branden zoals nooit tevoren. Met reeds meer dan 4.000 verkochte abonnementen zijn ook de supporters klaar voor meer STVV in eerste klasse."

De eerste kolom, dat is dus PO1 of net geen PO1. :) Dan zullen er toch nog wat versterkingen bij mogen komen. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Jacques »

Iniesta zal content zijn. ;)

Linkerkolom, het zal me benieuwen. Ik zie het graag gebeuren, maar dan zal er toch nog serieus wat ingekocht moeten worden.
You talk the talk, but do you walk the walk?
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Dreke »

Activiteiten STVV : inzetten op entertainment en beleving.
Als eerste van België heeft STVV free wifi. Op Europees vlak is Stayen één van de enige connected stadiums die er zijn. Het biedt een grote waaier aan mogelijkheden die interactie tussen supporters, media en partners mogelijk maakt met tal van activatiemogelijkheden. De LED-vision van 25m², ontwikkeling van een app, nieuwe website staan garant voor alles wat mogelijk is en volgen de trend van nieuwe media en entertainment. De lichtshow met de LED-verlichting zal dit jaar voor het eerst ook te zien zijn in eerste nationale. Entertainment ten top. Een wedstrijd volgen is meer dan voetbal alleen.

Stan Niesen (Commercieel Directeur STVV):
"Een gezonde sportieve ambitie, met een leuke familiale ambiance, verder inzetten op sfeer en beleving en een meerwaarde zijn voor supporters en partners. Enkel op die manier blijven we vernieuwend in het moderne voetbal en zo kunnen we het verschil blijven maken. Samen met onze hoofdpartner Golden Palace willen we dit doel bereiken komend seizoen 2015-2016."
Velen zullen het met mij niet eens zijn, maar hier huiver ik van...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Halenaar »

Dreke schreef:
Activiteiten STVV : inzetten op entertainment en beleving.
Als eerste van België heeft STVV free wifi. Op Europees vlak is Stayen één van de enige connected stadiums die er zijn. Het biedt een grote waaier aan mogelijkheden die interactie tussen supporters, media en partners mogelijk maakt met tal van activatiemogelijkheden. De LED-vision van 25m², ontwikkeling van een app, nieuwe website staan garant voor alles wat mogelijk is en volgen de trend van nieuwe media en entertainment. De lichtshow met de LED-verlichting zal dit jaar voor het eerst ook te zien zijn in eerste nationale. Entertainment ten top. Een wedstrijd volgen is meer dan voetbal alleen.

Stan Niesen (Commercieel Directeur STVV):
"Een gezonde sportieve ambitie, met een leuke familiale ambiance, verder inzetten op sfeer en beleving en een meerwaarde zijn voor supporters en partners. Enkel op die manier blijven we vernieuwend in het moderne voetbal en zo kunnen we het verschil blijven maken. Samen met onze hoofdpartner Golden Palace willen we dit doel bereiken komend seizoen 2015-2016."
Velen zullen het met mij niet eens zijn, maar hier huiver ik van...
Zolang het binnen proporties blijft vind ik dit nog wel kunnen, we moeten met de tijd mee. En tegenwoordig wil iedereen interactie hebben met iedereen, dat bewijst de populariteit van sociale media. Lichtshow beschouw ik ook als een leuke extra, niet meer. Gratis Wifi is echt serieus handig, bijvoorbeeld als je de uitslag van de naaste concurrenten wilt volgen.

Het echt authentiek voetbalgevoel zal je toch niet meer vinden in eerste klasse, daarvoor was 2de klasse wel goed.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Halenaar »

Mooi bedrag trouwens wat we vangen met onze nieuwe hoofdsponsor. Weet iemand hoeveel onze oude hoofdsponsor, Belisol, ons opbracht in eerste klasse?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Franz »

Wat of wie is Golden Palace?
Tot enkele dagen geleden had ik er nog nooit van gehoord...
Info over het bedrijf vind je niet terug via de normale kanalen:
niet op stvv.com (http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... den-palace),
niet in de persmap van Golden Palace die op stvv.com staat,
niet op hun Belgische site (.be) (https://www.goldenpalace.be/over-golden-palace.php),
niet op hun internationale site (.com of .ag) (http://www.goldenpalace.ag/about)
Zelfs Wikipedia blijft wazig (http://en.wikipedia.org/wiki/GoldenPalace.com)
Ik leer dat ze een licentie uit Curaçao hebben en een Maltees bedrijf zijn.
En dat ze 900.000 euro aan STVV gaan geven als sponsor.
Want - zo staat het op stvv.com:
"Voor Golden Palace is het belangrijk om nauw betrokken te zijn in de favoriete sporten van onze spelers."
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Iniesta »

Halenaar schreef:
Dreke schreef:
Activiteiten STVV : inzetten op entertainment en beleving.
Als eerste van België heeft STVV free wifi. Op Europees vlak is Stayen één van de enige connected stadiums die er zijn. Het biedt een grote waaier aan mogelijkheden die interactie tussen supporters, media en partners mogelijk maakt met tal van activatiemogelijkheden. De LED-vision van 25m², ontwikkeling van een app, nieuwe website staan garant voor alles wat mogelijk is en volgen de trend van nieuwe media en entertainment. De lichtshow met de LED-verlichting zal dit jaar voor het eerst ook te zien zijn in eerste nationale. Entertainment ten top. Een wedstrijd volgen is meer dan voetbal alleen.

Stan Niesen (Commercieel Directeur STVV):
"Een gezonde sportieve ambitie, met een leuke familiale ambiance, verder inzetten op sfeer en beleving en een meerwaarde zijn voor supporters en partners. Enkel op die manier blijven we vernieuwend in het moderne voetbal en zo kunnen we het verschil blijven maken. Samen met onze hoofdpartner Golden Palace willen we dit doel bereiken komend seizoen 2015-2016."
Velen zullen het met mij niet eens zijn, maar hier huiver ik van...
Zolang het binnen proporties blijft vind ik dit nog wel kunnen, we moeten met de tijd mee. En tegenwoordig wil iedereen interactie hebben met iedereen, dat bewijst de populariteit van sociale media. Lichtshow beschouw ik ook als een leuke extra, niet meer. Gratis Wifi is echt serieus handig, bijvoorbeeld als je de uitslag van de naaste concurrenten wilt volgen.

Het echt authentiek voetbalgevoel zal je toch niet meer vinden in eerste klasse, daarvoor was 2de klasse wel goed.
De nadruk op show en entertainment is inderdaad schrikbarend voor zij die WEL en VOORAL voetbal willen zien.

Vernieuwend is dus de gokmaffia binnenhalen als sponsor, zal wel zeker. .ag associeerde ik voordien met absoluut te mijden inzake cyberveiligheid. Ze duwen je het gokken door de strot waar je ook maar gaat en uiteraard zijn dit allemaal koorknaapjes die het beste voor hebben met de sport :x :vomit:

Wifi in stadion is op zich niet verkeerd maar let erop hoeveel er meer met hun dwaze kop op hun scherm zullen zitten te kijken ipv naar de wedstrijd. Voor "beleving" zetten we de boxen toch gewoon wat harder, wor.

Sociale media zijn alles behalve sociaal, opnieuw het principe is niet verkeerd maar de meerderheid gebruikt het enkel om zichzelf anders voor te doen en hun selfieverslaving te laven. Sociaal zijn is voor mij samen met uw maten naar de match gaan en gewoon met elkaar praten ipv om de 2 minuten op een scherm staren en de aanwezigen negeren. 5000 vrienden maar niemand irl gezien, zo sociaal.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Jacques »

Franz schreef: Ik leer dat ze een licentie uit Curaçao hebben en een Maltees bedrijf zijn.
Lees: legale belastingontduiking.
http://www.bespaarbelastingen.be/algeme ... ies-malta/

En nee, Golden Palace is niet de enige die in dat bedje ziek is en wij hoeven niet per sé heiliger dan de paus te zijn en ja, ze zitten ook al in het veldrijden, maar ze zijn wel degelijk in dat bedje ziek zoals veel van hun sectorgenoten. Een naar eigen zeggen (Belgisch?) familiebedrijf gaat heus niet toevallig met een licentie uit Curaçao vanuit Malta opereren. En wij ondertussen maar braaf belastingen betalen.
Surfen naar Goldenpalace.com is trouwens ook een mooie. ;)

Wat bedragen betreft zou je eigenlijk moeten vergelijken met clubs als Westerlo, Wa-Be, Z-W, Kortrijk,...clubs met een regionale uitstraling.
Daikin zou aan Club Brugge tussen de 2 en 3 miljoen euro betalen*, maar dit is eigenlijk een andere categorie (meer supporters, meer media, CL/EL) en dus amper te vergelijken. Geen idee wat Belisol in het verleden betaalde.

* http://www.hln.be/hln/nl/2730/Club-Brug ... aalt.dhtml
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
Franz schreef: Ik leer dat ze een licentie uit Curaçao hebben en een Maltees bedrijf zijn.
Lees: legale belastingontduiking.
http://www.bespaarbelastingen.be/algeme ... ies-malta/

En nee, Golden Palace is niet de enige die in dat bedje ziek is en wij hoeven niet per sé heiliger dan de paus te zijn en ja, ze zitten ook al in het veldrijden, maar ze zijn wel degelijk in dat bedje ziek zoals veel van hun sectorgenoten. Een naar eigen zeggen (Belgisch?) familiebedrijf gaat heus niet toevallig met een licentie uit Curaçao vanuit Malta opereren. En wij ondertussen maar braaf belastingen betalen.
Surfen naar Goldenpalace.com is trouwens ook een mooie. ;)

Wat bedragen betreft zou je eigenlijk moeten vergelijken met clubs als Westerlo, Wa-Be, Z-W, Kortrijk,...clubs met een regionale uitstraling.
Daikin zou aan Club Brugge tussen de 2 en 3 miljoen euro betalen*, maar dit is eigenlijk een andere categorie (meer supporters, meer media, CL/EL) en dus amper te vergelijken. Geen idee wat Belisol in het verleden betaalde.

* http://www.hln.be/hln/nl/2730/Club-Brug ... aalt.dhtml
Miljaar toch hè, en zo ne dikke vis in huis hebben !!!!
1.25 mijard euro heeft hij op de rekening staan ...
10 miljoen, zou er dat dan echt nie afkunnen ?

Ah nee, wacht eens, hij moet op zijn bijna 70ste nog 3 euro per ticket hebben, en 15% van de TV-gelden, voor een zelfgemaakte schuld ...
:o
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Franz »

Jacques schreef:
Franz schreef: Ik leer dat ze een licentie uit Curaçao hebben en een Maltees bedrijf zijn.
Lees: legale belastingontduiking.
http://www.bespaarbelastingen.be/algeme ... ies-malta/

En nee, Golden Palace is niet de enige die in dat bedje ziek is en wij hoeven niet per sé heiliger dan de paus te zijn en ja, ze zitten ook al in het veldrijden, maar ze zijn wel degelijk in dat bedje ziek zoals veel van hun sectorgenoten. Een naar eigen zeggen (Belgisch?) familiebedrijf gaat heus niet toevallig met een licentie uit Curaçao vanuit Malta opereren. En wij ondertussen maar braaf belastingen betalen.
Surfen naar Goldenpalace.com is trouwens ook een mooie. ;)

Wat bedragen betreft zou je eigenlijk moeten vergelijken met clubs als Westerlo, Wa-Be, Z-W, Kortrijk,...clubs met een regionale uitstraling.
Daikin zou aan Club Brugge tussen de 2 en 3 miljoen euro betalen*, maar dit is eigenlijk een andere categorie (meer supporters, meer media, CL/EL) en dus amper te vergelijken. Geen idee wat Belisol in het verleden betaalde.

* http://www.hln.be/hln/nl/2730/Club-Brug ... aalt.dhtml

The Maltese Connection.
Spijtige evolutie voor de club vind ik, geef mij dan maar Belisol (Limburgs familiebedrijf in Hasselt), Ambiorix (Limburgs familiebedrijf in Tongeren) of Europower (Limburgs familiebedrijf in Nieuwerkerken). Geven minder geld waarschijnlijk, maar zijn wel proper en transparant.
Ik zit ook niet te wachten op de Russische oligarchen van Gazprom of de Quatar Bidders...
Dikke proficiat aan de Club met hun nieuwe sponsor Daikin!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door Franz »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:
Franz schreef: Ik leer dat ze een licentie uit Curaçao hebben en een Maltees bedrijf zijn.
Lees: legale belastingontduiking.
http://www.bespaarbelastingen.be/algeme ... ies-malta/

En nee, Golden Palace is niet de enige die in dat bedje ziek is en wij hoeven niet per sé heiliger dan de paus te zijn en ja, ze zitten ook al in het veldrijden, maar ze zijn wel degelijk in dat bedje ziek zoals veel van hun sectorgenoten. Een naar eigen zeggen (Belgisch?) familiebedrijf gaat heus niet toevallig met een licentie uit Curaçao vanuit Malta opereren. En wij ondertussen maar braaf belastingen betalen.
Surfen naar Goldenpalace.com is trouwens ook een mooie. ;)

Wat bedragen betreft zou je eigenlijk moeten vergelijken met clubs als Westerlo, Wa-Be, Z-W, Kortrijk,...clubs met een regionale uitstraling.
Daikin zou aan Club Brugge tussen de 2 en 3 miljoen euro betalen*, maar dit is eigenlijk een andere categorie (meer supporters, meer media, CL/EL) en dus amper te vergelijken. Geen idee wat Belisol in het verleden betaalde.

* http://www.hln.be/hln/nl/2730/Club-Brug ... aalt.dhtml
Miljaar toch hè, en zo ne dikke vis in huis hebben !!!!
1.25 mijard euro heeft hij op de rekening staan ...
10 miljoen, zou er dat dan echt nie afkunnen ?

Ah nee, wacht eens, hij moet op zijn bijna 70ste nog 3 euro per ticket hebben, en 15% van de TV-gelden, voor een zelfgemaakte schuld ...
:o

Ja Roland, die leent er nogal op los!
Maar het is zoals met alles in het leven: erger kan ook nog: kijk naar Kortrijk of de 'Russische investeerders'...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door DJ Amiga »

Halenaar schreef:Mooi bedrag trouwens wat we vangen met onze nieuwe hoofdsponsor. Weet iemand hoeveel onze oude hoofdsponsor, Belisol, ons opbracht in eerste klasse?
125.000€

dus indien GP 300 000 per seizoen betaalt, heeft stvv zijn huiswerk goed gedaan. Weinig eersteklassers van ons kaliber hebben zo'n sterke sponsor

Bionade was ook een topsponsor... we weten hoelang die op de truitjes gestaan heeft....
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: NIEUWE SPONSOR STVV

Bericht door STimVV »

Toen ik hier vorig jaar opmerkte dat het hoofdsponsorschap van "shop & the city" op financieel vlak een lachertje was kreeg ik als antwoord van iemand op dit forum dat dit voor STVV niet veel uitmaakte. Dit omdat de opbrengsten hiervan sowieso doorvloeiden naar de nv stayen. Ik weet niet wat hier van waar is/was, en over welk percentage het ging/gaat. Maar misschien weten we ook op dat vlak het fijne er niet van. Onze licentie kregen we een jaar geleden ook mede dankzij deze nv stayen. Daar zal wel iets tegenover staan zeker?
Plaats reactie