Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Piet »

Hoeveel spelen er wekelijks niet op de lotto?
Hoe groot zijn de echte winstkansen daar, als je de drie juiste buiten beschouwing laat?
Een weekje gene lotto spelen en onze Griek sponseren.
We geven trouwens veel meer aan Griekenland zonder dat we het goed beseffen.

Misschien krijgen we van de winst ook een gratis abonnement zoals al de politici van St-Truiden?
Netwerken noemt dat dan!
Wel als je wil "net" werken dames en heren politiekers koopt dan Uw abonnement dat is pas net gewerkt.

Of investeer als stadsbestuur in DE Griek :lol:

Volgens sommige die hem aan het werk zagen enkele dagen geleden tegen Diest (klopt dat?) was het toch een speler met toekomst.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door wva »

Kunnen we best niet eerder een "crowdfunding" oprichten om deze kern (en trainer) bijeen te houden ? :lol:
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Renard »

Kunnen we ergens trouwens de beloften of elite competitie volgen?
Is er ergens een site waar je uitslagen, opstellingen enz kan raadplegen? Op de officiële website van STVV vind je hier ook niets van terug.

Niet alleen om te weten wat onze Griek presteert, maar we hebben nog andere talentvolle spelers daar zitten, en het zou interessant zijn om te kijken wie er speelt. Ook eventueel andere spelers van onze A-kern.

Edit: Zie nu juist dat ik een mail heb gehad van KICKRS.NET.
Ik heb mij geregistreerd, maar noet niet gestort.

In de mail staat:
6 goals in the last 5 matches - GO KYN!
Our KICKRS.NET talent 'KYN' has proven his potential once more scoring 1.2 goals in the last 5 matches.
As the newest addition to STVV, the 18 year old right-winger and striker is currently playing in the B Team of this traditional club. His outstanding performance is giving plenty of reasons to soon play in the A team of the 'Kanaries' which is now ranked #2 in the Jupiler Pro League.

Ik heb volgende link gevonden:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/ta ... -nationaal

Daaruit maak ik op dat STVV 2x verloren met 1-3. Heeft onze Kyn dan nog een probleem door op de juiste goal te schieten ? :D
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Gargamel »

Renard schreef:Kunnen we ergens trouwens de beloften of elite competitie volgen?
Is er ergens een site waar je uitslagen, opstellingen enz kan raadplegen? Op de officiële website van STVV vind je hier ook niets van terug.

Niet alleen om te weten wat onze Griek presteert, maar we hebben nog andere talentvolle spelers daar zitten, en het zou interessant zijn om te kijken wie er speelt. Ook eventueel andere spelers van onze A-kern.
Via de app "Best Of Belgian Football" kan je de uitslagen,opstelling,klassement,... volgen!
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Renard »

Had ik ook al aan gedacht en geprobeerd, gebruikte deze app vorig jaar soms om provinciaal voetbal te volgen.
Maar nu krijg ik echter de melding bij "Kijk wie heeft gespeeld", "Deze informatie kan u raadplegen via de JPL-app of via jupilerproleague.be".

En da's ook niet het geval :-)
De uitslag blijkbaar wel, 3-3 gisteren.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Jebus4life »

Ze gaan er niet raken trouwens ^^ 40K momenteel, en al 24 uur geen verandering meer, we gaan hem hier niet op Stayen zien vermoed ik
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Mikman »

Is sowieso al eigendom van STVV, dit is enkel een proefproject.

In de toekomst zal het mogelijk aantrekken van een speler wel afhangen van de opbrengsten uit crowdfunding.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Vouch »

Was 300.000 euro niet gewoon teveel voor een speler die niemand ooit zag spelen? Dat hadden ze begin juni ook niet gehaald voor Dompé als niemand hem had zien spelen. Ik heb ook een gevoel dat men zelf niet echt durft te investeren in de man, en dan zouden wij het wel moeten doen?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Cremasco »

Vouch schreef:Was 300.000 euro niet gewoon teveel voor een speler die niemand ooit zag spelen? Dat hadden ze begin juni ook niet gehaald voor Dompé als niemand hem had zien spelen. Ik heb ook een gevoel dat men zelf niet echt durft te investeren in de man, en dan zouden wij het wel moeten doen?
Zeer juist en als hij zo goed is, waarom zat hij gisteren dan niet in de selectie ? Daar komt nog heibel door ...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Mikman »

Volgens mij is hij gewoon transfervrij gekomen. Maar die gast heeft natuurlijk ook een loon, huisvesting, onkosten,verzekeringen enz.... Dus het blijft een investering voor een club.

Nogmaals: het is een proefproject. Of hij al dan niet bij de kern zit heeft hier geen zier mee te maken. Men wil gewoon zien hoe het allemaal werkt, hoeveel mensen interesse hebben enz... Heeft niks met zijn (gebrek aan?) kwaliteiten te maken. Gewoon een interessant profiel van speler ( jong ) op de juiste plaats op het juiste moment om dit project te promoten.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door weekenders »

STVV kreeg nog geen groen licht voor crowdfunding Kynigopoulos: "Geld staat vast op een rekening"

STVV likt haar wonden na de derbynederlaag. Enig lichtpunt in Genk was het debuut van Panagiotis Kynigopoulos, de man waar STVV-supporters via crowdfunding mee in konden investeren. Al moeten de meer dan 500 investeerders in de Griek nu niet plots in hun handen gaan wrijven. De FIFA zette het licht immers nog steeds niet op groen voor het ingenieuze systeem, zo blijkt.
"De 235.000 euro die in Kynigopoulos is geïnvesteerd, staat daardoor geblokkeerd op een rekening", stelt STVV-voorzitter Bart Lammens. "We gaan die centen voorlopig niet gebruiken."

Wat dan ook betekent dat het geld van de investeerders momenteel niks oplevert. “Als de FIFA uiteindelijk helemaal geen groen licht geeft, krijgen de investeerders hun geld terug”, verzekert Lammens. “Dat geld nu toch al gebruiken, zou onwettig zijn. Dat doen we niet. We wachten de beslissing af.”

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20151222_0203 ... n-rekening
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Brusselmans »

De luchtbellen blijven ondertussen maar uiteenspatten ....

:zot:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 12 okt 2016, 14:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door weekenders »

Brusselmans schreef:
weekenders schreef: Enig lichtpunt in Genk was het debuut van Panagiotis Kynigopoulos,
Goe da ge het zegt !
Heeft die ook meegespeeld ?

Er zijn toch nog al rap lichtpunten hoor !!!

De luchtbellen blijven ondertussen maar uiteenspatten ....

:zot:
Komt wel niet van mij maar van die alles wetende media hé Brusselmans. Jij kopieert daar één regel alsof ik dat zou gezegd hebben.
Dit was wel een artikel uit HBVL, ik heb er de link toch trouwens bijgezet.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door weekenders »

STVV-fans willen geld voor spits terugzien: "Wachten op rapport FIFA"Het blijft een vreemd verhaal. Sint-Truiden VV wilde in de zomer van 2015 investeren in de Griekse spits Panagiotis Kynigopoulos. Om zijn komst te financieren, zetten de Kanaries een constructie op met het Zwitserse crowdfunding-platform Kickrs.net. Daardoor konden fans investeren in de speler, maar het project liep niet zoals gepland.

De Griekse aanvaller kwam nooit in actie voor de Limburgers. Nochtans leverde de actie 236.606 euro ingezameld. De investeerders konden bij een eventuele verkoop winst maken op hun geld. De FIFA gaf echter geen goedkeuring voor de zaak en gaf STVV een boete van 55.000 euro. Volgens de wereldvoetbalbond bezondigden de Limburgers zich aan een inbreuk op de regelgeving rond Third Party Ownership.

De fans die geld investeerden, willen dat ondertussen terug. Dat zal zeker gebeuren, verzekert manager Philippe Bormans. "Wij hebben de FIFA toen om meer uitleg gevraagd, daar wachten we nog steeds op", zegt hij in Het Belang van Limburg. "De fans krijgen hun geld zeker terug. Het staat vast dat we die mensen niet in de kou zullen laten staan."

"Kosten zelf gedragen"
STVV is zich overigens van geen kwaad bewust. "Het gestorte geld is nooit gebruikt geweest, al die tijd stond het geblokkeerd op een rekening bij Kickrs.net", licht Bormans toe. "We hebben de opleidingskosten van Kynigopoulos dus zelf gedragen. Daarom hebben we bij de FIFA verduidelijking gevraagd over de boete, volgens ons kan er geen sprake zijn van TPO."

De 20-jarige Griekse aanvaller wordt ondertussen uitgeleend aan Iraklis, in zijn thuisland. "Hij moest vooral spelen, daarom hebben we hem uitgeleend", zegt Bormans. "Hij heeft zelfs een nieuw contract van een jaar met optie ondertekend. Of hij ooit van betekenis kan zijn voor STVV, dat zal de toekomst moeten uitwijzen."
http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/694 ... tvvprimeur
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Vanaf nu is het mogelijk om te investeren in spelers van STVV

Bericht door Brusselmans »

Mezelf nog eens in herinnering brengen !
Brusselmans schreef:
De luchtbellen blijven ondertussen maar uiteenspatten ....

:zot:
Plaats reactie