Filmpjes van STVV

Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

Nog één van TVL van gisteren :
http://www.tvl.be/nl/2010-12-24/genk-st ... eslissing/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

maandag a.s. kan ik nog wat filmpjes posten en zal nog eens op zoek gaan of ik de gestelde vragen kan inwilligen die de voorbije maanden kwamen
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

Ik ga op zoek naar de 3-3 uit STVV-Gent van 3/5/98 tegen volgende week op vraag van een forummaat hier. De uitslag geeft alvast de indruk dat het de moeite is.

Het mooiste nieuwjaarscadeau zou voor mij zijn dat iemand hier de match kon posten GENT-STVV uit 1987 dacht ik met als uitslag 1-3 met 2 goals van Jacob en 1 van Kingambo. Heb ik met veel spijt nooit kunnen opnemen. Als iemand ze heeft wil ik ze overtappen en hier posten.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door the fan »

Dat waren toch tijden,hè!
Hoe 'verknocht" ik nog steeds aan Stayen ben en hoe goed de sfeer ook was de afgelopen 2 jaar, die sfeer heb ik nooit meer gevoeld!
In een bepaald verslag hoorde ik 15000 toeschouwers. Ik weet nog steeds niet waar men ze stak, maar horen ... dat deed je wel. Als die counter nog maar vertrok was er al kabaal om knikkende knieën te krijgen! Schitterend ... merci Cremasco
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Jan Bulder »

the fan schreef:Dat waren toch tijden,hè!
Hoe 'verknocht" ik nog steeds aan Stayen ben en hoe goed de sfeer ook was de afgelopen 2 jaar, die sfeer heb ik nooit meer gevoeld!
In een bepaald verslag hoorde ik 15000 toeschouwers. Ik weet nog steeds niet waar men ze stak, maar horen ... dat deed je wel. Als die counter nog maar vertrok was er al kabaal om knikkende knieën te krijgen! Schitterend ... merci Cremasco
Het grootste probleem nu is dat je eigenlijk maar aan 2 zijden van het veld supporters hebt zitten, terwijl die fans vroeger zowat altijd rondom het hele veld zaten. Qua sfeerbeleving maakt dat een enorm verschil.

Ten eerste kijk je tegenwoordig als fan tegen een halfleeg stadion aan. Ten tweede hoor je die sfeer ook veel minder goed als je in één van die twee supporterstribunes zit. Neem bijvoorbeeld eens een wedstrijd plaats op de oude zittribune (oude VIP). Daar hoor je de sfeer van de andere tribunes véél beter.

De grote fout was om een zittribune met 5000 plaatsen te bouwen. Dat heeft de supportersverhouding rondom het veld volledig uit proportie getrokken. Jammer genoeg moet je het zowat in elke topic aanhalen. Ze hadden en hebben niet het inzicht en de know-how, ook vroeger niet.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

Jan Bulder schreef:
the fan schreef:Dat waren toch tijden,hè!
Hoe 'verknocht" ik nog steeds aan Stayen ben en hoe goed de sfeer ook was de afgelopen 2 jaar, die sfeer heb ik nooit meer gevoeld!
In een bepaald verslag hoorde ik 15000 toeschouwers. Ik weet nog steeds niet waar men ze stak, maar horen ... dat deed je wel. Als die counter nog maar vertrok was er al kabaal om knikkende knieën te krijgen! Schitterend ... merci Cremasco
Het grootste probleem nu is dat je eigenlijk maar aan 2 zijden van het veld supporters hebt zitten, terwijl die fans vroeger zowat altijd rondom het hele veld zaten. Qua sfeerbeleving maakt dat een enorm verschil.

Ten eerste kijk je tegenwoordig als fan tegen een halfleeg stadion aan. Ten tweede hoor je die sfeer ook veel minder goed als je in één van die twee supporterstribunes zit. Neem bijvoorbeeld eens een wedstrijd plaats op de oude zittribune (oude VIP). Daar hoor je de sfeer van de andere tribunes véél beter.

De grote fout was om een zittribune met 5000 plaatsen te bouwen. Dat heeft de supportersverhouding rondom het veld volledig uit proportie getrokken. Jammer genoeg moet je het zowat in elke topic aanhalen. Ze hadden en hebben niet het inzicht en de know-how, ook vroeger niet.
Absoluut !
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door the fan »

Ja, ze hebben eigenlijk totaal geen rekening gehouden met de eigenheid van STVV, maar ja ... dat is niets nieuw,hè! :(
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

Straks nog een leuk filmpje tegen een uur of tien
Na edit : youtube is sneller dan ik dacht :

Link
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Dries Herbots »

In de duivenkotten was precies meer sfeer dan nu.
K.STVV speelt op Staaien.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door enerkey »

Dries Herbots schreef:In de duivenkotten was precies meer sfeer dan nu.
Dat heet dan een open deur intrappen. Dat komt nooit meer terug :( .

Al vind ik de dag van vandaag "het gezang" wel beter :onfire: . In vroeger tijden moest je tegen A'lecht of zo constant "Dikke nekken" aanhoren, terwijl zij constant "Boeren" terugriepen :roll: .
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

stvvilvoorde schreef:Cremasco heb je misschien nog de stvv - gent uit 1997 denk ik.
Morhaye speelde toen nog voor STVV.
Laatste thuismatch van het seizoen, met champagnevoetbal 3-0 voor bij de rust dacht ik.
Totdat Gent met oa fiers ons nekt met 3 goals in de laatste 10 minuten
U vraagt, wij draaien :

Link
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door stvvilvoorde »

thx cremasco, mss zie ik mezelf nog zitten op de jonagold :)
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Alain »

Waar is de tijd dat men af en toe een goal vergat te filmen :lol:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door Cremasco »

Alain schreef:Waar is de tijd dat men af en toe een goal vergat te filmen :lol:
Idd. ben dat nog al tegengekomen.

Ik ben bijna door de mooie matchen van STVV uit, tenzij er nog mensen zijn die buiten de 120 filmpjes met soms nog 2 matchen erop of zelfs zeldzaam 3, nog een match in hun memorie hebben ?
Die vanaf 2006 staan op DVD en die kan ik niet defragmenteren tenzij ik ze eerst overtap naar VHS en dan terug op DVD, een heel werk me dunkt.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Filmpjes van STVV

Bericht door enerkey »

Cremasco schreef:
Alain schreef:Waar is de tijd dat men af en toe een goal vergat te filmen :lol:
Idd. ben dat nog al tegengekomen.

Ik ben bijna door de mooie matchen van STVV uit, tenzij er nog mensen zijn die buiten de 120 filmpjes met soms nog 2 matchen erop of zelfs zeldzaam 3, nog een match in hun memorie hebben ?
Die vanaf 2006 staan op DVD en die kan ik niet defragmenteren tenzij ik ze eerst overtap naar VHS en dan terug op DVD, een heel werk me dunkt.
Door Nielsen 2 keer te zien scoren, in het vorige filmpje, moet ik spontaan terug denken aan zijn eerste wedstrijd voor ons. Dat was STVV - RWDM. Tevens de eerste wedstrijd die we wonnen na onze terugkeer in eerste. Het werd 4-2. Nielsen speelde de pannen van het dak en scoorde 2 keer. Dus als je die toevallig nog ergens bij de hand hebt... :oops:
Plaats reactie