STVV op TV

Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV op TV

Bericht door Franz »

Heb me (alweer) geërgerd aan de kortzichtige commentaar in de laatste Extra Time.
Daar werd meewarig gedaan over de commentaar van Brys na de match op W-B toen hij opmerkte dat bij de afgekeurde goal van Bezus toch een hele tijd verstreken was tussen het niet-gefloten buitenspel van Turay en de goal. Ze hadden het gemeten: 14 seconden.
Volgens mij had Brys daar eigenlijk WEL een punt: hoe lang kan de VAR teruggaan in de tijd bij een doelpunt om dat af te keuren voor een voorafgaande fout? Dat is toch een terechte vraag. Stel dat er een aanval start met een fout van de aanvaller die niet gefloten wordt en na een hele schermutseling+geharrewar 2 minuten later scoort de aanvallende ploeg? Keuren ze dat dan ook af? Want we bleven hier in eenzelfde aanvallende faze...???
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV op TV

Bericht door zipke373 »

Franz schreef:Heb me (alweer) geërgerd aan de kortzichtige commentaar in de laatste Extra Time.
Daar werd meewarig gedaan over de commentaar van Brys na de match op W-B toen hij opmerkte dat bij de afgekeurde goal van Bezus toch een hele tijd verstreken was tussen het niet-gefloten buitenspel van Turay en de goal. Ze hadden het gemeten: 14 seconden.
Volgens mij had Brys daar eigenlijk WEL een punt: hoe lang kan de VAR teruggaan in de tijd bij een doelpunt om dat af te keuren voor een voorafgaande fout? Dat is toch een terechte vraag. Stel dat er een aanval start met een fout van de aanvaller die niet gefloten wordt en na een hele schermutseling+geharrewar 2 minuten later scoort de aanvallende ploeg? Keuren ze dat dan ook af? Want we bleven hier in eenzelfde aanvallende faze...???
Stoppen met kijken...ongeveer 50% van dat gewauwel is kortzichtig of onzin. Percentsgewijs is dat te hoog voor mij om dat uit te zitten...
Laatst gewijzigd door zipke373 op 24 aug 2018, 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV op TV

Bericht door Brusselmans »

Na al die jaren weet dwaze Frank nog altijd niet hoe zijn schermpjes werken !
Ontroerend om dat zielige geklungel te aanschouwen !
Zoveel "ik wil wel, maar ik ben te stom" in 50 minuten, week na week, niet te vatten >>>> :clap:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV op TV

Bericht door Halenaar »

Wat vooral niet te vatten is is waarom mensen nog steeds naar dat programma kijken. Heb er al jaren niet meer naar gekeken.

Die mannen hebben verdomd veel geluk dat er geen enkele concurrent voor hun programma is, of het was allang gedaan.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV op TV

Bericht door Geel-Blauw »

https://www.facebook.com/ProximusSports ... 108355635/
Een dag in het leven van Alexis De Sart
Nie zievere, speile!
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV op TV

Bericht door Jebus4life »

We zijn plots hot vandaag.

De Norre zat in Vista op HLN, straks op TVL zitten zowel De Norre als Charaï en dan zit Charaï ook nog eens aan tafel bij Extra Time ^^
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV op TV

Bericht door Dreke »

Wat een bagger programma is het en blijft het..
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV op TV

Bericht door Jacques »

Welk van de drie? :)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV op TV

Bericht door the fan »

Extra-time een half uur over de jonkies van RSCA!
Als ik Botaka tegenover me krijg, kan ik ook nog schitteren...
Na een half uur.... Ah Ja, we moeten het ook over STVV hebben want Charai zit hier...
Wat een zielig programma
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV op TV

Bericht door Jacques »

Voorspelbaar. ;)
Jacques schreef: Is goed om iemand zijn been te breken...Anderlecht komt hier twee keer goed weg. Ten eerste omdat de ref geen voordeel geeft aan De Sart die recht op doel af kon. Ten tweede omdat Bornauw slechts geel kreeg. Als het omgekeerd gebeurt, is het kot te klein en zeveren ze er een halve aflevering van Extra Time mee vol. Nu zal het gaan over de jonkies, de jonkies en nog eens de jonkies. Dat dit niet meer of niet minder is dan een afgang voor het transferbeleid (en evt. ook het medische beleid), vergeet men erbij te zeggen.
Als we volgende keer meer aandacht willen in ET, zullen we ene de poten onder zijn lijf moeten stampen. Er zit niks anders op. Spijtig dat Jelle Van Damme zaterdag geschorst is. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV op TV

Bericht door Alain »

the fan schreef:Extra-time een half uur over de jonkies van RSCA!
Als ik Botaka tegenover me krijg, kan ik ook nog schitteren...
Na een half uur.... Ah Ja, we moeten het ook over STVV hebben want Charai zit hier...
Wat een zielig programma
En op TVL had ik de indruk dat het vooral over Vince Euvrard moest gaan...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV op TV

Bericht door Brusselmans »

Hoge eenzaamheidsfactor hier !
Zal wel nooit goed zijn zeker ?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV op TV

Bericht door enerkey »

Tip. Gewoon naar Sporza.be gaan. Daar staan aparte filmpjes per onderwerp bvb Charai over ingestudeerd vrije trappen.
Dan moet je niet perse naar dat uur oninteressant geleuter zitten luisteren om hoop en al 5 minuten interview te horen met Charai.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV op TV

Bericht door STVVninof »

Isame charai, wat een verademing op tv. Gevat, down to earth en met kennis van zaken
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV op TV

Bericht door stvvilvoorde »

Nog eens naar extra-time gekeken.
Ging meer over de jonkies van anderlecht dan stvv.

De manier hoe Degryse naar de hemel staart als Joos weer eens iets aan het uitleggen is, is zalig.
Plaats reactie