Cremasco schreef:Jack, ge gaat werk hebben want er staat iets in over STVV : de leiders moeten opstaan als titel deze week
Jack schreef:Cremasco schreef:Jack, ge gaat werk hebben want er staat iets in over STVV : de leiders moeten opstaan als titel deze week
Zal seffes eens zien wat ik kan doen.
Nu nog effe druk op 't werk!
Cremasco schreef:2 versterkingen maximum ? Pff Ik hoopte op 3. Dan een hangende spits die de goal weet staan al had ik er graag nog een spelmaker bij die voor assists zorgt want Caluwé is te kwak en Christ kan maar 60' aan
Alain schreef:Jack,
Alle respect voor je scanwerk, maar het was toch ff verschieten bij die tweede pdf...
Since '54 schreef:Duchatelet over de voorbije zomermercato: 'Kwaliteit of geen kwaliteit lijkt mij een weinig zinvolle discussie'.
Dus als, om het even uit te verduidelijken, bv. een handelaar in groenten en fruit op onze wekelijkse zaterdagmarkt zo tegen zijn klanten (in ons geval de tickets- en abonemers) moest spreken zou hij toch kortelings naar een andere job mogen gaan uitkijken.
Jacques schreef:Since '54 schreef:Duchatelet over de voorbije zomermercato: 'Kwaliteit of geen kwaliteit lijkt mij een weinig zinvolle discussie'.
Dus als, om het even uit te verduidelijken, bv. een handelaar in groenten en fruit op onze wekelijkse zaterdagmarkt zo tegen zijn klanten (in ons geval de tickets- en abonemers) moest spreken zou hij toch kortelings naar een andere job mogen gaan uitkijken.
Ga toch es met zo iemand naar den oorlog. Kogels of geen kogels lijkt mij een weinig zinvolle discussie...
Roland en ik, dat zie ik niet snel meer goed komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast