Filmpjes van STVV

Grammet
Berichten: 472
Lid geworden op: 15 okt 2012, 16:46
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Grammet »

Cremasco schreef:
Link


Waar is de tijd ? Komt die nog ooit terug, dat is de vraag ?
as we trug in IESTE speile kum da allemool trug, loot Genk dan mar koume, dei zen ziek van hunne val wa no de hoogmoed kum :grappig:
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Renard »

Topic waar al 5 jaar niets in geplaatst is, maar ik wou geen nieuw maken en wist niet waar anders te plaatsen.

Ik wou even aankaarten dat ik het leuk vind hoe STVV zich op sociale media gedraagt, regelmatig filmpjes en interviews, waaronder orriginele zaken.
Kvind het knap wat ze tegenwoordig doen.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Elgromi »

Had een jaar geleden ook is ideeën doorgespeelt door meer interactief te zijn op social media, iet daarna was er die skill challenges met acolatse en bezus denk dat er 2 ware. Maar iet daarna was bezus weg en toen niks meer qua skill filmkes. Weet niet als da door men idee was ofniet dat het begon maakt me ook niet uit. Ma zou graag hebben dat ze er bij verder deden, look voor de spelers, leuk voor de fans lijkt me.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Renard schreef:Topic waar al 5 jaar niets in geplaatst is, maar ik wou geen nieuw maken en wist niet waar anders te plaatsen.

Ik wou even aankaarten dat ik het leuk vind hoe STVV zich op sociale media gedraagt, regelmatig filmpjes en interviews, waaronder orriginele zaken.
Kvind het knap wat ze tegenwoordig doen.
Het promotiefilmpje voor de abonnementen vind ik maar flauw. Snap de boodschap ook niet, elke week een nieuwe 'aflevering' om binkie en Temptation island verleidsters een beetje te zien dansen in de Versuz. Kon in mijn ogen veel beter door bv ex spelers aan het woord te laten, sfeerbeelden van vroeger tonen etc..
Nie zievere, speile!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Jones »

Hoe post ge hier rechtstreeks een filmpje zonder alleen de link van youtube in tekstvorm ? Dus zoals hierboven
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Jack »

Jones schreef:Hoe post ge hier rechtstreeks een filmpje zonder alleen de link van youtube in tekstvorm ? Dus zoals hierboven
Quote zo eens een post he, dan zie je het!

[youtube]en hiertussen dan je link[/youtube]
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Jones »

Jack schreef:
Jones schreef:Hoe post ge hier rechtstreeks een filmpje zonder alleen de link van youtube in tekstvorm ? Dus zoals hierboven
Quote zo eens een post he, dan zie je het!

[youtube]en hiertussen dan je link[/youtube]
Dan komt alleen de link in tekstvorm op het scherm, niet zoals hierboven
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door pat@ »

Het filmpje van "VTV meets STVV" is eigenlijk nog wel leuk. Zijn naam wordt trouwens heel anders uitgesproken dan de doorsnee Vlaming zou vermoeden. Meer iets in de trend van Kowon Poo. De fb pagina heeft momenteel een slordige 69000 leuks. Bereiken we na deze reportage op de Vietnamese buis de 100 000?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door STVV-fan »

pat@ schreef:Het filmpje van "VTV meets STVV" is eigenlijk nog wel leuk. Zijn naam wordt trouwens heel anders uitgesproken dan de doorsnee Vlaming zou vermoeden. Meer iets in de trend van Kowon Poo. De fb pagina heeft momenteel een slordige 69000 leuks. Bereiken we na deze reportage op de Vietnamese buis de 100 000?
Vond ik ook heel raar. Op filmpjes die ik van Vietnamessi op Youtube heb bekeken, zeiden de commentatoren altijd iets in de zin van: Song Powáng
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door stvv'er »

Voor zij die graag wat nostalgisch doen zullen we deze topic eens vanonder het stof halen.

Regelmatig zetten supporters/sympatisanten van anders clubs op Youtube samenvattingen van hun ploeg uit het (verre) verleden waar STVV dan logischerwijs ook nog al eens in voorkomt én samenvattingen die volgens mij indertijd niet reeds door Cremasco erop werden gezet uit zijn rijk archief.

Vandaag op Youtube bvb. deze wedstrijd tegengekomen (https://www.youtube.com/watch?v=2T5XuCem5tU). Het betreft - na enige opzoeking -onze eerste thuiswedstrijd (19/08/1987) bij onze terugkeer naar de hoogste klasse in het gezegende jaar 1987.

Indien er vraag naar is wil ik komende tijd ook nog wel de links van andere wedstrijden die ik al ben tegengekomen erop zetten.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Jones »

Alle filmpjes van Cremasco, er zitten er ook enkele van handbalclub St-Truiden bij maar een hele hoop van STVV. Cremasco is nog niet weg van het forum 😉
https://youtube.com/user/MrCremasco
Klikken op video’s om alles onder elkaar te zien...uren plezier en nostalgie
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door weekenders »

Takayuki Tateishi in het nederlands

https://www.facebook.com/kstvv
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Bartman »

Alvast een bevestiging dat hij het contact met de lokale achterban belangrijk acht !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Jones »

Zalig filmpje uit de eindjaren 80 met toenmalig voorzitter Lambeets, Pastoor Engelbos en Jacques Kingambo.
https://youtu.be/hog-xfkV3KE
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door stvv_373 »

Heeft er iemand de gehele match van Stvv-Anderlecht van 9 november 2002 digitaal of kan deze digitaal gezet worden? Ik zou graag deze in mijn bezit hebben. als iemand ze zelfs op dvd of andere dingen wilt branden, wil ik zelfs tegen betaling dit laten doorvoeren? Oohja BTW die wedstrijd wonnen we met 3-1 met doelpunten voor de kanaries van Wouter Vrancken, Désire Mbonabucya en Bram Vangeel :geel: :blauw:

Bedankt alvast voor de hulp
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
Plaats reactie