Studenteninterview Guido

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goeudereer
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 feb 2011, 10:35

Studenteninterview Guido

Bericht door Goeudereer »

Yo mannen

Ik vond er niet het juiste forum voor, maar soit. Ik ben student journalistiek en moet een profielstuk schrijven en daarbij dacht ik aan onze Guido. Het zou superhandig zijn als iemand mij ergens een carrière-overzicht kan doorlinken. De Wikipediapagina (http://nl.wikipedia.org/wiki/Guido_Brepoels" onclick="window.open(this.href);return false;) is vrij beperkt en de juiste data ontbreken. ()

Thx alvast.
Laatst gewijzigd door Goeudereer op 09 aug 2011, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Dries Herbots »

Hier staat ook wel niet veel op maar misschien:
http://www.stvv.com/nl/teams/a-kern/d/d ... o-brepoels" onclick="window.open(this.href);return false;
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Kan Harie »

Leren ze u op school niet dat een forum geen betrouwbare bron is? Als ge de juiste info wilt, is er maar één manier; ga met uw blok papier en een potlood naar een training en spreek Sint-Guido zelf aan.
Als de rest is riooljournalistiek. Dan vraagt een mens zich af hoe geruchten in de pers belanden. Als studenten journalistiek al wordt aangeleerd om de onofficiele fora van voetbalclubs als bron te nemen :D :grappig:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Jack »

Kan Harie schreef:Leren ze u op school niet dat een forum geen betrouwbare bron is? Als ge de juiste info wilt, is er maar één manier; ga met uw blok papier en een potlood naar een training en spreek Sint-Guido zelf aan.
Als de rest is riooljournalistiek. Dan vraagt een mens zich af hoe geruchten in de pers belanden. Als studenten journalistiek al wordt aangeleerd om de onofficiele fora van voetbalclubs als bron te nemen :D :grappig:
Hela, een beetje meer respect graag! Dat is hier de énige bron van waarheid! :)
Fanta
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:50

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Fanta »

Kan Harie schreef:Leren ze u op school niet dat een forum geen betrouwbare bron is? Als ge de juiste info wilt, is er maar één manier; ga met uw blok papier en een potlood naar een training en spreek Sint-Guido zelf aan.
Als de rest is riooljournalistiek. Dan vraagt een mens zich af hoe geruchten in de pers belanden. Als studenten journalistiek al wordt aangeleerd om de onofficiele fora van voetbalclubs als bron te nemen :D :grappig:
Ik denk eerlijk gezegd dat hier op het forum meer informatie te vinden is dan op de officiële website :D
De betrouwbaarheid is dan weer een andere zaak natuurlijk :D
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Kan Harie »

Haha sorry mannen, twas niet onrespectvol bedoeld ;)
en we steken hier inderdaad vaak meer op dan op de officiele website..
Maar als journalist zouden ze andere normen moeten hebben toch? checken en dubbelchecken wie weet wat er anders allemaal in de gazet komt ;)
Gebruikersavatar
Goeudereer
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 feb 2011, 10:35

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Goeudereer »

Ik mikte eigenlijk meer op een doorverwijzing naar een andere bron (andere website of zo). Een vriendelijke kerel heeft mij via privébericht laten weten dat de trainer en spelers vrij toegankelijk zijn op training, zodus... :)

Voor mijn stage bij het Belang in mei zal ik het ook wel allemaal 'first hand' en uit goede bron te weten komen, gene paniek, maar toch bedankt voor de bezorgdheid (die terecht is). :p
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Kan Harie »

Ah top ;)
mss kunt ge Guido zn wikipagina aanpassen wanneer ge alle info hebt
in ieder geval succes ermee ;)
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Carrière-overzicht Guido

Bericht door Bookie »

Goeudereer schreef:Ik mikte eigenlijk meer op een doorverwijzing naar een andere bron (andere website of zo). Een vriendelijke kerel heeft mij via privébericht laten weten dat de trainer en spelers vrij toegankelijk zijn op training, zodus... :)

Voor mijn stage bij het Belang in mei zal ik het ook wel allemaal 'first hand' en uit goede bron te weten komen, gene paniek, maar toch bedankt voor de bezorgdheid (die terecht is). :p
Wandelschoenen aantrekken en mee naar Scherpenheuvel!
Tijd genoeg dan voor een diepte-interview met Guido.
Succes met je stage en welkom op het forum!
Plaats reactie