STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door STVV-fan »

Thomas schreef:Een verontrustende zin in het artikel :
"De Duitse overnamekandidaat zette de club dan weer op het spoor van Grieks jeugdinternational Panagiotis Kinigopoulos. Lammens : 'Zo werk ik nooit voor niks.' Als Hilaire Momi niet komt opdagen, hoop ik dat die Griek mijn diepe spits wordt."
Die griek is na de match tegen Herk Sport doorgestuurd....
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef:
Thomas schreef:Een verontrustende zin in het artikel :
"De Duitse overnamekandidaat zette de club dan weer op het spoor van Grieks jeugdinternational Panagiotis Kinigopoulos. Lammens : 'Zo werk ik nooit voor niks.' Als Hilaire Momi niet komt opdagen, hoop ik dat die Griek mijn diepe spits wordt."
Die griek is na de match tegen Herk Sport doorgestuurd....
Nee die zou verder ge testen zijn bij de elite jeugd en heeft een contract gekregen :-)
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door voetballiefhebber »

Een heel interessant artikel deze week in Sport/Voetbal Magazine, dus op 16/03/2016.

Conclusies die je kunt trekken. Is moeilijk om echt samen te vatten, maar het komt erop neer dat Lammens en Dûchatelet ook al zware conflicten hebben gehad.
Feit is dat STVV zich niet thuis voelt op Stayen, maar geen keuze heeft. 7 jaar eist Dûchatelet nog geld op van STVV, zoals op transfers van spelers, televisierechten, ...
De club mag wel quasi gratis in het stadion voetballen. De club zit wel in de tang door :Roland: . STVV is niet meer of niet minder dan één van de winkels en voetbal is dus eigenlijk bijzaak. Het belangrijkste is de commercie.

Standard moet aan STVV nog 1,2 miljoen euro betalen voor Edmilson. Dat geld krijgt STVV komende zomer pas. Om de club te susses werden dan Julien De Sart en Damien Dussaut aan STVV gegeven. Twee overbodige beloften, waar men toch niet meer kon aanvangen. Dit kwam Rob Schoofs allemaal aan de oren en die heeft dus het hazenpad gekozen en wou onmiddellijk vertrekken.

Nog veel meer trouwens in het artikel. Het charisma van O'Loughlin, de verhouding tussen Lammens en :Roland: . De situatie met Standard en zijn constructies worden uit de doeken gedaan.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:Een heel interessant artikel deze week in Sport/Voetbal Magazine, dus op 16/03/2016.

Conclusies die je kunt trekken. Is moeilijk om echt samen te vatten, maar het komt erop neer dat Lammens en Dûchatelet ook al zware conflicten hebben gehad.
Feit is dat STVV zich niet thuis voelt op Stayen, maar geen keuze heeft. 7 jaar eist Dûchatelet nog geld op van STVV, zoals op transfers van spelers, televisierechten, ...
De club mag wel quasi gratis in het stadion voetballen. De club zit wel in de tang door :Roland: . STVV is niet meer of niet minder dan één van de winkels en voetbal is dus eigenlijk bijzaak. Het belangrijkste is de commercie.

Standard moet aan STVV nog 1,2 miljoen euro betalen voor Edmilson. Dat geld krijgt STVV komende zomer pas. Om de club te susses werden dan Julien De Sart en Damien Dussaut aan STVV gegeven. Twee overbodige beloften, waar men toch niet meer kon aanvangen. Dit kwam Rob Schoofs allemaal aan de oren en die heeft dus het hazenpad gekozen en wou onmiddellijk vertrekken.

Nog veel meer trouwens in het artikel. Het charisma van O'Loughlin, de verhouding tussen Lammens en :Roland: . De situatie met Standard en zijn constructies worden uit de doeken gedaan.
Ik ga dan toch eens zien om die editie te gaan halen, tot wanneer ligt dat nog in de rekken?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Iniesta »

Kan iemand voor een scan zorgen?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Jack »

De tijd dat Jack dat deed is voorbij. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Jones »

Goede reportage wederom van Jan Hauspie die eindelijk de stinkende put durft opentrekken en een kat, een kat noemt. Net zoals destijds zijn titel "de doos van Pandora", destijds ook een stinkende put.

STVV zit in de greep van Roland, dat is nog maar eens duidelijker geworden. De moeite waard om te lezen en uw ogen nog wat verder te doen open gaan. Karel Fraeye die hier bijna trainer was, de soap rond de transfer van Junior waar er een akkoord was met Gent maar waar Roland de zaak afblaasde, de geldtransacties van Roland en Venanzi waar spelers in betrokken zijn die nu bij STVV spelen : Dussaut en De sart, enz. Ook slappe vod COL wordt erdoor gesleept.
In Sintruin zegge se : gekloeet zei dje alteid.

Contradictorisch is dan weer de goednieuwsshow waar HBVL en sitemanager Onckelinckx mee uitpakt : de plannen voor een nieuwe tribune zuid, annex kantoren en een creche. :clap:

Niemand van de Roland- poppenkastpoppen schijnt te begrijpen dat heel Sintruin een ploeg die competitief is wil zien en een trainer die hier past ! De rest is bijzaak. Typisch Roland. Hiermee uitpakken als het sportief slecht gaat, om de focus daarop te vestigen.

Een creche langs een spoorlijn ? Die kinderen gaan een leuk middagdutje kunnen doen :grappig:
Zet daar gewoon een simpele zittribune, zonder meer, die is op twee maanden af. Errem schoope verdoeme. En koop u een 5-tal ervaren spelers. Verhoog uw budget en gooi al uw huurlingen buiten.
Ik zou verder ook eens gaan praten met Punch power train voor sponsoring. Ook al is het een toeleveringsbedrijf, Monroe was dit vroeger ook en toch waren ze hoofdsponsor. Punch is een sterk groeiend bedrijf dat in Sint-Truiden gevestigd is, een 650 mensen tewerkstelt en spreekt van uitbreiding naar om en bij de 1000 werknemers aub. Het bedrijf doet gouden zaken. Is sinds kort voor enorm veel geld (een miljard ?) aan Chinezen verkocht.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Iniesta »

Dat artikel zou uitgedeeld moeten worden of verstrooid over de tribunes met een drone :lol:

De goednieuwsshow in HBVL is duidelijk afleiding, zo voorspelbaar en doorzichtig.

De chinezen zou ik nu ook niet direct zien zitten gezien de gokgebruiken daar. Anderzijds kunnen we nog slechter?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door voetballiefhebber »

Ik heb geprobeerd het volledig artikel in te scannen via PDF.

Hopelijk kunnen jullie het zien.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door voetballiefhebber »

Hier nog de laatste 2 pagina's.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Brusselmans »

En ik die dacht dat RD hier niks meer in de pap te brokken had !!!!!
:o
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door enerkey »

*Duplicaat post verwijderd*
Laatst gewijzigd door enerkey op 16 mar 2016, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door enerkey »

Jones schreef: Contradictorisch is dan weer de goednieuwsshow waar HBVL en sitemanager Onckelinckx mee uitpakt : de plannen voor een nieuwe tribune zuid, annex kantoren en een creche. :clap:

Van hbvl.be
Maar de tribune komt er dus sowieso?
“Inderdaad. Er zal plaats zijn voor ongeveer 1.500 zitjes. Verder wordt ook die Tribune Zuid multifunctioneel. Er komen kantoorruimtes en we zijn bezig met een dossier rond een kinderdagverblijf. Het is geen simpel item om aan alle wetgeving over de oprichting te voldoen. De extra kantoorruimte kunnen we goed gebruiken. Van de ruimtes die nu beschikbaar zijn op Stayen, zit 97 procent vol. Bedrijven werken hier graag, hun werknemers ook. Binnen vier jaar is die Tribune Zuid klaar.”
97% van de kantoorruimte is bezet. Het is idd hoog tijd om extra kantoorruimte te bouwen lijkt mij. Eén zaak brengt mij wel ontzettend in de war. Die 1500 zitjes? Hij bedoelt toch 1500 bureaustoelen?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Brusselmans »

Gaan ze dan wel parkeerplaats genoeg hebben ?
:shock:

Of misschen de auto's aan nen drone hangen, das pas een primeur !!!!
:heil:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door STimVV »

Misschien toch best het veld overdekken dan, en parking voorzien op het dak?
Plaats reactie