STVV in VM

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

STVV in VM

Bericht door Jack »

In deze sticky komen de scans van alle stukken die over STVV verschijnen in VM.
Ik zal morgen de pagina over Euvrard toevoegen...

Als ik een stuk niet opgemerkt heb (lees de VM meestal niet) mag je dat hier melden.
Dan scan ik 't toch nog.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Jack »

Bij deze het document: Euvrard in de VM van 06/10/2010"...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Cremasco »

Jack, ge gaat werk hebben want er staat iets in over STVV : de leiders moeten opstaan als titel deze week
zonhovenaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2010, 21:49

Re: STVV in VM

Bericht door zonhovenaar »

Eén of twee jongens gaan we WELLICHT bijhalen met het oog op volgend seizoen.
MISSCHIEN niet meer uit een belofteploeg , dat was een brug te ver zegt Mangel in vm.
Die weet na zoveel jaren nog altijd niet waar hij spelers moet gaan halen voor een volwaardige eerste klasseploeg te zijn.
Geef ons aub eens een bekwame td op stvv. Zolang hij hier rondloopt zal het altijd met veel blabla zijn en weinig of geen beloftes nakomen.
Nog van Mangel in vm. De nieuwe tribune heeft niks met het sportieve te maken.Elk heeft zijn eigen budget.Bovendien is RD al sterk boven dat budget gegaan. 2.4 mil. Simon en 2.5 mil belgacom. Als je dan nog belofte spelers moet gaan halen ( en drie kernspelers laat gaan.....geen hoge lonen meer ) dan vraag ik me toch af waar dat geld naartoe is. Hoe langer die man hier hier is , hoe meer ik denk dat hij een schijnheilig paterke is. Ze weten dat we brave supporters zijn....ongeveer 8.000man die toch elke week komen kijken. Veel supporters en weinig geld uitgeven. Meer moet dat voor hun niet zijn.
En dit nog. Mijne buurman werkt in de brouwerij in Alken.Ze zijn al 3 jaar aant proberen voor te sponseren maar geraken hier niet binnen. Als dat niet raar is. Ik heb met nog mensen gepraat die hier sponser geweest zijn en die kijken niet meer raar op als ik hun dat vertel. Volgens mij willen ze hier amateuristisch blijven werken. Doe zo verder , maar geen jaren meer met mijn centen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Jack »

Cremasco schreef:Jack, ge gaat werk hebben want er staat iets in over STVV : de leiders moeten opstaan als titel deze week
Zal seffes eens zien wat ik kan doen.
Nu nog effe druk op 't werk! :)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Cremasco »

Jack schreef:
Cremasco schreef:Jack, ge gaat werk hebben want er staat iets in over STVV : de leiders moeten opstaan als titel deze week
Zal seffes eens zien wat ik kan doen.
Nu nog effe druk op 't werk! :)
Merci !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Jack »

Reportage in VM van deze week...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV in VM

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:Reportage in VM van deze week...
Merci Jack.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV in VM

Bericht door Alain »

Jack,

Alle respect voor je scanwerk, maar het was toch ff verschieten bij die tweede pdf... ;)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Cremasco »

2 versterkingen maximum ? Pff Ik hoopte op 3. Dan een hangende spits die de goal weet staan al had ik er graag nog een spelmaker bij die voor assists zorgt want Caluwé is te kwak en Christ kan maar 60' aan
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV in VM

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:2 versterkingen maximum ? Pff Ik hoopte op 3. Dan een hangende spits die de goal weet staan al had ik er graag nog een spelmaker bij die voor assists zorgt want Caluwé is te kwak en Christ kan maar 60' aan
Brepoels over de komende wintermarcato: 'In januari komen er één of méér versterkingen ...' Dus Dufer is er al ene van...

Duchatelet over de voorbije zomermercato: 'Kwaliteit of geen kwaliteit lijkt mij een weinig zinvolle discussie'.

Dus als, om het even uit te verduidelijken, bv. een handelaar in groenten en fruit op onze wekelijkse zaterdagmarkt zo tegen zijn klanten (in ons geval de tickets- en abonemers :) ) moest spreken zou hij toch kortelings naar een andere job mogen gaan uitkijken.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV in VM

Bericht door Jack »

Alain schreef:Jack,

Alle respect voor je scanwerk, maar het was toch ff verschieten bij die tweede pdf... ;)
Moet 'm zelf nog eens bekijken, maar veronderstel dat 't over mijn hand gaat...
:)
Sorry, maar ik moet 't zo doen omdat de scan anders een nipte a3 neemt en hier en daar de rand tekort afsnijdt waardoor een stuk tekst wegvalt.
Door mijn mooie handjes dwing ik de scanner groter te scannen.
:)
Dreke
Berichten: 3618
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV in VM

Bericht door Dreke »

Ik denk dat hij het eerder heeft over de rechterpagina. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV in VM

Bericht door Jacques »

Since '54 schreef: Duchatelet over de voorbije zomermercato: 'Kwaliteit of geen kwaliteit lijkt mij een weinig zinvolle discussie'.

Dus als, om het even uit te verduidelijken, bv. een handelaar in groenten en fruit op onze wekelijkse zaterdagmarkt zo tegen zijn klanten (in ons geval de tickets- en abonemers :) ) moest spreken zou hij toch kortelings naar een andere job mogen gaan uitkijken.
Ga toch es met zo iemand naar den oorlog. Kogels of geen kogels lijkt mij een weinig zinvolle discussie...


Roland en ik, dat zie ik niet snel meer goed komen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: STVV in VM

Bericht door Ugo Dorst »

Jacques schreef:
Since '54 schreef: Duchatelet over de voorbije zomermercato: 'Kwaliteit of geen kwaliteit lijkt mij een weinig zinvolle discussie'.

Dus als, om het even uit te verduidelijken, bv. een handelaar in groenten en fruit op onze wekelijkse zaterdagmarkt zo tegen zijn klanten (in ons geval de tickets- en abonemers :) ) moest spreken zou hij toch kortelings naar een andere job mogen gaan uitkijken.
Ga toch es met zo iemand naar den oorlog. Kogels of geen kogels lijkt mij een weinig zinvolle discussie...
Roland en ik, dat zie ik niet snel meer goed komen.
:lol:
Elke genre van humor heeft zijn toppers, Roland is onevenaarbaar in zijn genre :ugeek: ...
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Plaats reactie