Extra Time 2015-2016

Dewitte
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 dec 2010, 12:38
Locatie: Sintruin

Extra Time 2015-2016

Bericht door Dewitte »

Vanavond terug eerste aflevering van 'Extra Time'.

Extra time kijkt terug op de eerste speeldag in de Jupiler Pro League.
Gasten: Jan Mulder, Marc Degryse en STVV-trainer Yannick Ferreira.

:geelblauw:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Cremasco »

Leuke reacties over STVV. Ferreira met een sneer naar Ivo Rossen. Hopelijk mag Yannick nog dikwijls in die stoel zitten dit seizoen...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door STVV-fan »

Zeer goed idd! opvallend was dat, hoe kan het ook anders het eerste deel van de uitzending ging over alles dat paars was.

Marc Degryse ( geloof ik) kon het dan weer niet verkroppen om de zin "Sint-Truiden heeft verdiend gewonnen tegen Brugge" over zijn lippen te krijgen
en probeerde de match in zo'n plooi te draaien, dat Sint-Truiden op een diefje de drie punten in Haspengouw hield " want Diaby moest de 2de goal maar eens gemaakt hebben". Dat werd dan ook zijn slagzin voor de komende 5 a 10 minuten.

Meneer Marc, laat mij u erop wijzen dat:

- Als Boli kalm was gebleven voor doel en de bal met zijn linker in de verste hoek schuift, het al 1-0 is na 5 minuten.
- Ons tot 2 keer toe een penalty ontzegt werd. Waar bij de 2de keer, De Bock toch lichtelijk een kaart verdiend, omdat hij met de hand, de bal weer in het spel brengt, dus de bal met de hand speelt in volle besef en met een reden, om geen corner weg te geven. Penalty + kaart. Junior knalt die 3-5 keren binnen
- Niemand kijkt naar de actie van De Sutter op Rherras, voor de bal naar de flank gespeeld wordt. De Sutter houdt Rherras ( weliswaar lichtelijk) vast, waardoor Tommeke Tom de man in balbezit de kans geeft om de bal naar de flank, naar Cools te spelen.
Indien dit niet was gebeurd was Rherras op tijd tot bij Cools geraakt, waardoor deze niet de kans had, het balleke rustig naar De Sutter te spelen.

Dit allemaal nog vóór de goal tegen valt.

Ik geloof ook dat Boli nog een kans kreeg, waarbij mensen in de Noord en de geuidsman dachten dat het goal was, maar ik geloof niet dat dit voor Tommeken Tom zijn goal was?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Since '54 »

Degryse kreeg toch serieus lik op stuk van niemand minder dan Jan Mulder: 'Voordat FC Brugge de 0-2 kon maken kon het na 10 minuten al 2-0 geweest zijn Marc'.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door enrique »

Ik ben geen fan van Degryse
Maar anders moeten sommige collega forumbezoekers de aflevering van vorige maandag nog maar eens bekijken en deze keer volledig
Hij heeft anders JM aangevuld en gezegd dat Brugge zo slecht speelde het eerste halfuur, doordat STVV zo goed was
Dat JM de indruk gaf dat het andersom was

Hij heeft ook gezegd dat als Brugge de 0-2 maakt (zie kansen Diaby en Desutter), de match waarschijnlijk gespeeld was
Ik vraag mij af wat daar verkeerd aan is
Als ze gisteren 0-2 scoren (via Vanaken) is het ook een andere match

Kijk nog maar eens goed

Geen spoken zien waar ze niet zijn ...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door voetballiefhebber »

In het degradatiejaar stond STVV zelfs 0-3 achter tegen Club Brugge en het werd nog 3-3
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door StvvBoy »

enrique schreef:Ik ben geen fan van Degryse
Maar anders moeten sommige collega forumbezoekers de aflevering van vorige maandag nog maar eens bekijken en deze keer volledig
Hij heeft anders JM aangevuld en gezegd dat Brugge zo slecht speelde het eerste halfuur, doordat STVV zo goed was
Dat JM de indruk gaf dat het andersom was

Hij heeft ook gezegd dat als Brugge de 0-2 maakt (zie kansen Diaby en Desutter), de match waarschijnlijk gespeeld was
Ik vraag mij af wat daar verkeerd aan is
Als ze gisteren 0-2 scoren (via Vanaken) is het ook een andere match

Kijk nog maar eens goed

Geen spoken zien waar ze niet zijn ...
Een andere wedstrijd is het ja maar wat Degryse zegt dat de match dan gespeeld is, is grote zever. Ik heb al meerdere ploegen zien terug komen van een 0-2. Ook tegen Brugge (herriner de 3-3 tegen ... Brugge)

Maar zo is het altijd een andere wedstrijd. Wat als STVV de penalty kreeg, wat als de fout voor de goal gefloten was, wat als Rherras zijn shot beter weg gewerkt was,... Het eenigste wat telt is wat gebeurt is en dat is een 2-1 overwinning. Met "wat als" kunnen we nog jaren discussiëren!
:stvv:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Iniesta »

Degryse is voor Brugge en dat is normaal gezien zijn historie. Hij heeft ook ergens gelijk dat FCB de match grotendeels kan beslissen als ze een 2e keer scoren. Uiteraard ontgaat hem met zijn blauw-zwarte bril het feit dat ook STVV de wedstrijd al vroeger in een andere plooi kon leggen. Ze hebben dat nadien trouwens bewezen terwijl FCB nu al 2 keer een voorsprong weggooit.

Wat telde was dat hij de verdiensten van STVV niet ontkende en ook lof had voor wat ze brachten. Zijn mildheid/partijdigheid voor FCB is hem dus vergeven want uiteindelijk had zelfs een huismoeder uit Tienen door dat het verdiend was ;)
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Crazy Horse »

Ferreira scoort. Door zijn eenvoud - vooral. Maar ook omdat hij eruit springt, omdat hij zich onderscheidt van de andere trainers.
Wie is zo eenvoudig, maar tegelijkertijd zo authentiek, oprecht bijna (kinderlijk) eerlijk... ?

Bovendien is hij verstandig.

Een verademing tegenover sommige anderen die ofwel alles altijd menen te moeten opblazen (vooral zichzelf soms), ofwel altijd dezelfde verhaaltjes menen te moeten opvoeren. Ik ga nu geen namen noemen.

We mogen blij zijn met deze trainer.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Coelmoes »

ik heb ook gekeken en ik moet zeggen dat ik mezelf heb moeten forceren om het niet af te zetten. Ik vond het niveau bij momenten schrijnend, het gezeik over die playstation op kop. Ook altijd 3-4 keer op hetzelfde moeten terugkomen, ongeloofelijk.

Het is ook tekenend hoe weinig die voetbalkenners van 2e kennen. De loftrompet voor onze kleine mourinho, de predikant van het aanvallend voetbal, werd schal geblazen goed wetende dat we vorig jaar kampioen zijn gespeeld vanuit de organisatie, terend op een doelpuntje verschil. Persoonlijk ben ik wel de mening toegedaan dat de titel voor een groot stuk de verdienste van de trainer is, maar dat aanvallend voetbal van de vrijdag was eigenlijk wel het allerlaatste wat ik verwacht had na de 34 andere matchen van vorig jaar. En samen met mij waarschlijnlijk alle echte voetbalkenners die wel eens een match in 2e hebben meegepikt.

En net zoals altijd gaat dat voetbalprogramma niet over de ganse speeldag maar wel over 1.5 match van die speeldag. Nu is iedereen blij omdat het over stvv ging. Verwacht u nu maar aan weken radiostilte.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door stvv'er »

Extra Time... Wat een plat programma is me da toch ... :roll:

Frank Raes die daar al jaren de clown uithangt (wanneer gaat die met pensioen??),
Filip Joos zit daar juist maar om zijn gelijk te halen (en vergeet vooral niet het Italiaans voetbal er wel altijd ergens bij te halen),
Jan Mulder is wel ne toffe pé, maar eens het inhoudelijk over voetbal gaat, kan hij hand in hand met Raes de pipo uithangen,
En als Boskamp er zit (maar die zit zeker nu in Stadion?), blijft er niets meer van de manieren of fatsoen over (hopelijk heeft ons huifvrouwtje uit Tienen hem nog nooit bezig gezien :lol: Dan krijgt ze het pas op haar heupen)

Neen, dan stak Ferrera er met kop en schouders bovenuit!

Waardeloos programma!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Halenaar »

Ik heb ook nog eens naar Extra Time gekeken, enkel en alleen omdat onze trainer er in zat. Ik weet ondertussen weer waarom ik dat programma nooit bekijk, dit deed gewoon pijn aan de ogen. Ferrera deed het inderdaad goed, maar kon het in mijn ogen ook niet slecht doen bij de simpele en onnozele vragen die ze stelden aan hem.

Ben wel voor Mulder trouwens, ook al begint hij ondertussen een karikatuur te worden van zichzelf. Degryse had een punt, maar ik deel dezelfde mening als mening: niet het resultaat is voor mij het belangrijkste, wel het geleverde spel.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Caravaggio »

Is er nergens nog een alternatief op 'Playsports" (oude prime) vind je geen programma's over de JPL
Moeten we echt naar de RTBF gaan dan?

na edit: dat publiek erbij dat is toch van de jaren stillekens, stijl Rudi Carrell, jaren '90, man man
Waarom moeten er toeschouwers bij??? geef ons de BRT terug, met hun goede reportages.. Mark Uytterhoeven/Rik De Saedeleer dat waren figuren.
Goethals in Marseille / programma rond de mondiale in Italië '90 ... da waren nog eens programma's
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door stvv'er »

stvv'er schreef:Extra Time... Wat een plat programma is me da toch ... :roll:

Frank Raes die daar al jaren de clown uithangt (wanneer gaat die met pensioen??),
Filip Joos zit daar juist maar om zijn gelijk te halen (en vergeet vooral niet het Italiaans voetbal er wel altijd ergens bij te halen),
Jan Mulder is wel ne toffe pé, maar eens het inhoudelijk over voetbal gaat, kan hij hand in hand met Raes de pipo uithangen,
En als Boskamp er zit (maar die zit zeker nu in Stadion?), blijft er niets meer van de manieren of fatsoen over (hopelijk heeft ons huifvrouwtje uit Tienen hem nog nooit bezig gezien :lol: Dan krijgt ze het pas op haar heupen)

Neen, dan stak Ferrera er met kop en schouders bovenuit!

Waardeloos programma!
Toch misschien ook eens vermeldenswaardig ondertussen: Ferrera is hier ondertussen toch al aan zijn derde seizoen bezig.... Niet mis naar STVV-normen!
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Extra Time 2015-2016

Bericht door Caravaggio »

stvv'er schreef:
stvv'er schreef:Extra Time... Wat een plat programma is me da toch ... :roll:
Toch misschien ook eens vermeldenswaardig ondertussen: Ferrera is hier ondertussen toch al aan zijn derde seizoen bezig.... Niet mis naar STVV-normen!
dat is seffes langer dan God Almighty Guido Brepoels :D
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Plaats reactie