STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef:Misschien toch best het veld overdekken dan, en parking voorzien op het dak?
Toch zonde dat dat veld daar zo ligt, voor ne keer of 15 per jaar.
350 dagen ongebruikt !!!
350 dagen X x-aantal auto's X x-aantal euro's ....
Pak 1 euro per uur = 10 euro per dag.
Pak 500 auto's ....

350 X 10 X 500 = 1.750.000 euro !!!

Moest het nog niet vrekkig genoeg zijn, op die 15 dagen kan de parking ook nog open tot 16u00....
Nee, neem maar 17u00 ....
Of de matchen om 22u00 laten beginnen, dan kan het zelfs tot 18u00 !
Nog eens 500 x 10 x 15 erbij = 75.000 euro ....

:Roland: :blauw:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door stvv'er »

enerkey schreef:
Jones schreef: Contradictorisch is dan weer de goednieuwsshow waar HBVL en sitemanager Onckelinckx mee uitpakt : de plannen voor een nieuwe tribune zuid, annex kantoren en een creche. :clap:

Van hbvl.be
Maar de tribune komt er dus sowieso?
“Inderdaad. Er zal plaats zijn voor ongeveer 1.500 zitjes. Verder wordt ook die Tribune Zuid multifunctioneel. Er komen kantoorruimtes en we zijn bezig met een dossier rond een kinderdagverblijf. Het is geen simpel item om aan alle wetgeving over de oprichting te voldoen. De extra kantoorruimte kunnen we goed gebruiken. Van de ruimtes die nu beschikbaar zijn op Stayen, zit 97 procent vol. Bedrijven werken hier graag, hun werknemers ook. Binnen vier jaar is die Tribune Zuid klaar.”
97% van de kantoorruimte is bezet. Het is idd hoog tijd om extra kantoorruimte te bouwen lijkt mij. Eén zaak brengt mij wel ontzettend in de war. Die 1500 zitjes? Hij bedoelt toch 1500 bureaustoelen?
Bwa, 1.500 is wel mogelijk hoor, tribune Noord telt 1.800 plaatsen, dus als Zuid min of meer analoog met Noord wordt gemaakt ... Alleen dan een paar rijen minder, denk ik dan.

Wat is me wel afvraag: dan komen er in die 2 nokken (tussen Zuid en Oost , en tussen Zuid en West) geen torentjes?
Dat lijkt me nochtans wel een leuk ideetje, voor iedere parasiet op Stayen 1 toren helemaal voor zich alleen: eentje voor Bart, eentje voor Flubbe, eentje voor Peter en eentje voor Stanneman.
Roi du soleil :Roland: bouwt dan over een paar jaar zijn eigen paleis op de plastieken mat en overziet elke dag zijn imperium :ugeek:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Iniesta »

De conclusies uit het artikel zijn minder ophefmakend dan ik dacht. In feite is het een bevestiging van de "wilde theorieën" die ik al maanden geleden gepost heb. RD de grote baas die over alles en iedereen heerst. Zijn vertrek, zowel hier als in Luik één grote show. Overal wil hij het uiterste uit de kan halen behalve op sportief gebied. Inkomsten van transfers dienen vooral zijn kas en de belangen van de club zijn van een lagere prioriteit. Zolang we aan hem vasthangen zal er niets van deze club komen op sportief gebied. Het aantal evenementen en records gaan gewoon verder.

Enkel de kritiek op COL is nieuw voor de niet-forumbezoekers. Hij wordt net niet als een incapabele idioot versleten die over zich heen laat lopen.

Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op dit artikel. De positie van COL wordt ook nog eens ondergraven voor zover daar nog fundamenten voor te vinden waren.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine

Bericht door Franz »

In het artikel laat Lammens ook duidelijk blijken dat hij (zeer) graag de club zou willen verkopen, dat er al verscheidene contacten en besprekingen waren, maar dat hij nog geen 'goed bod' heeft gekregen om zijn investering met winst terug te verdienen.
Dus dat lijkt me een kwestie van tijd te zijn...
Hinderpaal voor overnemers is uiteraard :Roland:
Niet zozeer owv het stadion of de immo-boel want daar trekken die exotische overnemers zich niets van aan (het is hen om de spelersvitrine te doen), wel owv het kanscontract en zijn invloed & percentages bij doorverkoop van spelers.
Binnen afzienbare tijd hebben we (ook) één of andere Rus aan het roer. :party:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef: Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op dit artikel.
Naast de arbiters, spelersmakelaars, supporters, Bond, en andere jaloerse clubs .....
Nu ook de pers die met leugens de club wil ondermijnen .
:end:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine

Bericht door Jan Bulder »

Franz schreef:In het artikel laat Lammens ook duidelijk blijken dat hij (zeer) graag de club zou willen verkopen, dat er al verscheidene contacten en besprekingen waren, maar dat hij nog geen 'goed bod' heeft gekregen om zijn investering met winst terug te verdienen.
Dus dat lijkt me een kwestie van tijd te zijn...
Hinderpaal voor overnemers is uiteraard :Roland:
Niet zozeer owv het stadion of de immo-boel want daar trekken die exotische overnemers zich niets van aan (het is hen om de spelersvitrine te doen), wel owv het kanscontract en zijn invloed & percentages bij doorverkoop van spelers.
Binnen afzienbare tijd hebben we (ook) één of andere Rus aan het roer. :party:
Ach het is helemaal Lammens zijn bedoeling niet om investeerders te vinden. Tenzij dat mensen zijn die gewoon hun geld afgeven, zonder iets in de pap te brokken te hebben. De man is al 4 jaar op zoek naar die investeerders, zogezegd. Resultaat nul. Lees ook zijn antwoord nog eens op de brief van het Supportersverbond, onder andere de passage over het verkopen van TV-rechten op de Aziatische markt. Het is helemaal niet zijn bedoeling om dit project te verkopen. Lees ook het interview met PO van Stayen, over de belangrijke samenwerking tussen Stayen en STVV. Denk je nu echt dat RD gaat toelaten dat een of andere externe overnemer deze club volledig autonoom gaat leiden, zonder dat RD nog enige sturing heeft over de club die in zijn platieken hof speelt?

Erg frappant is ook de uitspraak dat er wel enkele buitenlandse pistes zijn, maar dat die de club alleen willen gebruiken als uitstalraam voor de spelers in hun portefeuille. Dat terwijl RD en Lammens net hetzelfde doen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door zipke373 »

Bijna alles wat daar in staat is hier al gezegd of geinsinueerd geweest... die journalist heeft het forum goed gelezen. ;)
Maar in elk geval goed dat er eens iemand het in de pers brengt.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Since '54 »

zipke373 schreef:Bijna alles wat daar in staat is hier al gezegd of geinsinueerd geweest... die journalist heeft het forum goed gelezen. ;)
Maar in elk geval goed dat er eens iemand het in de pers brengt.
Inderdaad, trouwens wat zou Hauspie en C° meer (over de interne keuken) van STVV weten dan dit forum. Maar 't blad moet verkopen hé. Ik ga het straks tweedehands lezen ;)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine

Bericht door Franz »

Jan Bulder schreef:
Franz schreef:In het artikel laat Lammens ook duidelijk blijken dat hij (zeer) graag de club zou willen verkopen, dat er al verscheidene contacten en besprekingen waren, maar dat hij nog geen 'goed bod' heeft gekregen om zijn investering met winst terug te verdienen.
Dus dat lijkt me een kwestie van tijd te zijn...
Hinderpaal voor overnemers is uiteraard :Roland:
Niet zozeer owv het stadion of de immo-boel want daar trekken die exotische overnemers zich niets van aan (het is hen om de spelersvitrine te doen), wel owv het kanscontract en zijn invloed & percentages bij doorverkoop van spelers.
Binnen afzienbare tijd hebben we (ook) één of andere Rus aan het roer. :party:
Ach het is helemaal Lammens zijn bedoeling niet om investeerders te vinden. Tenzij dat mensen zijn die gewoon hun geld afgeven, zonder iets in de pap te brokken te hebben. De man is al 4 jaar op zoek naar die investeerders, zogezegd. Resultaat nul. Lees ook zijn antwoord nog eens op de brief van het Supportersverbond, onder andere de passage over het verkopen van TV-rechten op de Aziatische markt. Het is helemaal niet zijn bedoeling om dit project te verkopen. Lees ook het interview met PO van Stayen, over de belangrijke samenwerking tussen Stayen en STVV. Denk je nu echt dat RD gaat toelaten dat een of andere externe overnemer deze club volledig autonoom gaat leiden, zonder dat RD nog enige sturing heeft over de club die in zijn platieken hof speelt?

Erg frappant is ook de uitspraak dat er wel enkele buitenlandse pistes zijn, maar dat die de club alleen willen gebruiken als uitstalraam voor de spelers in hun portefeuille. Dat terwijl RD en Lammens net hetzelfde doen.
Ik denk inderdaad ook dat elke overnemer toch echt wel langs Roland zal moeten passeren, en dat dat dus zeker niet evident is.
Lammens geeft de indruk dat hij dat vervelend vindt want daardoor kan hij de club niet verkopen, inderdaad.
En intussen blijft Roland zich moeien, zie de transfer van Junior.
Het kan zijn dat je gelijk hebt en dat Lammens helemaal niet wil verkopen en dus aan 'window dressing' (specialiteit van het huis) doet, maar mijn indruk hierover is dat hij wel graag met een mooie winst STVV van de hand zou willen doen, en dus een ander met Roland verder laten doen. Trouwens, volgens mij is een combinatie van een rijke spelerverkoper zoals Zahadi van Moeskroen bij STVV en Roland voor de immo van Stayen op zich niet helemaal onmogelijk. Qua karakters en persoonlijkheid natuurlijk wel moeilijk om twee veldheren op/rond het plastiek te hebben.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Iniesta »

Je kan het trouwens gewoon gratis lezen als je registreert (4 artikels). Nadien kopieert ge het en stuur je het naar al je vrienden via e-mail.

Lammens is een stroman en heeft gewoon het geld niet om veel te doen. Recupereren van zijn centen zal wel lukken en dat kan al met de transfers van dit jaar. In Standard is het net hetzelfde. Daar heb ik ook destijds al opgemerkt dat hij "verkoopt" aan mannen zonder voldoende geld.

RD zit in de cockpit en duldt zeker geen 2e haan in zijn kanariekot. Verkopen is dus makkelijk gezegd zolang hij er zo aan verbonden is. Hij zou al de NV ook moeten verkopen maar wat gaat Marieke dan in godsnaam doen en zoontjelief moet toch ook zijn dag nog om krijgen.

De enige mogelijkheid is dat hij het echt zo beu is dat hij de boel verkoopt en dan kom je bijna altijd uit bij buitenlandse investeerders. Welke normale mens zou trouwens met hem willen handelen, gekloet zijt djie altèd!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Mikman »

Ik heb al vaker aangehaald dat een obligatielening van de supporters aan de club de situatie zou kunnen veranderen. Het is het enige echt realistische, haalbare alternatief. Dan moeten zowel Lammens als de supporters kleur bekennen. Lammens, omdat hij zich niet langer kan verstoppen achter het gebrek aan liquiditeit om naar de pijpen van RD te dansen. De supporters omdat ze niet langer enkel van achter hun toetsenbord als keyboard-warrior kunnen zeggen hoe een ander met (zijn?) geld moet omgaan. Ook economisch is de timing momenteel ideaal.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Brusselmans »

Mikman schreef: als keyboard-warrior
Ah, dat ben je dus als je durft zeggen hoe het in werkelijkheid is ....
Als tegengif voor het romanneke dat zij je proberen voor te lezen, en uit het hoofd te laten leren ...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door zipke373 »

Mikman schreef:Ik heb al vaker aangehaald dat een obligatielening van de supporters aan de club de situatie zou kunnen veranderen. Het is het enige echt realistische, haalbare alternatief. Dan moeten zowel Lammens als de supporters kleur bekennen. Lammens, omdat hij zich niet langer kan verstoppen achter het gebrek aan liquiditeit om naar de pijpen van RD te dansen. De supporters omdat ze niet langer enkel van achter hun toetsenbord als keyboard-warrior kunnen zeggen hoe een ander met (zijn?) geld moet omgaan. Ook economisch is de timing momenteel ideaal.
Die obligatielening komt er niet zolang RD leeft...you know it, I know it...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door Dreke »

Als een karikatuur gesteld: om uw gedacht te mogen zeggen, moet ge al centen hebben?
A loyal football fan only supports the shirt...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: STVV in Sport/Voetbal magazine 22/07

Bericht door omeloe »

Ik heb mijn twijfels wat betreft dit artikel , ik denk dat er een deel overdreven of niet correct is . Het verhaal omtrent de transfer van Junior kan ik moeilijk geloven . Louwagie heeft in de media enkel uitgehaald naar de manager van Junior , RD komt niet ter sprake . Bormans had het ook enkel over Junior en zijn management . Dit artikel vind ik ongeloofwaardig , ik ben er wel bewust van dat RD en BL alles durven .
Plaats reactie